Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 14.05.2024, 3:48
Dnes je utorok 14. mája 2024, meniny má Bonifác a zajtra Žofia




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 274 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Ďalší
 Patrol GR Y61 by Radoffroad (33) 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak konecne je to tu, cely den testovania s novym motorom a moje dojmy? Na ceste ako povedal Radoffroad, ziadny zazrak to nie je, ale oproti 2,8 to taha od volnobehu, po preradeni na vyssi stupen citit ten silny spodok, potom ako to je uz v otackach sa da postupne zrovnat s 2,8, ba by som povedal, ze vo vyssich otackach ma 2,8 navrch. Ale jazda taka akasi prijemnejsia, na 5 stupni ide od cca 50 a krasne sa rozbieha, sice rozbeh na 100 ma asi navrch 2,8 ale ked sa to rozbehne, drzi to v kazdom kopci bez toho aby trebalo nejako zvlast pridavat, trochu mi to pripomina automat, das tam 5 a vozis sa cely den, ak ta nechyti cervena. Ziadna turbodiera a potom narast vykonu, vykon je akosi davkovany rovnomerne od volnobehu. A hlavne oproti 2,8 mam z toho motora pocit akoby isiel tak nejako lahsie a o dost tichsie. Ale predbiehanie ee, to si treba kurwa dobre rozmysliet, jednoznacne navrch ma 2,8, chyba predsa to turbo.
Vsetko sa ale zmenilo po vjazde do terenu a zaradeni redukcie. To sa neda s 2,8 vobec porovnat, vsetky vyjazdy uplne v pohode na klepaka, ziadne vytacanie netreba, len drzat plyn a ide to samo. Vyjazd, kde 2,8 na 2 redukovanu plny plyn a koniec uz tlacis aj ocami, teraz uplne v pohode na 3 a ziadne zvlastne vytacanie, skratka akosi to v tych vyjazdoch ide ozaj samo. Oproti 2,8 kde na 35 pneu a nezmenenej reducke dlhy vyjazd uz stlacas rucicku teplomera aj ocami, teraz idem uuuplne v pohode klak klak a teplomer sa ani nehne, jednoznacne prijemnejsia a pohodlnejsia jazda v terene, bez potreby zmeny prevodov v reducke a netreba tolko rozmyslat aku rychlost tam pred stupakom dat a netreba sa bat, ze sa to uz nechyti.
Moj zaver, je asi taky, ze aj ked na ceste je to sice tazkopadna leniva krava ale takemu druhu auta ako je Patrol Wagon, ktore nie je na pretekanie, tento motor sedi viac. Taktiez na dlhe expedicie vhodnejsie, lebo uz ked sa to rozbehne, rychlost si drzi na maly plyn aj v kopcoch, co sa o 2,8 povedat neda. Mozem povedat, ze to stalo za tu robotu a vobec nie som z toho sklamany :-) Kto s tym vaha, urcite doporucujem :D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pia, 21.12.2012, 17:29
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 31.12.2008, 0:27
Príspevky: 462
Bydlisko: Senica ,,Záhorí" SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Andy, presne, ako som Ti to vravel :-D Cesta taký flegmoš, no v terene brutal zmena, NO COMENT. Oceni to hlavne sofer, ktory nemusi fézovanie ale jazdu v poho s rozvahou na klepaka :-D Inak suhlasim s Tvojimi poznatkami, nazorom. Ak by som si robil niekedy dalsiu 4.2jku, siel by som istotne do turba. Som rád, že som Ti mohol aspon trosku pomoct, na to by to forum malo služit. Drž sa, nech sa Ti darí, prajem vela stastnych km. :smt023

_________________
Toyota HDJ 80 4.2TD


Pia, 21.12.2012, 21:53
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dik Jojo, dufam, ze budu len pozitivne zazitky :D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pia, 21.12.2012, 22:10
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 29.09.2012, 20:56
Príspevky: 69
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Velmi pekna 61tka, gratulujem!!! Jedna technicka ak mozem kolko ste to dvihali kvoli tym 35kam? davali ste aj podlozky alebo iba druhy podvozok?


Pia, 21.12.2012, 22:16
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Je to dvihnute len podvozkovou sadou ale ked uz je tam ta 4,2 D tak predok dost sadol a bude treba do predu asi 40 mm podlozky.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Sob, 22.12.2012, 0:06
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dnes slavnostne spojazdnena posledna nefunkcna vec od transplantacie- otackomer a je to teda oproti 2,8 riadny rozdiel...Az teraz som zbadal, ze to vlastne taha uz cca 1000 otacok a nad 2000 to vobec nie je treba vytacat. A co to spravilo s prevodovkou 3,0Di a 2,8 ckovymi difmi? Na 35 pneu idem pri 100km/h presne na 2500 otaciek. Ale aky to ma v skutocnost silny spodok, som zistil az teraz, rozbieha sa to takmer na volnobeh, pricom volnobeh mam cca 680 a uz od 1000 to normalne taha. Ozaj vsetky kvalty po 4 tam mozem nahadzat na kusku a radit hore sa kludne da uz pri 1500 a stale sa to chyti. Takze dalsie plus v prospech 4,2jky :-)

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Štv, 17.01.2013, 19:37
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak... a mozme mu nalozit na krk dalsie kilogramy :-D

...ked dovezies auto na dielnu, dame vyjazd najskor, tam, kam sme chceli ist minule a nevydalo...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 18.01.2013, 9:15
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ved mozme skusit,ale ja to asi nedam na STT ckach. :-) [list=][/list]

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pia, 18.01.2013, 10:06
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A uvidime,ked mu nalozis dalsiu vahu,tak zacnem asi vazne uvazovat nad turbom :-D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pia, 18.01.2013, 10:13
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Uz nad turbom neuvazujem, uz je rozhodnute, bude to sucastou tretej etapy :-) Pojdem pravdepodobne cestou, ktoru tu uz prezentoval Honza S :-)

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Štv, 14.02.2013, 19:12
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
tak uz prebehla dalsia etapa uprav a Andyho "patrolik" dostal

stresny nosic PRV
LED 40 rampy dopredu na nosic
LED 3 pracovne svetla na vsetky strany
rebrik PRV (novy model so stupienkom na vrchu)
sportove sedadla DR
stropnu konzolu African Outback
CB radio, rozvierace krovin a inu kozmetiku...

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 18.03.2013, 16:59
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Ake pekne fotky, je v nich aj kus historie. Napr. lave dvere su na foto este pekne rovne- historia. V pevnostaku su na foto este hmlovky so smerovkami-tiez historia :-D :-D :-D Inak tym prednym LED este doteraz celkom nechapem..nic podobne som doteraz nezazil a nemozem sa dosvietit, jak to stale zapinam pri kazdej prilezitosti :smt023

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pon, 18.03.2013, 17:32
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
pocuval som v dopravnych spravach, ze v istych miestach slovenska jazdi po cestach pojazdny rontgen :-D :-D

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 18.03.2013, 17:47
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Dnes som sa na vlastnej kozi presvedcil, ako dokaze zmenit spravanie auta zaklon zvisleho capu. Totizto, povodne bol namontovany Ironman bez podloziek, tak bol zaklon OK ale ako som tam dal tu 4,2jku, tak sa mi zdalo, ze isiel trochu nosom dolu, tak som mu dal 40 podlozky nad predne struny. Auto sa vsak zacalo spravat akosi nervozne, zacalo tahat dolava, triast volantom, az som bol z toho dost nervozny aj ja. Na radu Radoffroada som zmeral zaklon a zistil som, ze ziadny tam vobec nie je. Teda zrejme som predok tymi podlozkami zdvihol viac, ako sadol vplyvom 4,2jky a tym padom som aj znicil povodny zaklon. Dnes vdaka Radoffroadovi a jeho teamu nastaveny zaklon na 4,5 st. a trolik ide ako osobak, neporovnatelna zmena, ziadne tahanie do strany, ziadne trasenie, ziadna nervozita (ani u mna :-D ). Velka vdaka Radoffoadovi za okamzitu ochotu s tym pomoct aj v tomto zhone pred Tisovcom :smt023
A keby sa chcel toho niekto nahodou chytit, tak len tolko, ze ked vysiel od Rada z dielne este s 2,8ckou, bolo vsetko OK, az dokial som tan nedal ja tie podlozky, teda mohol som si za to JA :-)

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pia, 05.04.2013, 21:13
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 13.02.2007, 21:38
Príspevky: 140
Bydlisko: BA/PK
Odpoveď s citáciou
Naozaj pekny, nech ti dlho hovori pane :smt156

_________________
...dlha seda Y61 2.8TD (1998) s elektronickym cerpadlom
...Ex dlha zelena Y61 2.8TD (1999) s mechanickym cerpadlom
...popripade pomoze Pajero Sport 2.5TD (1998)


Ned, 07.04.2013, 14:16
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 274 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron