4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Patrol GR Y61 by Radoffroad (33) http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=108&t=15299 |
Stránka 1 z 19 |
Autor: | RADOFFROAD [ Štv, 19.07.2012, 18:48 ] |
Predmet príspevku: | Patrol GR Y61 by Radoffroad (33) |
Andyho novy Patrol , tentokrat vagon... zaciname podvozkom Ironman, vzadu sme pouzili struny NISS 020 D, tlmice samozrejme Foam CELL pokracujeme prednym pevnostnym naraznikom upravenym o zosilenu montaz navijaka PRV a tazne oka PRV zvysene sanie, predna uzavierka, kompresor, pneu Cooper STT 35x12,5x15 zdruzene svetla zosilena tyc riadenia atd atd atd zadny pevnostny naraznik PRV s navijakom Superwinch |
Autor: | RADOFFROAD [ Štv, 02.08.2012, 11:18 ] |
Predmet príspevku: | |
tak sa Andy dockal a pred par dnami dostal noveho milacika... nechyba predna uzavierka Double Red podvozok sme zvlili Niss 020 D teda najtvrdsi zadok od Ironmanu pneumatiky Cooper STT 35"x12,5x15 disky Double Red 8x15 ET -25 zvysene sanie koli Andyho brodeniam, ktore nie su ojedinele predny naraznik Double Red so zosilnovacou sadou PRV s taznymi okami zadny naraznik PRV navijaky Superwinch EP9 pevnostne naslapy PRV a vela dalsich "drobnosti" |
Autor: | Andy NM [ Štv, 02.08.2012, 20:53 ] |
Predmet príspevku: | |
Kua konecne dlhy, zakratko dostane 4,2D s rotacnym cerpadlom. Rado vsetko uz vyskusane, uz vyzera inak ako na tych fotkach, teda nie tak cisto maximalna spokojnost uz cakam na druhu etapu. |
Autor: | OFFroad4wd [ Štv, 02.08.2012, 22:44 ] |
Predmet príspevku: | |
ten predný nárazník sa mi začína páčiť , ale aj tak by som si dal radšej aj dopredu PRV ako číňana ináč |
Autor: | Andy NM [ Pia, 03.08.2012, 17:40 ] |
Predmet príspevku: | |
Ten cinan sa mi ale osvedcil na mojej byvalej kratkej Y61, ked dostal poriadnu jebu, bol som prekvapeny kolko toho zniesol. |
Autor: | boby [ Pia, 28.09.2012, 8:32 ] |
Predmet príspevku: | |
na jaa zer schon, fakt moc pekný patrolik, tesim sa s andym |
Autor: | RADOFFROAD [ Pia, 28.09.2012, 8:40 ] |
Predmet príspevku: | |
...ale treba pozorne citat Citácia: RADOFFROAD PríspevokZaslal: pokracujeme prednym pevnostnym naraznikom upravenym o zosilenu montaz navijaka PRV a tazne oka PRV |
Autor: | Andy NM [ Ned, 07.10.2012, 13:11 ] |
Predmet príspevku: | |
Dufam, ze coskoro tu zosilenu montaz vyskusam |
Autor: | Juraj Surovec [ Ned, 07.10.2012, 14:05 ] |
Predmet príspevku: | |
No krása. Poslednú dobu uvažujem nad kúpou Patrola je to fakt krásne auto a po takýchto úpravách je to fantázia . Len musím presvedčiť Manželku že to vôbec nieje večie ako Jeep že sa to len tak zdá lebo ona nechce obludu |
Autor: | RADOFFROAD [ Ned, 07.10.2012, 15:32 ] |
Predmet príspevku: | |
treba na Patrol pozerat z väčšej dialky potom je mensi |
Autor: | Andy NM [ Uto, 18.12.2012, 19:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak dalsi level za nami. Patrol podstupil zdlhavu transplantaciu motora z 2,8 Td na 4,2D a dnes pred pol hodinkou po prvy krat prebehol slavnostny start aaa......vrci Kua keby ze nie som marod tak uz som ozraty Nastava teda dalsia etapa-testovanie noveho agregatu. |
Autor: | Lucky [ Uto, 18.12.2012, 21:20 ] |
Predmet príspevku: | |
Andy potom daj dáke info ako ti to chodí s tým motorčekom.A chystáš sa to aj oturbovať alebo nie??? |
Autor: | damballa [ Uto, 18.12.2012, 21:22 ] |
Predmet príspevku: | |
gratulujem dalsia 4.2 , to rad pocujem |
Autor: | Andy NM [ Uto, 18.12.2012, 22:02 ] |
Predmet príspevku: | |
Jasne dam, sam som na to zvedavy aky to bude rozdiel oproti 2,8. Aj ked pred tym ako som ho vybral z darcu organov, tak som sa na nom vozil, bol povodne v kratkej Y60 tke a hlavne ten spodok bol neporovnateny. Preto som zvedavy, co to bude robit s 2,8 difmi, ktore su viac do pomala oproti 4,2kovym. Ale zas tam mam 35 pneu, tak uvidim. Inak sparoval som ho s prevodovkou z 3,0Di, ktora ma okrem spiatocky tusim rovnake prevody ako 4,2jkova ale tu som tam nechcel davat, lebo je vysoka a musel by som upravit tunel alebo dat bodylift. A tiez ta 3,0Di je o dost lahsia takze som ho az tak vyrazne nepretazil. Taktiez vsetky konektory su rovnake ako na 2,8 ckovej, takze s prevodovkou neboli ziadne extra patalie, akurat som musel prehodit prirubu zo 4,2jkovej. A silentbloky motora som neprevaral, vyrobili sme relokacie drziakov, co su na bloku motora, tak keby sa niekto rozhodol pre to iste, s relokaciami viem pomoct. |
Autor: | Andy NM [ Uto, 18.12.2012, 22:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Aaa turbo tam zatial nemam v plane davat, aj ked u mna si nikto nemoze byt isty, co ma napadne A este velka vdaka patri samozrejme Radoffroadovi, Honzovi S, Jojovi GR a dalsim inym, ktori sa doteraz na transplantacii podielali, ci uz radami, ochotou pomoct zohnat nejake diely atd... |
Stránka 1 z 19 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |