Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 05.06.2024, 9:39
Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 165 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Ďalší
 motor nejde do výkonu...Mitsubishi L200 2,5 TD 73 Kw 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58
Príspevky: 95
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
Tak je zjavne,ze to nema palivo

_________________
Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.


Uto, 01.09.2015, 12:45
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28
Príspevky: 124
Odpoveď s citáciou
Tak som mu pridal /povolil štelovaciu šraubu/ štvrť otáčky paliva na čerpadle a trošku je to lepšie....tak sa asi pustím do hľadania chyby niekde na prívode paliva.


Uto, 01.09.2015, 16:19
Profil
Mitsubishi Man
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54
Príspevky: 1375
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Niekde bude prehrzdavená trubka a stráca tlak paliva

_________________
Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!


Uto, 01.09.2015, 18:52
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58
Príspevky: 95
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
Prefukni privod do nadrze,pripadne otvor stopel na nadrzi ci sa nieco nezmeni ci nezvnika podtlak v nadrzi.

_________________
Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.


Uto, 01.09.2015, 19:40
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Jéškovy woči

Tu už sme raz boli

Podľa doterajšieho popisu je celý palivový systém skontrolovaný a funkčný, včetne veškerých potenciálnych sítiek na vstupe filtra či čerpadla, podávacie i vstrekovacie č. skontrolované a funkčné. Odvetranie nádrže funkčné. Dymí to na čierno. Problém pretrváva aj keď to nakrmí priamo z kanistra do čerpadla. Na základe tohoto všetkého to nemôže mať málo nafty.
ALE: keby to bolo všetko tak, tak to nemôže reagovať na ručné pumpovanie na filtri! Tak čo vlastne?

Za skontrolované trubky považujem trubky nederavé. Keby bola dierka v trubke, tak od nádrže si to bude pricucávať luft (nie strácať tlak) a v tom prípade to nebude dymiť načierno, ale na bielo a hnusno smrdeť. Okrem toho by to prestalo po nakrmení z kanistra.
Keby bola dierka medzi podávacím č. a tryskami, tak bude šecko ochcané od nafty, čo nikto nespomínal, takže predpokladám že nie je.
Prefúknuť trubky nestačí, treba to rozobrať a vyčistiť, ale to už som písal.

Rozvody sú vraj určite dobre. O výmene luftfiltra som sa nedozvedel nič, o prípadných čidlách tiež nie.
Turbo tlačí dobre. Po pár dňoch sa zisťuje, že turbo možno až tak dobre netlačí, takže si môžeme vybrať. Prívod vzduchu od nasávania po sacie potrubie je asi (?) čistý.

Sa v tom prestávam orientovať, lebo niektoré info priamo popierajú niektoré iné, a to je ťažko určovať diagnózu.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Uto, 01.09.2015, 20:02
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58
Príspevky: 95
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
Ziadne podavacie cerpadlo to nema (iba to vo vstrekovacom)
Ak nema ziadne externe dorabane.
Preto by som odpojil hadicu priamo zo sania!!! A tak skusil nastartovat ako pojde motor do otacok.eliminujeme moznost upchateho sania.
Nemas v snorchli nejaku spiacu kunu?:D
Barz aj preto nemusi mat motor luft :twisted:

_________________
Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.


Uto, 01.09.2015, 20:21
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28
Príspevky: 124
Odpoveď s citáciou
MoostanQue píše:
Jéškovy woči

Tu už sme raz boli

Podľa doterajšieho popisu je celý palivový systém skontrolovaný a funkčný, včetne veškerých potenciálnych sítiek na vstupe filtra či čerpadla, podávacie i vstrekovacie č. skontrolované a funkčné. Odvetranie nádrže funkčné. Dymí to na čierno. Problém pretrváva aj keď to nakrmí priamo z kanistra do čerpadla. Na základe tohoto všetkého to nemôže mať málo nafty.
ALE: keby to bolo všetko tak, tak to nemôže reagovať na ručné pumpovanie na filtri! Tak čo vlastne?

Za skontrolované trubky považujem trubky nederavé. Keby bola dierka v trubke, tak od nádrže si to bude pricucávať luft (nie strácať tlak) a v tom prípade to nebude dymiť načierno, ale na bielo a hnusno smrdeť. Okrem toho by to prestalo po nakrmení z kanistra.
Keby bola dierka medzi podávacím č. a tryskami, tak bude šecko ochcané od nafty, čo nikto nespomínal, takže predpokladám že nie je.
Prefúknuť trubky nestačí, treba to rozobrať a vyčistiť, ale to už som písal.

Rozvody sú vraj určite dobre. O výmene luftfiltra som sa nedozvedel nič, o prípadných čidlách tiež nie.
Turbo tlačí dobre. Po pár dňoch sa zisťuje, že turbo možno až tak dobre netlačí, takže si môžeme vybrať. Prívod vzduchu od nasávania po sacie potrubie je asi (?) čistý.

Sa v tom prestávam orientovať, lebo niektoré info priamo popierajú niektoré iné, a to je ťažko určovať diagnózu.



Veď práve....prívod od nádrže je nový..na novo natiahnuté hadice a rúrky, filtre vymenené, rozvod tiež vymenený, filter vzduchový nový, turbo podľa všetkého netlačí preto, že motor nemá ťah..lebo všetci mi tvrdia, že hadice nemôžu byť veľmi natlakované na volnobehu, len pri záťaži. Čerpadlo dvakrát na stolici a že je OK...Skúšali sme ho aj priamo z bandasky mimo nádrž a nič..stále rovnako. Za studena ako tak, ale po zohriatí do 2000-2500 otáčok. Dymí na čierno pri pridávaní plynu, trysky po odskúšaní, že OK..nafta nikde nestrieka, netečie...


Uto, 01.09.2015, 20:33
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28
Príspevky: 124
Odpoveď s citáciou
UchoTD píše:
Ziadne podavacie cerpadlo to nema (iba to vo vstrekovacom)
Ak nema ziadne externe dorabane.
Preto by som odpojil hadicu priamo zo sania!!! A tak skusil nastartovat ako pojde motor do otacok.eliminujeme moznost upchateho sania.
Nemas v snorchli nejaku spiacu kunu?:D
Barz aj preto nemusi mat motor luft :twisted:



Skúsil som to aj s odpojenou hadicou od sania, aj so zloženým výfukom....Zajtra ešte skúsim kúpiť nejakú priesvitnú hadicu a dať ju na prívod do čerpadla od filtra, či niekde nesaje vzduch, že to môže byť príčina pri zohriatom motore....


Uto, 01.09.2015, 20:35
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 21.08.2015, 18:58
Príspevky: 95
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
A potom este skus jemne upchat spiatocku do nadrze ci to nepojde lepsie
Ake mali vstreky otvaraci tlak? Hadicu si mal dole tu za intercoolerom priamo na sani?
Tak šup zmerat tlaky valcov a nastavit ventily.

_________________
Mitsu L200 2.5TD++ (ECOMODE) 245/75 R16/265/75R16 INSA TURBO Special track, ,Led bar,Asfir,bodylift 5cm,others coming soon.


Uto, 01.09.2015, 20:37
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28
Príspevky: 124
Odpoveď s citáciou
Aké mali vstreky tlaky neviem....robil to mechanik, a že sú OK..tak mu verím. Hadicu som mal dole..presne tú. Na tie ventily sme sa ešte nedostali....ale snažím sa čo najskôr.


Uto, 01.09.2015, 20:39
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 13.12.2013, 8:42
Príspevky: 61
Odpoveď s citáciou
nieco podobne riesil kamos na pajere, problem bol v nasavacej casti cerpadla, nevedelo si dostatocne nacucat palivo, vyriesilo to podavacie cerpadlo tusim z passata.

_________________
Pajero V80 3.2 DI-D, 2013, 147kW


Str, 02.09.2015, 8:56
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28
Príspevky: 124
Odpoveď s citáciou
...aj mne to tak pripadá, lebo keď mu pumpujem na filtri tak sa rozbehne. S kamarátom sme rozmýšľali, že to tiež takto spravíme a vyskúšame, len riešime z čoho to čerpadlo.....dík.


Str, 02.09.2015, 14:15
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2503
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
To som uz pisal,ze mu treba pomoct externym cerpadlom,alebo bandaskou aspon 2 metre vyssie,ako je cerpadlo :wink: ,aby do cerpadla netahalo naftu,ale tlacilo.Lenze v tych popisoch dymu atd. je tolko protichodnych veci,ze to vypada,ako by si niekto robil srandu :roll:


Str, 02.09.2015, 14:41
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 14.02.2015, 13:28
Príspevky: 124
Odpoveď s citáciou
bahno píše:
To som uz pisal,ze mu treba pomoct externym cerpadlom,alebo bandaskou aspon 2 metre vyssie,ako je cerpadlo :wink: ,aby do cerpadla netahalo naftu,ale tlacilo.Lenze v tych popisoch dymu atd. je tolko protichodnych veci,ze to vypada,ako by si niekto robil srandu :roll:

Srandu si robí len ten nešťastný motor....ja už fakt neviem. Skúsim už len to čerpadlo a uvidím.. Len mi poraďte z čoho by bolo vhodné. Ale on fakt keď mu tlačím dymí na čierno. Ja neviem, ale asi to všetko má súvis, myslím otáčky, výkon , turbo, ....ja už skúšam všeličo a snažím sa každý zistený postreh napísať, aby som čo najviac priblížil ako to ide. Zajtra skúsim bandasku....a ako mi už niekto radil, asi ho podpálim.


Str, 02.09.2015, 18:56
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2589
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Daj to skusenemu mechanikovi nech s tym urobi poriadok-sak je to jednoduchy motor a nie raketoplan :)


Str, 02.09.2015, 19:40
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 165 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: