4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Na začiatok http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=11&t=148 |
Stránka 3 z 3 |
Autor: | pneukaktus [ Str, 03.01.2007, 14:44 ] |
Predmet príspevku: | |
tie fotky mi neje zatiel vkladet,ked sa to naučím pošlem. Jaro a ešte k tej spotrebe-spotrebu som meral len jedenkrat,pred rokom (dpnovaly a späť),v aule sme boli štyria+batožina a za sebov som tahal káru na aután ktrej bol tam naložený žigulík, späť AROM461.priemernaá rýchlosť cca 80km (hore kopcom 20km,dolekopcom 120km )no a spotreba bola cca 10lit.Bežna spotrebu nemerám-nejde mi tachometer-len udržujem stále plnú nádrž. idem skušať tie fotky |
Autor: | pneukaktus [ Str, 03.01.2007, 15:12 ] |
Predmet príspevku: | |
tu je ten motor a toto to aro na káre a tu je moj miláčik |
Autor: | Milan [ Str, 03.01.2007, 18:33 ] |
Predmet príspevku: | |
Jaro piest kupis za 500 sk.Najpodstatnejsie su kruzky a vlozka aby nebola vajcova. Kaktus,podla cisla motora v Blave na Zlatych Pieskoch a v predajni Mercedesu vedia zistit historiu motora,rok aj obsah.Rozdiel v motoroch je len v priemere piesta a zdvih piesta.Na pohlad su vsetky rovnake 200D,220D,240D. |
Autor: | jaro [ Str, 03.01.2007, 21:25 ] |
Predmet príspevku: | |
... no fotky pomohli, záhada vyriešená. Zdá sa mi ale, že rotačné čerpadlo zo starého KADETTa si ešte ponechám 8) K tomu piestu ... je to trochu zložitejšie: zohnal som 220 motor, na ktorého vložkách bolo poznať, že bežal veľmi málo-starý odborník na MERCEDESy povedal, že bude "ostrý jak pila" Ale ... bolo tam odštiepené z jedného piesta medzi stieracím krúžkom a piestnym čapom-na 99% by tade ťahalo olej ako čerpadlom tak som potreboval jeden piest najlepšie taký istý. Po možno ročnom behaní a hľadaní som nakoniec objednal taký istý ale nový vč. krúžkov. Ďalší problém je ten, že 1.tesniace krúžky mali vôľu v drážke v tých starých piestoch, takže som musel drážku pretočiť na nové o desatinu hrubšie krúžky ale už z Lučenca, lebo originál krúžky sa vraj robia len v štandardnom rozmere. Aj tak nie som celkom istý, či a ako bude táto kombinácia fungovať (3piesty pôvodné, jeden nový...) ale ďalších 15l za originál piesty zatiaľ nevysolím ak by to nerobilo dobrotu, tak asi budem musieť prísť o tých 15l |
Autor: | Milan [ Str, 03.01.2007, 23:34 ] |
Predmet príspevku: | |
Piest je len na to aby drzal kruzky.A pokial v nom kruzky nelietaju mozes dat aj 300 rocny.Dobre ze odstiepeny piest si vyhodil.Kompresiu ste nemerali?Ak bola dobra musi to fungovat dlhe roky. |
Autor: | pneukaktus [ Štv, 04.01.2007, 2:25 ] |
Predmet príspevku: | |
k tomu čerpadlu - nedávaj lucas ale bosch,lucas na olej moc nechce ísť a neni taký spolahlivý |
Autor: | MARTINO [ Str, 30.05.2007, 9:47 ] |
Predmet príspevku: | |
Chlapi mam važnu otazku o ktoru ma poprosil znamy a to: Potrebujeme karburator na UAZ 469 ale neda sa nahradit inym? niekde som čital ,že vraj pasuje zo S120 ? skuste poradit,dakujem |
Autor: | pneukaktus [ Štv, 31.05.2007, 1:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Ak chce tvoj kamarat namontovat iný karbec, ja odporučam jednoznačne žigulík. Nech si zoženie najlepšie nový, alebo aspon zachovalý karbec a bude spokojný aj s výkonom, aj so spotrebou.Kamarati ho majú namontovaný v Arach a jeden ho ma v Gaze 69 - spotraba kolo 10L.Len bacha na to že žigulik je dvjstupnový!Sanie musí byť spoločne pre všetky štyri válce!Ak nie je treba prefrézovať otvor pod karburátorom. |
Autor: | Jano JP [ Štv, 31.05.2007, 8:17 ] |
Predmet príspevku: | |
Milan píše: Piest je len na to aby drzal kruzky. SRANDISTA... ...tiež si myslím, že hora má chodiť k Mohamedovi a nie Mohamed k hore... ...predstavte si, niektorí humiristi si myslia, že piest slúži na tesné uzavretie valca a na prenášanie energie vzniknutej zážehom benzínovej či plynovej zmesi či vznetom naftovej zmesi na čom sa tiež priamo podieľa, cez ojnicu a kľukový hriadeľ na ostatné pohybové ústrojenstvo vozidla a cez vačkový hriadeľ, ozubené prípadne iné prevody na ďalšie pohyblivé časti motora a že piestne krúžky sú na dynamické a flexibilné utesnenie piesta vo válci a na stieranie oleja zo stien valca pri otváraní valca... (Milan, sorry, ale takáto nahrávka na smeč sa len tak hneď nevidí a to ani na tomto fóre nie, neber to ako zlomyselnosť, ale číru radosť z humoru, ktorý si vyvolal Ty svojím geniálnym výrokom ) |
Autor: | pejo [ Štv, 31.05.2007, 10:11 ] |
Predmet príspevku: | Uaz |
Do Uaza by som dal karburator z volgy 24. Ete lepsie cely motor s LPG. Ma 105k a Uaz len 75k. Je to ten isty motor, len ma nizku kompresiu, kvoli vojakom. Myslim, ze je viacpalivovy. Ja som mal Volgu 24 v Gaze 69 a islo to krasne. Na 10kg flasu PB som presiel na gumach 7,50x16 cca 120-140km po ceste. |
Autor: | Milos [ Štv, 31.05.2007, 15:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Jano JP píše: (Miloš, sorry... azandal sak mi skoro zabehlo ked som videl svoje meno. ale ved sme ludia len si chytro oprav Milos na MILAN |
Autor: | Jano JP [ Štv, 31.05.2007, 18:04 ] |
Predmet príspevku: | |
Milos píše: Jano JP píše: (Miloš, sorry... azandal sak mi skoro zabehlo ked som videl svoje meno. ale ved sme ludia len si chytro oprav Milos na MILAN Sorry, už sa stalo |
Autor: | U.A.Z. [ Str, 03.03.2010, 0:03 ] |
Predmet príspevku: | |
Chlapi, potrebujem poradiť, či na disk z GAZa sa dajú obut pneu 235/70 R16 Dííík. |
Autor: | Majod [ Str, 03.03.2010, 9:16 ] |
Predmet príspevku: | re |
daju |
Autor: | U.A.Z. [ Str, 03.03.2010, 9:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Teraz neviem či si to napísal ironicky, alebo... Jednoducho mám strach, či nie je gazí disk na tú gumu moc úzky. Zatial nemám v ruke ani disk ani gumu, takže si to akosi neviem prirovnať. |
Stránka 3 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |