Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 15:18
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 52 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 Patrol GR Y 61 by Radoffroad (25) 
Autor Správa
Legenda Offroadu

Registrovaný: Pon, 20.11.2006, 12:05
Príspevky: 1316
Bydlisko: Wychod
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja som za podhustovanie,ma logicke opodstatnenie v terene, len ide o to, aku gumu podhustovat a aku nie, a potom ide o to, na kolko podhustit, tu-ktoru gumu. Ak ju v postate skoro uplne sfuknes, ani sa nediv, ze ju zobujes. A este jedno, na podhustenych gumach sa jazdi trochu inac ako na nafukanych... :smt148


Sob, 16.02.2008, 22:56
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55
Príspevky: 768
Bydlisko: PU - PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja som len za podhustenie,napr. v triale by som na nepodhustených gumách ani radšej neštartoval,lebo by som sa na prvej prekážke zabil.Vlastne pre mna je offroad niečo podobné ako trial,využívam vlastne tie isté schopnosti.Je to to isté ale na 4 kolesách :) .
Podhustenie má tú nevýhodu toho vyzutia a vždy v tom naj. blate,dvakrát som vyzul swamperu Obrázok
Dá sa predísť vyzutiu,zaviesť beadlock,alebo pokial sa neprezúvajú pneu tak ako som spravil ja,prilepil som bočnicu o disk tmelom ktorý sa používa na priliepanie okien.Ale to už sa len tak nevyzuje :-D a dá sa podhustiť,vlastne aj vypustiť :-D

_________________
Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black


Sob, 16.02.2008, 23:17
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48
Príspevky: 584
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Takto nejak som podhustil na Čergove, šlo to potom úplne všade, Cico potvrdí.
Obrázok
Aj keď v jednom momente som zastal tak, že koleso nebolo na rovnej zemi, ale na šikmine a zdeformovalo sa tak, že som sa vystrašil, že defekt.... Myslím, že s rozumom sa dajú na podhustených gumách robiť doslova zázraky.


Sob, 16.02.2008, 23:40
Profil WWW
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 04.02.2007, 23:56
Príspevky: 152
Bydlisko: Vydrna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jacob píše:
Ja som len za podhustenie,napr. v triale by som na nepodhustených gumách ani radšej neštartoval,lebo by som sa na prvej prekážke zabil.Vlastne pre mna je offroad niečo podobné ako trial,využívam vlastne tie isté schopnosti.Je to to isté ale na 4 kolesách :) .
Podhustenie má tú nevýhodu toho vyzutia a vždy v tom naj. blate,dvakrát som vyzul swamperu Obrázok
Dá sa predísť vyzutiu,zaviesť beadlock,alebo pokial sa neprezúvajú pneu tak ako som spravil ja,prilepil som bočnicu o disk tmelom ktorý sa používa na priliepanie okien.Ale to už sa len tak nevyzuje :-D a dá sa podhustiť,vlastne aj vypustiť :-D




:shock:
Jacob nechcem rýpať ale trial (moto-trial) alebo MotoCross alebo enduro je o niečom inom . :smt017 :smt033

Tam sa gumy nepodhustujú ale sa fúkajú na Váhu jazda a na povrch čí nie ??? (fúkajú sa na mieru ) :-D

Neviem čí sa to dá nazvať podhusovanim .
:-D

_________________
www.expertmoto.sk
SUZUKI SAMURAI SJ413i , NISSAN PATROL GR Y60
Veľky odvezie malého - malý potiahne veľkého


Sob, 16.02.2008, 23:58
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55
Príspevky: 768
Bydlisko: PU - PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak v triale,sa nepodhustuje na váhu jazdca, si to dosť mýliš z motocrosom,jedna vec pre upozornenie,nemám rád ked niekto porovnáva motocros s trialom :evil: je to úplne niečo iné. Podhustijem podla toho aký je terén,a nie koľko vážim,najväčšia kravina aká existuje :wink:

Zas to tu radovi zašpiníme kravinami :-D

_________________
Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black


Ned, 17.02.2008, 0:33
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
chalani nehadajte sa , vyzsie to tu uz par ludi opisal spravne

pohustit co sa podhustit moze aplikovat spravny disk a davat pozor ak nemam beadlock a hura do blata

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Ned, 17.02.2008, 10:27
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55
Príspevky: 768
Bydlisko: PU - PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
My sa nehádame,len konštatujeme :-D :-D

_________________
Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black


Ned, 17.02.2008, 10:52
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 01.12.2006, 16:44
Príspevky: 402
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jacob píše:
Ja som len za podhustenie,napr. v triale by som na nepodhustených gumách ani radšej neštartoval,lebo by som sa na prvej prekážke zabil.Vlastne pre mna je offroad niečo podobné ako trial,využívam vlastne tie isté schopnosti.Je to to isté ale na 4 kolesách :) .
Podhustenie má tú nevýhodu toho vyzutia a vždy v tom naj. blate,dvakrát som vyzul swamperu Obrázok
Dá sa predísť vyzutiu,zaviesť beadlock,alebo pokial sa neprezúvajú pneu tak ako som spravil ja,prilepil som bočnicu o disk tmelom ktorý sa používa na priliepanie okien.Ale to už sa len tak nevyzuje :-D a dá sa podhustiť,vlastne aj vypustiť :-D


Len sa pochval prečo si ju vyzul. :-D


Ned, 17.02.2008, 11:05
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.12.2006, 15:26
Príspevky: 1254
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
este mi vysvetlite co je beadlock

_________________
na cestach umiera cim dalej tym viac ludi...budem radsej jazdit po chodniku...
Nikdy nesúper s blbcom.
Stiahne Ťa na svoju úroveň a tam Ťa prevalcuje svojimi skúsenosťami....
"Byť človekom nie je fakt, ale možnosť ..."


Ned, 17.02.2008, 11:12
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 15.01.2008, 15:12
Príspevky: 509
Bydlisko: CR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
O Google nikdy neslysels ?

Obrázok

Obrázok


Ned, 17.02.2008, 11:15
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55
Príspevky: 768
Bydlisko: PU - PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
2 MAICO: vyzul som ju preto lebo si mi ju moc podhustil,tzv. vybral ventilok a počkal,potom povedal dobre,buchol do gumy celé auto sa zavlnilo a bolo. :-D ale bolo to aj mojôm chybou lebo som mal ešte nahodené,klasické gumové vyntilky čo sa používajú na osobáky a nie kovové :?

2 petertn: beadlock je toto
viewtopic.php?t=3109&postdays=0&postorder=asc&start=60

_________________
Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black


Ned, 17.02.2008, 11:18
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1808
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zaujimave, len si neviem predstavit kolko kg blata tam ostane po takej jazde terenom...zrejme to treba vzdy dobre vystriekat wapkou :roll:

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Ned, 17.02.2008, 11:48
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 01.12.2006, 16:44
Príspevky: 402
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
[quote="Jacob"]2 MAICO: vyzul som ju preto lebo si mi ju moc podhustil,tzv. vybral ventilok a počkal,potom povedal dobre,buchol do gumy celé auto sa zavlnilo a bolo. :-D ale bolo to aj mojôm chybou lebo som mal ešte nahodené,klasické gumové vyntilky čo sa používajú na osobáky a nie kovové :?


Ja som to tak robil vždy a nikdy som ju nevyzul. Asi je chyba medzi volantom a sedačkou. Ved na nich sa v pohode jazdí na 0,4! :wink: Ked si ich obuval nemal si použiť silikon! :wink: Chcem podotknúť že to boli SS TSL SX 35x15,5x15 a boli to ozaj super pneu :smt023 To dufam potvrdí aj Jacob aj ked už boli ojazdené.


Naposledy upravil MAICO dňa Ned, 17.02.2008, 13:40, celkovo upravené 1



Ned, 17.02.2008, 12:38
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.12.2006, 15:26
Príspevky: 1254
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
shaman píše:
O Google nikdy neslysels ?



slysel, je to nekde pobliz tveho bydliste :lol:

chlapi bol som lenivy hladat a tak dakujem za vysvetenie

_________________
na cestach umiera cim dalej tym viac ludi...budem radsej jazdit po chodniku...
Nikdy nesúper s blbcom.
Stiahne Ťa na svoju úroveň a tam Ťa prevalcuje svojimi skúsenosťami....
"Byť človekom nie je fakt, ale možnosť ..."


Naposledy upravil petertn dňa Ned, 17.02.2008, 15:01, celkovo upravené 2



Ned, 17.02.2008, 13:01
Profil ICQ
Pajero compatibile
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04
Príspevky: 2172
Bydlisko: Licavca City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hamletovská otázka byť či nebyť/podhustiť či nepodhustiť nemá obecné riešenie, každý rieši sám podľa seba

osobne jazdím väčšinou v takom, že sa dá aj bez podhusťovania, aj nejaké ťahanie navijakom je lepšie ako výmena rezervy v bažine...

ale ak je jasné, že toho "mäkkého" terénu je nejak viac, tak jednoznačne podhustiť, akurát že treba zvážiť koľko - mám mäkké bočnice a škoda ich prepichnúť kôli moc nízkemu tlaku o zvlečení z disku nehovoriac; keď budú iné gumy, tak podľa toho, čo znesú + nejaká rezerva k tomu navrch, zicher je zicher...

ale zasierame tu inú tému, toto nie je o podhusťovaní :cry:

_________________
:smt017 Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? ..... :smt115 Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... :smt025


Ned, 17.02.2008, 13:06
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 52 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: