Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 20.04.2024, 1:51
Dnes je sobota 20. apríla 2024, meniny má Marcel a zajtra Ervín




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 5 ] 
 Problem - kontrolka motora 
Autor Správa
Čumil
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 28.02.2018, 19:16
Príspevky: 2
Bydlisko: Na Kysuciach doma , v Nemecku pracovne
Odpoveď s citáciou
Zdravím , som v podstate čerstvým majitelom L200 , 2003 r.v. 85KW , Diesel , 63300 km najazdených . :)
Je to dovoz z Nemecka , nejazdene v teréne , je ako nové , zrdavé , pekné ...
No mám jeden problém a to , ked ho na tretom prevodovom stupni vyženiem nad 3,5 tisíca otáčok a podrzím tak mi akoby vypne turbo a rosvieti sa kontrolka motora , a auto stratí vykon.
Po opätovnom vypnutí a nastartovaní ide auto zasa normálne (pokial ho opäť nevytočím nad 3,5tisíca)
Mohol by mi prosím Vás niekto poradiť čo s tým môze byť , za rady vopred dakujem


Str, 28.02.2018, 20:34
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 07.03.2008, 21:15
Príspevky: 32
Bydlisko: Oravska Poruba
Odpoveď s citáciou
to ze sa ti znizia otacky a rozsvieti sa kontrolka motora znamena,ze riadiaca jednotka ta hodila do ,,nudzoveho rezimu",daco neni v poriadku a motor sa tymto chrani pred poskodenim...najlepsie by bolo napojit to na diagnostiku a zistit pricinu,odstranit ju a vymazat chyby

_________________
Nechoď do terénu ďalej,ako si trúfaš vrátiť sa nazad pešo...


Štv, 01.03.2018, 14:17
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 31.01.2017, 20:46
Príspevky: 20
Odpoveď s citáciou
Podľa mňa je vadné turbo.Mne to robilo na ibizke


Štv, 01.03.2018, 17:44
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10
Príspevky: 411
Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
Odpoveď s citáciou
predpokladam ze pri vytlaceni plynu dochadza k prekroceniu limitu plniaceho tlaku motora (turbo natlaci prilis vela prilis tepleho vzduchu) a riadiaca jednotka hodi auto do nudzaku. alebo dalsia alternativa - maf (vaha vzduchu) prestane dodavat udaje o tlaku (trebars moze mat nejaky problem s vyssim tlakom) a zasa auto spadne do nudzaku.

Podobny problem som maval aj ja na mojom Y61 DDTi 3.0, aj so silnejsimi tryskami a upravenou mapou v riadiacej jednotke som sa dostaval niekedy do nudzaku (ale riadiacka bola prepisana tak aby to ignorovala, takze motor isiel normalne), ked plniaci tlak presiahol nejakych 1.8 atm. Rovnaka situacia, tentokrat ale so stratou vykonu, kedze turbo netlakovalo nic, bola ked som stratil signal z maf kvoli zlym kontaktom.
odporucam najskor diagnostiku motora, ak sa da, zistit ci sa vyskytuje nejaka chyba, skusit odpojit vahu vzduchu, pripadne ak sa da, skontrolovat sanie - ak ma motor intercooler. teraz v studenom vzduchu by motor absolutne nemal mat problem s pretlakom v sani, takze nieco bude zle.
turbo by som z toho nevinil, zrejme moze mat problem maximalne jeho regulacia, nie ze by bolo fyzicky zle.


Štv, 01.03.2018, 17:55
Profil
Čumil
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 28.02.2018, 19:16
Príspevky: 2
Bydlisko: Na Kysuciach doma , v Nemecku pracovne
Odpoveď s citáciou
:smt024 ... OK, vdaka za rady , uz je to objednané na diagnostiku...tak uvidím čo a ako. :smt151


Štv, 01.03.2018, 21:13
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 5 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: