4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Patrol GR Y61 by Radoffroad (33)
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=108&t=15299
Stránka 1 z 19

Autor:  RADOFFROAD [ Štv, 19.07.2012, 18:48 ]
Predmet príspevku:  Patrol GR Y61 by Radoffroad (33)

Andyho novy Patrol , tentokrat vagon...

zaciname podvozkom Ironman, vzadu sme pouzili struny NISS 020 D, tlmice samozrejme Foam CELL

pokracujeme prednym pevnostnym naraznikom upravenym o zosilenu montaz navijaka PRV a tazne oka PRV

zvysene sanie,
predna uzavierka,
kompresor,
pneu Cooper STT 35x12,5x15
zdruzene svetla
zosilena tyc riadenia
atd atd atd


zadny pevnostny naraznik PRV s navijakom Superwinch

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Autor:  RADOFFROAD [ Štv, 02.08.2012, 11:18 ]
Predmet príspevku: 

tak sa Andy dockal a pred par dnami dostal noveho milacika...

nechyba predna uzavierka Double Red
podvozok sme zvlili Niss 020 D teda najtvrdsi zadok od Ironmanu
pneumatiky Cooper STT 35"x12,5x15
disky Double Red 8x15 ET -25
zvysene sanie koli Andyho brodeniam, ktore nie su ojedinele :-D
predny naraznik Double Red so zosilnovacou sadou PRV s taznymi okami
zadny naraznik PRV
navijaky Superwinch EP9
pevnostne naslapy PRV
a vela dalsich "drobnosti"


Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Autor:  Andy NM [ Štv, 02.08.2012, 20:53 ]
Predmet príspevku: 

Kua konecne dlhy, zakratko dostane 4,2D s rotacnym cerpadlom. Rado vsetko uz vyskusane, uz vyzera inak ako na tych fotkach, teda nie tak cisto :-D maximalna spokojnost :smt041 uz cakam na druhu etapu.

Autor:  OFFroad4wd [ Štv, 02.08.2012, 22:44 ]
Predmet príspevku: 

ten predný nárazník sa mi začína páčiť :D , ale aj tak by som si dal radšej aj dopredu PRV ako číňana :wink: ináč :smt023

Autor:  Andy NM [ Pia, 03.08.2012, 17:40 ]
Predmet príspevku: 

Ten cinan sa mi ale osvedcil na mojej byvalej kratkej Y61, ked dostal poriadnu jebu, bol som prekvapeny kolko toho zniesol.

Autor:  boby [ Pia, 28.09.2012, 8:32 ]
Predmet príspevku: 

na jaa zer schon, fakt moc pekný patrolik, tesim sa s andym

Autor:  RADOFFROAD [ Pia, 28.09.2012, 8:40 ]
Predmet príspevku: 

...ale treba pozorne citat

Citácia:
RADOFFROAD
PríspevokZaslal:
pokracujeme prednym pevnostnym naraznikom upravenym o zosilenu montaz navijaka PRV a tazne oka PRV

Autor:  Andy NM [ Ned, 07.10.2012, 13:11 ]
Predmet príspevku: 

Dufam, ze coskoro tu zosilenu montaz vyskusam :-D

Autor:  Juraj Surovec [ Ned, 07.10.2012, 14:05 ]
Predmet príspevku: 

No krása. Poslednú dobu uvažujem nad kúpou Patrola je to fakt krásne auto a po takýchto úpravách je to fantázia . Len musím presvedčiť Manželku že to vôbec nieje večie ako Jeep že sa to len tak zdá lebo ona nechce obludu :D

Autor:  RADOFFROAD [ Ned, 07.10.2012, 15:32 ]
Predmet príspevku: 

treba na Patrol pozerat z väčšej dialky :-D potom je mensi :-D

Autor:  Andy NM [ Uto, 18.12.2012, 19:28 ]
Predmet príspevku: 

Tak dalsi level za nami. Patrol podstupil zdlhavu transplantaciu motora z 2,8 Td na 4,2D a dnes pred pol hodinkou po prvy krat prebehol slavnostny start aaa......vrci :smt041 Kua keby ze nie som marod tak uz som ozraty :-D Nastava teda dalsia etapa-testovanie noveho agregatu.

Autor:  Lucky [ Uto, 18.12.2012, 21:20 ]
Predmet príspevku: 

Andy potom daj dáke info ako ti to chodí s tým motorčekom.A chystáš sa to aj oturbovať alebo nie???

Autor:  damballa [ Uto, 18.12.2012, 21:22 ]
Predmet príspevku: 

:D gratulujem dalsia 4.2 , to rad pocujem

Autor:  Andy NM [ Uto, 18.12.2012, 22:02 ]
Predmet príspevku: 

Jasne dam, sam som na to zvedavy aky to bude rozdiel oproti 2,8. Aj ked pred tym ako som ho vybral z darcu organov, tak som sa na nom vozil, bol povodne v kratkej Y60 tke a hlavne ten spodok bol neporovnateny. Preto som zvedavy, co to bude robit s 2,8 difmi, ktore su viac do pomala oproti 4,2kovym. Ale zas tam mam 35 pneu, tak uvidim. Inak sparoval som ho s prevodovkou z 3,0Di, ktora ma okrem spiatocky tusim rovnake prevody ako 4,2jkova ale tu som tam nechcel davat, lebo je vysoka a musel by som upravit tunel alebo dat bodylift. A tiez ta 3,0Di je o dost lahsia takze som ho az tak vyrazne nepretazil. Taktiez vsetky konektory su rovnake ako na 2,8 ckovej, takze s prevodovkou neboli ziadne extra patalie, akurat som musel prehodit prirubu zo 4,2jkovej. A silentbloky motora som neprevaral, vyrobili sme relokacie drziakov, co su na bloku motora, tak keby sa niekto rozhodol pre to iste, s relokaciami viem pomoct.

Autor:  Andy NM [ Uto, 18.12.2012, 22:16 ]
Predmet príspevku: 

Aaa turbo tam zatial nemam v plane davat, aj ked u mna si nikto nemoze byt isty, co ma napadne :D A este velka vdaka patri samozrejme Radoffroadovi, Honzovi S, Jojovi GR a dalsim inym, ktori sa doteraz na transplantacii podielali, ci uz radami, ochotou pomoct zohnat nejake diely atd... :D

Stránka 1 z 19 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/