4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Mitshubishi L 200 by Radoffroad (8) http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=108&t=16308 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | colt.45 [ Pia, 21.12.2012, 0:30 ] |
Predmet príspevku: | |
sorry ak sa pýtam blbosť, ale tie dierky na prednom blatníku sú čo? keď ste dávali pevnosťák dopredu, asi ste dali dole lemy. Tie ste potom nevracali? |
Autor: | OFFroad4wd [ Pia, 21.12.2012, 1:03 ] |
Predmet príspevku: | |
nečteš nevíš |
Autor: | vladino [ Štv, 03.01.2013, 10:20 ] |
Predmet príspevku: | Re: Mitshubishi L 200 by Radoffroad (8) |
RADOFFROAD píše: Intercooler bez vzduchu ? Ale tato nova l200 ho ma blboo umiestneny mal byt navrchu ako ma stary model. Inak l200 tato nova verzia modelu sa mi paci |
Autor: | Martinoff [ Pia, 04.01.2013, 10:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Nie je to náhodou chladič oleja? |
Autor: | bacaono [ Pia, 04.01.2013, 10:45 ] |
Predmet príspevku: | |
To by mal ten chladic oleja az moc brutalny prietok s tymi pripojovacimi hadicami. |
Autor: | efendi [ Pia, 04.01.2013, 11:12 ] |
Predmet príspevku: | |
nuz anoo,, ten intercooler je sice na dobrom miestee, ale ten nyvyjak mu brani k dokonalemu chladeniu vzduchu,, co mu vsak ale neprispieva,, je to troska nestastne riesenie,, osobne by som nadvyhol vyssie ten chladic vzduchu,, aby neklesol vykon motora,,tento zasah v tomto pripade je nutny,, aspon z mojho hladiska,, |
Autor: | finder [ Pia, 04.01.2013, 11:21 ] |
Predmet príspevku: | |
Ak to je IC, na toto som uz sa raz pytal (na inom aute), myslim ze zaver bol (neviem ci priamo od Rada), ze v podstate tam prietok je nadalej. Akurat vzduch uz nejde 100% priamo, ale obteka navijak zhora a zospodu. (co v podstate asi extra nevadi, pri jazde je tam napor vzduchu tak ci tak). A pri navijakovani zase auto stoji, a netreba extra turbo vytacat, takze mu staci to co tam je. |
Autor: | efendi [ Pia, 04.01.2013, 11:31 ] |
Predmet príspevku: | |
no hej,, ked auto stoji , tak tomu chladicu je to sum a fuk,, ale ked ide vozidloo, tak napor vzduchu obide ten chladic z dovodu ze je pred nim navyjak a potom intercooler neplni svoj ucel, a nechladi vzduch, co moze mat za nasledok znizenia vykonu motora,, v zime to mu dako niak nevadi,, ale v lete stopercent ze mu bude vadit,,,,a to si dovolim tvrdit,, |
Autor: | finder [ Pia, 04.01.2013, 12:09 ] |
Predmet príspevku: | |
No ja si dovolim tvrdit (bohuzial, vlastna negativna skusenost ), ze Rado pri robote rozmysla, a uz ma par krat prekvapil, ked som polozil podobne ladenu otazku, a tvrdo ma vyviedol z omylu. Ak to je takto, tak je to najmensie mozne zlo, ako to islo spravit. (a bud je ten IC chladeny ako povodne, alebo len o malo menej, ale na tuto otazku by mal odpovedat on sam). |
Autor: | vladino [ Pia, 04.01.2013, 12:26 ] |
Predmet príspevku: | |
Nepaci sa mi to preto som to napisal. Citim na svojom intercooleri cez leto ma vlastnu vrtulu chladic kt.sa sam zapina a ide pri velkych teplotach naplne a aj tak to citim na vykone ze to neni ono oproti zime .... Ale tato nova ho ma nestastne umiestneny vzhladom na offroad a prerabky nato nemysleli a mysleli len na cestnu verziu a v tom pripade ho ma vyborne lebo ma vzduchu dostatocne. Len tak mimo toto pre predstavu ako to je na inej ale zase najazdovy uhol nic moc http://pajero-club.sk/forum/viewtopic.p ... 6&start=40 |
Autor: | efendi [ Pia, 04.01.2013, 13:06 ] |
Predmet príspevku: | |
jooo finderko,, ja o Radkovej prace nepochybujem vobec,, je odbornik,, co sa toho tyka,, ale tento sposob co je na foto je fakt nedokonaly sposob riesenia..a tu hovorym k veci,, |
Stránka 2 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |