4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
problem SW - EPi 9,5 12v http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=109&t=10561 |
Stránka 3 z 3 |
Autor: | fajer [ Str, 21.04.2010, 20:57 ] |
Predmet príspevku: | |
ma drazdis... mal som tu 4 SW a vsetky o tom istom.. tot nakres ako je to v reale (snad zrozumitelne) : rado kludne pred tebou otvorim ktorykolvek SW co ma neaky majitel na voze aspom rok a je tam pristupna voda v zime. kedykolvek zavolaj , dones, pridi a zober si fotak. znacne poskodenie je aj na trecich puzdrach , pokial sa uzivatel taha tak ako je standartom u nas - bez kladky a prilepeny na bruchu. samozrejmostou je podcenena silova elektroinstalacia = pri pozadovanom mechanickom vykone a za danych okolnosti bude napatie male = prud znacne vacsi nez nominalny (P=UxI pricom priemerny prikon winchu cca 4500t je 5kW = pri opt. podmienkach 14,4V prud 347A ale v reale pri pouziti nevhodej AKKU , zlom altiku a podcenenej instalacie kludne aj 6V na motore winchu bude prud 830A coz je skratovy prud baterie.) = zhorene vinutie rotora alebo min. roztaveny zberac rotora, mnoho krat taktiez ohorene prechodove kontakty - je ich tam pozehnane. Doplnam: Rado princip jednosmerneho motora sa neda zmenit znackou.. stale to zostava v tom istom zapojeni akurat v dnesnich zapojeniach je solenoid implementovany 2v1 a vzhladom k vykonu(a zhasaciemu polu v ochrannej atmosfere solenoidu) je lepsie odpajat to v dvoch castiach zapojenia (odpajaci prud rozdeleny na dva kontakty v jednej polarite) ako v jednej pretacat polaritu.(dvojnasobok napatia vhladom k indukcii vinutia). podla nakresu hore je R1 - pol trvalo pripojeny na stator motora (standartne so spodu) hore na motore pri uhlikoch sa nachadza druhy kontakt zberaca rotora R2 (SW oznacenie A) , ten sa pripaja cez solenoid s jednym s kontaktov A+(SW oznacenie F1) alebo B+(SW oznacenie F2) a na nezapojeny pol (B+/A+) sa pripaja solenoidom + pol. tymto zapojenym sa dosiahne zmena toku prudu v statorovom vinuti = zmene magnetyckych polov statora = opacny smer otacania rotora. Tolko o teorii . Dano postacuje tak o jednosmernom motorceku do auticka?? ND si somnou spokojen?? panacku?? |
Autor: | rado nd [ Str, 21.04.2010, 21:24 ] |
Predmet príspevku: | |
fajer píše: samozrejmostou je podcenena silova elektroinstalacia = pri pozadovanom mechanickom vykone a za danych okolnosti bude napatie male = prud znacne vacsi nez nominalny (P=UxI pricom priemerny prikon winchu cca 4500t je 5kW = pri opt. podmienkach 14,4V prud 347A ale v reale pri pouziti nevhodej AKKU , zlom altiku a podcenenej instalacie kludne aj 6V na motore winchu bude prud 830A coz je skratovy prud baterie.) = zhorene vinutie rotora alebo min. roztaveny zberac rotora, mnoho krat taktiez ohorene prechodove kontakty - je ich tam pozehnane. Prosím, začni používať interpunkciu. Priznám sa, som úplne mimo, nestíham sledovať tok Tvojich myšlienok. |
Autor: | fajer [ Str, 21.04.2010, 21:46 ] |
Predmet príspevku: | |
skus menej toho chorvatskeho hlastu.. |
Autor: | rado nd [ Str, 21.04.2010, 21:55 ] |
Predmet príspevku: | |
fajer píše: ND si somnou spokojen?? panacku?? No dobre, možno tomu trochu rozumieš, ale nikdy nikomu nič nevysvetľuj. Radšej. Alebo to skús s rakijou. Možno sa Ti uvoľní jazyk. |
Autor: | fajer [ Str, 21.04.2010, 21:58 ] |
Predmet príspevku: | |
ach ty... ked furt len slubujes, keby som nezabudol na tu flasu v mrazaku co tam mam uz druhy rok, tak by som bol len o vode a chlebe.. ale fakt ste ma riadne nastartovali ked som aj kreslil.. |
Autor: | RADOFFROAD [ Štv, 22.04.2010, 15:50 ] |
Predmet príspevku: | |
tak zahada sa nekona, boli to povolene kontakty, David si dotiahol sam za lahkej telefonickej asistencie kazdopadne tazko namahane navijaky solou (dlhodobe pouzivanie auta na cestach a zaroven ak su navijaky nepouzivane a nezakryte) mozu sposobit jav, ktory popisuje Kajo, ale ako som povedal, velmi male percento navijakov tymto trpelo, kazdopadne aj toto vieme v ramci odborneho servisu riesit |
Autor: | david [ Štv, 22.04.2010, 18:31 ] |
Predmet príspevku: | |
tak navijak opraveny na 5 minut, dotiahol som srobky na selenoide tak ze jeden nevydrzal , to sa fakt oplati |
Autor: | RADOFFROAD [ Pia, 23.04.2010, 7:20 ] |
Predmet príspevku: | |
no, niekedy je menej viac, solenoid ti uz riesim, neboj |
Autor: | Karlito [ Pia, 23.04.2010, 7:30 ] |
Predmet príspevku: | |
No a tomu sa vraví prístup -ka- PS: a popísalo sa toľko, že ako a čo tu "raz" bude, samozrejme sorradž za offftopííííč |
Autor: | david [ Sob, 01.05.2010, 19:11 ] |
Predmet príspevku: | |
tak vdaka Rado problem vysrieseny SW-cko uz fici |
Autor: | RADOFFROAD [ Ned, 02.05.2010, 12:54 ] |
Predmet príspevku: | |
za malo, aj nabuduce, len uz tolko sily nepouzivaj na dotahovanie kontaktov |
Autor: | david [ Ned, 02.05.2010, 13:34 ] |
Predmet príspevku: | |
beriem na vedomie a v pondelok ti brnknem lebo potrebujem vyriesit zahadu disku |
Stránka 3 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |