Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 05.05.2024, 9:50
Dnes je nedela 5. mája 2024, meniny má Lesana, Lesia a zajtra Hermína




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 37 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší
 Mitsubishi L200 a listove perá 
Autor Správa
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 15.03.2010, 17:06
Príspevky: 144
Bydlisko: Michalovce
Odpoveď s citáciou
Zdravim.

Na našej L200 (rv 2000) ktorá sa používa ako čistokrvný pracant v marci 2010 odišli pôvodné listové perá. (na oboch stranách hlavný list zlomený na polovicu). Po tomto incidente som sa po dlhom rozmýšľaní rozhodol do auta zakúpiť listové perá Ironman sadu B, Lisťáčiky sme namontovali, zadok autíčka sa pekne zdvihol a neboli problémy s ním voziť aj ťažšie náklady (ktoré ale nikdy neprekročili hmotnosť 1000kg). Včera večer pri ceste z práce sa nám zdalo že autiak ide nejako divne až zle takže ráno skúsim zistiť čo s tým je.

Pred chvíľou som ľahol pod autiak a zistil som že na pravej strane je hlavný list na IM perách prasknutý na polovicu. nejako už neviem čo s tým. k "značkovým perám" sa už kvôli financiám nebude možnosť dostať. Máte niekto nejaké podobné skúsenosti?? Ako sa to dá spraviť tak aby niečo tie perá aj vydržali??? Prípadne čím ich nahradiť? Počul som že by tam mohli pasovať perá z nejakej renault dodávky ale k tomu neviem nič bližšie. Navyše ma čaká pekné slovo od BIG BOSSa 8-) že čo za smetie som to do auta kúpil keď to vydržalo rok a pol.

Za všetky postrehy díííky.

_________________
R.I.P. Toytoa 4 runner, rv 91, 2.4Td, 31x10.5xR15 BFG AT, samosvor vzadu, 2x vlnovec sedadla LIAZ :-D
Toyota LandCruiser LJ70 2,4D - Stará Vražda
Mitshubishi L200 - Fekal :-D
JohnDeere 7830 + 6420s a iné pracovne hardcore Offroady staršej výroby


Uto, 04.10.2011, 8:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Len tak v rýchlosti, čo takto skúsiť nafukovacie mechy?

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Uto, 04.10.2011, 9:20
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 15.03.2010, 17:06
Príspevky: 144
Bydlisko: Michalovce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nafukovacie mechy tam už tento krát pôjdu naisto. Mal som ich na 4R a je to parádna vec za par korún. Bohužiaľ do dneska rana som si myslel ze Ironman listy predsa nepotrebujú nafukovacie mechy :-( Moja chyba

_________________
R.I.P. Toytoa 4 runner, rv 91, 2.4Td, 31x10.5xR15 BFG AT, samosvor vzadu, 2x vlnovec sedadla LIAZ :-D
Toyota LandCruiser LJ70 2,4D - Stará Vražda
Mitshubishi L200 - Fekal :-D
JohnDeere 7830 + 6420s a iné pracovne hardcore Offroady staršej výroby


Uto, 04.10.2011, 10:45
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04
Príspevky: 574
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A co takto skusit tie listy vyreklamovat kedze maju len 1 a 1/2 roka.

Ked si ich kupoval preco si si kupil "B" ked tie su oznacene ako Performance. Kedze ako tvrdis auto je pracant a vozi aj 1000kg naklad v terene nebolo rozumnejsie kupit "C" oznacene ako Constan Load?

Listy na L200 od IM su najpredavanejsie listy kedze Mitsubishi dodnes nedokazalo vyrobit listy ktore by sa nelamali. Takze drviva vacsina zakaznikov skor ci neskor musi povodne listy nahradit niecim inym. Za 11 rokov existencie IM u nas si nepamatam na zlomeny list, ktory by sa zlomil beznym pouzivanim.

_________________
..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.sk
Ironman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...


Uto, 04.10.2011, 19:53
Profil ICQ WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 15.03.2010, 17:06
Príspevky: 144
Bydlisko: Michalovce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jednoducho v skratke. C listy sa nekupovali preto lebo korba auta nieje konštantne zaťažená. Bál som sa či to nebude už veľmi tvrdé a takisto z názvu listov Constant load mi tak nejak vyplývalo ak na korbe nieje napr. generátor, kompresor alebo iné náradie ktoré tam je napevno bude to zbytočnosť. Bola to chyba aj keď je to pracant??? Všetky Ironman podvozky sa označujúcu ako pracovne nie???

K reklamácii, Listy pôjdu na reklamáciu len čo tam vymyslime niečo iné. Auto totiž nemôže stáť a čakať kým príde podvozok z reklamácie (30 dni). Pevne verím že sa nájde riešenie a aj chyba prečo sa to stalo. Hlavne mi nejde do hlavy že listy na druhej strane auta vyzerajú úplne nedotknuté.

_________________
R.I.P. Toytoa 4 runner, rv 91, 2.4Td, 31x10.5xR15 BFG AT, samosvor vzadu, 2x vlnovec sedadla LIAZ :-D
Toyota LandCruiser LJ70 2,4D - Stará Vražda
Mitshubishi L200 - Fekal :-D
JohnDeere 7830 + 6420s a iné pracovne hardcore Offroady staršej výroby


Str, 05.10.2011, 10:28
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04
Príspevky: 574
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ano da sa povedat ze IM listy su "pracovne".
Ak auto chodi aj prazdne tak "B" bola relativne spravna volba. Ale treba si uvedomit o kolko sa zvysila nosnost. L200 ma nosnost myslim do 900kg a IM "B" ju zvysi na max 1200. Ak teda do auta posadim 4 chlapov tak nosnost na korbe mam asi 800kg. Ak na aute nemam samozrejme namontovane dalsie doplnky ktore ho zatazuju.
Ak ho zatazim na maximum a budem jazdit v narocnom terene, kde obcas vymetiem nejaku jamu aj viac ako je zdrave tak sa moze stat ze list zlomim.
Ak je potrebne na aute vozit aj vacsi naklad ako zvladne "B" tak treba pouzit "C" a bohuzial pri prazdnom aute pretrpiet tvrdost podvozku. Alebo doplnit podvozok o Load Plus od IM, ktory sa da v pripade potreby dosponovat alebo povolit.
Ak je reklamacia opravnena a vsetko je tak ako ma byt, tak si nemyslim ze je dovod aby trvala 30 dni.
Ten 1-2 dni auto vydrzi aj na dubovych spalkoch :D

_________________
..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.sk
Ironman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...


Str, 05.10.2011, 11:06
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31
Príspevky: 481
Bydlisko: Partizanske
Odpoveď s citáciou
Poslať 
KING-SIX píše:
Nafukovacie mechy tam už tento krát pôjdu naisto. Mal som ich na 4R a je to parádna vec za par korún. Bohužiaľ do dneska rana som si myslel ze Ironman listy predsa nepotrebujú nafukovacie mechy :-( Moja chyba

až tam budeš dávať mechy tak to aj pofoť nad niečym pod rozmyšlam aj ja dík

_________________
L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,


Ned, 13.11.2011, 14:26
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.12.2007, 22:40
Príspevky: 1125
Bydlisko: Nové Zámky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Čau ja mám L 200 komplet na OME podvozku je to bezproblemové a ako zosilnenie som použil pružiny. Auto je tvrdšie ale mám ho tiež ako pracanta takže je pernamentne zaťažené.

_________________
TOYOTA 4 Runner 3.0V6 , off road club NZ, www.4x4nz.sk


Ned, 13.11.2011, 18:31
Profil WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 15.03.2010, 17:06
Príspevky: 144
Bydlisko: Michalovce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak konečne sa dostala do dielne L200, kvôli výmene čelného skla, tak som sa rozhodol že spravím aké také foto ako sme to vyriešili a tiež že vymením rozbitý cupant na náprave. Bohužiaľ auto je celé od blatka ale tak snáď ako tak foto postačí. Ironman perá vonku, Nahradili ich kompozitné perá z Renault Master. Vyzerajú ako z laminátu alebo niečoho podobného. Sú omnoho tvrdšie ako stock i IM perá. Pod perá prišiel ešte spodný list zo stock listových pier aby sa zabránilo prehýbaniu pier do opačnej strany a medzi to ešte také podložky z gumy kôli opotrebeniu kompozitu. Hupačky na koncoch listov boli však krátke tak sme to poriešili zvarením hupačiek povodných aj tých z mastera. Bolo to potrebné kvôli tomu že master listy majú menší ohyb.

Zatiaľ funguje všetko bezproblémovo. Auto je síce o dosť tvrdšie, a na retardéroch nič moc teda, ale pri zaťaženom zadku sa chová priam vynikajúco. O5 ale opakujem na aute nebolo zatiaľ viac ako už spomínaných 800l nafty ( cca 672kg ak sa nemýlim) ale chcel by som vyskúšať poriadne zaťaženie. Pri tejto hmotnosti boli už IMka úplne rovné, na masteroch to ani nieje vidno. Masteracke listy sme zohnali za 60 eur, šmerdzaca zdochlina psa bola však zakopaná v tom že si ich trebalo prísť vymontovať :-D ale myslím že sa to zatiaľ aj s tou babračkou vyplatilo. Nakoniec tam mechy dávať nebudem aj keď už sú kúpené lebo tvrdé je to dostatočne aj bez toho.

ešte raz sorry za blbé fotky.



Zatiaľ K6 out.Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

_________________
R.I.P. Toytoa 4 runner, rv 91, 2.4Td, 31x10.5xR15 BFG AT, samosvor vzadu, 2x vlnovec sedadla LIAZ :-D
Toyota LandCruiser LJ70 2,4D - Stará Vražda
Mitshubishi L200 - Fekal :-D
JohnDeere 7830 + 6420s a iné pracovne hardcore Offroady staršej výroby


Štv, 29.12.2011, 12:24
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31
Príspevky: 481
Bydlisko: Partizanske
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takže niečo také čaká aj mna ale dufam že do jari to ešte počká :roll:

_________________
L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,


Pia, 30.12.2011, 0:58
Profil
Čumil

Registrovaný: Štv, 04.10.2012, 19:10
Príspevky: 1
Bydlisko: Vajnorská 43
Odpoveď s citáciou
neviete mi poradit kde zohnat lacno tie vankuse alebo pera ? :(


Štv, 04.10.2012, 19:21
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7912
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
mitshubishil200 píše:
neviete mi poradit kde zohnat lacno tie vankuse alebo pera ? :(


skus sa spojit s Rudim, on je na mitsubishi , doctor,,istotne bude mat,,

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Štv, 04.10.2012, 21:18
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 22.03.2012, 23:30
Príspevky: 428
Bydlisko: Rožňava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
http://www.alsap.cz/fotky3378/pdf/katal ... e-rite.pdf

skús tie vaky pozrieť tunák

_________________
ARO 10,ARO 10, Asia Rocsta, JEEP YJ, TJ, JK

https://plus.google.com/u/0/photos/1180 ... 5400496177


Štv, 04.10.2012, 21:58
Profil
Čumil

Registrovaný: Uto, 02.12.2014, 21:47
Príspevky: 5
Odpoveď s citáciou
Čauťe ,sa len okrajovo pripojím, vzduchové mechy sú super len treba dávať pozor akú pracovnú výšku tie mechy majú (a koľko ti chodí náprava), bo čo sú tie univerzálne na dodávky a pod. majú strašne malú pracovnú výšku,a to znamená že ked ich nafúkneš tak aby boli vhodné na jazdu do terénu(ani mekké a ani tvrdé to je cca 2bar) tak majú asi 3cm na prepérovanie a kedže zad. náprava chodí podstatne viac tak počas jazdy máš pocit ako keby ta niekto " kopal do chrbta" ,a ked sú zase moc nafúkane tak zadok auta skáče doslova do vzduchu.tak treba pozerať tie mechy ktoré majú podstatne večší chod inak sú to zbytočne vyhodené peniaze,ale inak 1000kg môžeš voziť úúúplne v pohode.


Pia, 26.12.2014, 23:26
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 15.12.2014, 23:21
Príspevky: 79
Bydlisko: Krásnohorské Podhradie
Odpoveď s citáciou
Zdravím,nechcem zakladať novú tému o listových perách na L200 tak sa opýtam tu:
Čaká ma výmena listových pier keďže staré už majú niečo za sebou a na pravej strane je jeden list zlomený, tak sa chcem opýtať či mi niekto vie odporučiť nejaké kvalitnejšie perá v dobrej cene :-)

_________________
Mitsubishi L200 1997 2.5TD 2"bodylift
33x10,5 r15 bfg mt km3


Pia, 05.06.2015, 10:58
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 37 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: