Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 28.04.2024, 1:23
Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 82 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 Odpajanie navijaku 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26
Príspevky: 376
Bydlisko: NR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Neprezradil si toho nejak moc? :smt136 :smt124


Ešťe by som dodal, je dobré dať odpojovač, na slabšie záťaže stačí aj poistka, na všetky káble ktoré ťaháš od baterky..


Ja som to zistil keď sa mi začal počas jazdy roztápať kábel hrubý ako malíček, ktorý išiel do kufra :roll: :smt021

Našťastie to dopadlo dobre.. :smt123

_________________
Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3 :smt124


Pon, 09.02.2009, 18:42
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 29.12.2008, 21:58
Príspevky: 364
Bydlisko: ZM
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Chlapci,pital som sa len preto, lebo v navode od navijaku bola schema
zo založnou bateriou a na nej boli dve 150 A poistky.
Takže som si to nevymislel.
Keby rozbeham skener tak vam to sem dam.

_________________
SUZUKI Vitara 1.6 16V, Lift +5cm a bodylift +2,5cm,235/75R15 MT Wisentta a Discover M+S,CB, navijak, predný pevnosťák, šekle,Hi-lift zdvihák, gurntne,majak,lopata,kompresor,dynamická gurtňa :-)


Pon, 09.02.2009, 23:13
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26
Príspevky: 376
Bydlisko: NR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak dá sa aj tak, ale myslím že ten odpojovač bude lepšie riešenie :wink:

Pustíš tomu šťavu, len keď bude treba :D

_________________
Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3 :smt124


Pon, 09.02.2009, 23:26
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 29.12.2008, 21:58
Príspevky: 364
Bydlisko: ZM
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jasné že tam dám ten odpojovač,už som aj našiel dierku v karoserii,
aby som to mohol zapojit z vnutra auta. :lol:

_________________
SUZUKI Vitara 1.6 16V, Lift +5cm a bodylift +2,5cm,235/75R15 MT Wisentta a Discover M+S,CB, navijak, predný pevnosťák, šekle,Hi-lift zdvihák, gurntne,majak,lopata,kompresor,dynamická gurtňa :-)


Pon, 09.02.2009, 23:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Odpojovač čo najbližšie k baterii, nie do kabíny a kilometrové káble :?

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 09.02.2009, 23:44
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 29.12.2008, 21:58
Príspevky: 364
Bydlisko: ZM
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nboj to viem, bude to od baterky takych 40cm maximal.

_________________
SUZUKI Vitara 1.6 16V, Lift +5cm a bodylift +2,5cm,235/75R15 MT Wisentta a Discover M+S,CB, navijak, predný pevnosťák, šekle,Hi-lift zdvihák, gurntne,majak,lopata,kompresor,dynamická gurtňa :-)


Pon, 09.02.2009, 23:48
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak to oskenuj ... 12V naviják čo pôjde na dve 150 A poistky chcem vidieť.

_________________
SLOW & FURIOUS


Uto, 10.02.2009, 0:23
Profil WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 15.10.2006, 20:00
Príspevky: 148
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4 píše:
tak to oskenuj ... 12V naviják čo pôjde na dve 150 A poistky chcem vidieť.


Ked su paralelne tak by mali zniest 300A a kym sa pretavia tak pustia aj 450. myslim ze by to mohlo zniest treba vyskusat pod plnou zatazou

_________________
Land Cruiser 80, 4.2TD, automat, 33"x12.5 , CB16, gurtne,sekle, kompresor, navijak


Uto, 10.02.2009, 0:32
Profil WWW
Pajero compatibile
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04
Príspevky: 2172
Bydlisko: Licavca City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
problém s poistkou je v tom, že ju prepáliš pri krátkodobej veľkej záťaži keď je to najmenej vhodné, ktorú navijak aj baterka ešte zvládnu ale poistka nie; okrem ťahania sa z bahna ešte aj vymieňať poistky je pekná vtákovina, najmä keď mám vo zvyku hneď po ťahaní navijak odpojiť a nie s ním pod prúdom celý deň jazdiť, jak tu raz ktosi písal...

_________________
:smt017 Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? ..... :smt115 Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... :smt025


Uto, 10.02.2009, 10:45
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Odpojovač je lepší mechanický alebo elektrický? Aké máte skúsenosti?

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Ned, 22.02.2009, 19:24
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7909
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja osobne sa priklanam k mechanickemu,, mam to osobne a som s tym spokojny a isty na 100 percent ze to funguje..

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Ned, 22.02.2009, 19:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Súhlasím. Čo ale v situácii že solenoid zblbne tak potom treba v krátkom čase stihnúť otvoriť kapotu. U elektrického stačí z kabíny stisnúť gombík. Reálne už niekomu z fóra zblbol solenoid na navijaku?

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Ned, 22.02.2009, 19:45
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 29.12.2008, 21:58
Príspevky: 364
Bydlisko: ZM
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No ja som dal mecanický a mám ho v nútry pri spolujazcových nohach,
posúdit zatial moc nemožem kedže to mám od soboty.
Ale osobne si myslím že mat za sebou dva elektricke zvyšuje len riziko zalepenie, nie? Mecanický je istota.

_________________
SUZUKI Vitara 1.6 16V, Lift +5cm a bodylift +2,5cm,235/75R15 MT Wisentta a Discover M+S,CB, navijak, predný pevnosťák, šekle,Hi-lift zdvihák, gurntne,majak,lopata,kompresor,dynamická gurtňa :-)


Ned, 22.02.2009, 19:53
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7909
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no hej, v podstate mas pravdu,, mne sa to uz stalo,, ze my solenoid sa zlepil a nevypol, v takomto pripade je zas lepsi ten elektricky odpojovac, ale ja osobne ak pouzivam navyjak, mam pootvorenu kapotu bo tam zapinam bateriovy spynac na navyjak a ked by som potreboval tak ihned viemm to odpojit,,to mam ponaucenie z Komoce, kde sa mi to staloze sa zlepil solenoid.

u mechanickeho je ta vyhoda ze sa ti ten spinac nevie pokazit, a u elektrickeho je ta nevyhoda, ze ak sa ti baterka dostane pri pouzivani navyjaqka do stavu takmer vybytehooo, neni iste ze v pripade potreby ti rozopne,, aspon si to myslim ja,, no ja som uz baterku neraz takto vystavil a ba dokonca mi aj motor zadochol v komoci v jame ked som az natolko vystavil baterku pouzitim navyjaku, a pritom mi motor isiel a dobijal, hoci malo aj to je pravda..

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Ned, 22.02.2009, 19:59
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Takže si do kabíny ťahal dva hrubé kable. Odpojovač sa dáva na + pól? Nebolo by jednoduchšie vyviesť ku chladiacej mriežke odpojenie - polu? Možno by nemusel byť až tak hrubý kábel, veď za navijákom - pól k baterke tam by už nemali byť veľké prúdy, alebo sa mýlim?

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Ned, 22.02.2009, 20:01
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 82 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: