Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
motor nejde do výkonu...Mitsubishi L200 2,5 TD 73 Kw
Autor |
Správa |
Laky30
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28 Príspevky: 124
|
ďakujem, to by bolo super, lebo už som z toho fakt nešťastný...
|
Štv, 21.05.2015, 19:23 |
|
|
doricka75
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26 Príspevky: 301 Bydlisko: OMSENIE
|
Ak mas to spominane sitko v cerpadle vonku tak mozes mat pootvoreny egerventyl ktori ti pusta plyn z vyfuku do sania motor sa dusi netaha
Prílohy:
index.jpg [ 25.16 KiB | Zobrazené 5862 krát ]
_________________ ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....
|
Pia, 22.05.2015, 20:27 |
|
|
Laky30
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28 Príspevky: 124
|
doricka75 píše: Ak mas to spominane sitko v cerpadle vonku tak mozes mat pootvoreny egerventyl ktori ti pusta plyn z vyfuku do sania motor sa dusi netaha ..a ako zistím, že je pootvorený?..mne ide volnobeh pekne, štartuje pekne aj za studena aj teplý, motor riadne ide do 1500 otáčiek a potom ho začne dusiť..normálne brzdiť . Sitko v čerpadle nieje..asi ho niekto už vybral...dneska som to celé pozrel. Ďakujem za radu....lebo už som fakt zúfalý. Dneska som vybral čerpadlo a dám ho skúsiť či je OK...síce je to dosť drahé, ale už neviem. ventil pozriem, len prosím..ako to zistím, že je otvorený.. ďakujem. ...a ešte som si všimol, že nejako strieľa do výfuku, keď sa ho snažím vytočiť nad 1500 otáčiek..alebo keď držím v týchto otáčkach.
|
Pia, 22.05.2015, 20:55 |
|
|
doricka75
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26 Príspevky: 301 Bydlisko: OMSENIE
|
V cerpadle to isto nebude a ventyl je nasrobovany dvoma 8kami pod ktorimi je tesnenie ktore nahrad tesnenim bez stredovej dieri takze vantyl odstavis.
_________________ ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....
|
Sob, 23.05.2015, 9:16 |
|
|
Laky30
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28 Príspevky: 124
|
Určite to idem vyskúšať...dneska som bol v práci, takže som nestíhal, ale zajtra, príp.pondelok to skusím. ďakujem.....a prosím, ak by niekoho ešte niečo napadlo ako možná chyba budem rád ak to napíše...
|
Sob, 23.05.2015, 20:12 |
|
|
medal41
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31 Príspevky: 480 Bydlisko: Partizanske
|
taku k.kotinu vyskušať ako otvoriť víko nádrže si skusil pripadne odpoj čerpadlo od filtra a daj hadicu rovno do flaše s naftou robota na 10 min
_________________ L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,
|
Sob, 23.05.2015, 20:39 |
|
|
Laky30
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28 Príspevky: 124
|
áno..toto som skúšal. Aj veko som otvoril, vymenil palivový filter, aj odpojil čerpadlo od filtra lial priamo do prívodnej hadice do čerpadla cez lievik naftu, túto pekne ťahalo, ale zmena nebola žiadna. Pozrel som aj rozvod a je OK..nepreskočil.
|
Sob, 23.05.2015, 21:07 |
|
|
Laky30
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28 Príspevky: 124
|
..takže sme pokračovali a znova sme to skúsili po výmene snáď všetkého , mimo prívodu od nádrže a zrazu....z bandasky si to krásne ťahá naftu a motor ide ako hodinky. Zaujímavé je, že predtým sme to tiež skúšali takto z fľaše ale mimo palivový filter a nešlo to. teraz z bandasky, cez filter a motor ide. No na napojenie prívodu z nádrže nie..takže konečne asi vieme kde je chyba....Ďakujem za rady.
|
Pia, 05.06.2015, 22:08 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Skus vymenit hadicu co ide od filtra do turba. Mne to robilo kedysi to iste a zda sa mi, ze to bolo na pajare sport tiiez 2,5 ale uz si dobre nepamatam. Tiez som na to ani za svateho nemohol prist, lebo na volnobehu to islo do otacok normalne ale pod zatazou to okolo 2000 ot stracalo tah a dymilo. Nakoniec som zistil, ze skratka ta hadica bola dost makka a pri zatazi, ked tlacilo viac turbo, automaticky aj viac vzduchu tahalo od filtra a tu hadicu normalne podtlak stahoval az tak, ze sa skoro uplne zavrela..Odvtedy bol pokoj a auto islo normalne..
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Sob, 06.06.2015, 6:19 |
|
|
medal41
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31 Príspevky: 480 Bydlisko: Partizanske
|
Laky30 píše: ..takže sme pokračovali a znova sme to skúsili po výmene snáď všetkého , mimo prívodu od nádrže a zrazu....z bandasky si to krásne ťahá naftu a motor ide ako hodinky. Zaujímavé je, že predtým sme to tiež skúšali takto z fľaše ale mimo palivový filter a nešlo to. teraz z bandasky, cez filter a motor ide. No na napojenie prívodu z nádrže nie..takže konečne asi vieme kde je chyba....Ďakujem za rady. tuším som sa trafil z diagnozou
_________________ L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,
|
Ned, 07.06.2015, 10:23 |
|
|
Laky30
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28 Príspevky: 124
|
... zatiaľ to ide. Takže ešte raz dík, za pomoc...
|
Uto, 16.06.2015, 21:37 |
|
|
Laky30
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28 Príspevky: 124
|
No takže problém je späť....auto nejde po zohriatí do výkonu a ako keby strieľalo do výfuku pri 2500 otáčkach a pod záťažou sa to správa ako keby bol obmedzovať a začne ho dusiť a nevládze. prosím..už fakt neviem. Stále to ani predtým nebolo ono, ale išlo to celkom fajn. Čerpadlo po repase, filtre vymenené, rozvod nový, vymenené hadice, turbo OK....
|
Pia, 28.08.2015, 20:25 |
|
|
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
Si myslím že to nemá naftu, ale po nete sa to ťažko hľadá. V čerpadle určite nie je nejaké sítko? Scucnutá/primáčklá hadica od nádrže niekde? Mrdník v nádrži a ucpaté sítko na trubke v nej, ak tam je teda? Nie vždy pomôže prefúknutie.. Nakŕm to hadicou z kanistra a trochu s tým pojazdi. Luftfilter si samozrejme menil predpokladám. Ešte ma napadol pricpaný výfuck, ale to je skôr výstrel naslepo. No skúšaj, raz sa na to príde. Takéto záhadné problémy väčšinou končia naprostou pičovinou, jako padnutý sáček niekde v ssaní a tak
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..
|
Pia, 28.08.2015, 23:37 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2503 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Alebo viaznuci egr ventil
|
Sob, 29.08.2015, 7:25 |
|
|
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
Ten už má odstavený nie?
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..
|
Sob, 29.08.2015, 11:02 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|