4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
UAZ http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=12&t=628 |
Stránka 14 z 16 |
Autor: | mamipeg [ Štv, 03.12.2009, 16:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Ak dobre vydim tak si pouzil brzdove kotuce s Mitsubishi (aky typ). |
Autor: | Ján PETRISKA [ Štv, 03.12.2009, 16:44 ] |
Predmet príspevku: | |
Nie kotúče sú samuraj a tie už mám dlhšie. Ale diferenciál som musel prehodiť z pravej strany na ľavú. |
Autor: | mamipeg [ Štv, 03.12.2009, 16:49 ] |
Predmet príspevku: | |
Takze davas prevodovku s pridavnou prevodovkou? |
Autor: | Ján PETRISKA [ Štv, 03.12.2009, 16:59 ] |
Predmet príspevku: | |
Dávam komlet motor 2,5 TD, hlavná prevodovka a prídavná prevodovka superselekt. |
Autor: | kentus [ Štv, 03.12.2009, 20:54 ] |
Predmet príspevku: | |
Len zo zvedavosti sa opýtam, táto pridavná prevodovka je stála 4x4? |
Autor: | ferjon [ Štv, 03.12.2009, 21:03 ] |
Predmet príspevku: | |
zadny nahon, medzidif, medzidif s uzavierkou, 4x4 lock + redukcia. |
Autor: | Ján PETRISKA [ Štv, 03.12.2009, 22:34 ] |
Predmet príspevku: | |
ferjon píše: zadny nahon, medzidif, medzidif s uzavierkou, 4x4 lock + redukcia. Presne takto. Teraz ju ešte testujem v Pajere a celkom sa mi to pozdáva. |
Autor: | mamipeg [ Sob, 05.12.2009, 1:17 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak to som zvedavy ako to bude fungovat v Uaze. Nezabudni urobit fotky, ak to tam budes montovat. Uz teraz som velmi zvedavy. |
Autor: | Ján PETRISKA [ Sob, 05.12.2009, 20:46 ] |
Predmet príspevku: | |
už som to skúšal s Pajero 2,3 TD a celkom som bol spokojný, pokiaľ mi hadica k chladiču oleja nespadla medzi šasi a alternátor. Nakoľko som išiel dolu kopcom nevšimol som si , že nemaže a potom v Čavoji dodýchal. Už ani GO by mu nepomohla. |
Autor: | blahos [ Ned, 06.12.2009, 17:43 ] |
Predmet príspevku: | |
Kokos to je smola fakt to by ma nasralo!!!!!!!!!!!! |
Autor: | jaro [ Str, 23.12.2009, 13:09 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak ma napadlo, že by to mohlo niekoho zaujímať http://www.mktb.ru/fotki/#Коробка_отбора_мощности je tam mechanicky poháňaný naviják a kopa ďalších zaujímavosti. |
Autor: | samuaz [ Str, 23.12.2009, 13:55 ] |
Predmet príspevku: | |
skoro ma drblo ked som zbadal tie pozvarane reduktory aspon je nad cim rozmislat skoda ze rus ktomu nepridal aj vykres |
Autor: | Ján PETRISKA [ Pia, 25.12.2009, 10:19 ] |
Predmet príspevku: | |
jaro píše: Tak ma napadlo, že by to mohlo niekoho zaujímať http://www.mktb.ru/fotki/#Коробка_отбора_мощности je tam mechanicky poháňaný naviják a kopa ďalších zaujímavosti. Mňa mimoriadne zaujalo prerobenie z listov na struny. Aké jednoduché, až je nepochopiteľné, že to môže fungovať. Asi to skúsim aj na mojej Marfuške, ale až keď dostane nové srdiečko. |
Autor: | kentus [ Ned, 27.12.2009, 13:14 ] |
Predmet príspevku: | |
Ešte k tomu mechanickému navijaku, opravte ma ak napíšem hlúposť ale podľa mňa keď dá v prídavnej prevodovke neutrál tak navijak nefunguje. |
Autor: | bahno [ Pon, 28.12.2009, 21:24 ] |
Predmet príspevku: | |
Ján PETRISKA píše: jaro píše: Tak ma napadlo, že by to mohlo niekoho zaujímať http://www.mktb.ru/fotki/#Коробка_отбора_мощности je tam mechanicky poháňaný naviják a kopa ďalších zaujímavosti. Mňa mimoriadne zaujalo prerobenie z listov na struny. Aké jednoduché, až je nepochopiteľné, že to môže fungovať. Asi to skúsim aj na mojej Marfuške, ale až keď dostane nové srdiečko. A pise tam aj ako dlho mu to uchytenie naprav na gulovych capoch z riadenia drzi? |
Stránka 14 z 16 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |