4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

UAZ-uzávierka
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=12&t=720
Stránka 2 z 5

Autor:  kentus [ Str, 27.06.2007, 12:10 ]
Predmet príspevku: 

Ján PETRISKA píše:
Len pozor. UAZ má 2 typy diferenciálov. Mne tiež najskôr poslali iný. Potom som im posielal samosvorák, kôli rozmerom a neskôr celú nápravu, lebo na 469 ešte neexistoval. Výroba však trvala dlho a dodávka ešte dlhšie. ešte že existujú telefóny.


Ty máš teda nápravy s redukciami v kolesách, lebo tie majú iný (menší) diferák?

Autor:  Ján PETRISKA [ Str, 27.06.2007, 15:56 ]
Predmet príspevku: 

Mám klasický diferák. Vpredu samosvorák a vzadu ofrotek. Teraz robím kotúčové brzdy. Nejak to nemám ešte odskúšané lebo mi slintá 2,5 TD. Dnes je všetko o peniazoch ale UAZ je UAZ

Autor:  Jacko [ Str, 27.06.2007, 22:10 ]
Predmet príspevku: 

Janči a z čoho si tamdal tú 2,5 TD???

Autor:  Ján PETRISKA [ Štv, 28.06.2007, 7:01 ]
Predmet príspevku: 

Ja som sa trochu s tým vytrápil a ešte sa trápim a chvíľku to ešte potrvá. Motor 2,5 TD s prevodovkou mám z Peugeota 505. Prídavnú prevodovku mám z Gazu. Upravené kardany, listy Santana, tlmiče Ávia, kolesá 33. Jazda žiadna pokračujem v úpravách.

Autor:  Jacko [ Štv, 28.06.2007, 8:04 ]
Predmet príspevku: 

Ak to bude hotové,tak to bude riadne delo :twisted: Aký výkon má ten Peugeotový motor?

Autor:  kentus [ Štv, 28.06.2007, 10:02 ]
Predmet príspevku: 

Ján PETRISKA píše:
Upravené kardany, listy Santana, tlmiče Ávia, kolesá 33. Jazda žiadna pokračujem v úpravách.


O koľko ti to zdvihli tie listy zo santany, bol problém ich tam zabudovať? Nemáš nejaké fotky zo stavby auta

(konečne sa trochu rozbehla debata, v mojej obľúbenej sekcii, aj keď diskutujeme len traja)

Autor:  Jacko [ Štv, 28.06.2007, 10:45 ]
Predmet príspevku: 

kentus píše:
Ján PETRISKA píše:
Upravené kardany, listy Santana, tlmiče Ávia, kolesá 33. Jazda žiadna pokračujem v úpravách.


O koľko ti to zdvihli tie listy zo santany, bol problém ich tam zabudovať? Nemáš nejaké fotky zo stavby auta

(konečne sa trochu rozbehla debata, v mojej obľúbenej sekcii, aj keď diskutujeme len traja)
No ja mám síce Jeepa,ale zaujímajú ma aj iné autá a hlavne technika a prípadné vylepšenie-Slováci sú vynaliezavý a vedia si pomôcť a to sa mi páči :twisted:

Autor:  Cukrik [ Štv, 28.06.2007, 11:02 ]
Predmet príspevku: 

kentus píše:
Ján PETRISKA píše:
Upravené kardany, listy Santana, tlmiče Ávia, kolesá 33. Jazda žiadna pokračujem v úpravách.


O koľko ti to zdvihli tie listy zo santany, bol problém ich tam zabudovať? Nemáš nejaké fotky zo stavby auta

(konečne sa trochu rozbehla debata, v mojej obľúbenej sekcii, aj keď diskutujeme len traja)


Ja mam nissan ale aj ja sem chodim pozriet ako sa vam to ide :smt133
Sa nieco naucim :wink:

Autor:  MAICO [ Štv, 28.06.2007, 12:39 ]
Predmet príspevku:  uzavierky

Ja som robil uzavierky na aro, aj uaza. Teraz uz nemam take vyrobne moznosti-rozumej, ze za material, obrabanie a tepelne spracovanie sa plati vo firmach plna cena. Pokial by sa ale nasli aspon 3-4 zaujemcovia, tak som schopny vyrobit zadnu uzavierku na jedno auto za cca 12 000,-Sk. U prednej asi o 1000,- viac. Montaz si urobi kazdy sam. Spociva v rozobrani napravy, vymene jednej casti unasaca, vo vyrezani otvoru 45x45 do nohavice a privarenie skrinky zasuvania. Tiez treba medzi sedacky dat nejaku packu na tahanie lanka. Moja uzavierka je ovladana lanovodom. Na Are 240 mi to spolahlivo fungovalo od roku 2000 az doteraz. Mal som na nom aj prednu, ale ta je zlozitejsia. To je len pre extremistov, ale mne viackrat pomohla, ked som nemal navijak. V sucasnost skladam uzavierku na trola 160 so zachovanim samosvoru. Este mi chybaju dve tanierove pruziny na samosvor.
Bacha, pisal som to ja-Pejo od Maica. lebo som tu na zdravotnej navsteve pacienta.

Autor:  Jacko [ Štv, 28.06.2007, 22:31 ]
Predmet príspevku:  Re: uzavierky

MAICO píše:
Ja som robil uzavierky na aro, aj uaza. Teraz uz nemam take vyrobne moznosti-rozumej, ze za material, obrabanie a tepelne spracovanie sa plati vo firmach plna cena. Pokial by sa ale nasli aspon 3-4 zaujemcovia, tak som schopny vyrobit zadnu uzavierku na jedno auto za cca 12 000,-Sk. U prednej asi o 1000,- viac. Montaz si urobi kazdy sam. Spociva v rozobrani napravy, vymene jednej casti unasaca, vo vyrezani otvoru 45x45 do nohavice a privarenie skrinky zasuvania. Tiez treba medzi sedacky dat nejaku packu na tahanie lanka. Moja uzavierka je ovladana lanovodom. Na Are 240 mi to spolahlivo fungovalo od roku 2000 az doteraz. Mal som na nom aj prednu, ale ta je zlozitejsia. To je len pre extremistov, ale mne viackrat pomohla, ked som nemal navijak. V sucasnost skladam uzavierku na trola 160 so zachovanim samosvoru. Este mi chybaju dve tanierove pruziny na samosvor.
Bacha, pisal som to ja-Pejo od Maica. lebo som tu na zdravotnej navsteve pacienta.
Fíha-to je zaujímavé :shock:

Autor:  ferjon [ Štv, 28.06.2007, 22:36 ]
Predmet príspevku: 

Normalne začinam uvažovať u uaze....
len neviem čo si myslieť o tom....nedavno ma jeden ťahal z potoka. Mal tam narvany motor 2,3 D. Potom ako ma vyťiahol ešte sa kus povozil a potom mu predla polos urobila chrum chrum a predne kolo sa už netočilo. Tak ma to zrazilo!!!! :shock:

Autor:  kentus [ Štv, 28.06.2007, 23:21 ]
Predmet príspevku: 

Čítal som že na uazoch často praskajú poloosi vďaka silným motorom a hlavne manuálnym uzávierkám, ja stým nemám skúsenosti len čo písali iný, mne zatiaľ všetko drží, no uvidím čo to spraví po výmene motora. Sused má v uaze 2.0 alebo 2.5D Peugeot a pri jazde do kopca mu vypadáva redukcia tá je tiež pre taký motor slabá.
Ja by som to riešil výmenou prevodovky aj rozvodovky (najlepšie aj z motorom) z nového uazu s tou by už nemal byť problém a origo nápravy z redukciami v kolesách.
RENDA predával uaza na reduktoroch za cenu za akú tu už pomaly nekúpiš ani obyčajného.

Autor:  Jacko [ Pia, 29.06.2007, 8:21 ]
Predmet príspevku: 

kentus píše:
Čítal som že na uazoch často praskajú poloosi vďaka silným motorom a hlavne manuálnym uzávierkám, ja stým nemám skúsenosti len čo písali iný, mne zatiaľ všetko drží, no uvidím čo to spraví po výmene motora. Sused má v uaze 2.0 alebo 2.5D Peugeot a pri jazde do kopca mu vypadáva redukcia tá je tiež pre taký motor slabá.
Ja by som to riešil výmenou prevodovky aj rozvodovky (najlepšie aj z motorom) z nového uazu s tou by už nemal byť problém a origo nápravy z redukciami v kolesách.
RENDA predával uaza na reduktoroch za cenu za akú tu už pomaly nekúpiš ani obyčajného.
Tak to by bola riadna vychytávka mať takáho Uaza a ešte poriadne kolesá a silný motor... :twisted:

Autor:  Ján PETRISKA [ Pia, 29.06.2007, 16:35 ]
Predmet príspevku: 

Poloos ti praskne, keď ti zaberá iba jedno koleso. Kamarát má Rovera a vraj ňa nom sú tenšie poloosi ako na UAZe. Len ten má stály náhon na všetky kolesá. Podľa mňa to neni chyba poloosí ale spôsobom jazdy. Pre istotu mám každú do rezervy.

Autor:  Jacko [ Pia, 29.06.2007, 22:34 ]
Predmet príspevku: 

Ján PETRISKA píše:
Poloos ti praskne, keď ti zaberá iba jedno koleso. Kamarát má Rovera a vraj ňa nom sú tenšie poloosi ako na UAZe. Len ten má stály náhon na všetky kolesá. Podľa mňa to neni chyba poloosí ale spôsobom jazdy. Pre istotu mám každú do rezervy.
Janči,nemyslíš náhodou Vilka S. ???

Stránka 2 z 5 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/