Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 05.06.2024, 7:19
Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 165 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Ďalší
 motor nejde do výkonu...Mitsubishi L200 2,5 TD 73 Kw 
Autor Správa
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28
Príspevky: 124
Odpoveď s citáciou
ďakujem, to by bolo super, lebo už som z toho fakt nešťastný...


Štv, 21.05.2015, 19:23
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
Ak mas to spominane sitko v cerpadle vonku tak mozes mat pootvoreny egerventyl ktori ti pusta plyn z vyfuku do sania motor sa dusi netaha


Prílohy:
index.jpg
index.jpg [ 25.16 KiB | Zobrazené 5862 krát ]

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....
Pia, 22.05.2015, 20:27
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28
Príspevky: 124
Odpoveď s citáciou
doricka75 píše:
Ak mas to spominane sitko v cerpadle vonku tak mozes mat pootvoreny egerventyl ktori ti pusta plyn z vyfuku do sania motor sa dusi netaha

..a ako zistím, že je pootvorený?..mne ide volnobeh pekne, štartuje pekne aj za studena aj teplý, motor riadne ide do 1500 otáčiek a potom ho začne dusiť..normálne brzdiť . Sitko v čerpadle nieje..asi ho niekto už vybral...dneska som to celé pozrel. Ďakujem za radu....lebo už som fakt zúfalý. Dneska som vybral čerpadlo a dám ho skúsiť či je OK...síce je to dosť drahé, ale už neviem. ventil pozriem, len prosím..ako to zistím, že je otvorený.. ďakujem. ...a ešte som si všimol, že nejako strieľa do výfuku, keď sa ho snažím vytočiť nad 1500 otáčiek..alebo keď držím v týchto otáčkach.


Pia, 22.05.2015, 20:55
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
V cerpadle to isto nebude a ventyl je nasrobovany dvoma 8kami pod ktorimi je tesnenie ktore nahrad tesnenim bez stredovej dieri takze vantyl odstavis.

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....


Sob, 23.05.2015, 9:16
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28
Príspevky: 124
Odpoveď s citáciou
Určite to idem vyskúšať...dneska som bol v práci, takže som nestíhal, ale zajtra, príp.pondelok to skusím. ďakujem.....a prosím, ak by niekoho ešte niečo napadlo ako možná chyba budem rád ak to napíše...


Sob, 23.05.2015, 20:12
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31
Príspevky: 480
Bydlisko: Partizanske
Odpoveď s citáciou
taku k.kotinu vyskušať ako otvoriť víko nádrže si skusil pripadne odpoj čerpadlo od filtra a daj hadicu rovno do flaše s naftou robota na 10 min :smt162

_________________
L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,


Sob, 23.05.2015, 20:39
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28
Príspevky: 124
Odpoveď s citáciou
áno..toto som skúšal. Aj veko som otvoril, vymenil palivový filter, aj odpojil čerpadlo od filtra lial priamo do prívodnej hadice do čerpadla cez lievik naftu, túto pekne ťahalo, ale zmena nebola žiadna. Pozrel som aj rozvod a je OK..nepreskočil.


Sob, 23.05.2015, 21:07
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28
Príspevky: 124
Odpoveď s citáciou
..takže sme pokračovali a znova sme to skúsili po výmene snáď všetkého , mimo prívodu od nádrže a zrazu....z bandasky si to krásne ťahá naftu a motor ide ako hodinky. Zaujímavé je, že predtým sme to tiež skúšali takto z fľaše ale mimo palivový filter a nešlo to. teraz z bandasky, cez filter a motor ide. No na napojenie prívodu z nádrže nie..takže konečne asi vieme kde je chyba....Ďakujem za rady.


Pia, 05.06.2015, 22:08
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Skus vymenit hadicu co ide od filtra do turba. Mne to robilo kedysi to iste a zda sa mi, ze to bolo na pajare sport tiiez 2,5 ale uz si dobre nepamatam. Tiez som na to ani za svateho nemohol prist, lebo na volnobehu to islo do otacok normalne ale pod zatazou to okolo 2000 ot stracalo tah a dymilo. Nakoniec som zistil, ze skratka ta hadica bola dost makka a pri zatazi, ked tlacilo viac turbo, automaticky aj viac vzduchu tahalo od filtra a tu hadicu normalne podtlak stahoval az tak, ze sa skoro uplne zavrela..Odvtedy bol pokoj a auto islo normalne..

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Sob, 06.06.2015, 6:19
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31
Príspevky: 480
Bydlisko: Partizanske
Odpoveď s citáciou
Laky30 píše:
..takže sme pokračovali a znova sme to skúsili po výmene snáď všetkého , mimo prívodu od nádrže a zrazu....z bandasky si to krásne ťahá naftu a motor ide ako hodinky. Zaujímavé je, že predtým sme to tiež skúšali takto z fľaše ale mimo palivový filter a nešlo to. teraz z bandasky, cez filter a motor ide. No na napojenie prívodu z nádrže nie..takže konečne asi vieme kde je chyba....Ďakujem za rady.

tuším som sa trafil z diagnozou :smt023

_________________
L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,


Ned, 07.06.2015, 10:23
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28
Príspevky: 124
Odpoveď s citáciou
... zatiaľ to ide. Takže ešte raz dík, za pomoc...


Uto, 16.06.2015, 21:37
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28
Príspevky: 124
Odpoveď s citáciou
No takže problém je späť....auto nejde po zohriatí do výkonu a ako keby strieľalo do výfuku pri 2500 otáčkach a pod záťažou sa to správa ako keby bol obmedzovať a začne ho dusiť a nevládze. prosím..už fakt neviem. Stále to ani predtým nebolo ono, ale išlo to celkom fajn. Čerpadlo po repase, filtre vymenené, rozvod nový, vymenené hadice, turbo OK....


Pia, 28.08.2015, 20:25
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Si myslím že to nemá naftu, ale po nete sa to ťažko hľadá.

V čerpadle určite nie je nejaké sítko? Scucnutá/primáčklá hadica od nádrže niekde? Mrdník v nádrži a ucpaté sítko na trubke v nej, ak tam je teda? Nie vždy pomôže prefúknutie..

Nakŕm to hadicou z kanistra a trochu s tým pojazdi.

Luftfilter si samozrejme menil predpokladám. Ešte ma napadol pricpaný výfuck, ale to je skôr výstrel naslepo. No skúšaj, raz sa na to príde.

Takéto záhadné problémy väčšinou končia naprostou pičovinou, jako padnutý sáček niekde v ssaní a tak :smt082

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pia, 28.08.2015, 23:37
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2503
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Alebo viaznuci egr ventil :-D


Sob, 29.08.2015, 7:25
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Ten už má odstavený nie?

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Sob, 29.08.2015, 11:02
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 165 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: