4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

galloper - obcas zle startuje
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=123&t=6878
Stránka 1 z 2

Autor:  thunder [ Pon, 02.02.2009, 16:37 ]
Predmet príspevku:  galloper - obcas zle startuje

napriek tomu, ze mi doteraz galloper startoval, aj po mesiaci statia, na kratke brnknutie klucom, mam teraz taky problem, ze niekedy mi nechce nastartovat. dlho toci, potom na niekolky krat naskoci s nepravidelnym chodom. neda sa chvilu zdvihnut do otacok a ma tendenciu zhasnut. po chvili prehovarania sa rozbehne a zacne ist dobre.
objavuje sa to sporadicky a nema vplyv, ci je studeny alebo teply motor. urobi to 2-3x a potom zase ako za starych cias perfektne startuje za studena aj za tepla...

nemate s tym niekto skusenost?

Autor:  masurko [ Pon, 02.02.2009, 17:43 ]
Predmet príspevku: 

ten filter si vymenil?

Autor:  thunder [ Pon, 02.02.2009, 18:05 ]
Predmet príspevku: 

zatial len kupil. palivovy aj vzduchovy. ale to myslim nebude ten dovod.

Autor:  rado nd [ Pon, 02.02.2009, 18:11 ]
Predmet príspevku: 

A dáva Ti to iskru?

Autor:  masurko [ Pon, 02.02.2009, 18:30 ]
Predmet príspevku: 

rado je velky odbornik pocuvaj jeho rady :wink:

Autor:  hollyml [ Pon, 02.02.2009, 22:50 ]
Predmet príspevku: 

rado nd píše:
A dáva Ti to iskru?


iskru mu to moze davat akurat ked stretne daku off babu.

vymen ten palivovy filter.

Autor:  Rudi [ Pon, 02.02.2009, 23:56 ]
Predmet príspevku: 

Alebo pozri palivove trubky či nesaje vzduch! :wink:

Autor:  thunder [ Uto, 03.02.2009, 0:30 ]
Predmet príspevku: 

tak zatial je vymeneny vzduchovy. chodi to podstatne lepsie, ale na startovani to nic nezmenilo.

palivovy sa pokusim vymenit zajtra a budem informovat o vysledku.

to rado: iskra je dobra po opici, nie do dieseloveho gallopera :-D

inak, zacalo to robit po prebrodeni vahu v mrazivom pocasi 27.12. na akcii.
do vtedy bolo vsetko ok, az vecer pri baste to zacalo strajkovat...

Autor:  joso [ Uto, 03.02.2009, 1:10 ]
Predmet príspevku: 

thunder píše:
tak zatial je vymeneny vzduchovy. chodi to podstatne lepsie, ale na startovani to nic nezmenilo.

palivovy sa pokusim vymenit zajtra a budem informovat o vysledku.

to rado: iskra je dobra po opici, nie do dieseloveho gallopera :-D

inak, zacalo to robit po prebrodeni vahu v mrazivom pocasi 27.12. na akcii.
do vtedy bolo vsetko ok, az vecer pri baste to zacalo strajkovat...


Starter? neni zatoto? potom by som vedel pochopit tazke startovanie.
Zo skusenosti denneho terenu tyzdene vyberam starter a uhlik aspon jeden je zaseknuty :( . Inak aj ako Rudi pisal palivovy tiez narobí paseku.
Ako sa to chova pri startovaní?skus podrobne opisat. zhavenie fici?

Autor:  masurko [ Uto, 03.02.2009, 8:37 ]
Predmet príspevku: 

thunder píše:
...inak, zacalo to robit po prebrodeni vahu v mrazivom pocasi 27.12. na akcii.
do vtedy bolo vsetko ok, az vecer pri baste to zacalo strajkovat...

pochval sa ctenemu plenu co si mal vo vzduchovom filtri po brodeni :-)

Autor:  thunder [ Uto, 03.02.2009, 10:02 ]
Predmet príspevku: 

vo filtri bolo blato, sak normalka, nie? :D
filter je vymeneny, box vycisteny...

dalsi na rade je palivovy filter, na ktory si trufam skor, nez na starter.

chovanie pri startovani som popisal v prvom prispevku.
zhavenie signalizuje. ci spolahlivo funguje, neviem posudit. najhorsie je, ze sa to objavuje velmi sporadicky.

Autor:  Andrej [ Uto, 03.02.2009, 10:19 ]
Predmet príspevku: 

Tunder

no máš štarterik niekdo odspoda motora?? Asi hej. Pač tipujem že v nom máš ukrutne vela bordelu, prípadne máš ošlahané uhlíky (vedel by som ti rozprávať o výmene, čistení na parkovisku pred robotou, doma, pre tescom....) pekne krásne ho vyber a rozober a poriadne vyčistiť, naklepšie všetko po častiach umyť v technickom benzíne alebo vystriekať čističom brzd. Rotor kam dosadaju uhlíky očistiť, drážky vyčistiť. Potom pekne poskladať namazať a hajde do auta, určite bude služiť dalej. Mechanicky sa tam moc nemá čo posrať. A ak budu uhliky take nijaké tak vymeniť a máš po starostiach.

žiadna veda, ked to dokázala kancelárska krysa ako ja :-D

Autor:  thunder [ Uto, 03.02.2009, 11:05 ]
Predmet príspevku: 

nuz, vyhodim z garaze wranika a hura pod galloper... chcem to ale postupne menit a skusat, nech mame jasno, ze co zabralo...

Autor:  Milan_G [ Uto, 03.02.2009, 15:44 ]
Predmet príspevku: 

Mozno blbost, ale este pred dalsim rozoberanim roznych dielov Gallopera skus prestreknut kontaktnym olejom tie konektory, co idu na cerpadlo a okolo neho. Mal som uz v minulosti take drobne divnosti v chode motora po nastartovani (nic vazne), a vycistenim tych konektorov sa to sem tam vyriesilo.

Autor:  thunder [ Str, 04.02.2009, 20:27 ]
Predmet príspevku: 

urcite netrpezlivo cakate na vysledok, ale nikam som sa nepohol, lebo gallopik zase chvilu startuje jak za mlada :D

cakam na cas, ked bude zase strajkovat a urobim dalsi pokus...

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/