4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Na začiatok
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=11&t=148
Stránka 3 z 3

Autor:  pneukaktus [ Str, 03.01.2007, 14:44 ]
Predmet príspevku: 

tie fotky mi neje zatiel vkladet,ked sa to naučím pošlem. :cry:

Jaro a ešte k tej spotrebe-spotrebu som meral len jedenkrat,pred rokom (dpnovaly a späť),v aule sme boli štyria+batožina a za sebov som tahal káru na aután ktrej bol tam naložený žigulík, späť AROM461.priemernaá rýchlosť cca 80km (hore kopcom 20km,dolekopcom 120km :shock: )no a spotreba bola cca 10lit.Bežna spotrebu nemerám-nejde mi tachometer-len udržujem stále plnú nádrž.

idem skušať tie fotky

Autor:  pneukaktus [ Str, 03.01.2007, 15:12 ]
Predmet príspevku: 

tu je ten motor
Obrázok
Obrázok
a toto to aro na káre
Obrázok
a tu je moj miláčik
Obrázok
Obrázok

Autor:  Milan [ Str, 03.01.2007, 18:33 ]
Predmet príspevku: 

Jaro piest kupis za 500 sk.Najpodstatnejsie su kruzky a vlozka aby nebola vajcova.
Kaktus,podla cisla motora v Blave na Zlatych Pieskoch a v predajni Mercedesu vedia zistit historiu motora,rok aj obsah.Rozdiel v motoroch je len v priemere piesta a zdvih piesta.Na pohlad su vsetky rovnake 200D,220D,240D.

Autor:  jaro [ Str, 03.01.2007, 21:25 ]
Predmet príspevku: 

... no fotky pomohli, záhada vyriešená. Zdá sa mi ale, že rotačné čerpadlo zo starého KADETTa si ešte ponechám 8)

K tomu piestu ... je to trochu zložitejšie: zohnal som 220 motor, na ktorého vložkách bolo poznať, že bežal veľmi málo-starý odborník na MERCEDESy povedal, že bude "ostrý jak pila" :) Ale ... bolo tam odštiepené z jedného piesta medzi stieracím krúžkom a piestnym čapom-na 99% by tade ťahalo olej ako čerpadlom :( tak som potreboval jeden piest najlepšie taký istý. Po možno ročnom behaní a hľadaní som nakoniec objednal taký istý ale nový vč. krúžkov. Ďalší problém je ten, že 1.tesniace krúžky mali vôľu v drážke v tých starých piestoch, takže som musel drážku pretočiť na nové o desatinu hrubšie krúžky ale už z Lučenca, lebo originál krúžky sa vraj robia len v štandardnom rozmere. Aj tak nie som celkom istý, či a ako bude táto kombinácia fungovať (3piesty pôvodné, jeden nový...) ale ďalších 15l za originál piesty zatiaľ nevysolím :smt011 ak by to nerobilo dobrotu, tak asi budem musieť prísť o tých 15l :smt017

Autor:  Milan [ Str, 03.01.2007, 23:34 ]
Predmet príspevku: 

Piest je len na to aby drzal kruzky.A pokial v nom kruzky nelietaju mozes dat aj 300 rocny.Dobre ze odstiepeny piest si vyhodil.Kompresiu ste nemerali?Ak bola dobra musi to fungovat dlhe roky.

Autor:  pneukaktus [ Štv, 04.01.2007, 2:25 ]
Predmet príspevku: 

k tomu čerpadlu - nedávaj lucas ale bosch,lucas na olej moc nechce ísť a neni taký spolahlivý

Autor:  MARTINO [ Str, 30.05.2007, 9:47 ]
Predmet príspevku: 

Chlapi mam važnu otazku o ktoru ma poprosil znamy a to:
Potrebujeme karburator na UAZ 469 ale neda sa nahradit inym? niekde som čital ,že vraj pasuje zo S120 ? :oops: skuste poradit,dakujem :wink:

Autor:  pneukaktus [ Štv, 31.05.2007, 1:00 ]
Predmet príspevku: 

Ak chce tvoj kamarat namontovat iný karbec, ja odporučam jednoznačne žigulík. Nech si zoženie najlepšie nový, alebo aspon zachovalý karbec a bude spokojný aj s výkonom, aj so spotrebou.Kamarati ho majú namontovaný v Arach a jeden ho ma v Gaze 69 - spotraba kolo 10L.Len bacha na to že žigulik je dvjstupnový!Sanie musí byť spoločne pre všetky štyri válce!Ak nie je treba prefrézovať otvor pod karburátorom.

Autor:  Jano JP [ Štv, 31.05.2007, 8:17 ]
Predmet príspevku: 

Milan píše:
Piest je len na to aby drzal kruzky.

:lol: :lol: :lol: SRANDISTA... :lol: :lol: :lol: ...tiež si myslím, že hora má chodiť k Mohamedovi a nie Mohamed k hore...

...predstavte si, niektorí humiristi si myslia, že piest slúži na tesné uzavretie valca a na prenášanie energie vzniknutej zážehom benzínovej či plynovej zmesi či vznetom naftovej zmesi na čom sa tiež priamo podieľa, cez ojnicu a kľukový hriadeľ na ostatné pohybové ústrojenstvo vozidla a cez vačkový hriadeľ, ozubené prípadne iné prevody na ďalšie pohyblivé časti motora a že piestne krúžky sú na dynamické a flexibilné utesnenie piesta vo válci a na stieranie oleja zo stien valca pri otváraní valca...
(Milan, sorry, ale takáto nahrávka na smeč sa len tak hneď nevidí a to ani na tomto fóre nie, neber to ako zlomyselnosť, ale číru radosť z humoru, ktorý si vyvolal Ty svojím geniálnym výrokom :smt035 )

Autor:  pejo [ Štv, 31.05.2007, 10:11 ]
Predmet príspevku:  Uaz

Do Uaza by som dal karburator z volgy 24. Ete lepsie cely motor s LPG. Ma 105k a Uaz len 75k.
Je to ten isty motor, len ma nizku kompresiu, kvoli vojakom. Myslim, ze je viacpalivovy. Ja som mal Volgu 24 v Gaze 69 a islo to krasne. Na 10kg flasu PB som presiel na gumach 7,50x16 cca 120-140km po ceste.

Autor:  Milos [ Štv, 31.05.2007, 15:31 ]
Predmet príspevku: 

Jano JP píše:
(Miloš, sorry...


azandal sak mi skoro zabehlo ked som videl svoje meno. ale ved sme ludia len si chytro oprav Milos na MILAN :lol:

Autor:  Jano JP [ Štv, 31.05.2007, 18:04 ]
Predmet príspevku: 

Milos píše:
Jano JP píše:
(Miloš, sorry...


azandal sak mi skoro zabehlo ked som videl svoje meno. ale ved sme ludia len si chytro oprav Milos na MILAN :lol:

:lol: Sorry, už sa stalo :lol:

Autor:  U.A.Z. [ Str, 03.03.2010, 0:03 ]
Predmet príspevku: 

Chlapi, potrebujem poradiť, či na disk z GAZa sa dajú obut pneu 235/70 R16 Dííík.

Autor:  Majod [ Str, 03.03.2010, 9:16 ]
Predmet príspevku:  re

daju

Autor:  U.A.Z. [ Str, 03.03.2010, 9:31 ]
Predmet príspevku: 

Teraz neviem či si to napísal ironicky, alebo...

Jednoducho mám strach, či nie je gazí disk na tú gumu moc úzky. Zatial nemám v ruke ani disk ani gumu, takže si to akosi neviem prirovnať.

Stránka 3 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/