4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Hi lift Usa vs. China uchyt podstavy
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=109&t=18783
Stránka 1 z 2

Autor:  bull4x4 [ Pon, 24.03.2014, 16:34 ]
Predmet príspevku:  Hi lift Usa vs. China uchyt podstavy

Caute.Mam 2 ks hiliftov.1 je original usa,2 cina.Ten us je pevnejsi a neohyna sa do luku,ale podstavu ma uchytenu o tyc zavlackou. To mi pri pokuse o zodvinutie auta velmi nepomohlo, ma to tendenciu nepodrzat hilift a auto ujde do strany. Ten cinsky som pouzil niekolkokrat a takyto problem som nemal, podstava je uchytena srobou a matkou M8.Ma ten uchyt zavlackou nejaky specialny dovod? Mozno, aby to drzalo rovno na origo plast podlozke, kopirovalo teren? Co, ale z toho, ked neviem auto udrzat vo vzduchu ani na rovnom betone? Prerobit to na pevno?


Dik

R

Autor:  RADOFFROAD [ Pon, 24.03.2014, 17:02 ]
Predmet príspevku:  Re: Hi lift Usa vs. China uchyt podstavy

hm, dobra otazka, pouzivam roky aj ten aj ten...

ak si nauceny spravne to podlozit, potom mam vacsi pocit bazpecia na USA, ale zas ak sa ponahlam a nechce sa mi s tym drbkat, potom do istej vysky zdvihu sa mi lepsie robi s cinou...

spravne je aby sa ti to radsej pohlo hned na zaciatku, ako ti to ma drbnut z vysky...

Autor:  bull4x4 [ Pon, 07.04.2014, 14:29 ]
Predmet príspevku:  Re: Hi lift Usa vs. China uchyt podstavy

Lenze, ked chcem dostat auto napr. do vysky na zlozenie pneu a mam to aj zaklinovane, staci aj to uhnutie na pneumatike a auto mi pada zo zdvihaku, co idem nosit obidva???

Autor:  RADOFFROAD [ Uto, 08.04.2014, 9:20 ]
Predmet príspevku:  Re: Hi lift Usa vs. China uchyt podstavy

Ja to robím v blbom teréne tak, že zodvihnem adapterom za koleso, potom podložim pod nápravu peň alebo niečo a to je bez problémov...

Autor:  bull4x4 [ Uto, 08.04.2014, 12:03 ]
Predmet príspevku:  Re: Hi lift Usa vs. China uchyt podstavy

Ok. Dik. Vsak cas ukaze, mam aj ten adapter na koleso.

Autor:  rustycj [ Štv, 10.04.2014, 14:44 ]
Predmet príspevku:  Re: Hi lift Usa vs. China uchyt podstavy

tie lifty su robene asi len na zdvihanie jedneho kolesa, nie celej napravy.
a mne ujde auto do strany aj s cinskym, sice namiesto zavlacky ma m10 srob ale spodnu platnu stale nema pevne spojenu s tycou. ale zasa sa neprehyba ani pod aviou :)

Autor:  Tomrs [ Štv, 10.04.2014, 15:29 ]
Predmet príspevku:  Re: Hi lift Usa vs. China uchyt podstavy

inak nie je od veci mať v nárazníkoch tie T otvory, nerieši to úplne problém, ale niečo to napomôže (tiež ich nemám, ale uvažujem nad nimi)

Obrázok

Autor:  gibson [ Štv, 10.04.2014, 15:45 ]
Predmet príspevku:  Re: Hi lift Usa vs. China uchyt podstavy

ja som v narazniku a prahoch nechal okruhle otvory
neriesi to vsetko ale pri prahoch sa aspon dostanem so zbitkom hi-liftu dalej od kastne...

Obrázok

Autor:  Tomrs [ Pon, 16.06.2014, 19:14 ]
Predmet príspevku:  Re: Hi lift Usa vs. China uchyt podstavy

Trošku oživím tému - podstatné je hi-lift správne zaťažiť :-D

Obrázok

Autor:  JOE66 [ Pon, 16.06.2014, 22:14 ]
Predmet príspevku:  Re: Hi lift Usa vs. China uchyt podstavy

Ja zase mam v prednom narazniku tie okruhle otvory-tie trubky ale este som sa zase nedokopal pozvarat ten nadstavec na hilift :smt017 . Aj zemnu kotvu mam s jaklu v ktorom su diery na zabitie roxorou alebo plnej gulatiny a v strede oko na kladku ale zeby som uz aj konecne dal zabrusit tu gulatinu :smt017 mal som asi nakupit tie stare sekace do permonika co uz su zaostrene :smt021 hm net casu Inak nosite v aute so sebou aj tu zemnu kotvu + nahradne kluce a kg haraburd alebo len ja mam plny kufor so zbytocnostami :?

Autor:  local.sk [ Str, 18.11.2015, 15:59 ]
Predmet príspevku:  Re: Hi lift Usa vs. China uchyt podstavy

bull4x4 píše:
Caute.Mam 2 ks hiliftov.1 je original usa,2 cina.Ten us je pevnejsi a neohyna sa do luku,ale podstavu ma uchytenu o tyc zavlackou. To mi pri pokuse o zodvinutie auta velmi nepomohlo, ma to tendenciu nepodrzat hilift a auto ujde do strany. Ten cinsky som pouzil niekolkokrat a takyto problem som nemal, podstava je uchytena srobou a matkou M8.Ma ten uchyt zavlackou nejaky specialny dovod? Mozno, aby to drzalo rovno na origo plast podlozke, kopirovalo teren? Co, ale z toho, ked neviem auto udrzat vo vzduchu ani na rovnom betone? Prerobit to na pevno?
Dik
R


Cau, mozno uz medzicasom vies aj sam, ale original Hi-Lift ma odnimatelnu zakladnu kvoli tomu, ze sa s nim da robit viac veci ako len zdvihat, napriklad pouzit ako nasobic taznej sily (navijak, vtedy sa zakladna da dat dolu) alebo s nim roztahovat otvory. Na to sa pouzivaju vymenne zakladne. vid napriklad https://www.youtube.com/watch?v=oSjugj9Hy-k

Hi-Lift vyrobca zakazuje pouzivat ich Hi-lift na zdvihanie celej napravy, aj kvoli uhybaniu do stran. V tomto pripade odporuca pouizit 2 zdvihaky. Prerobenie napevno tomu pomoze, ale iba troska. Dolezite je pri zdvihani auto podlozit a to min 2 kolesa z oboch stran a davat pozor na posun pri zdvihani. Samozrejme tazko sa podklada ked je auto niekde v bazine. Na pobavenie je takisto zdvihanie zadneho kolesa s iba zatiahnutou rucnou brzdou na Patrolovi (ma bubon rucnej na vystupnom hriadeli prevodovky) ako som sa kedysi davno poucil.

Na zdvihanie bez pohybu pomaha zdvihat auto nie zboku ale spredu alebo zozadu, ak samozrejme si stastlivec ze mas na naraznikoch body na uchytenie hi-liftu. A samozrejme, zaklad je zabezpecit ako sa da, auto proti pohybu a ratat s tym ze sa moze zosmyknut. A samozrejme, hi-liftu sa nedotknem bez rukavic a lubrikantu na premazanie pred pouzitim.
Hi-lift je skvely univerzalny nastroj nielen na zdvihanie (ja som ho pouzival ako zemnu kotvu na navijak, aj ked to hrube zachadzanie po case neprezil - ale to bola lacna cinska kopia, takze mi to bolo jedno) ale je az podivuhodne ako malo ludi s nim vie spravne a bezpecne narabat.

Autor:  MoostanQue [ Str, 18.11.2015, 16:44 ]
Predmet príspevku:  Re: Hi lift Usa vs. China uchyt podstavy

JOE66 píše:
J... Inak nosite v aute so sebou aj tu zemnu kotvu + nahradne kluce a kg haraburd alebo len ja mam plny kufor so zbytocnostami :?


Mno, základný vercajg (do úrovne autogénu :-D ) vozím, ale zemnú kotvu už fakt nie.

Spolieham na to, že v okruhu 50m sa nájde niečo, čo nevytiahnem zo zeme. A vozím rýľ a krompáč, a v najvačšej núdzi som ochotný ich aj použiť :-D

Autor:  JOE66 [ Str, 18.11.2015, 22:34 ]
Predmet príspevku:  Re: Hi lift Usa vs. China uchyt podstavy

Ja vozim aj zemnu kotvu-ale ta pozostava z jakla co ma 2x diery cez ktore v pripade zabijem do zeme dlhe sekace z permonika+ v strede jakla navarena velka matka a v nej karabinka,ze raz za cas to clovek vyuzije ked z vlastnej hluposti zapadne na mokrej podmocenej luke raz za uhorsky rok :-D ale uz to musim tiez preriedit :-) clovek postupne dokupuje ako napriklad sekace z bazosa + ine srandy

Autor:  bull4x4 [ Štv, 19.11.2015, 10:46 ]
Predmet príspevku:  Re: Hi lift Usa vs. China uchyt podstavy

chce to len trochu cviku, uz som si zvykol na to, ze musim najst ten spravny uhol :)

Autor:  farky [ Štv, 28.01.2016, 20:03 ]
Predmet príspevku:  Re: Hi lift Usa vs. China uchyt podstavy

Máte niekto na origo hi-lift-e na prídavnom nastavitelnom ramene uvedené jeho maximálne zaťaženie? prípadne v návode na obsluhu.
Na činskom nie je a asi som ho preťažil :smt017
hi-lift má písané 2t, no prídavné rameno to nezvláda
Obrázok

dá sa na SK kúpiť ako háhradný diel? ideálne z origo hi-liftu ak by pasovalo

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/