Dnes je utorok 8. júla 2025, meniny má Ivan a zajtra Lujza
Autor |
Správa |
KOŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53 Príspevky: 629 Bydlisko: Bratislava
|
Bolo by to riešenie, ale bacha s tou veľkosťou remenice. Ak to moc zmenšíš, tak pri vyšších otáčkach sa ti pumpa môže môže rozpadnúť. (ak zmenšíš obvod o polovicu, pumpa sa bude točiť 2x rýchlejšie.
_________________ JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...
|
Ned, 29.11.2009, 0:53 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Treba odstrániť príčinu, nie dôsledok.
Ak je napríklad bohatá zmes, tak zmeniť priemer remenice???
Tiež sa mu to nehreje pri otvorenej kapote, a načo kapota? 
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Ned, 29.11.2009, 1:49 |
|
 |
zapar
Koumák
Registrovaný: Sob, 06.12.2008, 18:35 Príspevky: 171
|

Karlito píše: zle namiešaná zmes, remenica nevhodnej veľkosti david píše: inak co mam katalog suciastok tak medzi kurenim a motorom sa na hadici s chladiacou kapalinou ma nachadzat nejaka el. pumpa / doslovne el.motorcek komplet s pumpou/ a ja ho tam nemam ...
david píše: ak sa zacne prehrievat a podrzim ho na vysokych otackach tak sa teplota zastavi a trochu aj klesne david píše: pan povedal ze su az 4 rozne varianty vodnych pump david na základe nie celkom jasného pôvodu auta a jeho opráv si skús prezisiť to čo písal už na začiatku karlito o tej remenici. písal si že sú až 4 druhy vodných púmp a nikto nevie v čom jeich rozdiel a takisto môže byť viacero druhov remeníc. podľa toho čo je tu popísané a čo vyvrátené mi to v tomto prípade pripadá ako celkom rozumné riešenie kde hľadať problém. nakoľko ti to na voľnobehu začne vreť po ohriati celého systému na prevádzkovú teplotu a ako píšeš pri zvýšení otáčok alebo aj počas jazdy teplota klesne je možné žeby to ta menšia remenička vyriešila. možno by bolo fajn do budúcna ten motorček prirobiť čo je uvedený v ďaľšom bode a ako písal kapo, do patrola by sa tiež šikol. david píše: za hodinu a pol mi to zozralo 6-7 litrov benzinu na volnobehu !!! túto príčinu by bolo dobré tiež odstániť. Kapo píše: nalej do chladiča riadne octu-pár litróf
a tu by som volil menej agresívnejší spôsob a to namiesto octu naliať biele víno, účel to splní ten istý akurát je tento spôsob menej agresívnejšií.
|
Ned, 29.11.2009, 3:19 |
|
 |
pneukaktus
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.12.2006, 21:52 Príspevky: 561 Bydlisko: Myjava
|
zapar píše: Kapo píše: nalej do chladiča riadne octu-pár litróf a tu by som volil menej agresívnejší spôsob a to namiesto octu naliať biele víno, účel to splní ten istý akurát je tento spôsob menej agresívnejšií.
Len bacha, chladic treba vymontovat, respektive odpojit od motoru! Aby sa ocot, alebo napr krystalicka soda, alebo co nedostala do motoru!!! Narobilo by to s nim dost velku paseku!
A tu hlavu ti otlakovali, lebo mne to stale prioada na podfukovanie tesnenia, alebo na prasknutu hlavu. Stava sa, ze vie hlava prasknut aj vo vyfukovom kanali, a to je dost velky problam najst.
A tu decku si uz dal dole? Ta moze byt vsetkemu na pricine!
_________________1. Moje pravopisne chyby kludne opravte, slovenčina nebola nikdy moj kobylka
2. Nerobim kvalitne, ale pomaly!
|
Ned, 29.11.2009, 15:38 |
|
 |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
-s tou remenicou ma to tiez trklo ale Kapo dobre pise treba odstranit zavadu
-s tym octom som to uz robil a chladiaci system ja cisty
-tu zmes skusim este doriesit
-tesnenie podfuknute bolo , vymenilo sa a robi to stale
-tie vodne pumpy sa nelisia vnutrajskom ale napr. ta co mi prisla nemala uchyt na drziak servocerpadla atd. ...
- motorcek Huntre namaju iba Patriot
- s tou UAZBUKOU tazko ledva nieco precitam po rusky ale kazdy poradi vymen to a to a to mi je nanic, vsetko mam dvojmo doma
zajtra to veziem jednemu suhajkovi ten ma rad taketo bonboniky
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Ned, 29.11.2009, 17:26 |
|
 |
zapar
Koumák
Registrovaný: Sob, 06.12.2008, 18:35 Príspevky: 171
|
dávid, aké sú otáčky na voľnobehu a na koľko ot/min. musíš pridať aby ti klesla teplota respekt. aby sa motor nehrial? a ak sa budeš niekedy nudiť tak zmeraj vonkajší priemer remenice na vodnej pumpe a na motore. píše sa tu, že to bude nejaká somarina a toto somarina je. kto vie čo sa robilo z autom v DE? a druhá vec je ta obrovská spotreba. už ma nič iné nenapadá keďže je už všetko ostatné vyvrátené.
|
Ned, 29.11.2009, 17:37 |
|
 |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
kua nema to otackomer tak ti nepoviem presne ale ucho mi pocuje uplne normalne otacky na volnobehu cize tych 800-1000 a aby som ho schladil tak pridam na 2500-3000
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Ned, 29.11.2009, 17:43 |
|
 |
zapar
Koumák
Registrovaný: Sob, 06.12.2008, 18:35 Príspevky: 171
|
tak tu by bolo fajn najskôr znížiť tu spotrebu, čo ta emisná? škoda, keby tam bol otáčkomer tak by sa dali vypočítať presné otáčky aj na remenici vodnej pumpy na voľnobehu a následne o koľko by ju bolo treba zmenšiť aby sa zvýšili jej otáčky. ale keď píšeš, že odhadom o 1000-1500 ot. tak to je moc lebo by to bol stále len odhad.
|
Ned, 29.11.2009, 18:59 |
|
 |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
ja mu pridam na tych 2500-3000 otacok aby ho schladilo ale neskusal som preidat napriklad na 1500 otacok ci ho schladi aj pri takych nizkych otackach
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Ned, 29.11.2009, 21:34 |
|
 |
zapar
Koumák
Registrovaný: Sob, 06.12.2008, 18:35 Príspevky: 171
|
bez otáčkomera je to iba triafanie na slepo. v každom prípade nemôžeš mať spotrebu 6-7lit za necelú 1,5h na voľnobehu.samozrejme že rozdiel v otáčkach sa dá vypočítať ale nevieme koľko je ta hranica kde je ten bod kedy to funguje ako má. už keď nepomôže nič tak len ako napísal bum, sústružnika a postupne sťahovať remenicu aby si zmenšil jej priemer a tým zvýšil jej otáčky. do extrému ísť ale nemôžeš lebo sa ti pumpa rozpadne, treba nájsť ten bod. písalo sa tu že to môže byť prkotina prečo sa to tak hreje a toto je možno jedna z ních. už všetko ostatné sa viac menej vylúčilo, ostala ta spotreba a ta remenica, možno jedno podmieňuje druhé.
|
Ned, 29.11.2009, 21:48 |
|
 |
bum
Učeň
Registrovaný: Pia, 06.11.2009, 13:55 Príspevky: 99 Bydlisko: Ke
|
Ak tam máš rozdeľovač a je to 4valec stačí ti aj stary otáčkomer zo škodovky 120,lady 2kabliky na baterku a jeden na rozdeľovač a hneď vieš koľko to ma otáčok alebo aj niektoré auto- multimetre majú meranie predstihu a otáčok
_________________ BMW110GS , Jeep Wrangler YJ 4,0L, Hummer H3
|
Ned, 29.11.2009, 22:12 |
|
 |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
riadiaca jednotka
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Pon, 30.11.2009, 3:27 |
|
 |
pneukaktus
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.12.2006, 21:52 Príspevky: 561 Bydlisko: Myjava
|
Bude to hlava, alebo tesnenie, ak pridas, vytlacis vzduchovu bublinu, a motor sa schladi. Srofi na hlave si vymenil? Lebo ak su tam predpete srofi, treba po kazdej damontazi dat nove srofi. Blok si skontroloval, ci nieje krivy, prasknuty, dostatocne si ho ocistil? Tesnenie pod hlavu je spravne? Mohol si pouzit z nejakeho ineho rocniku alebo modelu a mas problem, podla stareho sa neriad, to uz mohol niekdo zmrsit. No a ta hlava, to je kapitola sama o sebe! Skus stupel po zohriati motora na pracovnu prevadzku na chladici uzavriet tak, aby sa nevedel lahko odfukovat, a uvidis ci ti tlakuje motor do vody. Ak ano, tak je potom problem niekde tam! Skus si tam strcit korkovy stupel, vo vinosadoch by ste ich mali mat dost. A motor nechaj zohriat bez stupla, nech ta to neobari pri odstuplovavani.
A do mikrovlnky nedavaj susit zive zvierata! Tu decku si uz zkontroloval? Plechova neplechova, moze robit neplechu!
_________________1. Moje pravopisne chyby kludne opravte, slovenčina nebola nikdy moj kobylka
2. Nerobim kvalitne, ale pomaly!
|
Uto, 01.12.2009, 1:58 |
|
 |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
dnes som meral tlaky vo valcoch, maju 12 ci su ok
s uazom terz v pohode jazdim a aj na mieste ked stojim tak sa nezohreje ale to koli nizkym teplotam vzduch , no nic tak musim vyuzit zimnu sezonu
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Sob, 16.01.2010, 15:18 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Oblúbený vtip mojej ženy:
-žena príde do servisu, že"... auto sa mi prehrieva, má vysokú spotrebu na volnobehu....."
-automechanik všetko skontroluje, vymení vodnú pumpu, tesnenie, remenice, chladič a na koniec sa pýta: "...a ten sytič po zohriatí motora vždy zatlačíte?"
-žena:"to je sytič? ja že vešiačik na kabelku...." 
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Sob, 16.01.2010, 16:43 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|