Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila
Patrol GR Y61 by Radoffroad (33)
Autor |
Správa |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3315
|
použi http://imageshack.us/nahráš fotku a potom len skopíruješ link ak budeš mať s tým nejaký problém napíš
|
Štv, 25.07.2013, 17:17 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Hlava dolu, preventivne do GO tlakove mazanie turba, jednoducha zalezitost, v bloku je zatka so zavitom, staci vysrobovat a nasrobovat srobenie a na to hadicu odpad oleja z turba, pravrtany blok, narezany zavit a srobenie hlava nazad, nahodene nove zvody, nastavene ventily, nove vstreky uz sa to trochu rysuje, turbo je osadene, este ho treba natocit a zacat vyrabat vedenie k saniu, vyfuk a pod. s vyfukom bude asi este veselo
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 25.07.2013, 19:28 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Dnes sa trochu pokrocilo, uz to zacina nejako vyzerat, len aby to aj tak fungovalo, ako to vyzera
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Str, 31.07.2013, 19:39 |
|
|
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3315
|
vyzerá to zaujímavo, kvôli tebe teraz mám zas chrobáka v hlave oturbovať samurai motor aké rúry používaš na vzduch čo o ne zváraš koleno? nejaká tenkostenná? obyčajná oceľ či?
|
Str, 31.07.2013, 20:04 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
obycajna pozinkovana, taka ista, na ktorej drzia napr. dopravne znacky
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Str, 31.07.2013, 20:10 |
|
|
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3315
|
|
Str, 31.07.2013, 20:15 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
U nas ich je dost, do PP by som kvoli tomu nechodil. Staci zajst do zbernych surovin, pocernejsi tam isto nejaku vzdy donesu No ja som asi este zvedavsi, ako to bude fungovat.
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Str, 31.07.2013, 20:18 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
...asi prídem na kontrolu. Som zvedavý ako to pojde
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Str, 31.07.2013, 22:24 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
pridi aj na priebeznu kontrolu, ked to este nejde nijako
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Str, 31.07.2013, 22:50 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Trochu sa zas pokrocilo, vytlacne potrubie z turba je hotove aj s navarenym vystupom na poistny pretlakovy ventil a na budik tlaku turba, dorieseny regulacny ventil tlaku na turbe- pakaren, ten sa musel vymenit za ventil z turba Y60 tky a predlzit na nom tycka (povodny ma silnu pruzinu) a vyrobit na neho drziak v zavislosti, ako je natocene turbo, skusanie a ohybanie do zblbnutia ale nakoniec po asi 268 krat to konecne sedelo a uz je na svojom mieste. Hadice su vsetky pozapajane, aj olejovy chladic je vyrieseny, hadice som dal spravit na mieru z jedneho kusu (nie tak ako to ma Y61 2,8). Zosatava zvarit vyfukove potrubie od turba a napojit ho na povodne, tiez celkom zabava, zabodovat-vyskusat-nesedi-odtrhnut-vyskusat-zabodovat-vyskusat Potom pozapajat budiky a skusit ozivit. Budiky mi vyriesil Radoffoad na moj navrh takto:
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 01.08.2013, 20:48 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
To sa s Tou upravou mordujes sam? Ja myslel,ze to bude robit Honza co uz s tym ma prax a vie co kde a ako
|
Štv, 01.08.2013, 20:59 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
No dvaja, ja s kamaratom, zas nie sme az tak lavi, ako sa zda... Preferujem a snazim sa co najviac veci na trole robit svojpomocne. Na motor nikoho ineho ani nepustim. Moj trol je stavany s ohladom na expedicne zameranie, tak ma to vyhodu, ze ked sa nieco poserie niekde daleko a poserie sa to na tom, co som robil sam, asi skor niekde dalej od domova to budem schopny vyriesit, lebo som to robil ja, tak viem, kde, co ako, co bolo na hrane, kde moze byt eventualne problem. Od Honzy S mam len polotovary v podobe, zvodov, tesneni a prirub.
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 01.08.2013, 21:20 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
Cize teoriu mas nastudovanu a pracujes sam- s kamosom a keby nieco tak volas Honzovi-Typujem.
|
Štv, 01.08.2013, 21:23 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Asi tak nejak A okrem toho, sme tu traja s motormi 4,2D, hoci ti dvaja zatial ziju v tom, ze tam turbo davat nebudu, ale to som hovoril aj ja a.... Ja som taky testovaci pilot, prvy z nich som dal 4,2jku do Y61, oni dovtedy hovorili ze im staci 2,8..., potom sa to nahle rozplynulo a uz maju 4,2, teraz prvy davam turbo, oni hovoria, ze im staci hladka 4,2D, tak neviem, neviem... Len sa bojim toho, ze ked si aj oni zmyslia turbo, neviem, co zas vymyslim ja....asi uz len ten 6,5TD
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 01.08.2013, 21:40 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
Ja pozeral na ebay na kompresorove sady na moj 4,2 benzin ale casu na realizaciu nemam este som ani poondatu zahradku nestihol namontovat Ale fandim Ti,ze si sa do toho PUSTIL
|
Štv, 01.08.2013, 21:52 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|