4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

NAVIJAK
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=109&t=324
Stránka 4 z 9

Autor:  Igor [ Pia, 24.11.2006, 20:34 ]
Predmet príspevku: 

Samozrejme.Kto by to preboha namontoval bez toho.... :shock:

Autor:  michi [ Pia, 24.11.2006, 21:15 ]
Predmet príspevku: 

DanoDEF píše:
Otazka pre tych co maju navijak...pouziva niekto odpojovac na privod z baterky ???


Ja to mám zapojené cez vypínač v palubovke, Je to proti predpisom a aj si myslím, že nie je , moc dobre, keď je vinč stále pod prúdom /napr. v prípade čelného nárazu/.

Autor:  michi [ Pia, 24.11.2006, 21:17 ]
Predmet príspevku: 

Igor píše:
Samozrejme.Kto by to preboha namontoval bez toho.... :shock:


...by si sa čudoval, koľko je takých...!

Autor:  finder [ Pia, 24.11.2006, 21:22 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
mozno by stacilo skor len akusticke upozornenie obsluhy ,lebo su pripady ,kedy potrebujes ist na hranicu moznosti a ochrana ta nemusi pustit

Napadla ma aj takato myslienka. V konecnom rieseni nie je nikde nepisane ze to nemoze byt aj takto. Je kazdeho sukromnou vecou ake konstrukcne riesenie pouzije. Ak sa dotycny citi pri peniazoch, nie je problem spravit indikator z viacerych termostatov, ktore sa budu postupne rozvecovat, a dotycny vidi, kde je a kde este moze s rizikom pokracovat.

Autor:  DanoDEF [ Pia, 24.11.2006, 21:30 ]
Predmet príspevku: 

finder píše:
RADOFFROAD píše:
mozno by stacilo skor len akusticke upozornenie obsluhy ,lebo su pripady ,kedy potrebujes ist na hranicu moznosti a ochrana ta nemusi pustit

Napadla ma aj takato myslienka. V konecnom rieseni nie je nikde nepisane ze to nemoze byt aj takto. Je kazdeho sukromnou vecou ake konstrukcne riesenie pouzije. Ak sa dotycny citi pri peniazoch, nie je problem spravit indikator z viacerych termostatov, ktore sa budu postupne rozvecovat, a dotycny vidi, kde je a kde este moze s rizikom pokracovat.


To by si musel vediet jednotlive hranice....je vobec zname aku teplotu znesie navijak ??? resp motor.

Autor:  DanoDEF [ Pia, 24.11.2006, 21:31 ]
Predmet príspevku: 

michi píše:
Igor píše:
Samozrejme.Kto by to preboha namontoval bez toho.... :shock:


...by si sa čudoval, koľko je takých...!


Ved prave preto to pisem....ale ty co to nemaju sa asi neprihlasia...

Autor:  finder [ Pia, 24.11.2006, 21:36 ]
Predmet príspevku: 

DanoDEF píše:
To by si musel vediet jednotlive hranice....je vobec zname aku teplotu znesie navijak ??? resp motor.

:smt131 Ano, samozrejme, mas pravdu. Ale povedzme, ze kriticka hranica je nieco, kde uz neudrzis ruku, co je (vymyslim si) 75 stupnov (to nie je problem zmerat). Takze ak hranica je 75, posledne cidlo bude 75, pred nim napr. 60, a dalsie 50 stupnov. HRanicu si moze kazdy urcit sam (pripadne neurcit :-D ), ale myslim si, ze je jednoduchsie prestat s navijanim ako trepat hlavu o volant " do ritiiiii, 30 litrov v p..." :smt124

Autor:  DanoDEF [ Pia, 24.11.2006, 22:12 ]
Predmet príspevku: 

finder píše:
DanoDEF píše:
To by si musel vediet jednotlive hranice....je vobec zname aku teplotu znesie navijak ??? resp motor.

:smt131 Ano, samozrejme, mas pravdu. Ale povedzme, ze kriticka hranica je nieco, kde uz neudris ruku, co je (vymyslim si) 75 stupnov (to nie je problem zmerat). Takze ak hranica je 75, posledne cidlo bude 75, pred nim napr. 60, a dalsie 50 stupnov. HRanicu si moze kazdy urcit sam, ale myslim si, ze je jednoduchsie prestat s navijanim ako trepat hlavu o volant " do ritiiiii, 30 litrov v p..." :smt124


Sak ja netvrdim opak...len som narazal na konkretnu hodnotu....

PS. novy motor nestoji 30tis

Autor:  finder [ Pia, 24.11.2006, 22:16 ]
Predmet príspevku: 

DanoDEF píše:
Sak ja netvrdim opak...len som narazal na konkretnu hodnotu....
PS. novy motor nestoji 30tis

Hej, ja som zabudol. Sorry ... 40. :smt124

Autor:  DanoDEF [ Pia, 24.11.2006, 22:19 ]
Predmet príspevku: 

finder píše:
DanoDEF píše:
Sak ja netvrdim opak...len som narazal na konkretnu hodnotu....
PS. novy motor nestoji 30tis

Hej, ja som zabudol. Sorry ... 40. :smt124


ha ha 15 napr na moj W

Autor:  finder [ Pia, 24.11.2006, 22:23 ]
Predmet príspevku: 

DanoDEF píše:
ha ha 15 napr na moj W
Dano, bez urazky, pre niekoho je 15 +/- polovica vyplaty, co sa mi zda dost vela znicit navijak, ak sa tym zrovna nezivim, alebo som za vodou a 15 za nedockavost sa mi nezda vela :-D .

Autor:  DanoDEF [ Pia, 24.11.2006, 22:31 ]
Predmet príspevku: 

finder píše:
DanoDEF píše:
ha ha 15 napr na moj W
Dano, bez urazky, pre niekoho je 15 +/- polovica vyplaty, co sa mi zda dost vela znicit navijak, ak sa tym zrovna nezivim, alebo som za vodou a 15 za nedockavost sa mi nezda vela :-D .


ale dobre sak sa tu nebudeme natahovat na cene motora. to je cena na jeden z najdrahsich navijakov....tak cena na cinana by mala byt podstatne nizsia ak sa vobec oplati zhanat novy motor. samozrejme, ze je rozdiel ak mas navijak na hobby jazdenie na sem tam pouzitie.

Autor:  teslo [ Sob, 25.11.2006, 0:29 ]
Predmet príspevku: 

Ja sa teda priznam. Navijak nemam pripojeny cez odpocovac. :oops:
Normalne mam navijak komplet odpojeny od baterie. Ked idem do terenu, alebo ked si to situacia vyzaduje, tak otvorim kapotu a 13-stkou klucom pripojim konektory na bateriu...BTW: odpojovac mam kupeny, ale este nenamontovany. Kupil som ho spolu s kablami, ale akosi ked som nacvikaval koncovky som na to zabudol( hlavne ze som to mal pred ocami)...
A teraz si musim klieste opat pozicat a nacviknut koncovky na odpojovac.
Naco si veci zjednodusit, ked si ich mozme skomplikovat...nie?

Autor:  RADOFFROAD [ Sob, 25.11.2006, 12:19 ]
Predmet príspevku: 

Citácia:
Rado otazka na teba nakolko preferujes a montujes SW ako je to s teplotou SW ked hodne navijakujes (v beznej cinnosti nie sportove vyuzitie)....potrebuje SW nieco take ??? Lebo ja si myslim, ze nie. To skor iba na no name neurciteho vykonu. U terajsieho W som nepozoroval nejake prehrievanie a u predchadzajuceho SW Husky 8 tiez nie (zohriatie ano).


este sa mi nestalo aby som pri navijakovani SW zohrial tak aby som sa on musel bat :wink:

a to ani pri tahani pod 50 stupnovym uhlom nabok cez 5 m blata a dify som mal pod blatom a 35 kolesa som tlacil teda doboku v blate asi hodinu striedaveho navijakovania a to uz bol podla mna extrem navijak bol horuci ale normalne slapal a este x krat take navijakovanie a stale je v pohode

skor sa mi zda ze SW EP sa zohreje skor pri brzdeni (spustani auta) vtedy bola horuca dost ta brzda aj smrdela ,spustal som 2,4 t patrola dole 45 stup kopcom asi 30 m ,po asi pol roku dalsieho pouzivania som ho rozobral a nenasiel som ziadne znamky opotrebenia alebo spalenia lamely

z toho usudzujem ,ze kvalitny navijak sa sice tiez da znicit ,ale asi to vyzaduje istu davku arogancie obsluhy k technike :lol:

osobne na svoje auto dam znovu EP9 a nad ziadnu poistku ani signalizaciu nemam v plane ;-)

Autor:  DanoDEF [ Sob, 25.11.2006, 13:45 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
............................osobne na svoje auto dam znovu EP9 a nad ziadnu poistku ani signalizaciu nemam v plane ;-)


odpoved, ktoru som ocakaval.....zaver nech si uroby kazdy sam

Stránka 4 z 9 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/