Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 21:56
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 26 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Hi lift Usa vs. China uchyt podstavy 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Caute.Mam 2 ks hiliftov.1 je original usa,2 cina.Ten us je pevnejsi a neohyna sa do luku,ale podstavu ma uchytenu o tyc zavlackou. To mi pri pokuse o zodvinutie auta velmi nepomohlo, ma to tendenciu nepodrzat hilift a auto ujde do strany. Ten cinsky som pouzil niekolkokrat a takyto problem som nemal, podstava je uchytena srobou a matkou M8.Ma ten uchyt zavlackou nejaky specialny dovod? Mozno, aby to drzalo rovno na origo plast podlozke, kopirovalo teren? Co, ale z toho, ked neviem auto udrzat vo vzduchu ani na rovnom betone? Prerobit to na pevno?


Dik

R

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Pon, 24.03.2014, 16:34
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
hm, dobra otazka, pouzivam roky aj ten aj ten...

ak si nauceny spravne to podlozit, potom mam vacsi pocit bazpecia na USA, ale zas ak sa ponahlam a nechce sa mi s tym drbkat, potom do istej vysky zdvihu sa mi lepsie robi s cinou...

spravne je aby sa ti to radsej pohlo hned na zaciatku, ako ti to ma drbnut z vysky...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 24.03.2014, 17:02
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Lenze, ked chcem dostat auto napr. do vysky na zlozenie pneu a mam to aj zaklinovane, staci aj to uhnutie na pneumatike a auto mi pada zo zdvihaku, co idem nosit obidva???

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Pon, 07.04.2014, 14:29
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Ja to robím v blbom teréne tak, že zodvihnem adapterom za koleso, potom podložim pod nápravu peň alebo niečo a to je bez problémov...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 08.04.2014, 9:20
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Ok. Dik. Vsak cas ukaze, mam aj ten adapter na koleso.

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Uto, 08.04.2014, 12:03
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
tie lifty su robene asi len na zdvihanie jedneho kolesa, nie celej napravy.
a mne ujde auto do strany aj s cinskym, sice namiesto zavlacky ma m10 srob ale spodnu platnu stale nema pevne spojenu s tycou. ale zasa sa neprehyba ani pod aviou :)


Štv, 10.04.2014, 14:44
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24
Príspevky: 1209
Bydlisko: Ráztočno - PD
Odpoveď s citáciou
inak nie je od veci mať v nárazníkoch tie T otvory, nerieši to úplne problém, ale niečo to napomôže (tiež ich nemám, ale uvažujem nad nimi)

Obrázok

_________________
Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse


Štv, 10.04.2014, 15:29
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 24.06.2011, 15:23
Príspevky: 71
Bydlisko: stará ľubovňa
Odpoveď s citáciou
ja som v narazniku a prahoch nechal okruhle otvory
neriesi to vsetko ale pri prahoch sa aspon dostanem so zbitkom hi-liftu dalej od kastne...

Obrázok

_________________
DI 300Tdi KM2 255/85R16, EP 9.0, 2" lift, BL, rozsirovacie podlozky 3cm, safari snorchel, BL, drobnosti...
def 90 300Tdi offroad na predaj
3 uzavierky http://gibsonsg.rajce.idnes.cz/disco_stewie/
mini mpi 98


Štv, 10.04.2014, 15:45
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24
Príspevky: 1209
Bydlisko: Ráztočno - PD
Odpoveď s citáciou
Trošku oživím tému - podstatné je hi-lift správne zaťažiť :-D

Obrázok

_________________
Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse


Pon, 16.06.2014, 19:14
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Ja zase mam v prednom narazniku tie okruhle otvory-tie trubky ale este som sa zase nedokopal pozvarat ten nadstavec na hilift :smt017 . Aj zemnu kotvu mam s jaklu v ktorom su diery na zabitie roxorou alebo plnej gulatiny a v strede oko na kladku ale zeby som uz aj konecne dal zabrusit tu gulatinu :smt017 mal som asi nakupit tie stare sekace do permonika co uz su zaostrene :smt021 hm net casu Inak nosite v aute so sebou aj tu zemnu kotvu + nahradne kluce a kg haraburd alebo len ja mam plny kufor so zbytocnostami :?


Pon, 16.06.2014, 22:14
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10
Príspevky: 411
Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
Odpoveď s citáciou
bull4x4 píše:
Caute.Mam 2 ks hiliftov.1 je original usa,2 cina.Ten us je pevnejsi a neohyna sa do luku,ale podstavu ma uchytenu o tyc zavlackou. To mi pri pokuse o zodvinutie auta velmi nepomohlo, ma to tendenciu nepodrzat hilift a auto ujde do strany. Ten cinsky som pouzil niekolkokrat a takyto problem som nemal, podstava je uchytena srobou a matkou M8.Ma ten uchyt zavlackou nejaky specialny dovod? Mozno, aby to drzalo rovno na origo plast podlozke, kopirovalo teren? Co, ale z toho, ked neviem auto udrzat vo vzduchu ani na rovnom betone? Prerobit to na pevno?
Dik
R


Cau, mozno uz medzicasom vies aj sam, ale original Hi-Lift ma odnimatelnu zakladnu kvoli tomu, ze sa s nim da robit viac veci ako len zdvihat, napriklad pouzit ako nasobic taznej sily (navijak, vtedy sa zakladna da dat dolu) alebo s nim roztahovat otvory. Na to sa pouzivaju vymenne zakladne. vid napriklad https://www.youtube.com/watch?v=oSjugj9Hy-k

Hi-Lift vyrobca zakazuje pouzivat ich Hi-lift na zdvihanie celej napravy, aj kvoli uhybaniu do stran. V tomto pripade odporuca pouizit 2 zdvihaky. Prerobenie napevno tomu pomoze, ale iba troska. Dolezite je pri zdvihani auto podlozit a to min 2 kolesa z oboch stran a davat pozor na posun pri zdvihani. Samozrejme tazko sa podklada ked je auto niekde v bazine. Na pobavenie je takisto zdvihanie zadneho kolesa s iba zatiahnutou rucnou brzdou na Patrolovi (ma bubon rucnej na vystupnom hriadeli prevodovky) ako som sa kedysi davno poucil.

Na zdvihanie bez pohybu pomaha zdvihat auto nie zboku ale spredu alebo zozadu, ak samozrejme si stastlivec ze mas na naraznikoch body na uchytenie hi-liftu. A samozrejme, zaklad je zabezpecit ako sa da, auto proti pohybu a ratat s tym ze sa moze zosmyknut. A samozrejme, hi-liftu sa nedotknem bez rukavic a lubrikantu na premazanie pred pouzitim.
Hi-lift je skvely univerzalny nastroj nielen na zdvihanie (ja som ho pouzival ako zemnu kotvu na navijak, aj ked to hrube zachadzanie po case neprezil - ale to bola lacna cinska kopia, takze mi to bolo jedno) ale je az podivuhodne ako malo ludi s nim vie spravne a bezpecne narabat.


Str, 18.11.2015, 15:59
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
JOE66 píše:
J... Inak nosite v aute so sebou aj tu zemnu kotvu + nahradne kluce a kg haraburd alebo len ja mam plny kufor so zbytocnostami :?


Mno, základný vercajg (do úrovne autogénu :-D ) vozím, ale zemnú kotvu už fakt nie.

Spolieham na to, že v okruhu 50m sa nájde niečo, čo nevytiahnem zo zeme. A vozím rýľ a krompáč, a v najvačšej núdzi som ochotný ich aj použiť :-D

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Str, 18.11.2015, 16:44
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Ja vozim aj zemnu kotvu-ale ta pozostava z jakla co ma 2x diery cez ktore v pripade zabijem do zeme dlhe sekace z permonika+ v strede jakla navarena velka matka a v nej karabinka,ze raz za cas to clovek vyuzije ked z vlastnej hluposti zapadne na mokrej podmocenej luke raz za uhorsky rok :-D ale uz to musim tiez preriedit :-) clovek postupne dokupuje ako napriklad sekace z bazosa + ine srandy


Str, 18.11.2015, 22:34
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
chce to len trochu cviku, uz som si zvykol na to, ze musim najst ten spravny uhol :)

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Štv, 19.11.2015, 10:46
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56
Príspevky: 462
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Máte niekto na origo hi-lift-e na prídavnom nastavitelnom ramene uvedené jeho maximálne zaťaženie? prípadne v návode na obsluhu.
Na činskom nie je a asi som ho preťažil :smt017
hi-lift má písané 2t, no prídavné rameno to nezvláda
Obrázok

dá sa na SK kúpiť ako háhradný diel? ideálne z origo hi-liftu ak by pasovalo

_________________
Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT
Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka :D


Štv, 28.01.2016, 20:03
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 26 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: