Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 9:55
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 68 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5
 Pevnostne narazniky a vytahovanie auta 
Autor Správa
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Andy, ak myslis Roba, tak to bolo kusok inak, zadny naraznik sa este len planoval a odtrhli sa sasi s taznym a potom sme robili zadny naraznik, ale komplet sme prerobili sasi aj zrenovovali

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 03.04.2012, 19:15
Profil ICQ WWW
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MARTINO píše:
.alebo sa zastav v stanku v Tisovci na mini prednašku :smt155 určite Ti to radi vysvetlia .

Muhehe

LUKAS4x4 píše:
v tatrách na aute určenom z 90% do terénu je podla mna potrebné mat na aute "kolajnicu"

Skoc k najblizsej horskej sluzbe, zastav defa a opytaj sa obsluhy, ci to niekedy realne potrebovali.
(moj dohad) - Chalani mozno maju nieco najazdene, ale ci aj hardcore, kde sa pevnostak uzivi, to pochybujem ...

Napisal som to pre porovnanie, ze skor sa hodi ho hor ako na asfalt, a nie ze HS to musi mat, a nevyzije bez toho ...


Uto, 03.04.2012, 21:03
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Rado, ano myslim prave ten, uz si nepamatam presne detaily ohladne toho odtrhnutia ale podstata je ta ista, odtrhlo sa to preto, lebo sasi boli KO a nikto za to nemohol, ked tak len predchadzajuci majitelia, resp. pouzivatelia toho Patrola, ze sa vysrali na udrzbu a postupne to dospelo az do takeho stadia, ze sa to utrhlo. Ked som potom videl toho trola osobne urcite by som si dobre rozmyslel, ci by som ho tak vytrhaval ako na tom videu a v ziadnom pripade by za to nemohli narazniky ani robota pri ich montazi a vyrobe :D Tie sasi nikdy nepoznali co je to napr. Rezistin ML alebo iny sajrajd do dutin, lebo boli hnile zvnutra a ked sa to objavilo zvonku uz sa to nedalo zachranit. Chcel som len poukazat na to, ze ked sa tu vadia, ze ktory naraznik je lepsi a ktory horsi, ci je v Tatrach potrebna kolajnica a na ceste pevnostak, tak ovela podstatnejsie je podla mna celkovy stav auta. Tot moj nazor :D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Uto, 03.04.2012, 22:00
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26
Príspevky: 610
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Andy NM píše:
A netreba aj na tie super pevne kolajnicove narazniky nahodou aj nieco ine? Napr. nieco take ako zdrave sasi? Viem o patrole, kde boli narazniky urcite spravene dobre a aj tak ten zadok odletel, lebo sasi boli na reseto. Rado asi vies, ktory patrol myslim, neviem, kde teraz skoncil a jeho byvaly majitel uz sem nechodi. :D Ak sa opakujem, sorry.


ale to je snád jasné že nebudem montovat na zhnité auto brutalne pevné nárazníky, samozrejme pokial má človek v hlave nas.... tak to tam namontuje.

_________________
Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím


Str, 04.04.2012, 10:49
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26
Príspevky: 610
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MARTINO píše:
LUKAS4x4 píše:
no ked jazdím 99% cestu podla mna úplne ideálne dat si pevnostnák, tam sa uplatní. ale ako si písal, v tatrách na aute určenom z 90% do terénu je podla mna potrebné mat na aute "kolajnicu" a nie okrasný pevnostnák aby sa ti pri nejakom drsnejšom navijákovaní navijak nevytiahol a neodcestoval aj z nárazníkom.


..toto je dobra perla :smt142 ..
Ale nechcem Radovi "prihrievat polievočku",len skus sa niekedy vybrat na exkurziu do Rosiny ,aby si videl "pevňostak" ,ale hlavne jeho montaž ... :smt151 ..alebo sa zastav v stanku v Tisovci na mini prednašku :smt155 určite Ti to radi vysvetlia .


ako vysvetlia že sa navijak pri vyťahovaní sa vytrhol z "pevnostnáka" to je potom aký pevnostnák??

_________________
Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím


Str, 04.04.2012, 10:53
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
?? o com tocis ??

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Str, 04.04.2012, 12:03
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26
Príspevky: 610
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RADOFFROAD píše:
?? o com tocis ??

prečítaj si čo napísal Martinoo o jeden príspevok dozadu... potom uvidiš o čom točím...

_________________
Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím


Štv, 05.04.2012, 21:13
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1827
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Stane sa to aj pri ťahaní náklaďáku...
http://www.auto.cz/kamaz-prilis-vykonny ... ideo-66262


Štv, 12.04.2012, 22:59
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 68 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: