Dnes je utorok 14. mája 2024, meniny má Bonifác a zajtra Žofia
Patrol GR Y61 by Radoffroad (33)
Autor |
Správa |
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Tak konecne je to tu, cely den testovania s novym motorom a moje dojmy? Na ceste ako povedal Radoffroad, ziadny zazrak to nie je, ale oproti 2,8 to taha od volnobehu, po preradeni na vyssi stupen citit ten silny spodok, potom ako to je uz v otackach sa da postupne zrovnat s 2,8, ba by som povedal, ze vo vyssich otackach ma 2,8 navrch. Ale jazda taka akasi prijemnejsia, na 5 stupni ide od cca 50 a krasne sa rozbieha, sice rozbeh na 100 ma asi navrch 2,8 ale ked sa to rozbehne, drzi to v kazdom kopci bez toho aby trebalo nejako zvlast pridavat, trochu mi to pripomina automat, das tam 5 a vozis sa cely den, ak ta nechyti cervena. Ziadna turbodiera a potom narast vykonu, vykon je akosi davkovany rovnomerne od volnobehu. A hlavne oproti 2,8 mam z toho motora pocit akoby isiel tak nejako lahsie a o dost tichsie. Ale predbiehanie ee, to si treba kurwa dobre rozmysliet, jednoznacne navrch ma 2,8, chyba predsa to turbo.
Vsetko sa ale zmenilo po vjazde do terenu a zaradeni redukcie. To sa neda s 2,8 vobec porovnat, vsetky vyjazdy uplne v pohode na klepaka, ziadne vytacanie netreba, len drzat plyn a ide to samo. Vyjazd, kde 2,8 na 2 redukovanu plny plyn a koniec uz tlacis aj ocami, teraz uplne v pohode na 3 a ziadne zvlastne vytacanie, skratka akosi to v tych vyjazdoch ide ozaj samo. Oproti 2,8 kde na 35 pneu a nezmenenej reducke dlhy vyjazd uz stlacas rucicku teplomera aj ocami, teraz idem uuuplne v pohode klak klak a teplomer sa ani nehne, jednoznacne prijemnejsia a pohodlnejsia jazda v terene, bez potreby zmeny prevodov v reducke a netreba tolko rozmyslat aku rychlost tam pred stupakom dat a netreba sa bat, ze sa to uz nechyti.
Moj zaver, je asi taky, ze aj ked na ceste je to sice tazkopadna leniva krava ale takemu druhu auta ako je Patrol Wagon, ktore nie je na pretekanie, tento motor sedi viac. Taktiez na dlhe expedicie vhodnejsie, lebo uz ked sa to rozbehne, rychlost si drzi na maly plyn aj v kopcoch, co sa o 2,8 povedat neda. Mozem povedat, ze to stalo za tu robotu a vobec nie som z toho sklamany Kto s tym vaha, urcite doporucujem
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Pia, 21.12.2012, 17:29 |
|
|
Jojo GR
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 31.12.2008, 0:27 Príspevky: 462 Bydlisko: Senica ,,Záhorí" SK
|
Andy, presne, ako som Ti to vravel Cesta taký flegmoš, no v terene brutal zmena, NO COMENT. Oceni to hlavne sofer, ktory nemusi fézovanie ale jazdu v poho s rozvahou na klepaka Inak suhlasim s Tvojimi poznatkami, nazorom. Ak by som si robil niekedy dalsiu 4.2jku, siel by som istotne do turba. Som rád, že som Ti mohol aspon trosku pomoct, na to by to forum malo služit. Drž sa, nech sa Ti darí, prajem vela stastnych km.
_________________ Toyota HDJ 80 4.2TD
|
Pia, 21.12.2012, 21:53 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Dik Jojo, dufam, ze budu len pozitivne zazitky
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Pia, 21.12.2012, 22:10 |
|
|
kubino99
Učeň
Registrovaný: Sob, 29.09.2012, 20:56 Príspevky: 69 Bydlisko: BA
|
Velmi pekna 61tka, gratulujem!!! Jedna technicka ak mozem kolko ste to dvihali kvoli tym 35kam? davali ste aj podlozky alebo iba druhy podvozok?
|
Pia, 21.12.2012, 22:16 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Je to dvihnute len podvozkovou sadou ale ked uz je tam ta 4,2 D tak predok dost sadol a bude treba do predu asi 40 mm podlozky.
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Sob, 22.12.2012, 0:06 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Dnes slavnostne spojazdnena posledna nefunkcna vec od transplantacie- otackomer a je to teda oproti 2,8 riadny rozdiel...Az teraz som zbadal, ze to vlastne taha uz cca 1000 otacok a nad 2000 to vobec nie je treba vytacat. A co to spravilo s prevodovkou 3,0Di a 2,8 ckovymi difmi? Na 35 pneu idem pri 100km/h presne na 2500 otaciek. Ale aky to ma v skutocnost silny spodok, som zistil az teraz, rozbieha sa to takmer na volnobeh, pricom volnobeh mam cca 680 a uz od 1000 to normalne taha. Ozaj vsetky kvalty po 4 tam mozem nahadzat na kusku a radit hore sa kludne da uz pri 1500 a stale sa to chyti. Takze dalsie plus v prospech 4,2jky
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 17.01.2013, 19:37 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
tak... a mozme mu nalozit na krk dalsie kilogramy
...ked dovezies auto na dielnu, dame vyjazd najskor, tam, kam sme chceli ist minule a nevydalo...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Pia, 18.01.2013, 9:15 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Ved mozme skusit,ale ja to asi nedam na STT ckach. [list=][/list]
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Pia, 18.01.2013, 10:06 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
A uvidime,ked mu nalozis dalsiu vahu,tak zacnem asi vazne uvazovat nad turbom
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Pia, 18.01.2013, 10:13 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Uz nad turbom neuvazujem, uz je rozhodnute, bude to sucastou tretej etapy Pojdem pravdepodobne cestou, ktoru tu uz prezentoval Honza S
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 14.02.2013, 19:12 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
tak uz prebehla dalsia etapa uprav a Andyho "patrolik" dostal stresny nosic PRV LED 40 rampy dopredu na nosic LED 3 pracovne svetla na vsetky strany rebrik PRV (novy model so stupienkom na vrchu) sportove sedadla DR stropnu konzolu African Outback CB radio, rozvierace krovin a inu kozmetiku...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Pon, 18.03.2013, 16:59 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Pon, 18.03.2013, 17:32 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
pocuval som v dopravnych spravach, ze v istych miestach slovenska jazdi po cestach pojazdny rontgen
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Pon, 18.03.2013, 17:47 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Dnes som sa na vlastnej kozi presvedcil, ako dokaze zmenit spravanie auta zaklon zvisleho capu. Totizto, povodne bol namontovany Ironman bez podloziek, tak bol zaklon OK ale ako som tam dal tu 4,2jku, tak sa mi zdalo, ze isiel trochu nosom dolu, tak som mu dal 40 podlozky nad predne struny. Auto sa vsak zacalo spravat akosi nervozne, zacalo tahat dolava, triast volantom, az som bol z toho dost nervozny aj ja. Na radu Radoffroada som zmeral zaklon a zistil som, ze ziadny tam vobec nie je. Teda zrejme som predok tymi podlozkami zdvihol viac, ako sadol vplyvom 4,2jky a tym padom som aj znicil povodny zaklon. Dnes vdaka Radoffroadovi a jeho teamu nastaveny zaklon na 4,5 st. a trolik ide ako osobak, neporovnatelna zmena, ziadne tahanie do strany, ziadne trasenie, ziadna nervozita (ani u mna ). Velka vdaka Radoffoadovi za okamzitu ochotu s tym pomoct aj v tomto zhone pred Tisovcom A keby sa chcel toho niekto nahodou chytit, tak len tolko, ze ked vysiel od Rada z dielne este s 2,8ckou, bolo vsetko OK, az dokial som tan nedal ja tie podlozky, teda mohol som si za to JA
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Pia, 05.04.2013, 21:13 |
|
|
TomasBA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 13.02.2007, 21:38 Príspevky: 140 Bydlisko: BA/PK
|
Naozaj pekny, nech ti dlho hovori pane
_________________ ...dlha seda Y61 2.8TD (1998) s elektronickym cerpadlom ...Ex dlha zelena Y61 2.8TD (1999) s mechanickym cerpadlom ...popripade pomoze Pajero Sport 2.5TD (1998)
|
Ned, 07.04.2013, 14:16 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|