Dnes je pondelok 13. mája 2024, meniny má Servác a zajtra Bonifác
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 6 ] |
|
JEEP Wrangler TJ by Radoffroad (N)
Autor |
Správa |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3315
|
|
Pon, 28.10.2013, 22:32 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
Pre tých, ktorí chcú montovať uzávierky do Wrangler TJ pár rád :
Uzavierka ARB... Zadok - nutné upraviť hrušku, presnejšie čelo zubov obrusit pod uhlom Ďalej treba prevrtat na uzávierke vacsie diery pre tanierové kolo, skontrolovať, či konkrétny obal difu ma mazacie drazky pre ložiská poloosy na oboch stranách, ak nie, tak dorobit
Toto nemusí platiť pre všetky typy naprav...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Štv, 31.10.2013, 8:05 |
|
|
tono
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 05.02.2007, 18:46 Príspevky: 423 Bydlisko: Ilava
|
Strohé info Rado. Daj čo bolo pred a kto (alebo to bola ešte sériovka?) Ak už niekto chce uzávierku na wranu, tak to už musí byť ďalší level . (mne) Nestačí len foto čo ste domontovali ARBčku, ale ako sato chová, či je to na 4,0L , či ste sa previezli blatom, na akých pneu to je, podvozok a taaak , proste plnohodnotný príspevok o konkrétnej úprave, niečo VIAC .
_________________ Wrangler Unlimited Rubicon,bol...
...aj z najširšieho chodníka Ti slúži len toľko, čo sa chodidla dotýka...
|
Štv, 31.10.2013, 10:38 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
Toto je 2,5 benzín 6rýchlosti , zákazník mal už podvozok dobinson, my sme dorobili uzávierky, dofuk a nejaké drobnosti okolo navijaka... Bohužiaľ sme testovali len krátko na suchu, ale úprimne, čo k Wrangleru s dvoma uzavierkami písať ? Ide to ako pavúk... Dopyt na konkrétne auto na krajči@allmetal.sk vieme samozrejme preveriť
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Štv, 31.10.2013, 11:11 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4311 Bydlisko: ZA
|
RADOFFROAD píše: Pre tých, ktorí chcú montovať uzávierky do Wrangler TJ pár rád :
Uzavierka ARB... Zadok - nutné upraviť hrušku, presnejšie čelo zubov obrusit pod uhlom Toto nie je ani tak vecou uzávierky ako skôr prevodu. A platí to tak od 4,56 nahor. RADOFFROAD píše: Ďalej treba prevrtat na uzávierke vacsie diery pre tanierové kolo, skontrolovať, či konkrétny obal difu ma mazacie drazky pre ložiská poloosy na oboch stranách, ak nie, tak dorobit Toto nemusí platiť pre všetky typy naprav... Prevŕtanie dier závisí od toho, či máš na tanierovom kole skrutky 7/16" alebo 3/8" a to je tiež vecou výrobcu prevodu a ročníka.Niektoré uzávierky majú prípravu pre obidve verzie. Neviem o akých mazacích drážkach sa bavíme pri Dane 35, keďže ložiská poloosí sú valčeky bez vnútorného krúžka - prosím vysvetli. RADOFFROAD píše: Toto je 2,5 benzín 6rýchlosti , Ak to niekto neprerobil tak také neexistuje. 2,5 benzín sa robil len s 5°manuálom. 6° prevodovka NSG370 bola až v roku 2005 a vtedy už bol motor 2,4 DOHC
|
Štv, 31.10.2013, 13:34 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
Mazacie drazky smerom do nohavice z kosa...
Čo sa týka hrušky samozrejme je to koli uzávierke, ktorá je hrubsia ako povodny kos, ak je pri inom prevode nižšia hruška, možno to vydá...
Inak pravdepodobne ešte bude rozborka zadku, lebo niekedy uniká tlak cez ovládaci krúžok, ale len niekedy, zatial nevieme príčinu, nevylučujem, že obal difu sa trochu zdeformuje , ak áno, vyriešime to krytom ARB, ktorý je ovela tuhší... Ovládaci krúžok je totiž úplne na hrane osi, nie je tam miesto ho posunúť... ARB uzávierky sú na polohu krúžku dosť náchylné
Či to bol 2,5 alebo 2,4 neviem, ale vraj dovoz kanada
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Štv, 31.10.2013, 14:13 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 6 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|