4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Uaz 469 CA
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=12&t=6916
Stránka 1 z 2

Autor:  Nightfighter [ Štv, 05.02.2009, 1:41 ]
Predmet príspevku:  Uaz 469 CA

stranka s par fotkami mojho uzasa,

Autor:  Nightfighter [ Štv, 05.02.2009, 1:49 ]
Predmet príspevku: 

error

Autor:  Kapo [ Štv, 05.02.2009, 8:41 ]
Predmet príspevku: 

Čo je ten bazmäk na treťom obrázku?

Autor:  Laci [ Štv, 05.02.2009, 9:07 ]
Predmet príspevku: 

olejový filter :wink: . ak sa nemýlim je to motor MB 240D

Autor:  mamipeg [ Štv, 05.02.2009, 12:27 ]
Predmet príspevku: 

Pekny Uazik :smt023 . Upravovat ho nebudes? Ak ano, tak co a ako.

Autor:  Nightfighter [ Štv, 05.02.2009, 14:10 ]
Predmet príspevku: 

Kapo píše:
Čo je ten bazmäk na treťom obrázku?


ano ano, bazmäk na tretom obrazku je olejovy filter, lebo jeho umiestnenie mi davalo dve motnosti- bud ho previest hadicami a uchytit inde alebo robit vselijake diery do kabiny prave v mieste kde je plynovy pedal.

ano je to motor mercedes ale nie 240 D ale len 200 D

na silnejsom sa silno pracuje

a k tomu upravovaniu: ako tu uz niekto niekde pisal (nech sa nehneva ze ho parafrazujem), tusim v tom vlakne kde pablo obvaril aro zelezom, ze lepsie je nic ako napicu, no tak asi tak...Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

Autor:  Nightfighter [ Str, 11.02.2009, 19:58 ]
Predmet príspevku: 

totok ja original uaz pneu
Obrázok
a totok som s nimi porobil
Obrázok
Obrázok

Autor:  Nightfighter [ Uto, 22.12.2009, 2:23 ]
Predmet príspevku:  video

dovolim si par skromnych videi...
http://www.youtube.com/watch?v=gAMdt4Cj-BI
http://www.youtube.com/watch?v=-uLvm2VuRBw
http://www.youtube.com/watch?v=jxtt-RGZro4
http://www.youtube.com/watch?v=69Stayn2WZc
http://www.youtube.com/watch?v=flmn7VmV19g

Autor:  Juraj Surovec [ Uto, 22.12.2009, 14:26 ]
Predmet príspevku:  .

No pekní stroj ,zaujmalo by ma ako si rezal ťie vzorky ked sa ti to tak pekne podarilo? Mal si asi origo rezačku!Ja som raz rezal vzorky motorovou pílou a po hodinovej práci pri posledných rezoch sa mi podarilo prerezať plášt . To som mal asi 17rokou a šlohol som fotrovu pílu .

Autor:  Nightfighter [ Uto, 22.12.2009, 21:00 ]
Predmet príspevku: 

original vyrezavacka na pneu co sa pouzivala na prehlbenie dezenu vo vozovom parku CSAD Cadca :D :D :D cca pol hodiny jedno koleso

Autor:  roman lh [ Uto, 22.12.2009, 22:18 ]
Predmet príspevku: 

Pekne povyrezavane, ja som oňahdy kupil vyrezavačku, ale stalo to za ,..... toto vyzera super

Autor:  jaro [ Ned, 27.12.2009, 21:15 ]
Predmet príspevku: 

Nightfighter píše:
... ano ano, bazmäk na tretom obrazku je olejovy filter, ...

Ten Tvoj motor má plnoprietokový filter. Ak by si pripustil len obtokovú filtráciu ako to mám ja, tak netreba žiadne úpravy. Len musíš zohnať taký blok.

Obrázok

No a tuto je viac http://www.gazklub.cz/fotogal/thumbnails.php?album=152

Autor:  Nightfighter [ Štv, 14.01.2010, 20:26 ]
Predmet príspevku: 

tebe tam zavadziala tyc riadenia? Uz to je hotove, funguje, netecie tak uz to prerabat nebudem, akurat vymenim motor 200 D za 240 D, len ta olejova vana nad napravou mi strasne vadi pretoze si nemozem dovolit ziadne prudsie narazy napravou, teda ani chodit rychlejsie po lukach a nespevnenych cestach, lebo ked to treskne tak prekonavam taky slabsi infarkt, a uz som jeden motor tak odpisal


P.S. nechcem to davat do inzercie lebo je to prkotina tak to dam sem. Darujem tazne na Uaz, v bezchybnom stave... zavadzia mi a je mi ho luto vyhodit

Autor:  jaro [ Uto, 19.01.2010, 15:14 ]
Predmet príspevku: 

Nightfighter píše:
..tebe tam zavadziala tyc riadenia?

Je to tesné, ale už nezavadzia.
Ten problém s nápravou blízko olejovej vane je, len ja to mám poriešené miernym nadvihnutím motora (je sklonený trochu šikmo vzad) takže to nerobí už žiadny problém.
Rozmýšľal som (aj som to začal) urobiť olejovú vaňu z plechu a prerobiť sací kôš aby vychádzal za nápravu, ale už som to pustil z hlavy. Podľa náklonomera som už bol v bočnom náklone 40stupňov :) a ešte stále som sa neprevracal :smt043 To prerobenie olejovej vane by mi umožnilo dať motor nižšie o cca 5cm a chcel som to robiť hlavne kvôli ťažisku.

Autor:  blahos [ Uto, 19.01.2010, 15:25 ]
Predmet príspevku: 

A prave preto chlapi je najlepší motor 2,3D sira a žiadny problemos :D :D :D

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/