Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 RADOFFROADOV PATROL - žeby predsa ?   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 tono 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Pon, 05.02.2007, 18:46 Príspevky: 422 Bydlisko: Ilava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						...striekanie podvozku....
 
Čím si to ? Stačí jednou vetou, stručne     .  
					
						 _________________ Wrangler Unlimited Rubicon,bol...
 ...aj z najširšieho chodníka Ti slúži len toľko, čo sa chodidla dotýka... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 15.09.2008, 9:22 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						na podvozok som pouzil BODY 933 
 
a za prisneho odborneho dozoru som sa pustil do lisovania novych puzdier a Caster kitu
  
 
skoro hotovo (dosli nam zadne puzdra, musime objednat     )
   
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 15.09.2008, 14:38 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						hmhmhm...
 
vyzerá to chrumkavo      8) 
 a celkom si pokročil od minula - žeby predsa len tento rok vyliezol po vlastných ?  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 15.09.2008, 15:26 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 konik 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 06.02.2008, 20:07 Príspevky: 743 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 no ty koki... 
 to je kraaasa... ved to je skoda aj na auto namontovat a zablatit a rozbit
 Dik za foto aspon viem, ze kam sa to ten castor kit ma namontovat a keby neprsalo idem pod auto hladat tie pokrivene ramena.
 
 este doplnujuca otazka ono ich treba na auto 4ks ako kukam ... preco som si naivne myslel ze 2? 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 15.09.2008, 16:36 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Kapo 
				Recyklovaný teaneger 
				
					 Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3598 Bydlisko: MY/BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 A tie pozinkované diely ostanú takto? nemaly ísť pred skladaním ešte do komaxitu? 
 
 A už pracuješ aj na nejakých pomalších prevodoch? 
					
						_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.   
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 15.09.2008, 16:54 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						1) ramena este 2 ks na zadok na fotke nie su (vzadu 4ks, vpredu 2 ks)
 
2) nejde to do komaxu (väcsina dielov ma specialne lakovanie priamo zo zinkovne)
 3) nie je to skoda zablatit     
4) tento rok tazko vybehnem     
5) prevod sa bude menit zatial "iba" v redukcke (neskor mozno diff alebo 4,2 D + TURBO KIT )  
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 15.09.2008, 19:05 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						malinky posun vpred 
 
 
  
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 08.10.2008, 18:34 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 efendi 
				Velky Kraken 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8037 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Pekna pracicka,, tie napravy by sa mohli vystavyt aj v klenotnictve,, su jak zo zlata,, poukazuje to na precizitu,,,dole klobuk, pred tvojou pracou. 
					
						 _________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 08.10.2008, 20:19 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Juro 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Str, 12.12.2007, 23:16 Príspevky: 408 Bydlisko: Rybnik LV
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Fu obdivujem Ta mam rad preciznu pracu ale taketo makeupy ja asi by som nie no len tak dalej ako aj ten andrejou štarter rovno donho pudyng moze ist 
					
						 _________________ LR Discovery 300tdi 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 08.10.2008, 22:06 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 juroBSP 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10 Príspevky: 356 Bydlisko: BA/SE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Aku upravu sa chystas robit v redukcke? 
					
						_________________Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD
   
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 08.10.2008, 22:32 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 zatial sa obmedzim na zmenu prevodu v redukcke a zvysenie vykonu na cca 140 PS , potom uvidim, ci pridu na rad dify... 
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 09.10.2008, 7:39 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 juroBSP 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10 Príspevky: 356 Bydlisko: BA/SE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Chcel som vediet, ako sa chces dopracovat k zmene prevodu. V originalnom obale redukcky, nie je vela miesta na zvacsovanie prevodov... Ako chces vypocitat o kolko mas zmenit prevod, aby si dosiahol 140 hps? Poznas nejaky exaktny matematicky vypocet, alebo to budes pocitat zhruba - tak, ze prevod zvacsim (ulahcim) napr. o 25 %, potom sa vykon motora zvacsi o 25 %, cim dostanes tych cca 140 hps? 
					
						_________________Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD
   
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 09.10.2008, 10:38 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 prevod zmenim maximalne ako sa da (bezny co robia chalani v CZ)
 
 a motor = ide o upravu, ktoru budeme robit bezne na zakazku (zasah do turba a cerpadla) 
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 09.10.2008, 10:48 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 juroBSP 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10 Príspevky: 356 Bydlisko: BA/SE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 To, o kolko sa po uprave zmeni vykon motora, zistis ako? Vypocitas, alebo ides niekam odmerat? Ak merias, tak kde sa to da odmerat? 
					
						_________________Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD
   
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 09.10.2008, 10:53 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 masurko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1816 Bydlisko: Trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						jurko z motora sa da vyslahat celkom dost upravou riadiacej elektroniky co asi v pripade patrola nehrozi, vacsim turbom, nastavenim cerpadla, znizenim hlavy valcov, odlahcenym zotrvacnikom atd. Su na to specializovane firmy ktore maju povecine aj stolice na ktorych sa meria vykon. Vypoctami sa len velmi nepresne priblizis k skutocnej hodnote. Vypocet je jednoduchy akurat musis vediet kolko ti ktora uprava zvysi vykon a potom len jednoducho scitat. Inak tieto firmy ktore zvysuju vykon motora su vecinou ochotne za mierny uplatok(500-1500sk) zmerat vykon aj ked si si u nich nedaval robit auto     
					
						 _________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"  Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 09.10.2008, 11:59 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |