4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

cierni dym- galloper
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=123&t=17417
Stránka 1 z 2

Autor:  milan90 [ Štv, 07.05.2009, 16:30 ]
Predmet príspevku:  cierni dym- galloper

zdravým. mame takíto problém keď je auto zábere a nad 2000ot. keď zapne turbo tak dymí na čierno. keď sa zohreje tak dymí menej. trisky sú ok. filtre vymenene. čo tam môže bit ešte?

Autor:  milan90 [ Štv, 07.05.2009, 18:14 ]
Predmet príspevku: 

som zabudol je to galloper 2.5 naftak r.v.98. najazdene okolo 140000km. za radi ďakujem.

Autor:  Igor_SB [ Štv, 07.05.2009, 18:53 ]
Predmet príspevku:  re

Odpoveď si si podľa mňa dal sám. Olej dolievaš?

Autor:  romo11 [ Štv, 07.05.2009, 20:24 ]
Predmet príspevku: 

ak ti to zahuli dymu pri prudkej akceleracii ked zoslapnes plynovy pedal na podlahu tak je to asi v norme, takto dymia vsetky Gallopre co som videl...ak to dymi stale to uz v norme nebude

Autor:  milan90 [ Štv, 07.05.2009, 20:47 ]
Predmet príspevku: 

Igor_SB-oleja je dosť.

romo11-toto dymí viac ako bi malo a pedál nemusí bit stlačený na podlahu stačí keď sa otáčky dostanú niečo nad 2000.

Autor:  Tunki [ Štv, 07.05.2009, 20:55 ]
Predmet príspevku: 

Nechaj nech ti vymenia piestne krúžky. Zrejme bolo afto zapečené.

Autor:  marisko [ Štv, 07.05.2009, 20:59 ]
Predmet príspevku: 

vstrek ti nerozprašuje ale sa z neho len leje. Vyber držiaky vstrekov a odnes niekomu na pretestovanie. Podla mna galloper bude mať trysky zexel čo je licencia bosch a teda sa dajú kúpiť aj samotné trysky bez držiakov (v originále len v celku). Cena cca 30 € za kus, plus-mínus.
Netreba zabudnúť na bortiacu tepelnú podložku, pri každom vybratí z hlavy musíš dať novú.
Ako druhú príčinu by som videl čerpadlo čo je už ale na dlhšie.

Autor:  marisko [ Štv, 07.05.2009, 20:59 ]
Predmet príspevku: 

tunki

to by dymil na modro

Autor:  marisko [ Štv, 07.05.2009, 21:01 ]
Predmet príspevku: 

ešte ma napadlo, môže byť aj turbo K.O.

Autor:  milan90 [ Štv, 07.05.2009, 21:25 ]
Predmet príspevku: 

triski boli už na testoch, dve stali a sú už vymenene. a stale dymí na čierno. som skušal odpojiť turbovu hadicu a turbo fúkalo, len či robilo správny tlak. nedá sa to nejak odskúšať?

Autor:  Martin 4 [ Štv, 07.05.2009, 21:27 ]
Predmet príspevku: 

ééé ... mne by sa zdalo, že práve chčijúca alebo inak mrchavá triska by kadila na bielo. Tak isto ako nezdravé turbo.

Čierny dym je moc nafty, alebo málo vzduchu, alebo nafta v zlej chvíli.

Že by skontrolovať predvstrek ? ... alebo wastegate na turbe ? (čomu nasvedčuje dymenie od určitých otáčok hore ... niečo sa neprestavuje ?) ... unavené spružiny vo vstrekovačoch ?

Auto ide ako ? lepšie, horšie?

edit aha ... takže trisky nie ... tlak za turbom sa meria a musí mať určitú hodnotu stanovenú výrobcom.

Autor:  milan90 [ Štv, 07.05.2009, 21:39 ]
Predmet príspevku: 

s čerpadlom to tiež nebude asi, teraz boli menene rozvodi a skúšali aj s čerpadlom točiť a nepomohlo. jak sa vymenili rozvody ide lepšie, že tam boli zle nastavene vyvažovacie hriadele, ale s dymenim to nemalo nič. neviete kde okolí NR testujú turba?

Autor:  marisko [ Štv, 07.05.2009, 21:50 ]
Predmet príspevku: 

martin
práve že tečúca tryska bude robiť čierny dym, lebo motor v danom valci nespaľuje dokonale naftu a vznikajú sadze. Alebo turbína keď tlačí málo vzduchu ku vstrekovanej nafte.
Na bielo mi dymilo jedno auto keď stálo vyše roka (pred tým išlo ako hodinky), v čerpadle v dôsledku korózie sa zasekol presuvník vstrekov.
Predvstrek to nebude lebo pri veľkom je motor hlučný a pri malom má zvuk ako benzín a slabý výkon.

milan
problém s čerpadlom môže byť 10x zložitejší ako že je len zle natočené..

Autor:  MatoNR [ Štv, 07.05.2009, 22:16 ]
Predmet príspevku: 

Niesom si celkom isty ci ma 2,5 aj EGR ventil ako 2,8. Ak ma tak ho skus zablendovat pretoze ak je zaseknuty tak moze byt zdrojom problemu

Autor:  romo11 [ Štv, 07.05.2009, 22:29 ]
Predmet príspevku: 

EGR ma aj 2,5ka...tiez sa ho chystam vyradit

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/