Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 05.02.2025, 8:37
Dnes je streda 5. februára 2025, meniny má Agáta a zajtra Dorota




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 28 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 Mitsubishi L200 - zaseknutá šaltpáka.. 
Autor Správa
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 10.03.2012, 21:08
Príspevky: 112
Bydlisko: Žilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
buď sa tam dačo dostalo a seklo to, alebo tam neni maziva ako by malo byť, alebo bude to ložisko :smt017


Štv, 14.06.2012, 18:51
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 13.06.2012, 23:09
Príspevky: 11
Bydlisko: stakčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ložisko by tak zablokovalo paku? a ten podtlak co pripaja a odpaja predny nahon to nemoze robit? cize asi to budem musiet rozoberat co?


Štv, 14.06.2012, 18:54
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 10.03.2012, 21:08
Príspevky: 112
Bydlisko: Žilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ak je vydaté ložisko tak s tým nepohneš, aký to je ročník ? Ak je to novší model tak páka nefunguje klasicky cez tiahlá ale elektronicky a môže byť zrada aj tam


Štv, 14.06.2012, 18:58
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 13.06.2012, 23:09
Príspevky: 11
Bydlisko: stakčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Je to rocnik 1993. tam je to klasika paka do prevodovky....ak by to bolo lozisko tak cela prevodoka musi asi von co?


Štv, 14.06.2012, 19:01
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 10.03.2012, 21:08
Príspevky: 112
Bydlisko: Žilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
fu tak pri týchto starších modeloch toľko elektriky nie je takže tam nie je ani vzduchový valec ,.....
Podľa mňa to bude buď to tiahlo alebo ložisko.
áno, treba to rozobrať inak na chybu neprídeš :wink:


Štv, 14.06.2012, 19:05
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 13.06.2012, 23:09
Príspevky: 11
Bydlisko: stakčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No tak skusim zatial rozobrat vrch ci sa dostanem k pake z hora a uvidim ako to bude vyzerat. lebo prevodovku sa mi velmi vyberat nechce..


Štv, 14.06.2012, 19:08
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 10.03.2012, 21:08
Príspevky: 112
Bydlisko: Žilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
skús skontrolovať aj tie tiahlá, a daj vedieť


Štv, 14.06.2012, 19:09
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 13.06.2012, 23:09
Príspevky: 11
Bydlisko: stakčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zajtra sa na to pozriem. tam asi nie su ziadne tiahla lebo paka ide rovno z hora do pridavnej prevodoky


Štv, 14.06.2012, 19:13
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 13.06.2012, 23:09
Príspevky: 11
Bydlisko: stakčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No takze vybral som vrchne kryty co su medzi sedačkami, vyšruboval som paku a skusil som a tie tiahla isli lahko a aj paka isla v pohode...tak som to poskladal a uz to ide...asi tu paku len nejak skrižovalo...ale bol tam taky drôt ktory tlačil na tu paku aby bola v určitej polohe tak neviem ci sa ten niekde nezasekol. takze vyriešene a hlavne ze prevodovka nemusela ist von....


Pon, 18.06.2012, 18:49
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 10.05.2008, 12:03
Príspevky: 240
Bydlisko: Kordíky (obec pri BB)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pejo píše:
Tak to je horší prípad. Nové Mitsu majú páku prídavnej prevodovky len ako imitáciu. Nie je prepojená tiahlami s prevodovkou, ale elektricky cez snímače polohy páky.


Sorry viem, ze uz je asi neskoro, ale musim zaregovat.

Blbosti a kecy. Nova a ani najnovsia L200 nema paku imitaciu. Paku pridavnej prevodovky ma normalne v prevodovke a je priamoradena.

Chlapik co mal zaseknutu paku medzi polohou 4H a 4HLc mal naozaj paku zaseknutu manualne a nepomohlo by ziadne kopanie a ani nic. podobne. Je to sposobene nespravnim zaradenim. Aby sa predislo takemuto zaseknutiu, Mitsubishi upravilo paku pridavnej prevodovky. Kazdopadne v takomto pripade nepomohlo nic, len paku vymontovat a bud ju vymenit za novu, alebo zamontovat naspat a pouzivat ju tak ako je prepisane.

_________________
http://www.pajero-club.sk http://www.rcepedition.sk http://www.hmsro.sk http://www.hmsro.mitsubishi.sk
L200 2,4 DI-D MY2016 (dievca pre vsetko)
OME, Asfir kryty podvozku
pneu: BF Goodrich Mud terrain 255/85R16, BF Goodrich All terrain 265/70R17


Pia, 20.07.2012, 22:19
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 08.12.2013, 19:52
Príspevky: 32
Bydlisko: Detva
Odpoveď s citáciou
Poslať Re:
hollyml píše:
pejo píše:
Tak to je horší prípad. Nové Mitsu majú páku prídavnej prevodovky len ako imitáciu. Nie je prepojená tiahlami s prevodovkou, ale elektricky cez snímače polohy páky.


Sorry viem, ze uz je asi neskoro, ale musim zaregovat.

Blbosti a kecy. Nova a ani najnovsia L200 nema paku imitaciu. Paku pridavnej prevodovky ma normalne v prevodovke a je priamoradena.

Chlapik co mal zaseknutu paku medzi polohou 4H a 4HLc mal naozaj paku zaseknutu manualne a nepomohlo by ziadne kopanie a ani nic. podobne. Je to sposobene nespravnim zaradenim. Aby sa predislo takemuto zaseknutiu, Mitsubishi upravilo paku pridavnej prevodovky. Kazdopadne v takomto pripade nepomohlo nic, len paku vymontovat a bud ju vymenit za novu, alebo zamontovat naspat a pouzivat ju tak ako je prepisane.


ahoj, presne toto sa mi stalo teraz na silvestra, páka zostala presne v tejto polohe. Ešte som sa k tomu nedostal, ale chcem sa spýtať či sa dá páka vymontovať zhora z kabíny. Vďaka

_________________
Mitsubishi L200, podvozok Ironman
Toyota LC120


Štv, 02.01.2014, 9:29
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 08.12.2013, 19:52
Príspevky: 32
Bydlisko: Detva
Odpoveď s citáciou
dnes vymontované, odblokované, zmontované...a treba radiť opatrne, stane sa to keď sa pri radení uzávierky páka zatlačí dole...

_________________
Mitsubishi L200, podvozok Ironman
Toyota LC120


Uto, 07.01.2014, 20:10
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 23.10.2014, 20:05
Príspevky: 123
Bydlisko: Žilina
Odpoveď s citáciou
Pri L200 novej je normalne ze sa to zasekne. Ide o sposob pouzivania. redukciu a medzinapravovu uzavierku treba radit este pred vjazdom do terenu a to tak, ze kolesa treba mat vytocene rovno a auto podla moznosti by malo stat tiez na rovnom terene. ak sa to radi uz v terene, tak sa stane ze sa to zasekne. Mame 3 L200 a stalo sa to uz na kazdej. oprava trva asi pol hodku. treba rozobrat stredny tunel, kulisu pridavnej prevodovky vybrat von - su tam 3 sruby. pod tym su dve vidlicky, tie treba posunut sroubovakom do spravnej polohy a kulisu naspat zmontovat. Ked sa to zasekne, tak vtedy ide len 4-kolka a nic ine sa zaradit neda, proste to je zaseknute. hlavne si treba davat pozor pri zaradeni medzinapravy a redukcie. tot vsio

_________________
Toyota Landcruiser 90 3,4i 24v V6 +LPG


Ned, 26.10.2014, 13:25
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 28 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: