4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

UAZ
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=12&t=628
Stránka 14 z 16

Autor:  mamipeg [ Štv, 03.12.2009, 16:28 ]
Predmet príspevku: 

Ak dobre vydim tak si pouzil brzdove kotuce s Mitsubishi (aky typ).

Autor:  Ján PETRISKA [ Štv, 03.12.2009, 16:44 ]
Predmet príspevku: 

Nie kotúče sú samuraj a tie už mám dlhšie. Ale diferenciál som musel prehodiť z pravej strany na ľavú.

Autor:  mamipeg [ Štv, 03.12.2009, 16:49 ]
Predmet príspevku: 

Takze davas prevodovku s pridavnou prevodovkou?

Autor:  Ján PETRISKA [ Štv, 03.12.2009, 16:59 ]
Predmet príspevku: 

Dávam komlet motor 2,5 TD, hlavná prevodovka a prídavná prevodovka superselekt.

Autor:  kentus [ Štv, 03.12.2009, 20:54 ]
Predmet príspevku: 

Len zo zvedavosti sa opýtam, táto pridavná prevodovka je stála 4x4?

Autor:  ferjon [ Štv, 03.12.2009, 21:03 ]
Predmet príspevku: 

zadny nahon, medzidif, medzidif s uzavierkou, 4x4 lock + redukcia.

Autor:  Ján PETRISKA [ Štv, 03.12.2009, 22:34 ]
Predmet príspevku: 

ferjon píše:
zadny nahon, medzidif, medzidif s uzavierkou, 4x4 lock + redukcia.


Presne takto. Teraz ju ešte testujem v Pajere a celkom sa mi to pozdáva.

Autor:  mamipeg [ Sob, 05.12.2009, 1:17 ]
Predmet príspevku: 

Tak to som zvedavy ako to bude fungovat v Uaze. Nezabudni urobit fotky, ak to tam budes montovat. Uz teraz som velmi zvedavy.

Autor:  Ján PETRISKA [ Sob, 05.12.2009, 20:46 ]
Predmet príspevku: 

už som to skúšal s Pajero 2,3 TD a celkom som bol spokojný, pokiaľ mi hadica k chladiču oleja nespadla medzi šasi a alternátor. Nakoľko som išiel dolu kopcom nevšimol som si , že nemaže a potom v Čavoji dodýchal. Už ani GO by mu nepomohla.

Autor:  blahos [ Ned, 06.12.2009, 17:43 ]
Predmet príspevku: 

Kokos to je smola fakt to by ma nasralo!!!!!!!!!!!!

Autor:  jaro [ Str, 23.12.2009, 13:09 ]
Predmet príspevku: 

Tak ma napadlo, že by to mohlo niekoho zaujímať http://www.mktb.ru/fotki/#Коробка_отбора_мощности je tam mechanicky poháňaný naviják a kopa ďalších zaujímavosti.

Autor:  samuaz [ Str, 23.12.2009, 13:55 ]
Predmet príspevku: 

skoro ma drblo ked som zbadal tie pozvarane reduktory aspon je nad cim rozmislat skoda ze rus ktomu nepridal aj vykres :(

Autor:  Ján PETRISKA [ Pia, 25.12.2009, 10:19 ]
Predmet príspevku: 

jaro píše:
Tak ma napadlo, že by to mohlo niekoho zaujímať http://www.mktb.ru/fotki/#Коробка_отбора_мощности je tam mechanicky poháňaný naviják a kopa ďalších zaujímavosti.


Mňa mimoriadne zaujalo prerobenie z listov na struny. Aké jednoduché, až je nepochopiteľné, že to môže fungovať. Asi to skúsim aj na mojej Marfuške, ale až keď dostane nové srdiečko.

Autor:  kentus [ Ned, 27.12.2009, 13:14 ]
Predmet príspevku: 

Ešte k tomu mechanickému navijaku, opravte ma ak napíšem hlúposť ale podľa mňa keď dá v prídavnej prevodovke neutrál tak navijak nefunguje.

Autor:  bahno [ Pon, 28.12.2009, 21:24 ]
Predmet príspevku: 

Ján PETRISKA píše:
jaro píše:
Tak ma napadlo, že by to mohlo niekoho zaujímať http://www.mktb.ru/fotki/#Коробка_отбора_мощности je tam mechanicky poháňaný naviják a kopa ďalších zaujímavosti.


Mňa mimoriadne zaujalo prerobenie z listov na struny. Aké jednoduché, až je nepochopiteľné, že to môže fungovať. Asi to skúsim aj na mojej Marfuške, ale až keď dostane nové srdiečko.

A pise tam aj ako dlho mu to uchytenie naprav na gulovych capoch z riadenia drzi?

Stránka 14 z 16 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/