Tak sa mi dnes dostal "pod noz" tento spratek..
samozrejme nie v stave NEW :
predajcom bol TORMS - RASTOCNO,
Torms Dakujem, je to poriadny kusok
Zariadenie ma na sebe kompresor hnany hlavnym motorom ako v rezime AIR tak i v rezime WINCH.
Samozrejme dnes som ho podrobil testom - zatial len AIR, nakolko vyrobca WARN sa prezentuje s danym kuskom na foto vratane vzduchoveho naradia. Musim teda povedat ze ma to na prvy pokus zarazilo , nakolko winch poriadne "rachotil" a rezonoval.
Tak som teda usudil ze nieco nebude s kostolnym poriadkom.
Trocha som potestoval razovu utahovacku od RADO ND., (prekvapivo dobra) , a usudil ze poriadny vzdusnik je zaklad v pripade odtahovania ci dotahovania napr. kolies.
Po cca 20min. testovani a skusani , som winch premiestnil na operacny stol a zacal pitvat. Vacsina srobov s deklovania isla ta tam.. rozborka uplne do sroba a postupne cistenie, v bloku pre priradovanie prevodovky bubna bolo kopu trusiek s jednotlivych materialov co poukazovalo na neaku nekalu cinnost celeho mechanizmu..
po rozborke, poriadny kupel v ARVE a docistenie, .. rozborka bola ozaj komplet mimo solenoidboxu.
nasledne som zacal skladat co a ako a prisiel som na zle upravenu osku motora. Podla informacii od TORMSa je na winch vymeneny origo motor s vykonom 4,6HP za BLOWMOTOR 6,8HP. coho dosledkom nekomplexnej upravy bolo poskodenie spojkovej casti v bloku kompresora.
takze logicky nasledovalo upravenie osky motora na spravnu dlzku a uprava vsetkeho suvisiaceho
samozrejmostou su u mna aj mosadzne puzdra pre bubon
vsetko vycistene , nastavene , nalubrikovane, mozem poskladat
poskladane otestovat a mozem konstatovat ze masinka je o kus kludnejsia , vykon kompresoru stupol na tolko ze s razovkou mozem odtahovat a dotahovat kolesa bez dalsieho vzdusnika, i ked je to iny komfort obsluhy
Takze zajtra dokopem este deklovanie a tento kusok moze zacat sluzit.