4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Wrangler by Radoffroad & Mike & SPIN corporation (5)
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=108&t=8807
Stránka 1 z 2

Autor:  RADOFFROAD [ Str, 09.09.2009, 22:55 ]
Predmet príspevku:  Wrangler by Radoffroad & Mike & SPIN corporation (5)

pri tomto auticku nebudem vypisovat vsetko, pretoze by som sa asi upisal k smrti
Na uprave tohto auta sa podiela aj firma SPIN (Palo Cherokee), ktora riesila zalezitosti okolo zmeny prevodov, casti podvozku, brzd, oprav atd, atd

V skratke

pruzenie a tlmenie IRONMAN
podlozky nad struny 50 mm
ramena SuperFlex RUBICON EXPRES
zadne brzdy prerobene na kotucove s ABS !
zmena prevodov na 4,56
VYMENA PREVODOVKY za AW4
NV 231 SYE kit
kardany vyrabane na mieru
vymena tyci riadenia z V8, všade PU manžety
TB Spacer
tempomat
odpojiteľný stabilizátor
predĺžené brzdové hadice
uzavierka OX ovladana servom vpredu
uzavierka OX ovladana servom vzadu
predny naraznik PRV
zadny naraznik PRV
navijak SUPERWINCH EPi9,5
dialkove ovl.
komplet ochrana podvozku ASFIR
pevnostne naslapy PRV
predpriprava na zadny navijak
disky 4MAD 8x15 ET -25
pneu KUMHO KL 71 33"
siroke lemy
synteticke lano DYNEMA
atd atd atd
plus kopec opráv rôznych nefunkčností

zaciname podvozkom IRONMAN
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

dalsie foto neskor

Edit by P Ch.

Autor:  fajer [ Sob, 12.09.2009, 19:43 ]
Predmet príspevku:  test wrany :

po odskusani konstatujem:

volba pneu - na ceste OK, nehlucne, dobre drzia.. v terene som nemal moznost skusat
motor - radsej by som ho strokol ako generalkoval... treba riesit
prevodovanie - neuveritelne dobre, okamzite sadlo do ruk a fungovalo
jazda - zatial som mal pocit ze podvozok nepracuje, je ako tehla, ale to bolo aj pri mojom R.E. , moj R.E. po case cca rok sa to dostalo do dobrej poddajnosti , vyska zostala , som mooooc zvedavy ako to bude v danom pripade .
pevnostak - predok - dorieseny odstup od motora pre stabik.
pevnostak - zadok - dobra praca s ohladom na ochranu vzadu
naslapy - neni co dodat
asfir - doslova odflaknutyt vyrobok, nedotiahnute a v casti pod redukciou uplne k hovnu

co ma poriadne zarazilo su plechace 4mud , stredova diera je o cca 5mm vacsia ako ma byt, = vsetka namaha je na stiftoch, neuveritelna blbost

auto ako take vyzera fajn , farba celkom prijemna a zvolene pevnostne nadstavby ako tradicne dobre zakomponovane.

som zvedavy na zivotnost OX lockerov nasadenych na tomto voze, este pred inplementaciou som nakukol do danych kuskov a porovnal to s ARB a musim uznat ze je to znacne bytelnejsie, velkou vyhodou je ze su sucastou dodavky a montaze OX aj spevnene dekle diffov.


ked ma este nieco napadne , doplnim...

Autor:  dado [ Sob, 12.09.2009, 20:02 ]
Predmet príspevku:  Re: test wrany :

fajer píše:
asfir - doslova odflaknutyt vyrobok, nedotiahnute a v casti pod redukciou uplne k hovnu


A nie su len prisposobovane z ineho auta ? Aspon z fotiek to tak vyzera, ako keby tam nepatrili.

Tie disky by som neriesil. To nie je tragedia.

Autor:  Vlado [ Ned, 13.09.2009, 7:41 ]
Predmet príspevku: 

A prečo tá kombinácia IM a RE ?

Autor:  fajer [ Ned, 13.09.2009, 7:44 ]
Predmet príspevku: 

otazka na rada a pala..

Autor:  palo-cherokee [ Ned, 13.09.2009, 18:20 ]
Predmet príspevku: 

Vlado píše:
A prečo tá kombinácia IM a RE ?


RE preto, lebo IM neriesi xxx veci,ktore su potrebne (ramena,panhardky,brzdy,stabilizatory....)

Preco IM? To je otazka na Rada

Autor:  RADOFFROAD [ Pon, 14.09.2009, 8:05 ]
Predmet príspevku: 

po poriadku

1) ASFIR je hlavne preto pod bruchom aby sme mali idealne rovnu plochu aj koli AIR JACKU aj koli sklznutiu, nad nim je dalsi brutalny plech ocelovy, cize poskodit prevodku je doslova nemozne, ze sa niekedy montuje horsie ako lepsie koli nepresnostiam, je skor problemom pre nas ako uzivatela

2) cele auto je navrhnute na naozaj dlhe expedicie a teda preto IM, nakolko RE je cisto trialovy podvozok a o cestovani s batozinou nemoze byt velmi reci, totiz ako Kajo ma pocit ze je tvrdy, zas na jeho aute som mal na ceste pocit, ze potrebujem KINEDRIL , preto sme skombinovali RE a IM, RE nam zabezpeci, ze pri krizeni a jazde v terene dostaneme z podvozku maximum a IM zas zabezpeci, ze pri nalozeni 200 kg batoziny a 80 kg vybavy nebude na dlhej ceste z tohto auta hojdajuci sa TITANIC...

3) skoro ziadne OFF disky nie su vystredene na stredovu dieru, nakolko to skratka netreba, tato poznamka bola asi skor do poctu...

4) to s tym prednym naraznikom som nepochopil, samozrejme kedze sme nechali stabik ;-)

Autor:  rustycj [ Pon, 14.09.2009, 8:40 ]
Predmet príspevku: 

IM tlmice stacia (dlzkou) na dlhsie RE ramena a k tomu s 2" podlozkou? ako ste docielili ze mu neostane pri krizeni polka napravy visiet iba za tlmic (pri odpojenom stabiku)?

Autor:  Karlito [ Pon, 14.09.2009, 9:14 ]
Predmet príspevku: 

Rystyc, ak je auto primáne určené expedície, tak je podvozok koncipovaný niekam inam, než aby mal primárnu fukciu - MAX KRIŽENIE.

A ako sa vraví, čo nevykrížiš, tak doženieš uzávierkami :-D
Mne sa to páči, pekný vraník.... jediné nad čím by som sa pozastavil zadný nárazník a zakončenie lemov na zadku - v tomto mieste je to trošku esteticky nedokončené, ale ničomu to nevadí.

Inak čo by som zas podotkol v pozitífvnom smere - spod víka diferenciálov nekuká obecne používaný červený silikon, ale hmota na tesnenie prevodoviek, to je z mojej strany taká maličkosť čo mi napovedá, že to nebolo robené na kolene a šup šup, ďalší.

-ka-

Autor:  tono [ Pon, 14.09.2009, 9:45 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
po poriadku

...a IM zas zabezpeci, ze pri nalozeni 200 kg batoziny a 80 kg vybavy nebude na dlhej ceste z tohto auta hojdajuci sa TITANIC...


Rado, prosím Ťa, túto časť dokomentuj. Mám IM, a k Titanicu to má veľmo blízko...

Autor:  rustycj [ Pon, 14.09.2009, 10:17 ]
Predmet príspevku: 

no ale krizit asi majitel chce, preco by tam inac daval dlhsie RE ramena a zdvihal podvozok?

ked ostane visiet koleso vo vzduchu na tlmici nie je to ziadna slava

Autor:  Kapo [ Pon, 14.09.2009, 10:34 ]
Predmet príspevku: 

No, Rusty, a na čom tak asi visia ostatné nápravy na iných autách? :roll:
/...mne na tlmičoch :-D /

Autor:  diesel [ Pon, 14.09.2009, 10:47 ]
Predmet príspevku: 

mne na brzdových hadičkách.

inak sa mi zdá, že jeepky to majú tak, že vo vyvesení zastaví rameno oprievšie sa o nápravu...ale to v sériovom stave...po liftoch(výmene ramien...) je to kadejako. možno kecám...ked tak profici opravia. :wink:

Autor:  Karlito [ Pon, 14.09.2009, 10:52 ]
Predmet príspevku: 

rustycj píše:
no ale krizit asi majitel chce, preco by tam inac daval dlhsie RE ramena a zdvihal podvozok?

ked ostane visiet koleso vo vzduchu na tlmici nie je to ziadna slava


lebo zdvihnutie na podvozku zvačší priechodnosť pod rámom, umožní dať spravidla vačšie kolesá čo zvýši priechodnosť aj pod difmi, zmenia sa nájazdové uhly... no a ramená sa dávajú preto, aby si v normálnej prevádzke zachoval geometriu, záklony atd v optime.

-ka-

PS: mne tiež fungujú tlmiče ako spodný doraz :-D

Autor:  RADOFFROAD [ Pon, 14.09.2009, 13:50 ]
Predmet príspevku: 

Tono, ano dlhodobo o tom vieme a bohuzial stale zostava faktom, ze na tvoje auto treba dozadu silnejsie struny nakolko sme ho zatazili tak, ako sme ho zatazili, nechcem to tu rozpiplavat, ale slubene su uz pol roka sak vieme od koho, ze sa vyskusaju, ze Palo, KUA !

a dalsia vec je , ze na tomto aute sme nechali stabilizator, ktory je odpojitelny a s odstupom casu a prekopavkou tvojej celkovej hmotnosti by som ho asi domontoval aj na tvoje auto...

ku krizeniu : auto som este netestoval, ale krizi urcite :lol: islo o to, ze potrebujeme zatazovy podvozok a ramena sme mali na vyber repasovat stare alebo RE a ked uz RE tak UNIBAL , take bolo rozhodnutie a krizivost to zlepsi aj pri zatazovom podvozku, totiz toto auto ak prave nie je nalozene na expediciu je podstatne tvrdsie ako Tonove...(koli mensej hmotnosti)

vyvesenie naprav samozrejme skoro na kazdom aute visi na tlmicoch 8-) tlmice aut, na ktorych je to takto (väcsina) su na to prisposobene, ze tvoria doraz vyvesenia, cize RUSTYCJ , trochu na teba budem apelovat, ze sud az ked vies o com hovoris OK ? :roll:

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/