4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Mitsubishi L200 - zaseknutá šaltpáka.. http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=122&t=14465 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | bado [ Uto, 14.02.2012, 9:57 ] |
Predmet príspevku: | Mitsubishi L200 - zaseknutá šaltpáka.. |
ahojte, kolega vcera dostal naspat auto so zaseknutou pakou na redukcnej prevodovke.. zaradene podla displeja by malo byt 4H bez Locku (aj auto sa tak sprava na pevnom povrchu). Paka ale vyzera ze je niekde v polohe 4HLc. neda sa s nou vobec pohnut, ani zatlacit dole.. skusali sme aj presmyknut kolesami, hybat s autom dopredu, dozadu.. nic nepomaha.. dikes |
Autor: | pejo [ Uto, 14.02.2012, 10:17 ] |
Predmet príspevku: | |
Mne to tiež robí, keď sú silné mrazy a predtým som brodil. Pamätá si to poslednú polohu po odstavení auta. Zmrzne kulisa a rozhýbe sa to po 5 km jazdy. |
Autor: | bado [ Uto, 14.02.2012, 16:46 ] |
Predmet príspevku: | |
auto bolo celu noc v garazi, takze mrznutie odpada.. a vyzera to asi len na servis |
Autor: | blato-Lubo [ Uto, 14.02.2012, 17:12 ] |
Predmet príspevku: | |
skús podumat nad týmto, ale tu skor ide o normálne rýchlosti nie o redučku viewtopic.php?t=11915&highlight=prevodovka+galloper |
Autor: | elmino [ Uto, 14.02.2012, 17:52 ] |
Predmet príspevku: | |
riadnu kopačku do nej |
Autor: | bado [ Uto, 14.02.2012, 21:34 ] |
Predmet príspevku: | |
nooo, vysvetlis majitelovi auta? |
Autor: | marcek4x4 [ Uto, 14.02.2012, 21:44 ] |
Predmet príspevku: | |
Je to tá nová L200ovka?Kolega mal takýto problém:Narozdiel o Teba nevedel zaradiť predok.Auto išlo do servisu,kde zistili,že je poškodený nejaký vzduchový valec cez ktorý sa ovláda prídavná prevodovka.Neviem presne vysvetliť ako to funguje mám len informáciu z druhej ruky.Poškodil ho,keď hupol autom do jamy. |
Autor: | bado [ Uto, 14.02.2012, 21:45 ] |
Predmet príspevku: | |
hej, nová gulatá, po fejslifte |
Autor: | petriiik [ Uto, 14.02.2012, 21:50 ] |
Predmet príspevku: | |
ja som mal na LR D1 stuhnutu paku, islo tazko zaradit uzavierku (mne sa zaraduje do lava na pridavnej prevodovke) lamal som si nad tym hlavu, dnes som hladal WD 40 ale nasiel som len olej do siacich strojov a striekackou som ho striekol na vsetky tiahla a zlepsilo sa to, uz nemusim vystupit, zapret sa a tahat paku k sebe aby som zaradil lock |
Autor: | pejo [ Uto, 14.02.2012, 21:59 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak to je horší prípad. Nové Mitsu majú páku prídavnej prevodovky len ako imitáciu. Nie je prepojená tiahlami s prevodovkou, ale elektricky cez snímače polohy páky. |
Autor: | jaroD40 [ Str, 15.02.2012, 14:40 ] |
Predmet príspevku: | |
Nemusí to byť také strašné ako sa na prvý pohlad zdá. Ak je to tak ako hovorí pejo že to riadi elektronika tak to može byť podobne ako u mna. Ja som mal na D40 podobný problém,ostala zaradená redukcia,skúšal som jazdiť aby sa to zohrialo,potom som dva dni stál v teplej garáži a nič. Nakoniec stačilo vojsť pod auto,zhodiť krokový motor ktorý ovláda režimy reduk. prevodovky,preradiť ručne a poskladať nazad. Tá hriadeľ ostala v medznej polohe 4H a 4L kde to ide ťažšie a motor to nevládal otočiť. Už štvrtý den to funguje ale pre istotu nechávam na noc zaradené 2H. Inač v srvisnom manuale píšu že chyba radenia pohonu môže byť vo viacerých veciach napr. ovládač,relátka a poistky,RJ pohonu,snímače ABS,krokový motor atď. |
Autor: | bado [ Str, 15.02.2012, 14:53 ] |
Predmet príspevku: | |
diky chalani, posuvam info dalej |
Autor: | ajojo [ Str, 13.06.2012, 23:17 ] |
Predmet príspevku: | pridavna prevodovka |
Zdravim. Chcel by som vas poprosit ci by niekto nevedel poradit. mam pajero, 2,5 Tdi automat a najprv mi išlo tažko radiť predny nahon a redukcia. Teraz sa mi paka zasekla na 4H a nejde nou vobec pohnut. Co by ste navrhli skontrolovat ako prve??? dakujem |
Autor: | geri [ Štv, 14.06.2012, 18:43 ] |
Predmet príspevku: | |
nie je vydretá páka ? malo by sa radiť takto , : Citácia: 1) Pajero od roku výroby 2001 s automatickou (A/T) prevodovkou. T.j. vä?šinou Pajero s mtorom 3,2 DI-D 2H -> 4H - za jazdy do 100 km/h (pri prera?ovaní sta?í ubra? plyn) 4H -> 4HLc - za jazdy do 100 km/h (pri prera?ovaní sta?í ubra? plyn) 4HLc -> 4LLc - Ke? vozidlo stoji a páka voli?a A/T prevodovky je v polohe "N" Uzavierka zad. diferenciálu (platí len pre vozidlá s uzavierkou) sa dá zaradi? v polohe 4HLc a v polohe 4LLc, ale výlu?ne ke? auto stoji. 2) Pajero od roku výroby 2001 s manuálnou prevodovkou. 2H -> 4H - za jazdy do 100 km/h (pri prera?ovaní sta?í ubra? plyn) 4H -> 4HLc - za jazdy do 100 km/h (pri prera?ovaní sta?í ubra? plyn) 4HLc -> 4LLc - Ke? vozidlo stoji a je vyradená rýchlos?, alebo stla?ený spojkový pedál. Uzavierka zad. diferenciálu (platí len pre vozidlá s uzavierkou) sa dá zaradi? v polohe 4HLc a v polohe 4LLc, ale výlu?ne ke? auto stoji. 3) Všetky ostatné vozidlá Mitsubishi (pajero do roku 2001, Pajero Pinin, L200 od roku 2006) s prídavnou prevodovkou Super select. Vozidlá s takouto prevodovkou majú na páke pohonu 4x4 štyri stupne 2H-4H-4HLc-4LLc. 2H -> 4H - za jazdy do 100 km/h (pri prera?ovaní sta?í ubra? plyn) 4H -> 4HLc - za jazdy do 100 km/h (pri prera?ovaní sta?í ubra? plyn) 4HLc -> 4LLc - Ke? vozidlo stoji a je vyradená rýchlos?, alebo stla?ený spojkový pedál. Uzavierka zad. diferenciálu (platí len pre vozidlá s uzavierkou) sa dá zaradi? v polohe 4HLc a v polohe 4LLc, ale výlu?ne ke? auto stoji. 4) Všetky ostatné vozidlá Mitsubishi (pajero do roku 2001,L200) s prídavnou prevodovkou Easy select. Vozidlá s takouto prevodovkou majú na páke pohonu 4x4 tri stupne 2H-4H-4L 2H -> 4H - za jazdy do 80 km/h (pri prera?ovaní sta?í ubra? plyn) 4H -> 4L - Ke? vozidlo stoji a je vyradená rýchlos?, alebo stla?ený spojkový pedál. Uzavierka zad. diferenciálu (platí len pre vozidlá s uzavierkou) sa dá zaradi? v polohe 4H a v polohe 4L, ale výlu?ne ke? auto stoji. |
Autor: | ajojo [ Štv, 14.06.2012, 18:46 ] |
Predmet príspevku: | |
A ako zitim ze je vydreta paka??? Skusal som uz ist dopredu, cuvat, brzda, bez brzdy a proste pakou nejde pohnut ani o centimeter.... co terz??? |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |