Dnes je nedela 5. mája 2024, meniny má Lesana, Lesia a zajtra Hermína
Mitsubishi L200 a listove perá
Autor |
Správa |
KING-SIX
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 15.03.2010, 17:06 Príspevky: 144 Bydlisko: Michalovce
|
Zdravim.
Na našej L200 (rv 2000) ktorá sa používa ako čistokrvný pracant v marci 2010 odišli pôvodné listové perá. (na oboch stranách hlavný list zlomený na polovicu). Po tomto incidente som sa po dlhom rozmýšľaní rozhodol do auta zakúpiť listové perá Ironman sadu B, Lisťáčiky sme namontovali, zadok autíčka sa pekne zdvihol a neboli problémy s ním voziť aj ťažšie náklady (ktoré ale nikdy neprekročili hmotnosť 1000kg). Včera večer pri ceste z práce sa nám zdalo že autiak ide nejako divne až zle takže ráno skúsim zistiť čo s tým je.
Pred chvíľou som ľahol pod autiak a zistil som že na pravej strane je hlavný list na IM perách prasknutý na polovicu. nejako už neviem čo s tým. k "značkovým perám" sa už kvôli financiám nebude možnosť dostať. Máte niekto nejaké podobné skúsenosti?? Ako sa to dá spraviť tak aby niečo tie perá aj vydržali??? Prípadne čím ich nahradiť? Počul som že by tam mohli pasovať perá z nejakej renault dodávky ale k tomu neviem nič bližšie. Navyše ma čaká pekné slovo od BIG BOSSa že čo za smetie som to do auta kúpil keď to vydržalo rok a pol.
Za všetky postrehy díííky.
_________________R.I.P. Toytoa 4 runner, rv 91, 2.4Td, 31x10.5xR15 BFG AT, samosvor vzadu, 2x vlnovec sedadla LIAZ
Toyota LandCruiser LJ70 2,4D - Stará Vražda
Mitshubishi L200 - Fekal
JohnDeere 7830 + 6420s a iné pracovne hardcore Offroady staršej výroby
|
Uto, 04.10.2011, 8:40 |
|
|
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Len tak v rýchlosti, čo takto skúsiť nafukovacie mechy?
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Uto, 04.10.2011, 9:20 |
|
|
KING-SIX
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 15.03.2010, 17:06 Príspevky: 144 Bydlisko: Michalovce
|
Nafukovacie mechy tam už tento krát pôjdu naisto. Mal som ich na 4R a je to parádna vec za par korún. Bohužiaľ do dneska rana som si myslel ze Ironman listy predsa nepotrebujú nafukovacie mechy Moja chyba
_________________R.I.P. Toytoa 4 runner, rv 91, 2.4Td, 31x10.5xR15 BFG AT, samosvor vzadu, 2x vlnovec sedadla LIAZ
Toyota LandCruiser LJ70 2,4D - Stará Vražda
Mitshubishi L200 - Fekal
JohnDeere 7830 + 6420s a iné pracovne hardcore Offroady staršej výroby
|
Uto, 04.10.2011, 10:45 |
|
|
ORC
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04 Príspevky: 574 Bydlisko: Bratislava
|
A co takto skusit tie listy vyreklamovat kedze maju len 1 a 1/2 roka.
Ked si ich kupoval preco si si kupil "B" ked tie su oznacene ako Performance. Kedze ako tvrdis auto je pracant a vozi aj 1000kg naklad v terene nebolo rozumnejsie kupit "C" oznacene ako Constan Load?
Listy na L200 od IM su najpredavanejsie listy kedze Mitsubishi dodnes nedokazalo vyrobit listy ktore by sa nelamali. Takze drviva vacsina zakaznikov skor ci neskor musi povodne listy nahradit niecim inym. Za 11 rokov existencie IM u nas si nepamatam na zlomeny list, ktory by sa zlomil beznym pouzivanim.
_________________..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.skIronman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...
|
Uto, 04.10.2011, 19:53 |
|
|
KING-SIX
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 15.03.2010, 17:06 Príspevky: 144 Bydlisko: Michalovce
|
Jednoducho v skratke. C listy sa nekupovali preto lebo korba auta nieje konštantne zaťažená. Bál som sa či to nebude už veľmi tvrdé a takisto z názvu listov Constant load mi tak nejak vyplývalo ak na korbe nieje napr. generátor, kompresor alebo iné náradie ktoré tam je napevno bude to zbytočnosť. Bola to chyba aj keď je to pracant??? Všetky Ironman podvozky sa označujúcu ako pracovne nie???
K reklamácii, Listy pôjdu na reklamáciu len čo tam vymyslime niečo iné. Auto totiž nemôže stáť a čakať kým príde podvozok z reklamácie (30 dni). Pevne verím že sa nájde riešenie a aj chyba prečo sa to stalo. Hlavne mi nejde do hlavy že listy na druhej strane auta vyzerajú úplne nedotknuté.
_________________R.I.P. Toytoa 4 runner, rv 91, 2.4Td, 31x10.5xR15 BFG AT, samosvor vzadu, 2x vlnovec sedadla LIAZ
Toyota LandCruiser LJ70 2,4D - Stará Vražda
Mitshubishi L200 - Fekal
JohnDeere 7830 + 6420s a iné pracovne hardcore Offroady staršej výroby
|
Str, 05.10.2011, 10:28 |
|
|
ORC
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04 Príspevky: 574 Bydlisko: Bratislava
|
Ano da sa povedat ze IM listy su "pracovne".
Ak auto chodi aj prazdne tak "B" bola relativne spravna volba. Ale treba si uvedomit o kolko sa zvysila nosnost. L200 ma nosnost myslim do 900kg a IM "B" ju zvysi na max 1200. Ak teda do auta posadim 4 chlapov tak nosnost na korbe mam asi 800kg. Ak na aute nemam samozrejme namontovane dalsie doplnky ktore ho zatazuju.
Ak ho zatazim na maximum a budem jazdit v narocnom terene, kde obcas vymetiem nejaku jamu aj viac ako je zdrave tak sa moze stat ze list zlomim.
Ak je potrebne na aute vozit aj vacsi naklad ako zvladne "B" tak treba pouzit "C" a bohuzial pri prazdnom aute pretrpiet tvrdost podvozku. Alebo doplnit podvozok o Load Plus od IM, ktory sa da v pripade potreby dosponovat alebo povolit.
Ak je reklamacia opravnena a vsetko je tak ako ma byt, tak si nemyslim ze je dovod aby trvala 30 dni.
Ten 1-2 dni auto vydrzi aj na dubovych spalkoch
_________________..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.skIronman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...
|
Str, 05.10.2011, 11:06 |
|
|
medal41
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31 Príspevky: 481 Bydlisko: Partizanske
|
KING-SIX píše: Nafukovacie mechy tam už tento krát pôjdu naisto. Mal som ich na 4R a je to parádna vec za par korún. Bohužiaľ do dneska rana som si myslel ze Ironman listy predsa nepotrebujú nafukovacie mechy Moja chyba
až tam budeš dávať mechy tak to aj pofoť nad niečym pod rozmyšlam aj ja dík
_________________ L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,
|
Ned, 13.11.2011, 14:26 |
|
|
marcus
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 09.12.2007, 22:40 Príspevky: 1125 Bydlisko: Nové Zámky
|
Čau ja mám L 200 komplet na OME podvozku je to bezproblemové a ako zosilnenie som použil pružiny. Auto je tvrdšie ale mám ho tiež ako pracanta takže je pernamentne zaťažené.
_________________TOYOTA 4 Runner 3.0V6 , off road club NZ, www.4x4nz.sk
|
Ned, 13.11.2011, 18:31 |
|
|
KING-SIX
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 15.03.2010, 17:06 Príspevky: 144 Bydlisko: Michalovce
|
Tak konečne sa dostala do dielne L200, kvôli výmene čelného skla, tak som sa rozhodol že spravím aké také foto ako sme to vyriešili a tiež že vymením rozbitý cupant na náprave. Bohužiaľ auto je celé od blatka ale tak snáď ako tak foto postačí. Ironman perá vonku, Nahradili ich kompozitné perá z Renault Master. Vyzerajú ako z laminátu alebo niečoho podobného. Sú omnoho tvrdšie ako stock i IM perá. Pod perá prišiel ešte spodný list zo stock listových pier aby sa zabránilo prehýbaniu pier do opačnej strany a medzi to ešte také podložky z gumy kôli opotrebeniu kompozitu. Hupačky na koncoch listov boli však krátke tak sme to poriešili zvarením hupačiek povodných aj tých z mastera. Bolo to potrebné kvôli tomu že master listy majú menší ohyb.
Zatiaľ funguje všetko bezproblémovo. Auto je síce o dosť tvrdšie, a na retardéroch nič moc teda, ale pri zaťaženom zadku sa chová priam vynikajúco. O5 ale opakujem na aute nebolo zatiaľ viac ako už spomínaných 800l nafty ( cca 672kg ak sa nemýlim) ale chcel by som vyskúšať poriadne zaťaženie. Pri tejto hmotnosti boli už IMka úplne rovné, na masteroch to ani nieje vidno. Masteracke listy sme zohnali za 60 eur, šmerdzaca zdochlina psa bola však zakopaná v tom že si ich trebalo prísť vymontovať ale myslím že sa to zatiaľ aj s tou babračkou vyplatilo. Nakoniec tam mechy dávať nebudem aj keď už sú kúpené lebo tvrdé je to dostatočne aj bez toho.
ešte raz sorry za blbé fotky.
Zatiaľ K6 out.
_________________R.I.P. Toytoa 4 runner, rv 91, 2.4Td, 31x10.5xR15 BFG AT, samosvor vzadu, 2x vlnovec sedadla LIAZ
Toyota LandCruiser LJ70 2,4D - Stará Vražda
Mitshubishi L200 - Fekal
JohnDeere 7830 + 6420s a iné pracovne hardcore Offroady staršej výroby
|
Štv, 29.12.2011, 12:24 |
|
|
medal41
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31 Príspevky: 481 Bydlisko: Partizanske
|
takže niečo také čaká aj mna ale dufam že do jari to ešte počká
_________________ L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,
|
Pia, 30.12.2011, 0:58 |
|
|
mitshubishil200
Čumil
Registrovaný: Štv, 04.10.2012, 19:10 Príspevky: 1 Bydlisko: Vajnorská 43
|
neviete mi poradit kde zohnat lacno tie vankuse alebo pera ?
|
Štv, 04.10.2012, 19:21 |
|
|
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7912 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
mitshubishil200 píše: neviete mi poradit kde zohnat lacno tie vankuse alebo pera ?
skus sa spojit s Rudim, on je na mitsubishi , doctor,,istotne bude mat,,
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Štv, 04.10.2012, 21:18 |
|
|
FOGY
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 22.03.2012, 23:30 Príspevky: 428 Bydlisko: Rožňava
|
_________________ARO 10,ARO 10, Asia Rocsta, JEEP YJ, TJ, JK https://plus.google.com/u/0/photos/1180 ... 5400496177
|
Štv, 04.10.2012, 21:58 |
|
|
majoL200
Čumil
Registrovaný: Uto, 02.12.2014, 21:47 Príspevky: 5
|
Čauťe ,sa len okrajovo pripojím, vzduchové mechy sú super len treba dávať pozor akú pracovnú výšku tie mechy majú (a koľko ti chodí náprava), bo čo sú tie univerzálne na dodávky a pod. majú strašne malú pracovnú výšku,a to znamená že ked ich nafúkneš tak aby boli vhodné na jazdu do terénu(ani mekké a ani tvrdé to je cca 2bar) tak majú asi 3cm na prepérovanie a kedže zad. náprava chodí podstatne viac tak počas jazdy máš pocit ako keby ta niekto " kopal do chrbta" ,a ked sú zase moc nafúkane tak zadok auta skáče doslova do vzduchu.tak treba pozerať tie mechy ktoré majú podstatne večší chod inak sú to zbytočne vyhodené peniaze,ale inak 1000kg môžeš voziť úúúplne v pohode.
|
Pia, 26.12.2014, 23:26 |
|
|
Duril200
Učeň
Registrovaný: Pon, 15.12.2014, 23:21 Príspevky: 79 Bydlisko: Krásnohorské Podhradie
|
Zdravím,nechcem zakladať novú tému o listových perách na L200 tak sa opýtam tu: Čaká ma výmena listových pier keďže staré už majú niečo za sebou a na pravej strane je jeden list zlomený, tak sa chcem opýtať či mi niekto vie odporučiť nejaké kvalitnejšie perá v dobrej cene
_________________ Mitsubishi L200 1997 2.5TD 2"bodylift 33x10,5 r15 bfg mt km3
|
Pia, 05.06.2015, 10:58 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|