Dnes je nedela 19. mája 2024, meniny má Gertrúda a zajtra Bernard
Autor |
Správa |
Tyky
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:45 Príspevky: 679 Bydlisko: BA
|
_________________ Patrol 3,0 TDi
|
Pia, 18.02.2011, 10:06 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
To nieje navijak, to je katapult.
2. Rýchly navijak s nízkou záťažou. Rýchlosť navijakov série Talon je 19 metrov za sekundu pri odbere iba 75 ampérov.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pia, 18.02.2011, 13:22 |
|
|
ORC
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04 Príspevky: 574 Bydlisko: Bratislava
|
pejo píše: ... 19 metrov za sekundu...
Tento udaj je samozrejme na stranke superwinch.sk uvedeny zle
Spravne ma byt 18.9 MPM, cize necelych 19m za MINUTU.
Ale bolo by zaujimave navijat sa takmer 70km/h
_________________..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.skIronman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...
|
Pia, 18.02.2011, 13:38 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
no, ked uz je to vonku
firma ALLMETAL v tejto chvili pripravujeme cenove ponuky , sledujem vyvoj tejto serie uz cca 8 mesiacov odkedy je zrejmy vzhlad a niektore konstrukcne riesenia, prepriprava bola predajcom zverejnena pred cca 1,5 rokom
...zopar veci uvediem na spravnu mieru, nakolko nielen udaj o rychlosti je na uvedenej stranke nespravne napisany, ale predpokladam, ze vas bude zaujimat najväcsia vychytavka, ktorou podla mna nie je leptany napis Superwinch na tycke premostenia (ktora je mimochodom z extrudovaneho hlinika) hoci je fakt efektny a paci sami, ale :
PREVODOVKA tohto navijaku je podla mna vychytavka, pretoze je kombinovana 2stupnova planetova a celna, toto tu este nebolo...
taktiez udaj o prudovom odbere je trochu zavadzajuci, nakolko tu sa az tak vela nezmenilo, stara dobra EP9 mala naprazdno od 60 do 80 A (neda sa to zmerat kontinualne rovnako presne) a zdoraznujem je to odber motora pri chode naprazdno, pri plnom zatazeni je podobne ako u EP9 cca 415 az 450A (niektore zdroje udavaju max 430A) kazdopadne motor je silnejsi ako u EP9
kazdopadne sa nan celkom tesim, vypada, ze to bude pecka, treba vsak ratat s tym, ze cena bude vyzsia ako u Ep9 ale myslim cenu EP9 posledny rok...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Pia, 18.02.2011, 19:05 |
|
|
SUPERWINCH.sk
Čumil
Registrovaný: Pon, 21.02.2011, 15:55 Príspevky: 5 Bydlisko: Bratislasva
|
Mili offroadaci,
ako oficialny zastupca vyrobcu Superwinch povazujeme za dolezite vyjadrit sa k prispevku od firmy Allmetal zo dna 18.2.2011 a zaroven by sme vam radi ponukli moznost precitat si informacie na nasej stranke www.superwinch.sk o novych navijakoch Talon, aby ste sa sami presvedcili, ze leptany napis Superwinch na tycke premostenia nie je jedinou "vychytavkou" v uvedenom texte (napis Superwinch na tyckach na nasom webe ani neuvadzame), su tam spomenute mnohe dolezitejsie vlastnosti ako napr. vodotesnost navijaka, uchytenie solenoidov a ich konstrukcia, dialkove ovladanie s vinutym kablom a ine.
Dovod, preco sa na nasom webe (rovnako ako na oficialnej stranke vyrobcu) spominana tycka premostenia telesa navijaka ako jedna z dolezitych zmien, je v tom, ze predchadzajuce kovove tycky pomerne skoro zacali vo vonkajsom prostredi korodovat, co by sa nemalo stavat pri Al profile s upravenym povrchom, pricom nejde samozrejme o cisty hlinik ale o zliatinu hlinika. Casto krat pri montazi navijakov bol problem v pripade, ze sa nedodrzali spodne roztece uchytnych otvorov alebo nebola dostatocne tuha zakladova doska a po namontovani navijaka doslo k poruseniu geometrie prirub a prevodov, co znizovalo vykonnost a zivotnost navijaka.
Novy Talon ma tri spojovacie tycky, co zvysuje tuhost navijaka a znizuje riziko nespravneho namontovania.
Rychlost navijaka, ako bolo spravne podotknute, je v metroch za minutu, nie za sekundu (islo o preklep, za ktory sa ospravedlnujeme, bol opraveny).
Radi vas privitame na predpremiere navijakov Talon - vystava Motocykel 17.-20.3.2011 a premiere - vystava Autosalon 12.-17.4.2011, kde si mozete navijaky serie Talon pozriet nazivo.
V pripade akychkolvek otazok ohladom navijakov Superwinch nam pokojne napiste na superwinch@superwinch.sk alebo volajte 0905 615 453.
Ing. Stefan Rojik, konatel spolocnosti
--
Atrimex, s.r.o., oficialny importer navijakov Superwinch pre Slovensko (osvedcenie MDPaT č. 0165)
Nobelova 34, Bratislava, 831 02, tel. 02 4951 2560 / 0905 813 138
_________________www.superwinch.sk - oficialny importer navijakov Superwinch pre SR
|
Pon, 21.02.2011, 16:59 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
vzhladom k tomu, ze nechcem aby sa toto vlakno zmenilo na siahodlhe slovickarenie medzi ALLMETAL a ATRIMEX o tom, ze leptanie nie je to iste ako extrudovanie atd atd urobim dve nasledovne veci...
1) verejne sa ospravedlnujem firme ATRIMEX za moje prehnane sarkasticke stylizovanie mojich komentarov k ich technickym textom...
2) osobne zavolam sefovi ATRIMEX p. Rojikovi a ospravedlnim sa mu aj osobne, nakolko s nim osobne ma nespaja ziadna konfliktna skusenost a povazujem ho za feroveho chlapa, trochu sa hambim, ze som sa medzi riadkami vysmieval z technickej urovne ich textov, asi som uz prepracovany, bolo to neprofesionalne
...kazdopadne som predovsetkym chcel poukazat na dalsie zmeny v konstrukcii, ktore spomenute neboli, ale s odstupom casu si uvedomujem, ze som nezvolil najvhodnejsi sposob
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Pon, 21.02.2011, 17:49 |
|
|
lubor
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01 Príspevky: 848 Bydlisko: Bratislava - Dubravka
|
O cene sa volaco vie alebo sa to stale doladuje?
_________________Navara 3,0 V6 http://www.ostrenienastrojov.sk
|
Pon, 21.02.2011, 19:12 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
no, nieco sa vie, ale nerad by som zverejnoval nepotvrdene info...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Uto, 22.02.2011, 9:46 |
|
|
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
ako to je s motormi, tie iste ci odlisne od ep9?
|
Uto, 22.02.2011, 12:42 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
slubena foto novej prevodovky
motor je iny ma u 12V 5,2 PS a u 24V 6 PS
a samozrejme spominana zvysena vodeodolnost
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Uto, 22.02.2011, 13:16 |
|
|
SUPERWINCH.sk
Čumil
Registrovaný: Pon, 21.02.2011, 15:55 Príspevky: 5 Bydlisko: Bratislasva
|
Motory sú oproti EP sérii silnejšie (5,2 HP a 6.0 HP), ale predovšetkým sú kompletne utesnené (spĺňajú IP67).
_________________www.superwinch.sk - oficialny importer navijakov Superwinch pre SR
|
Uto, 22.02.2011, 13:18 |
|
|
viders
Frajer
Registrovaný: Štv, 12.03.2009, 15:30 Príspevky: 242 Bydlisko: RS / Praha
|
lubor píše: O cene sa volaco vie alebo sa to stale doladuje?
Na US strankach superwinch je rozdiel medzi EP9 a Talon 9,5 cca 150$, Talon zacina na 1090$..
|
Uto, 22.02.2011, 13:26 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Uto, 22.02.2011, 13:26 |
|
|
SUPERWINCH.sk
Čumil
Registrovaný: Pon, 21.02.2011, 15:55 Príspevky: 5 Bydlisko: Bratislasva
|
RADOFFROAD píše: motor je iny ma u 12V 5,2 PS a u 24V 6 PS 12V aj 24V verzie majú rovnako silné motory. V prípade Talon 9.0 12V aj 24V je to 5,2 HP (3.8 kW).
5.2 HP motory sú v modeloch 9.5, 9.5i, 14.0, tie silnejšie 6 koňové v modeloch 12.5, 12.5i, 18.0.
_________________www.superwinch.sk - oficialny importer navijakov Superwinch pre SR
|
Uto, 22.02.2011, 13:37 |
|
|
SUPERWINCH.sk
Čumil
Registrovaný: Pon, 21.02.2011, 15:55 Príspevky: 5 Bydlisko: Bratislasva
|
RADOFFROAD píše: PREVODOVKA tohto navijaku je podla mna vychytavka, pretoze je kombinovana 2stupnova planetova a celna, toto tu este nebolo...
Len na doplnenie, kombinovanú prevodovku má iba model 9.5 a 12.5. Silnejšie modely 14.0 a 18.0 majú strojstupňovú planétovú prevodovku, tak ako "staré" EP modely.
_________________www.superwinch.sk - oficialny importer navijakov Superwinch pre SR
|
Uto, 22.02.2011, 13:40 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|