4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
poradte,Pajero sport,L 200 http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=122&t=11735 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Sony [ Štv, 04.11.2010, 21:26 ] |
Predmet príspevku: | poradte,Pajero sport,L 200 |
Zdravim,viete mi niekto poradit,pri rychlosti okolo 90 km sa mi chveje kus auto,po prehliadke sa sme zistili volu zadneho kardana pri vstupe do prevodovky,beha hore dole ale krize vypadaju byt ok.Viete mi poradit co tam moze byt vymlatene? A kde to objednat? |
Autor: | doricka75 [ Pon, 15.11.2010, 22:02 ] |
Predmet príspevku: | |
To iste som mal aj Ja, skus ci ozaj nemas volne tie kriza alebo nemas odpadnute zavazie -daj ho prevazit, napriklad kardanservis ZILINA |
Autor: | jarot [ Štv, 18.11.2010, 20:56 ] |
Predmet príspevku: | |
máš tam aj kardanové ložisko? (keď píšeš aj L200) |
Autor: | Sparco505 [ Štv, 18.11.2010, 21:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Nam toto robilo na Navare priblizne pri tej rychlosti co pises zacalo auto trast a neprijemný zvuk, mysleli sme si ze to bude nieco vazne no nakoniec iba male zavazie z kardanu |
Autor: | Sony [ Str, 22.12.2010, 22:02 ] |
Predmet príspevku: | |
Dakujem za rady ale tie krize vypadaju byt v pohode,beha kardan hore dole pri vstupe do ,,prevodovky...je to nejake lozisko alebo sa meni cela cast? Je to Pajero sport 3,0 a kde je mozne to objednat,dakujem za kazdu radu |
Autor: | jarot [ Str, 22.12.2010, 22:31 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() Niečo také? 70E |
Autor: | Sony [ Sob, 25.12.2010, 15:34 ] |
Predmet príspevku: | |
no loga to v hlinikovej prirube do prevodovky kde vstupuje zadny kardan,ten silentblok na obrazku je v tom? Nechcem to zbytocne rozoberat pokym neviem co mam objednat lebo pouzivam auto dennodenne alebo nepoznate niekoho v Lc ci BBkraji kto sa v tom vyzna? |
Autor: | jarot [ Sob, 25.12.2010, 15:44 ] |
Predmet príspevku: | |
Ten silentblok je kardánové ložisko, ale ty máš asi iba jeden kardán,takže ho asi i na pajere nemáš. |
Autor: | Sony [ Str, 29.12.2010, 20:08 ] |
Predmet príspevku: | |
bolo to lozisko v hruske,diky chlapi |
Autor: | dtwest [ Ned, 10.04.2011, 16:51 ] |
Predmet príspevku: | Pajero SPORT benzín+LPG - manuál, či automat? Poraďte prosím |
Zdravím všetkých offroadistov a obraciam sa na Vás s prosbou o pomoc.Chcem si kúpiť Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 benzín+LPG r.v. 1999- 2001.Neviem však, či je lepšie kúpiť s manuálnou prevodovkou alebo s automatickou.Ďakujem za pomoc.[/code] |
Autor: | efendi [ Ned, 10.04.2011, 17:14 ] |
Predmet príspevku: | Re: Pajero SPORT benzín+LPG - manuál, či automat? Poraďte pr |
dtwest píše: Zdravím všetkých offroadistov a obraciam sa na Vás s prosbou o pomoc.Chcem si kúpiť Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 benzín+LPG r.v. 1999- 2001.Neviem však, či je lepšie kúpiť s manuálnou prevodovkou alebo s automatickou.Ďakujem za pomoc.[/code] manualna je menej poruchova,,, ale v podstate je to vecou vkusu, co sa ti lepsie paci,, automat ma aj svoje vyhody a nevyhody,, v blate ma automat vyhodu pri radeni oproti manualnej,, ..na trialove jazdy automat radsej nie,,ale to je moj nazor a nie je iste ze sa s tym kazdy stotoznuje,,to musis sa rozhodnut sam, ale osobne by som bral manual,,mal som grandaa, max spokojnost, ale predal som skrze aftomat prefodovky,, mne sa vobec nepacila v terene, nevedel som jej prist na chut..premna je manual lepsi.. |
Autor: | dado [ Ned, 10.04.2011, 19:56 ] |
Predmet príspevku: | Re: Pajero SPORT benzín+LPG - manuál, či automat? Poraďte pr |
dtwest píše: Zdravím všetkých offroadistov a obraciam sa na Vás s prosbou o pomoc.Chcem si kúpiť Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 benzín+LPG r.v. 1999- 2001.Neviem však, či je lepšie kúpiť s manuálnou prevodovkou alebo s automatickou.Ďakujem za pomoc.[/code] Jednoznacne automat. Je menej nachylny na poruchy, v terene netrpi spojka atd. Efendi, pri vsetkej ucte, aj napriek mojmu vysvetlovaniu, si zbytocne zpanikaril a asi si nepochopil navod na pouzivanie automatu. Radsej napis len to , ze tebe vyhovuje viac manual, ale nie ze "manualna je menej poruchova " potom to vyznieva, ze automat je poruchovy. Pokial viem tak Pajero Sport ma automat AW4 co je ozaj blbovzdorny automat. Pravda je, ze v EU su uzivatelia automatov asi velmi tvrdohlavy, servisaci neznaly a nerespektuju navod na pouzivanie automatu. Potom narazis na ozaj znicene kusy, ale je to vyslovene zlym uzivanim. Tu mas navod : http://www.offroad.cz/modules.php?name= ... le&sid=347 Diskusia o automate je aj tu : viewtopic.php?t=12733&postdays=0&postorder=asc&start=45 |
Autor: | janoP [ Ned, 10.04.2011, 20:15 ] |
Predmet príspevku: | .... |
...Lacika...automat je v terene super vec a hlavne na jeep 4 l...po tisovci to len potvrdzujem..nesklamal nikde...kde bolo treba 1 išiel 1 a kde inú rýchlosť tak si ju ta šupol...manual nechcem ani vidieť ... |
Autor: | efendi [ Pon, 11.04.2011, 9:32 ] |
Predmet príspevku: | |
dado, OK berem too, ale ja mam nato svoj nazor, ,mozno zato ze som v urcitych veciach konzervativec,,tudiž do xj cka najdes prevodovku aj na smetisku ale do ZJ cka uz tasko,,odradovala ma od automatickej prevodovky ta skutocnost, ze sa tu uz popisalo otom habadej,a ze vyskospojka sa opotrebuvava atd, a oprava takej prevodovky je dost nakladna oproti manualu atd. tak viacmenej zato som sa rozhodol pre manual, a aj skrze toho clanku co som cital,o automat . prevodovkee, v ZJ cku, co som ti poslal ten odkaz na to,,bo ked som to precital dokoncaa, tak som mal normalne strach od automat . prevodovky.. |
Autor: | dado [ Pon, 11.04.2011, 10:22 ] |
Predmet príspevku: | |
Aka viskospojka ? Ta je v pridavnej u Quadra Tracu I a nie v automate. Kupit jazdenu 42RE, ktory vydrzi dalsich 200 000 km je urcite lacnejsie ako repasovat manual. (zabudas na spojku) Ano, nemaju ju kazde vrakovisko a cena je 200 - 400€, AW4 ti nanutia za 60 €. Popisalo sa o tom uz vela, a tý, co o tom vedia svoje, uz nemaju sil znovu a znovu pisat to iste dookola a napravat nezmysli co tu niektory popisali. Nechajme to tak a nezasierajme vlakno. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |