Dnes je sobota 4. mája 2024, meniny má Florián a zajtra Lesana, Lesia
3 Patrol GR Y 61 by Radoffroad & Mike corporation
Autor |
Správa |
IvoLUCKY
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
|
velmi pekne !
na zaklade mojej dilemy poprosim o info :
- to su 35" ?
- stabiky su na voze a či su von ? daj skusenosti
- po montazi podloziek sa okrem vysky (ozaj kolko ?) zmenilo aj nieco ine ?
_________________ OFF the ROAD
|
Pon, 09.03.2009, 16:44 |
|
|
TomasBA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 13.02.2007, 21:38 Príspevky: 140 Bydlisko: BA/PK
|
to Tyky: no vidis kua, aj ja tvoje auto vidim vzdy iba v ZA , co sa tyka vykonu tak som velmi spokojny, je to uplne nieco ine, dik
to Ivo: nie, 33x12,5x15, zvazujem kupu nejakych 35, mozno budem nieco vymyslat so zapozicanim uz len preto aby som zistil ako to bude behat. Nemam problem sa vratit ku 33, jednak mi to staci, v kutiku duse si nahovaram ze setrim trosku techniku a v neposlednom rade to chodi na 33 VEELMI SVIZNE ! ! !
Predny stabik je von od montaze IM (Rado mi povedal ze to ani nezistim), tak aj bolo. Podvozok IM kompenzuje jeho deficit skoro plnohodnotne, zadny som si nechal do chvile pokial sa nepokazi alebo ho niekde nestratim, zas take extremy nejazdim ze by mi prekazal .
Sorry, neviem ti povedat o kolko to presne islo hore, nemeram tieto veci. Ked mam aspon chvilku, dam si radsej pivo . Nakolko mam vzadu IM-C a po nalozeni vybavy (stan, PHM, voda a nieco malo aspon na 7dni) mi to vzadu trosku sadlo, som sa to rozhodol riesit podlozkami. Zmenilo sa akurat to, ze je to citelne malicko tvrdsie.
Moze sa mi to zdat aj preto, ze cez zimu som mal 1.9atm a teraz pri testovani spotreby mam 2.1atm.
_________________ ...dlha seda Y61 2.8TD (1998) s elektronickym cerpadlom ...Ex dlha zelena Y61 2.8TD (1999) s mechanickym cerpadlom ...popripade pomoze Pajero Sport 2.5TD (1998)
|
Pon, 09.03.2009, 22:32 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
len upresnim na priklade
kopec cca ako sturec (dost zakrut) a na 4ke sa to berie uz od 1500-1600 ot/min celkom citelne, na mierne vlhkej ceste nie je problem to driftovat na 2ke
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Uto, 10.03.2009, 0:51 |
|
|
TomasBA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 13.02.2007, 21:38 Príspevky: 140 Bydlisko: BA/PK
|
Nakolko lezim doma nascipany v posteli, dovolim si par poznatkov.
Reci o lenivosti 2.8 s tymto prevedenim nemoze byt ani pocut!
Auto jazdi omnoho pruznejsie, bez zabran, ked som do toho prvy krat sadol,
a to nielen ja (povedali to aj iny vodici) nestihal som sa divit ako rychlo auto zrychluje. Rychlo a lahko nabera motor na otackach teda aj na rychlosti. Predtym rozbeh a preradenia az na 4 prevod. stupen povedzme 15sec, teraz 1 az 4ka=10sec. A to som nezmenil styl jazdenia.
1. prev. stupen - oproti povodnemu kedy som mal pocit ze auto zacina tahat tak pri 1600-1700 ot/min, tak teraz ma nastup takpovediac plynuly odspodu, je to citelne uz pri 1300 ot/min a s pribudajucimi otackami sa zvysuje tah a rychlost.
Pri hocijakom preradeni ci hore alebo dole, staci aby boli otacky na 1500, motor nema problem plynule na zoslapnutie pedala zrychlovat.
Ked sa v novom cestnom zakone objavila rychlost 50km/h v obci, bolo to utrpenie. Jazda na 4. prev. stupni bola utrpenie jednak pre mna, nakolko pri pripadnom potrebnom zrychleni bola odozva takmer nulova pri tej rychlosti a pri 1500 ot/min, aj motor sa trapil. Teraz si jazdim veselo na 4ke pri 1500 ot. a iba ho steklim po plyne.
Nejazdim rychlo, max 100km/h ale na dialnici to raz za 2 mesiace na 10minut prevetram.
Predtym zo 100-120 to ako tak este zrychlovalo. Dostat sa na 140 bolo utrpenie, dlho to trvalo, tazka noha, pedal az na podlahe. Proste cele zle.
Po uprave je to zo 100 na 120 omnoho lepsie, skratka sviznejsie. A ked som skusal na 140 sam som neveril. Vobec nebolo potrebne tlacit plynovy pedal na podlahu. Skratka SUPER, zrazu som tam mal 140 a noha na plynovom pedale tak v 3/5. Viac som ani nesiel skusat, rezerva bola...no nepotrebujem.
Vykon mi chybal pri dlhych tiahlich stupaniach, ak mozem jednym z nich nazvat napr. Sverepec. Tam som to poriadne zdimal uz v polke, pokial som nechcel stratit 100km/h rychlost. Takisto prudke vyjazdy do kopca. S privesnym vozikom som musel dokonca raz radit redukciu aby som vysiel. Podklad asfaltka, naklad na voziku 700kg + vaha vozika. Vzdy takto.
Pokial som si dokazal udrzat otacky nad 2100 dalo sa to, akonahle padli koniec. Zostal som pred vrcholom. (Nemyslite si, ze by ste sa tam nejak rozbehli, alebo isli rychlejsie asi takto: stupanie po rovinke-80 stupnova zakruta doprava,nevysypat naklad-este prudsie stupanie). Teraz si ficim 1800ot/min turbo si svisti a auto ma tah.
Co sa tyka vysokych otacok tam to nemam az tolko zmapovane, nakolko jazdim dost kludne, viem povedat len tolko ze nad 3300 ot/min som uz nesiel, ale auto malo tendenciu tahu nadalej. Moj osobny dojem je ze od 1900 ot/min do 3300 ot. taha stale a dost vyrazne. Samozrejme pre mna taha lepsie uz od 1300, niekto moze ale skutocny nastup zedefinovat od 1500ot/min.
V zime boli problemy so startovanim, nechcel chytit - obrovske zadymenie, tak sa vymenili zhavice a bol pokoj. Startovalo to dobre, a ani to tak nedymilo po starte, vzdy som len zazrel male zadymenie v zrkadle za sebou. Co vsak pozorujem teraz, ze mi to pri rannom starte uz nerobi skoro vobec. Pozeram do zrkadla, utekam po nastartovani dozadu a skoro nic. Tankujem Shell a pridavam aditivum Bishop's.
Mne vyhovuje to, ze auto ziskalo tah uz od spodu, nebojim sa zaradit na dialnici do rychleho pruhu s tym, ze by som niekoho obmedzil.
Ked bude niekde moznost tak si rad vyskusam 3,0TD pre porovnanie, ale osobne by som v terajsom v stave nemenil, uz len pre ten zvuk 6-valca.
Aktualne prebieha test spotreby, tak uvidim co mi z toho vyjde, je tam vela jazdenia po BA a kopec rozbiehani na semaforoch, tak sa necham prekvapit. V lete sa pokusim zmapovat spotrebu pri ustalenej rychlosti na dialnici.
S terajsim stavom som nanajvys spokojny, prerabka na mechanicke cerpadlo auto ozivila, zvysenie vykonu ma svoj efekt. SOM SPOKOJNY, odporucam, je to naozaj ine auto...
Pripadne otazky rad zodpoviem, tie technickeho charakteru necham na Radoffroada, jazdil na tom aj on a urcite ma rad doplni.
_________________ ...dlha seda Y61 2.8TD (1998) s elektronickym cerpadlom ...Ex dlha zelena Y61 2.8TD (1999) s mechanickym cerpadlom ...popripade pomoze Pajero Sport 2.5TD (1998)
|
Uto, 10.03.2009, 1:10 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
snad uz len tolko, ze pri o dost vyzsej hmotnosti a mensiemu turbu na Y 61 oproti Y60ke sa mi zda narast vykonu trochu menej citelny ako u Y 60ky, ale to zas musim povedat, ze Y60 upravena je uz skoro fakt zihadlo aj na 33 MT a uplne v pohode na 35 MT
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Uto, 10.03.2009, 1:16 |
|
|
konik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 06.02.2008, 20:07 Príspevky: 743 Bydlisko: Nitra
|
kua chlopi toto mi nerobte... vy neviete co je to kriza?
aj ja chcem take...asi budem viac posluchat aby mi jezisko take priniesol.
zatial sa poslusne radim na dialnici medzi kamiony.
_________________ GR Y60 W IM C BFG MT HiLift IM Spulka
|
Uto, 10.03.2009, 1:27 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Uto, 31.03.2009, 20:27 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
patrol dostal pred tisovcom pneu 35"
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
Naposledy upravil RADOFFROAD dňa Str, 09.09.2009, 23:39, celkovo upravené 1
|
Pon, 11.05.2009, 11:10 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Pon, 11.05.2009, 11:13 |
|
|
TomasBA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 13.02.2007, 21:38 Príspevky: 140 Bydlisko: BA/PK
|
Koho by zaujimala vaha, tak 1/2 nadrze, prazdny kufor, so stanom na streche(50kg) = 2740kg
_________________ ...dlha seda Y61 2.8TD (1998) s elektronickym cerpadlom ...Ex dlha zelena Y61 2.8TD (1999) s mechanickym cerpadlom ...popripade pomoze Pajero Sport 2.5TD (1998)
|
Uto, 16.06.2009, 20:14 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|