4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
problem SW - EPi 9,5 12v http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=109&t=10561 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | fajer [ Str, 21.04.2010, 8:03 ] |
Predmet príspevku: | |
no pokial viem tak trebars ten winc od teba - RAMSEY , ale aj powerwinch(kopia RAMSEY) pouzivali zapojenie dvojvyvodove, kde je treba otocit polaritu polov .. a SW EP aj EPi pouziva zapojenie 4 vyvodove pricom -pol je trvalo pripojeny k statoru a +pol je pripajany cez vykonny releovy spoj (solenoid) na rozdielne vinutia. ale to ty predsa vies... |
Autor: | RADOFFROAD [ Str, 21.04.2010, 8:52 ] |
Predmet príspevku: | |
na 90% je vypadnuty konektor pre jeden smer z solenoidu (obvykle) |
Autor: | Karlito [ Str, 21.04.2010, 8:54 ] |
Predmet príspevku: | |
fajer píše: no pokial viem tak trebars ten winc od teba - RAMSEY , ale aj powerwinch(kopia RAMSEY) pouzivali zapojenie dvojvyvodove, kde je treba otocit polaritu polov .. a SW EP aj EPi pouziva zapojenie 4 vyvodove pricom -pol je trvalo pripojeny k statoru a +pol je pripajany cez vykonny releovy spoj (solenoid) na rozdielne vinutia. ale to ty predsa vies... 4 vývody.... matematicky mám rovnicu o jednej skovanej neznámej 1ks - pol 2ks + pól na striedačku 1ks pól na diagnostiku čičo???? -ka- |
Autor: | RADOFFROAD [ Str, 21.04.2010, 9:35 ] |
Predmet príspevku: | |
1ks = + pol 1ks = + pol odvijanie 1ks = + pol navijanie 1ks = - pol |
Autor: | Karlito [ Str, 21.04.2010, 9:55 ] |
Predmet príspevku: | |
dík, to je moc pozitívne na mňa -ka- |
Autor: | rado nd [ Str, 21.04.2010, 10:51 ] |
Predmet príspevku: | |
fajer píše: no pokial viem tak trebars ten winc od teba - RAMSEY , ale aj powerwinch(kopia RAMSEY) pouzivali zapojenie dvojvyvodove, kde je treba otocit polaritu polov .. a SW EP aj EPi pouziva zapojenie 4 vyvodove pricom -pol je trvalo pripojeny k statoru a +pol je pripajany cez vykonny releovy spoj (solenoid) na rozdielne vinutia. ale to ty predsa vies... Síce nerád, ale musím konštatovať, že Dana si neopravil správne - len aby v tom ostatní nemali po technickej stránke hokej. |
Autor: | fajer [ Str, 21.04.2010, 12:46 ] |
Predmet príspevku: | |
neser ma.. ta druha svorka ide do druhej dvojice vinuti na statore ked to uz teda potrebujes takto... ale stale je to o pripojeni ineho vinutia.. |
Autor: | Karlito [ Str, 21.04.2010, 12:48 ] |
Predmet príspevku: | |
Už se perou, už se perou Radšej to nehajte bohajác, zmerčí to Panďoch a zas bude vrtať krivé šrobiky aby mal 4 droty, kua -ka- PS: soradž za offtopíííííč |
Autor: | rado nd [ Str, 21.04.2010, 12:58 ] |
Predmet príspevku: | |
fajer píše: neser ma.. ta druha svorka ide do druhej dvojice vinuti na statore ked to uz teda potrebujes takto... ale stale je to o pripojeni ineho vinutia.. Už som si myslel, že v tom mám jasno, a Ty si sem opäť vliezol. Vyjasňujem si, toto je kontrolná otázka: keďže máme prvú (zrejme) a druhú (isto) dvojicu vinutí, tak potom máme dve dvojice vinutí, čiže dokopy štyri vinutia? A nie je to trochu zbytočný prepych? |
Autor: | DanoDEF [ Str, 21.04.2010, 14:18 ] |
Predmet príspevku: | |
fajer píše: starsie wince pouzivali zapojenie motora na 2 vinutia. Aktualne wince pouzivaju 3 vinutia. a sice: ... nastuduj si pojem "seriovy motor", este lepsie rozober si nejaky ten motor ... ma 4 vyvody a pre kazdy smer otacania sa pouzivaju vsetky 4 vyvody ... polarita sa meni iba na vyvodoch F1 a F2 co su v podstate v serii zapojene ( 4 ) statorove vinutia a tymi vynutiami sa vytvara elektromagnet, ktory svojim magnetickym polom urcuje smer otacania motora ... v seriovom motore su vinutia statora a rotora zapojene v serii ... kedze stator ma jedno vinutie na koncoch oznacene F1 a F2 ( v skutocnosti su to 4 vinutia zapojene v serii ) tak ak sa motor toci jednym smerom musi sa tocit aj druhym pri spravnom zapojeni |
Autor: | Karlito [ Str, 21.04.2010, 14:25 ] |
Predmet príspevku: | |
Dano, takže to je vlastne elektromotor zo štartéra zo škodovky naprcaný štartérom z 1203ky (tá sa točí opačne) -ka- |
Autor: | rado nd [ Str, 21.04.2010, 14:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Dano, on to veľmi dobre vie, dokonca aj prakticky a zvnútra, len sa vyjadruje ako Hotentót. |
Autor: | DanoDEF [ Str, 21.04.2010, 15:21 ] |
Predmet príspevku: | |
rado nd píše: Dano, on to veľmi dobre vie, dokonca aj prakticky a zvnútra, len sa vyjadruje ako Hotentót. ... ale je to poucne pre neznalych. |
Autor: | fajer [ Str, 21.04.2010, 19:27 ] |
Predmet príspevku: | |
dano pekne si to napisal ALE napis mi zopar ludi neelektrikarov ktory prispievaju takymto vlaknom a rozumeli tomu co si napisal... napisal si to spravne ale nezrozumitelne pre lajka. v konecnom dosledku dospejeme k tomu istemu = otacanie polarity polov, inak sa jednosmerny motor neda donutit k reverzu. akurat je topre lajka ine ked mas motor kompletne zapojeny a LEN otacas polaritu dvoma rele a nieco celkom ine ked mas ten pokurvenec co je SW. nakolko je tam 4 vyvodove zapojenie a naviac zle navrhnuta konstrukcia el. vodicov v motore. Preto cela ta omacka a tak ci onak nutna generalka po max 2 rokoch jazdenia po nasolenych cestach. |
Autor: | RADOFFROAD [ Str, 21.04.2010, 20:11 ] |
Predmet príspevku: | |
Kajo, kazdy znackovy navijak ma 4 vyody a to s tou generalkou, je pekna haluz, predavam ich 10 rokov a dokopy bolo pripadov poskodenia motora cca 10 ks z cca 600 ks (len u nas v SR) |
Stránka 2 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |