4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Wrangler by Radoffroad & Mike & SPIN corporation (5) http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=108&t=8807 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | RADOFFROAD [ Str, 09.09.2009, 22:55 ] |
Predmet príspevku: | Wrangler by Radoffroad & Mike & SPIN corporation (5) |
pri tomto auticku nebudem vypisovat vsetko, pretoze by som sa asi upisal k smrti Na uprave tohto auta sa podiela aj firma SPIN (Palo Cherokee), ktora riesila zalezitosti okolo zmeny prevodov, casti podvozku, brzd, oprav atd, atd V skratke pruzenie a tlmenie IRONMAN podlozky nad struny 50 mm ramena SuperFlex RUBICON EXPRES zadne brzdy prerobene na kotucove s ABS ! zmena prevodov na 4,56 VYMENA PREVODOVKY za AW4 NV 231 SYE kit kardany vyrabane na mieru vymena tyci riadenia z V8, všade PU manžety TB Spacer tempomat odpojiteľný stabilizátor predĺžené brzdové hadice uzavierka OX ovladana servom vpredu uzavierka OX ovladana servom vzadu predny naraznik PRV zadny naraznik PRV navijak SUPERWINCH EPi9,5 dialkove ovl. komplet ochrana podvozku ASFIR pevnostne naslapy PRV predpriprava na zadny navijak disky 4MAD 8x15 ET -25 pneu KUMHO KL 71 33" siroke lemy synteticke lano DYNEMA atd atd atd plus kopec opráv rôznych nefunkčností zaciname podvozkom IRONMAN ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dalsie foto neskor Edit by P Ch. |
Autor: | fajer [ Sob, 12.09.2009, 19:43 ] |
Predmet príspevku: | test wrany : |
po odskusani konstatujem: volba pneu - na ceste OK, nehlucne, dobre drzia.. v terene som nemal moznost skusat motor - radsej by som ho strokol ako generalkoval... treba riesit prevodovanie - neuveritelne dobre, okamzite sadlo do ruk a fungovalo jazda - zatial som mal pocit ze podvozok nepracuje, je ako tehla, ale to bolo aj pri mojom R.E. , moj R.E. po case cca rok sa to dostalo do dobrej poddajnosti , vyska zostala , som mooooc zvedavy ako to bude v danom pripade . pevnostak - predok - dorieseny odstup od motora pre stabik. pevnostak - zadok - dobra praca s ohladom na ochranu vzadu naslapy - neni co dodat asfir - doslova odflaknutyt vyrobok, nedotiahnute a v casti pod redukciou uplne k hovnu co ma poriadne zarazilo su plechace 4mud , stredova diera je o cca 5mm vacsia ako ma byt, = vsetka namaha je na stiftoch, neuveritelna blbost auto ako take vyzera fajn , farba celkom prijemna a zvolene pevnostne nadstavby ako tradicne dobre zakomponovane. som zvedavy na zivotnost OX lockerov nasadenych na tomto voze, este pred inplementaciou som nakukol do danych kuskov a porovnal to s ARB a musim uznat ze je to znacne bytelnejsie, velkou vyhodou je ze su sucastou dodavky a montaze OX aj spevnene dekle diffov. ked ma este nieco napadne , doplnim... |
Autor: | dado [ Sob, 12.09.2009, 20:02 ] |
Predmet príspevku: | Re: test wrany : |
fajer píše: asfir - doslova odflaknutyt vyrobok, nedotiahnute a v casti pod redukciou uplne k hovnu A nie su len prisposobovane z ineho auta ? Aspon z fotiek to tak vyzera, ako keby tam nepatrili. Tie disky by som neriesil. To nie je tragedia. |
Autor: | Vlado [ Ned, 13.09.2009, 7:41 ] |
Predmet príspevku: | |
A prečo tá kombinácia IM a RE ? |
Autor: | fajer [ Ned, 13.09.2009, 7:44 ] |
Predmet príspevku: | |
otazka na rada a pala.. |
Autor: | palo-cherokee [ Ned, 13.09.2009, 18:20 ] |
Predmet príspevku: | |
Vlado píše: A prečo tá kombinácia IM a RE ? RE preto, lebo IM neriesi xxx veci,ktore su potrebne (ramena,panhardky,brzdy,stabilizatory....) Preco IM? To je otazka na Rada |
Autor: | RADOFFROAD [ Pon, 14.09.2009, 8:05 ] |
Predmet príspevku: | |
po poriadku 1) ASFIR je hlavne preto pod bruchom aby sme mali idealne rovnu plochu aj koli AIR JACKU aj koli sklznutiu, nad nim je dalsi brutalny plech ocelovy, cize poskodit prevodku je doslova nemozne, ze sa niekedy montuje horsie ako lepsie koli nepresnostiam, je skor problemom pre nas ako uzivatela 2) cele auto je navrhnute na naozaj dlhe expedicie a teda preto IM, nakolko RE je cisto trialovy podvozok a o cestovani s batozinou nemoze byt velmi reci, totiz ako Kajo ma pocit ze je tvrdy, zas na jeho aute som mal na ceste pocit, ze potrebujem KINEDRIL , preto sme skombinovali RE a IM, RE nam zabezpeci, ze pri krizeni a jazde v terene dostaneme z podvozku maximum a IM zas zabezpeci, ze pri nalozeni 200 kg batoziny a 80 kg vybavy nebude na dlhej ceste z tohto auta hojdajuci sa TITANIC... 3) skoro ziadne OFF disky nie su vystredene na stredovu dieru, nakolko to skratka netreba, tato poznamka bola asi skor do poctu... 4) to s tym prednym naraznikom som nepochopil, samozrejme kedze sme nechali stabik ![]() |
Autor: | rustycj [ Pon, 14.09.2009, 8:40 ] |
Predmet príspevku: | |
IM tlmice stacia (dlzkou) na dlhsie RE ramena a k tomu s 2" podlozkou? ako ste docielili ze mu neostane pri krizeni polka napravy visiet iba za tlmic (pri odpojenom stabiku)? |
Autor: | Karlito [ Pon, 14.09.2009, 9:14 ] |
Predmet príspevku: | |
Rystyc, ak je auto primáne určené expedície, tak je podvozok koncipovaný niekam inam, než aby mal primárnu fukciu - MAX KRIŽENIE. A ako sa vraví, čo nevykrížiš, tak doženieš uzávierkami ![]() Mne sa to páči, pekný vraník.... jediné nad čím by som sa pozastavil zadný nárazník a zakončenie lemov na zadku - v tomto mieste je to trošku esteticky nedokončené, ale ničomu to nevadí. Inak čo by som zas podotkol v pozitífvnom smere - spod víka diferenciálov nekuká obecne používaný červený silikon, ale hmota na tesnenie prevodoviek, to je z mojej strany taká maličkosť čo mi napovedá, že to nebolo robené na kolene a šup šup, ďalší. -ka- |
Autor: | tono [ Pon, 14.09.2009, 9:45 ] |
Predmet príspevku: | |
RADOFFROAD píše: po poriadku ...a IM zas zabezpeci, ze pri nalozeni 200 kg batoziny a 80 kg vybavy nebude na dlhej ceste z tohto auta hojdajuci sa TITANIC... Rado, prosím Ťa, túto časť dokomentuj. Mám IM, a k Titanicu to má veľmo blízko... |
Autor: | rustycj [ Pon, 14.09.2009, 10:17 ] |
Predmet príspevku: | |
no ale krizit asi majitel chce, preco by tam inac daval dlhsie RE ramena a zdvihal podvozok? ked ostane visiet koleso vo vzduchu na tlmici nie je to ziadna slava |
Autor: | Kapo [ Pon, 14.09.2009, 10:34 ] |
Predmet príspevku: | |
No, Rusty, a na čom tak asi visia ostatné nápravy na iných autách? ![]() /...mne na tlmičoch ![]() |
Autor: | diesel [ Pon, 14.09.2009, 10:47 ] |
Predmet príspevku: | |
mne na brzdových hadičkách. inak sa mi zdá, že jeepky to majú tak, že vo vyvesení zastaví rameno oprievšie sa o nápravu...ale to v sériovom stave...po liftoch(výmene ramien...) je to kadejako. možno kecám...ked tak profici opravia. ![]() |
Autor: | Karlito [ Pon, 14.09.2009, 10:52 ] |
Predmet príspevku: | |
rustycj píše: no ale krizit asi majitel chce, preco by tam inac daval dlhsie RE ramena a zdvihal podvozok? ked ostane visiet koleso vo vzduchu na tlmici nie je to ziadna slava lebo zdvihnutie na podvozku zvačší priechodnosť pod rámom, umožní dať spravidla vačšie kolesá čo zvýši priechodnosť aj pod difmi, zmenia sa nájazdové uhly... no a ramená sa dávajú preto, aby si v normálnej prevádzke zachoval geometriu, záklony atd v optime. -ka- PS: mne tiež fungujú tlmiče ako spodný doraz ![]() |
Autor: | RADOFFROAD [ Pon, 14.09.2009, 13:50 ] |
Predmet príspevku: | |
Tono, ano dlhodobo o tom vieme a bohuzial stale zostava faktom, ze na tvoje auto treba dozadu silnejsie struny nakolko sme ho zatazili tak, ako sme ho zatazili, nechcem to tu rozpiplavat, ale slubene su uz pol roka sak vieme od koho, ze sa vyskusaju, ze Palo, KUA ! a dalsia vec je , ze na tomto aute sme nechali stabilizator, ktory je odpojitelny a s odstupom casu a prekopavkou tvojej celkovej hmotnosti by som ho asi domontoval aj na tvoje auto... ku krizeniu : auto som este netestoval, ale krizi urcite ![]() vyvesenie naprav samozrejme skoro na kazdom aute visi na tlmicoch ![]() ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |