|
Hľadať • Registrovať •
FAQ •
Anjeli •
Pravidlá •
Rapid Link
• Prihlásenie
|
Dnes je utorok 4. júna 2024, meniny má Lenka a zajtra Laura
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 4 ] |
|
Toyota LC 80 by Radoffroad & Mike (1)
Autor |
Správa |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
tato krasavica dostala
podvozok IRONMAN
predny naraznik ARB }upraveny a nalakovany do metalizy |
navijak SUPERWINCH EP9
pneu MICKEY THOMPSON 35"
samozrejme nejaku aj tu OFF kozmetiku a na dalsich upravach sa pracuje
mimochodom je to benzin, ide nadherne
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Str, 17.06.2009, 9:28 |
|
|
romantoyota
Učeň
Registrovaný: Pon, 09.02.2009, 22:55 Príspevky: 64 Bydlisko: bratislava
|
davali sa tam aj podlozky nad pruziny?? dakujem..
_________________ LC 80, zatial v serii
|
Ned, 21.06.2009, 19:51 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
ano, cca 40 mm
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Ned, 21.06.2009, 21:58 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Str, 09.09.2009, 22:13 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 4 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|