Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 16:47
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 24 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 Wrangler by Radoffroad & Mike & SPIN corporation (5) 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no priznam sa nikdy ma nenapadlo rozmyslat ani zistovat ci to tlmic udrzi, ale viem ze seriovka yj je jedna z tych mensin

na voze mam skyjacker pera a automaticky som dal tlmic co doporucuje vyrobca ale este pred tym premeral ci sa roztiahne s perom plus nejaka mala rezerva


Pon, 14.09.2009, 14:53
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
...okrem ineho, ty tocis o listovom podvozku a my o strunovom, ale ani pri listaku to nie je nezvykle ak tlmic tvori spodny doraz...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 14.09.2009, 15:35
Profil ICQ WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tlmič tvorí spodný doraz na kope áut - aspoň pokiaľ viem
ale musí byť dĺžkovo napočítaný tak, aby jeho max chod bol v súlade s max chodom podvozku a silou, ktorou pôsobia pružiny pri rozťahovaní.
A keďže na predmetnom aute sú IM struny spolus IM tlmičmi....

Na niektorých autách sa spodný doraz rieši pomocou "limiting straps" - gurtnička, retiazka.... čokoľvek - to sa ale používa hlavne vtedy, ak sú použité špeciálne tlmiče alebo tlmiaco-pružiace jednotky s veľkým chodom
(Sway-a-Way a podobne)

Ono pri vyvesení nápravy to nie je až také tragické, ten tlmič je na to postavený, a pôsobia tam trochu iné sily.
(laicky povedané, náprava nikdy "nepadne" dole takou silou, aby mu ublížila)

Iná vec je horný doraz - ten musí byť napočítaný správne, inak je zle

S ramenami to v tomto prípade nemá nič. Tie sú tam primárne z iných dôvodov. A je ich viac. Napríklad:
- origo ramená na TJ nie sú nijak závažne pevné (lisovaný plech)
- sú krátke už pri zdvihnutí o 2 palce - náprava je moc vzadu
- majú zlú geometriu - pri zdvihnutí ti rozhodí záklon
- pri krížení trpia sielntbloky
- sú pevné - nadajú sa nastavovať.

Toto všetko riešia ramená od RE,lebo:
- sú podstatne pevnejšie (hrubostenná bezošvá trubka)
- sú dlhšie a nastaviteľné a excentrické
- vždy na 1 strane je uniball - umožňuje "flex" ramena
- dá sa krásne doaldiť záklon prednej aj zadnej nápravy, čo je napríklad pri inštalácii SYE kitu nutnosť (inak by vibroval kardan)

(Toto isté sa týka aj XJ a ZJ, akurát TJ je vďaka svojmu krátkemu rázvoru náchylnejšie na problémy s geometriou podvozku. V tomto je XJ aj ZJ oveľa "tolerantnejšie" )

poznámka: stále sa bavíme o aute s tuhou nápravou

2Rusty: YJ je celkovo "zaujímavé" auto - takisto je jedno z mála, ktoré je celé na listoch a má 2 panhardky :D

2Rado: ja dlhšie struny mám. Akurát že nemajú označenie "záťažové" :-D :D

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 14.09.2009, 16:38
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 24.01.2007, 4:31
Príspevky: 400
Bydlisko: Trnavá Hora
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ako tam vychádza cena, oproti RE ? Je to menej alebo viac ?

_________________
Jeep Wrangler Rubicon 4.0 L
www.alexbranovesystemy.sk


Pon, 14.09.2009, 17:38
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ak myslis IM tak asi menej, prave sme prisli z kratkej projizdky ale bohuzial sme nenasli vhodny kopec, alebo prekazku, ktoru by to nevyslo, takze testy budu pokracovat :-D

totiz vyjazd stredne vlhky s nerovnostami a sklonom cca 45 st. a kolmou hranou na vrchu cca 0,5m sa ukazala ako nedostatocna prekazka :roll:

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 14.09.2009, 18:19
Profil ICQ WWW
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ze by bola wrana lepsia ako trolo ????????????? :smt159

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Pon, 14.09.2009, 20:01
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1759
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zalez a nezasieraj.


Pon, 14.09.2009, 20:06
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no, tomto ohlade som nikdy netvrdil, ze nie, ale ja mam radsej trol :-)

zas by ma nebavilo vsade vyliezt bez problemov , som videl parkrat aky bol Tono znudeny na beznych akciach :-D wrana na spravnom obuti so spravnym soferam nema prilis velku konkurenciu v prejazdnosti a s uzavierkami skoro mizivu, ale kde je potom zabava :-D (kecam, je to super vsade vyliezt)

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 14.09.2009, 21:52
Profil ICQ WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takze Wrangler dostal nakoniec novy motor 4,0 nakolko ten povodny nebol v stave aky by sa nam pacil

dalsie foto z testovania pribudnu

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Str, 20.01.2010, 1:34
Profil ICQ WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 24 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: