Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Patrol GR Y61 by Radoffroad  (33)   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						nefandi si    ja na 37 a uz som vrtulu vypinal-a to nebrodim uz ale brod cez rieku bol hlbsi ako pred dazdami    
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 01.05.2014, 22:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andy NM 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1066 Bydlisko: Nove Mesto n/V
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Akurat mi dorazil posledny diel co sa tyka turbovania a to mechanicke cerpadlo z teranna 2,7. Ostava teda len prehodit vrchny kryt s tlakovym korektorom a uz by to malo byt tak, ako to ma byt. Teraz mam len pridane na palive s povodnym vickom bez korektoru a ten tlakovy korektor by mal zabezpecit pridavanie paliva v zavislosti od tlaku turba, teda cim vyssi tlak turba, tym viac paliva..Uvidime, co to prinesie a tym padom by malo turbovanie byt ukoncene. Ocakavam hlavne zoptimalizovanie priebehu vykonu a usporu paliva. 
					
						 _________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 05.05.2014, 21:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 To Ti kto poradil take know how? Honza alebo Jarda? to mas potom s radovym cerpadlom? 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 05.05.2014, 22:00 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andy NM 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1066 Bydlisko: Nove Mesto n/V
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 S rotacnym, neviem, ako by si prehadzoval kryt z rotacneho cerpadla z teranna na radove cerpadlo....To su dve diametralne odlisne veci.. 
					
						 _________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 05.05.2014, 22:09 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 pytal som sa preto,ze pri radovom cerpadle je to zlozitejsie-ta uprava- pridavanie toho paliva   v zavislosti od tlaku turba -hoci aj to uz je  vyriesene co som pocul. Ale ,ze to tak pekne pasuje z terana? 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 05.05.2014, 22:23 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andy NM 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1066 Bydlisko: Nove Mesto n/V
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Co viem, tak na 4,2jku pasuje viacej veci z teranna 2,7 
					
						 _________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 05.05.2014, 22:26 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Andy NM píše: Co viem, tak na 4,2jku pasuje viacej veci z teranna 2,7  dobre vediet-co mas na mysli?  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 05.05.2014, 22:27 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tomrs 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1210 Bydlisko: Ráztočno - PD
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 2,7TD je v podstate ten istý motor len má o 2 válce mnej 
					
						 _________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 06.05.2014, 6:12 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bull4x4 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						JOE66 píše: pytal som sa preto,ze pri radovom cerpadle je to zlozitejsie-ta uprava- pridavanie toho paliva   v zavislosti od tlaku turba -hoci aj to uz je  vyriesene co som pocul. Ale ,ze to tak pekne pasuje z terana? Nerozumies? On ma rotacne, aj terrano ma rotacne. Mas nejake realne info ohladne toho radoveho cerpadla?  
					
						_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60   TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon  
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 06.05.2014, 6:33 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 visby 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 24.02.2009, 0:18 Príspevky: 515 Bydlisko: BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Andy NM píše: Pri hlbokom brodeni ti vrtulu oholi bez ohladu na to, ci je visko na pevno alebo nie. Aj ked nie je na pevno a voda sa dostane po vrtulu, listy vrtule ti urcite vylame.. S ohladom na moj lift vsak asi k takemu brodeniu, ze by sa voda dostala k vrtuli, nedojde. s viskom to neoholi, zopar krat som sa do takej vody dostal a vrtulu mam stale jednu;-)  
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 06.05.2014, 8:15 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Rasto -nevedel som,ze ma rotacne a typoval som ,ze bude mat radove-pretoze vacsina 4,2 napriklad v anglicku co je na predaj je s radovym cerpadlom a ze vrch cerpadla z terana tak pekne sadne na 4,2 rotacne cerpadlo tak to som nemal taku info a ohladom prerabania radoveho tak to som rozpraval asi  s honzom o tom ale napamatam uz presne lebo- pohraval som sa stiahnut  anglickeho Trola s 4,2  ale nie na diely ale komplet s papierami ale boli dost v zubozenom stave ked ich chlapci pozerali. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 06.05.2014, 11:22 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andy NM 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1066 Bydlisko: Nove Mesto n/V
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						visby píše: Andy NM píše: Pri hlbokom brodeni ti vrtulu oholi bez ohladu na to, ci je visko na pevno alebo nie. Aj ked nie je na pevno a voda sa dostane po vrtulu, listy vrtule ti urcite vylame.. S ohladom na moj lift vsak asi k takemu brodeniu, ze by sa voda dostala k vrtuli, nedojde. s viskom to neoholi, zopar krat som sa do takej vody dostal a vrtulu mam stale jednu;-) Tak si mal na p.cu visko, lebo mne ju oholilo aj s visko a Jenkimu tiez aj s visko..  
					
						 _________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 06.05.2014, 11:58 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						mne pri brodeni odislo visko ale vrtula ostala cela! ale na pajere som raz trochu brodil a vysko v pohode aj vrtula! a pocul som,ze dobra vyskospojka by pri brodeni vraj mala prestat sa otacat ak vrtula narazi na odpor vody a je ponorena vo vode-ale ci je to pravda?      
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 06.05.2014, 12:08 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 visby 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 24.02.2009, 0:18 Príspevky: 515 Bydlisko: BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ked sa schladi visko spojka tak by sa mala uvolnit, ale to uz mas pol vrtule vo vode;-)
  isli sme tie brody viaceri a nikto nemal problem s vrtulou, zatopeny bol komplet motor. nemali ste nejaky bordel vo vode? 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 06.05.2014, 12:36 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andy NM 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1066 Bydlisko: Nove Mesto n/V
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						  _________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 06.05.2014, 14:02 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
 
	 |