4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Mitshubishi L 200 by Radoffroad (8)
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=108&t=16308
Stránka 2 z 2

Autor:  colt.45 [ Pia, 21.12.2012, 0:30 ]
Predmet príspevku: 

sorry ak sa pýtam blbosť, ale tie dierky na prednom blatníku sú čo? :smt083
keď ste dávali pevnosťák dopredu, asi ste dali dole lemy. Tie ste potom nevracali? :-)

Autor:  OFFroad4wd [ Pia, 21.12.2012, 1:03 ]
Predmet príspevku: 

nečteš nevíš :wink:

Autor:  vladino [ Štv, 03.01.2013, 10:20 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitshubishi L 200 by Radoffroad (8)

RADOFFROAD píše:
Obrázok


Intercooler bez vzduchu ? :roll:
Ale tato nova l200 ho ma blboo umiestneny mal byt navrchu ako ma stary model.
Inak l200 tato nova verzia modelu sa mi paci :)

Autor:  Martinoff [ Pia, 04.01.2013, 10:28 ]
Predmet príspevku: 

Nie je to náhodou chladič oleja?

Autor:  bacaono [ Pia, 04.01.2013, 10:45 ]
Predmet príspevku: 

To by mal ten chladic oleja az moc brutalny prietok s tymi pripojovacimi hadicami. :-D ;-)

Autor:  efendi [ Pia, 04.01.2013, 11:12 ]
Predmet príspevku: 

nuz anoo,, ten intercooler je sice na dobrom miestee, ale ten nyvyjak mu brani k dokonalemu chladeniu vzduchu,, co mu vsak ale neprispieva,, je to troska nestastne riesenie,, osobne by som nadvyhol vyssie ten chladic vzduchu,, aby neklesol vykon motora,,tento zasah v tomto pripade je nutny,, aspon z mojho hladiska,,

Autor:  finder [ Pia, 04.01.2013, 11:21 ]
Predmet príspevku: 

Ak to je IC, na toto som uz sa raz pytal (na inom aute), myslim ze zaver bol (neviem ci priamo od Rada), ze v podstate tam prietok je nadalej.
Akurat vzduch uz nejde 100% priamo, ale obteka navijak zhora a zospodu.
(co v podstate asi extra nevadi, pri jazde je tam napor vzduchu tak ci tak).
A pri navijakovani zase auto stoji, a netreba extra turbo vytacat, takze mu staci to co tam je.

Autor:  efendi [ Pia, 04.01.2013, 11:31 ]
Predmet príspevku: 

no hej,, ked auto stoji , tak tomu chladicu je to sum a fuk,, ale ked ide vozidloo, tak napor vzduchu obide ten chladic z dovodu ze je pred nim navyjak a potom intercooler neplni svoj ucel, a nechladi vzduch, co moze mat za nasledok znizenia vykonu motora,, v zime to mu dako niak nevadi,, ale v lete stopercent ze mu bude vadit,,,,a to si dovolim tvrdit,,

Autor:  finder [ Pia, 04.01.2013, 12:09 ]
Predmet príspevku: 

No ja si dovolim tvrdit (bohuzial, vlastna negativna skusenost :twisted: ), ze Rado pri robote rozmysla, a uz ma par krat prekvapil, ked som polozil podobne ladenu otazku, a tvrdo ma vyviedol z omylu. Ak to je takto, tak je to najmensie mozne zlo, ako to islo spravit. (a bud je ten IC chladeny ako povodne, alebo len o malo menej, ale na tuto otazku by mal odpovedat on sam).

Autor:  vladino [ Pia, 04.01.2013, 12:26 ]
Predmet príspevku: 

Nepaci sa mi to preto som to napisal.
Citim na svojom intercooleri cez leto ma vlastnu vrtulu chladic kt.sa sam zapina a ide pri velkych teplotach naplne a aj tak to citim na vykone ze to neni ono oproti zime ....
Ale tato nova ho ma nestastne umiestneny vzhladom na offroad a prerabky nato nemysleli a mysleli len na cestnu verziu a v tom pripade ho ma vyborne lebo ma vzduchu dostatocne.
Len tak mimo toto pre predstavu ako to je na inej ale zase najazdovy uhol nic moc
http://pajero-club.sk/forum/viewtopic.p ... 6&start=40

Autor:  efendi [ Pia, 04.01.2013, 13:06 ]
Predmet príspevku: 

jooo finderko,, ja o Radkovej prace nepochybujem vobec,, je odbornik,, co sa toho tyka,, ale tento sposob co je na foto je fakt nedokonaly sposob riesenia..a tu hovorym k veci,,

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/