Dnes je streda 8. mája 2024, meniny má Ingrida a zajtra Roland
Autor |
Správa |
RomanHradel
Učeň
Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 19:31 Príspevky: 26 Bydlisko: pobedim
|
|
Sob, 23.02.2008, 22:40 |
|
|
dusan
Koumák
Registrovaný: Pia, 18.01.2008, 23:18 Príspevky: 172 Bydlisko: Dolna Poruba
|
ty kravo to co je za prototyp ta strecha je plech ci bakelit z M461? a ako vladze motor na pneu ked su vyssie??
ale inaf fantazii sa medze nekladu!! ja to stroj
_________________ UAZ 469...
|
Ned, 24.02.2008, 0:56 |
|
|
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
david píše: to Kapo: prekuvat? Prekuvať, nakovať, nahamrovať. dusan píše: samozrejme ze hovory!! ale "mrtve" listove pery to neozivy a budu sa spravat ako pred tym...
Dušan? čo táraš? !!! U vás sa to možno hovorí, ale u nás sa to aj robí.
Mrtvé listáky sú jen polámané, a aj tie sa dajú zavariť.
Nakuvané listáky fungujú ako nové.
A ani fungel nové perá , trebarz od OME nie sú na veky:
viewtopic.php?t=3215&start=0
Oživenie listových pier sa robí dvoma spôsobmi :
1. je tepelne-sa perá popustia , prepružia a znovu zakalia. Ale málokto to vie, a preto je výsledok neistý.
2, je nakutie- pero sa rozoberie, a list po liste sa po vrchnej časti sa na kovadline velkým kladivom nakúva.
Treba si pred začatím nakresliť pôvodné listy a pri nakúvaní prirovnávať , aby bolo auto zdvyhnuté o potrebnú výšku a taktiež obe strany rovnako vysoké.
Alebo to dať urobiť nejakému kováčovy.
Je dobré si to najprv vyskúšať na nejakom stakom pére. Nakúvať treba rovnomerne. Druhý krát to pojde už lepšie.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.
|
Ned, 24.02.2008, 1:03 |
|
|
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
nakuvat teda "VYSPRENGLOVAT" tak sa tomu hovori u nas , aka je ta slovencina krasna
ja som to robil aste niekedy pradavno na mojom Gaz 69 , menil som motor z Volga 24 a olejova vana buchala a dif tak som to vyriesil vysprenglovanim
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Ned, 24.02.2008, 11:58 |
|
|
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
dusan píše: ... a najzdovy uhol kludne staci taky, aky tam je (na nase podmienky) kedze auta nemaju SPZ a necho di sa s nimi na zrazy a pod... no najazdovy rychlo zvysis tym ze urves naraznik ale si sa pytal ak sa dobre pametam ze na co zdvihat vlasne, teda najazdovy uholo sa da zvysit aj bez zdvihania a ak zdvihnes auto tak sa ti zvysi prechodovy uhol a prechodovy a najazdovy uhol su dve rozdielne veci
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Ned, 24.02.2008, 12:52 |
|
|
Ján PETRISKA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 18.06.2007, 6:59 Príspevky: 146 Bydlisko: Seč, okr. PD
|
A čo tak vymeniť komplet listy. Ja som na mojej Marfuške použil listy zo Santány od kamaráta z CBOne po tom ako mu zhorela. Samozrejme po malých úpravách.
|
Pon, 25.02.2008, 8:12 |
|
|
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
Mozem dotaz (mimo tema)? Zaujimalo by ma co su to za gumy.. rozmer a vzor vidim, vyrobca? Starsie, alebo bezne k dostaniu?
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..
|
Pon, 25.02.2008, 10:24 |
|
|
pablo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1379 Bydlisko: Púchov
|
MoostanQue píše: Mozem dotaz (mimo tema)? Zaujimalo by ma co su to za gumy.. rozmer a vzor vidim, vyrobca? Starsie, alebo bezne k dostaniu?
, je tam slabo vidieť výrobca že Barum,
_________________ ~`<| _________ oooo __ ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka
|
Pon, 25.02.2008, 10:46 |
|
|
Majo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 26.11.2006, 22:15 Príspevky: 681 Bydlisko: Zvolen
|
Ján PETRISKA píše: A čo tak vymeniť komplet listy. Ja som na mojej Marfuške použil listy zo Santány od kamaráta z CBOne po tom ako mu zhorela. Samozrejme po malých úpravách.
cize Ty ich mas vlastne podla toho co pisal Kapo upravene tym prvym sposobom - tepelne
|
Pon, 25.02.2008, 11:23 |
|
|
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Ján PETRISKA píše: A čo tak vymeniť komplet listy. Ja som na mojej Marfuške použil listy zo Santány od kamaráta z CBOne po tom ako mu zhorela. Samozrejme po malých úpravách. To je teda riešenie . Zavolaj do CB one , že kolko stoja také listy. Predpokladám, že viac ako UAZ z papiermy. Alebo to chce nejakú Santanu najprv asi podpáliť . MoostanQue píše: Mozem dotaz (mimo tema)? Zaujimalo by ma co su to za gumy.. rozmer a vzor vidim, vyrobca? Starsie, alebo bezne k dostaniu?
No, toto je vlečková pneu, takže rozmer 9,0X 16. Sme ich tiež kedysi chcely dávať.
Kačena 805 mala takéto isté, len 10,5 X16 .
A uazové takéto sú 8,4 X 15 .....tuším
A takto to vypadá na M461
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.
|
Pon, 25.02.2008, 11:55 |
|
|
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
Kachni vzor (10,50 - 16 NT3) pozname. Vyraba Mitas pod oznacenim IM-01, ale s konstrukcnou rychlostou do 40 km/h.
Uaz ma 8,40 - 15. Protektoruje Obnova Brno, nove nerobi nikto. Pozname.
Mna ale zaujimali prave tie 9,00 - 16.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..
|
Pon, 25.02.2008, 12:24 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
MoostanQue píše: Kachni vzor (10,50 - 16 NT3) pozname. Vyraba Mitas pod oznacenim IM-01, ale s konstrukcnou rychlostou do 40 km/h.
Uaz ma 8,40 - 15. Protektoruje Obnova Brno, nove nerobi nikto. Pozname.
Mna ale zaujimali prave tie 9,00 - 16.
Také sa nevyrábali (9,00x16). Na modrom are (TN) sú kolá, čo som mal na broncu a išiel som do väčších. Na bronku boli moc malé. Ja som autor diskov. Kolesá mali priemer 90cm.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pon, 25.02.2008, 13:20 |
|
|
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
pejo píše: (...) Také sa nevyrábali (9,00x16). Na modrom are (TN) sú kolá, čo som mal na broncu a išiel som do väčších. Na bronku boli moc malé. Ja som autor diskov. Kolesá mali priemer 90cm.
Vyrabali... evidentne - na tom UAZe su 9,00 - 16 NT3.
Kacacie 10,50 su 37'', teda na bezne auto moc velke. A 8,40 - 15 su male a len protektory. Prave preto ma zaujma tento rozmer, ale mam dojem ze uz to nikto nevyraba.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..
|
Uto, 26.02.2008, 10:15 |
|
|
RomanHradel
Učeň
Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 19:31 Príspevky: 26 Bydlisko: pobedim
|
je dost mozne ze as uz nevirabaju ja so ties nevedel ze existuju aj v tomto rozmere ja som povodne chcel s tatri 805 a ta ma 10.50-16 . Kamarat ze take ma tak som ich siel pozret a to boli 9.00-16 .Mna to len potesilo lebo su uzsie chutnejsie a na uvaza urcite vhodnejsie
|
Uto, 26.02.2008, 14:02 |
|
|
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
Aha.. to je presne to, na co som sa pytal. Dakujem.
Vyraba ich niekto volakde v Indii (9,00 - 16 NT3), ale myslim ze pokusat sa to zohnat nema zmysel.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..
|
Uto, 26.02.2008, 14:12 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|