4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Hunter-improved
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=12&t=6460
Stránka 5 z 6

Autor:  david [ Str, 27.01.2010, 19:24 ]
Predmet príspevku: 

Caster kit - v mojom slovniku je to vyoseny silentblok ktory drzi napravu o rameno, sluzi na spravne zaklonenie napravy , hadam som to dobre vysvetlil

265/75 -R16, T3

Autor:  Ján PETRISKA [ Štv, 28.01.2010, 11:51 ]
Predmet príspevku: 

Veľmi pekná premena. Ja som vykrojil z blatníkov, aby mi kolesá nechytali. 33", -25 ET a 40 mm podložky si to pýtali.

Autor:  david [ Štv, 28.01.2010, 15:52 ]
Predmet príspevku: 

vdaka
a ako to slape s 33" ? prevod mas 5,125? to je 41/8

ja mam rozsirene o 70mm na jednej strane, prevaral som disk o 3cm + 40mm podlozky

prevod mam do rychla a na tych 32" je to hodne citit

Autor:  termi4x4 [ Štv, 28.01.2010, 15:58 ]
Predmet príspevku: 

Ja chcem prave kupit na uaza BFG KM2 v rozmere 235/85 R16 co je rovnako vysoke ako mas ty, ale o palec a cosi uzsie.

Je tam skutocne potreba tolko to rozsirovat?

Som si myslel ze kupim disky s ET0 a bude to v pohode, maximalne este 3cm bodylift. Preco to mas az o 7 cm?

Autor:  david [ Štv, 28.01.2010, 17:33 ]
Predmet príspevku: 

mne sa podvozkom auto dvihlo o 12-15 cm to znamena ze som musel aj primerane rozsirit koli stabilite

no treba vyskusat ci ti to bude stacit ten lift , mne to drelo ked bol seriovy na T3, a to su o nejaky ten cm nizsie

Obrázok

Autor:  RADOFFROAD [ Štv, 28.01.2010, 20:47 ]
Predmet príspevku: 

david píše:
Rado ak si nebudes vediet s niecim poradit , kludne brnkni :-D


sak kolkokrat som uz vyuzil tvoje sluzby :-D

Autor:  Ján PETRISKA [ Pia, 29.01.2010, 9:30 ]
Predmet príspevku: 

Prevod v dif. mám 41/8. Rozšíriť som to musel. Použil som listy z Balušíkovej Santánky, takže Marfuška trochu povyrástla. A aby nevyzerala ako koza, tak som jej roztiahol rozchod. Kolieska však začali chytať o rantle, tak sa odporučili.
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Šľape to super pokiaľ drží motor. I. Peugeot indenor 2,5Td vydržal cca 1.000 km, II. Mitsubishi 2,3Td cca 500 km. Teraz je na rade III. Mitsubishi 2,5 Td. Je v lepšom stave ako tie predošlé, len je z anglicka, tak neviem ako si zvykne. Zatiaľ ho testujem v origo kasni a šľape super. Jedinú starosť mám o poloosi, predsa len, 99 koníkov má iný záber.

Autor:  david [ Pia, 29.01.2010, 10:07 ]
Predmet príspevku: 

tak roboty je dost vidim ale velmi dobre urobena :wink:

tie prevody ti zavidim

to Rado: :smt151

Autor:  Ján PETRISKA [ Pia, 29.01.2010, 12:23 ]
Predmet príspevku: 

Keď som tam mal Peugeot a prídavnú z Gaza, špekuloval som nad rýchlejšími prevodmi z Volgy. V teréne som sa s redukciou, pohýňal na 3 a 5 bola zaradená skoro stále. Teraz keď tam mám komplet od Mitsubishi, sa mi zdá, že je to tak akurát. K tej 2,5 je tam prídavná superselekt, takže štvorkolka by mohla ísť aj stále.
Neviem ako je to v tvojich nápravách, skús ich vymeniť. Alebo po prípade reduktory. Kamarát Majo dával z V3S ale sa som uvažoval z T805.

Autor:  david [ Pia, 29.01.2010, 12:52 ]
Predmet príspevku: 

no ja nemam v umysle davat ine reduktorove napravy , nemam chut to prerabat z vejdy alebo 805-ky, a stare reduktory z uazu tam by som musel menit na vynute pruziny , uchyty tlmicov + nemaju kotucove brzdy, jasne da sa to spravit ale mne sa do toho jednoducho nechce a aj finacne mi to asi nepojde, tu su americke napravy znacky Spicer a tie by mali aj nieco vydrzat oproti 469-tkovim

problem mam iba v tych prevodoch ak sa nepletiem tak je tu prevod 4,11 alebo 4,625? /niekde uvadzaju tak niekde tak/ oproti tvojim 5,125
ak sa mi podari prevod aky mas ty tak to mi uplne staci, mam v garazi samosvor tak ze ked pridu prevody pojde hned aj samosvor do zadu

Autor:  Ján PETRISKA [ Pia, 29.01.2010, 13:47 ]
Predmet príspevku: 

Podľa toho čo čítam tak už máš objednané nové prevody. Držím palce nech ti to vyjde. Samosvor budeš dávať aj dopredu aj do zadu? Tie nápravy sú na uaze origo? Ja na mojich 469, mám strach len o poloosi, preto mám z každej po kuse v rezerve.
Zajtra som mal vyberať motor aj prevodovky z parera, ale teraz PN-kujem. Dúfam, že to stihnem aj s vkladaním do 25.3.. Register je už založený.

Autor:  david [ Pia, 29.01.2010, 14:42 ]
Predmet príspevku: 

ano prevody som objednal u 5 roznych ludi a firiem ale zatial nikto nepotvrdil, samosvor ide do zadu a do predu by som rad uzavierku na autoventuri.ru ju maju na tieto moje napravy a za lacno len este som nedoriesil dovoz a hlavne si to nemozem teraz dovolit , treba nasetrit

tie napravy Spicer su na uaze origo, so starymi mam zle skusenosti menil som kazdy rok a poloosi ani nehovorim

registraciu mam uz za sebou ak dojdu prevody do Tisovca tak ich nahodim ak nie tak aspon samosvor a este to prehrievanie kua :smt017

Autor:  Ján PETRISKA [ Pia, 29.01.2010, 15:04 ]
Predmet príspevku: 

Aké si mal na nich kolesá? Čo ti na nich odchádzalo? Myslel som, na vojne bolo uazov a uazov, keď vydržia šetrné zaobchádzanie vojakmi, že vydržia aj moje trochu nešetrné.

Autor:  david [ Pia, 29.01.2010, 15:46 ]
Predmet príspevku: 

mal som sipove pneu Mitas 7/50 R-16

poloosi tie to sklbalo 2-3 do roka a na difoch raz planetove kolo, pastorek a raz satelity polamalo
dalej prevodovka 2x menena , reducka vydrzala ale rychloska ee

Autor:  Ján PETRISKA [ Pia, 29.01.2010, 16:18 ]
Predmet príspevku: 

Prevodovky budem mať origo Pajero. Diferáky v predu kolíkový samosvor a v zadu uzávierka aj s difom ofrotec. Už len hruška, veniec a poloosi sú origo. Do tisovca teda beriem rezervné.

Stránka 5 z 6 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/