Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 04.05.2024, 10:39
Dnes je sobota 4. mája 2024, meniny má Florián a zajtra Lesana, Lesia




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 25 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 3 Patrol GR Y 61 by Radoffroad & Mike corporation 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
velmi pekne !
na zaklade mojej dilemy poprosim o info :
- to su 35" ?
- stabiky su na voze a či su von ? daj skusenosti
- po montazi podloziek sa okrem vysky (ozaj kolko ?) zmenilo aj nieco ine ?

_________________
OFF the ROAD


Pon, 09.03.2009, 16:44
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 13.02.2007, 21:38
Príspevky: 140
Bydlisko: BA/PK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to Tyky: no vidis kua, aj ja tvoje auto vidim vzdy iba v ZA :-D :-D , co sa tyka vykonu tak som velmi spokojny, je to uplne nieco ine, dik

to Ivo: nie, 33x12,5x15, zvazujem kupu nejakych 35, mozno budem nieco vymyslat so zapozicanim uz len preto aby som zistil ako to bude behat. Nemam problem sa vratit ku 33, jednak mi to staci, v kutiku duse si nahovaram ze setrim trosku techniku a v neposlednom rade to chodi na 33 VEELMI SVIZNE ! ! !

Predny stabik je von od montaze IM (Rado mi povedal ze to ani nezistim), tak aj bolo. Podvozok IM kompenzuje jeho deficit skoro plnohodnotne, zadny som si nechal do chvile pokial sa nepokazi alebo ho niekde nestratim, zas take extremy nejazdim ze by mi prekazal :D .

Sorry, neviem ti povedat o kolko to presne islo hore, nemeram tieto veci. Ked mam aspon chvilku, dam si radsej pivo :wink: . Nakolko mam vzadu IM-C a po nalozeni vybavy (stan, PHM, voda a nieco malo aspon na 7dni) mi to vzadu trosku sadlo, som sa to rozhodol riesit podlozkami. Zmenilo sa akurat to, ze je to citelne malicko tvrdsie.

Moze sa mi to zdat aj preto, ze cez zimu som mal 1.9atm a teraz pri testovani spotreby mam 2.1atm.

_________________
...dlha seda Y61 2.8TD (1998) s elektronickym cerpadlom
...Ex dlha zelena Y61 2.8TD (1999) s mechanickym cerpadlom
...popripade pomoze Pajero Sport 2.5TD (1998)


Pon, 09.03.2009, 22:32
Profil ICQ
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
len upresnim na priklade

kopec cca ako sturec (dost zakrut) a na 4ke sa to berie uz od 1500-1600 ot/min celkom citelne, na mierne vlhkej ceste nie je problem to driftovat na 2ke

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 10.03.2009, 0:51
Profil ICQ WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 13.02.2007, 21:38
Príspevky: 140
Bydlisko: BA/PK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nakolko lezim doma nascipany v posteli, dovolim si par poznatkov.
Reci o lenivosti 2.8 s tymto prevedenim nemoze byt ani pocut!

Auto jazdi omnoho pruznejsie, bez zabran, ked som do toho prvy krat sadol,
a to nielen ja (povedali to aj iny vodici) nestihal som sa divit ako rychlo auto zrychluje. Rychlo a lahko nabera motor na otackach teda aj na rychlosti. Predtym rozbeh a preradenia az na 4 prevod. stupen povedzme 15sec, teraz 1 az 4ka=10sec. A to som nezmenil styl jazdenia.

1. prev. stupen - oproti povodnemu kedy som mal pocit ze auto zacina tahat tak pri 1600-1700 ot/min, tak teraz ma nastup takpovediac plynuly odspodu, je to citelne uz pri 1300 ot/min a s pribudajucimi otackami sa zvysuje tah a rychlost.

Pri hocijakom preradeni ci hore alebo dole, staci aby boli otacky na 1500, motor nema problem plynule na zoslapnutie pedala zrychlovat.

Ked sa v novom cestnom zakone objavila rychlost 50km/h v obci, bolo to utrpenie. Jazda na 4. prev. stupni bola utrpenie jednak pre mna, nakolko pri pripadnom potrebnom zrychleni bola odozva takmer nulova pri tej rychlosti a pri 1500 ot/min, aj motor sa trapil. Teraz si jazdim veselo na 4ke pri 1500 ot. a iba ho steklim po plyne.

Nejazdim rychlo, max 100km/h ale na dialnici to raz za 2 mesiace na 10minut prevetram.
Predtym zo 100-120 to ako tak este zrychlovalo. Dostat sa na 140 bolo utrpenie, dlho to trvalo, tazka noha, pedal az na podlahe. Proste cele zle.
Po uprave je to zo 100 na 120 omnoho lepsie, skratka sviznejsie. A ked som skusal na 140 sam som neveril. Vobec nebolo potrebne tlacit plynovy pedal na podlahu. Skratka SUPER, zrazu som tam mal 140 a noha na plynovom pedale tak v 3/5. Viac som ani nesiel skusat, rezerva bola...no nepotrebujem.

Vykon mi chybal pri dlhych tiahlich stupaniach, ak mozem jednym z nich nazvat napr. Sverepec. Tam som to poriadne zdimal uz v polke, pokial som nechcel stratit 100km/h rychlost. Takisto prudke vyjazdy do kopca. S privesnym vozikom som musel dokonca raz radit redukciu aby som vysiel. Podklad asfaltka, naklad na voziku 700kg + vaha vozika. Vzdy takto.
Pokial som si dokazal udrzat otacky nad 2100 dalo sa to, akonahle padli koniec. Zostal som pred vrcholom. (Nemyslite si, ze by ste sa tam nejak rozbehli, alebo isli rychlejsie asi takto: stupanie po rovinke-80 stupnova zakruta doprava,nevysypat naklad-este prudsie stupanie). Teraz si ficim 1800ot/min turbo si svisti a auto ma tah.

Co sa tyka vysokych otacok tam to nemam az tolko zmapovane, nakolko jazdim dost kludne, viem povedat len tolko ze nad 3300 ot/min som uz nesiel, ale auto malo tendenciu tahu nadalej. Moj osobny dojem je ze od 1900 ot/min do 3300 ot. taha stale a dost vyrazne. Samozrejme pre mna taha lepsie uz od 1300, niekto moze ale skutocny nastup zedefinovat od 1500ot/min.

V zime boli problemy so startovanim, nechcel chytit - obrovske zadymenie, tak sa vymenili zhavice a bol pokoj. Startovalo to dobre, a ani to tak nedymilo po starte, vzdy som len zazrel male zadymenie v zrkadle za sebou. Co vsak pozorujem teraz, ze mi to pri rannom starte uz nerobi skoro vobec. Pozeram do zrkadla, utekam po nastartovani dozadu a skoro nic. Tankujem Shell a pridavam aditivum Bishop's.

Mne vyhovuje to, ze auto ziskalo tah uz od spodu, nebojim sa zaradit na dialnici do rychleho pruhu s tym, ze by som niekoho obmedzil.

Ked bude niekde moznost tak si rad vyskusam 3,0TD pre porovnanie, ale osobne by som v terajsom v stave nemenil, uz len pre ten zvuk 6-valca.

Aktualne prebieha test spotreby, tak uvidim co mi z toho vyjde, je tam vela jazdenia po BA a kopec rozbiehani na semaforoch, tak sa necham prekvapit. V lete sa pokusim zmapovat spotrebu pri ustalenej rychlosti na dialnici.

S terajsim stavom som nanajvys spokojny, prerabka na mechanicke cerpadlo auto ozivila, zvysenie vykonu ma svoj efekt. SOM SPOKOJNY, odporucam, je to naozaj ine auto...

Pripadne otazky rad zodpoviem, tie technickeho charakteru necham na Radoffroada, jazdil na tom aj on a urcite ma rad doplni.

_________________
...dlha seda Y61 2.8TD (1998) s elektronickym cerpadlom
...Ex dlha zelena Y61 2.8TD (1999) s mechanickym cerpadlom
...popripade pomoze Pajero Sport 2.5TD (1998)


Uto, 10.03.2009, 1:10
Profil ICQ
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
snad uz len tolko, ze pri o dost vyzsej hmotnosti a mensiemu turbu na Y 61 oproti Y60ke sa mi zda narast vykonu trochu menej citelny ako u Y 60ky, ale to zas musim povedat, ze Y60 upravena je uz skoro fakt zihadlo aj na 33 MT a uplne v pohode na 35 MT

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 10.03.2009, 1:16
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 06.02.2008, 20:07
Príspevky: 743
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
kua chlopi toto mi nerobte... vy neviete co je to kriza?
aj ja chcem take...asi budem viac posluchat aby mi jezisko take priniesol.
zatial sa poslusne radim na dialnici medzi kamiony.

_________________
GR Y60 W IM C BFG MT HiLift IM Spulka


Uto, 10.03.2009, 1:27
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dalsi level z nami, patrol dostal pevnostne naslapy a naraznik ARB s miernou upravou


Obrázok


Obrázok

Obrázok

Obrázok

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 31.03.2009, 20:27
Profil ICQ WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
patrol dostal pred tisovcom pneu 35"

Obrázok

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Naposledy upravil RADOFFROAD dňa Str, 09.09.2009, 23:39, celkovo upravené 1



Pon, 11.05.2009, 11:10
Profil ICQ WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a absolvoval tisovec na 1cku

Obrázok

Obrázok

zamysleny navigator :-)

Obrázok

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 11.05.2009, 11:13
Profil ICQ WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 13.02.2007, 21:38
Príspevky: 140
Bydlisko: BA/PK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Koho by zaujimala vaha, tak 1/2 nadrze, prazdny kufor, so stanom na streche(50kg) = 2740kg

_________________
...dlha seda Y61 2.8TD (1998) s elektronickym cerpadlom
...Ex dlha zelena Y61 2.8TD (1999) s mechanickym cerpadlom
...popripade pomoze Pajero Sport 2.5TD (1998)


Uto, 16.06.2009, 20:14
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 25 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: