4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Galloper+vozík
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=123&t=9774
Stránka 1 z 1

Autor:  miso_lv [ Str, 06.01.2010, 22:05 ]
Predmet príspevku:  Galloper+vozík

Zdravim Vás.chcel by som sa spýtať či má niekto dlhého Gallopera a ťahá s tym 2.5 tonový vozík(autoprepravník)alebo aj vačší.Ako sa to auto správa na ceste ked tahá 2.5 tony a či sa ,netrápi,s 99 Ps.Ja mám krátkeho a 2 tonový vozík a rozmýšlam ze by som to vymenil za dlhý-aby som vedel zobrať v pripade potreby celú posádku auta.Ďakujem za odpovede :-)

Autor:  blato-Lubo [ Str, 06.01.2010, 22:10 ]
Predmet príspevku: 

ja som len raz tahal 1,8 tony drevo po zvazniciach domov potom trochu po ceste a povedal som ze to nie je moc auto na tahanie vozikov, to trpi podla mna najlepsie sa taha na patrole tot moja skusenost, galloper wagon sem tam dva tri krat do roka, každy den skolabuje....

Autor:  romo11 [ Str, 06.01.2010, 22:40 ]
Predmet príspevku: 

Ja som sice taky tazky vozik netahal ale takmer 3 roky mam Gallopera a jazdim s obytnym privesom cca 1100kg a auto s nim nema na ceste problem...samozrejme ze je citit ze nieco tahas ale prevody v difoch aj staly prevod su take ze ked zaradim pri 60ke 5ku tak auto plynule zrychluje a netreba stale radit ako na osobaku co ma prevody do rychla...predtym som jazdil Peugeot 605 2,1TD, ten mal 110 koni ale pri tahani privesu som ho musel roztiahnut aspon na 90 aby som mohol dat 5ku a akekolvek mensie stupanie a pokles rychlosti na 80 znamenal podradovanie do 4ky...Galloper to vsetko zvlada hravo na 5ke a neni problem s tym privesom ist 90-100, ale tolko nejazdim casto lebo uz spotreba ide dost hore.
Kedze vozik s nalozenym autom ma mensi odpor vzduchu nevidel by som problem ani v tych 2,5t...napokon auto am na gulu 3,3tony povolene.

Autor:  dindaj [ Str, 06.01.2010, 23:30 ]
Predmet príspevku: 

romo11 píše:
Kedze vozik s nalozenym autom ma mensi odpor vzduchu nevidel by som problem ani v tych 2,5t...napokon auto am na gulu 3,3tony povolene.

To to.Odpor vzduchu robi väcsi problem ako vaha.
Toto ide ovela lahsie
Obrázok

ako toto,hoci je to o 2/3 lahsie
Obrázok

Autor:  romo11 [ Str, 06.01.2010, 23:35 ]
Predmet príspevku: 

dindaj: presne tak ako aj ty pises...pri obytnom privese staci ked fuka protivietor s je treba o dost viac stlacat plynovy pedal...naopak ked sa zavesim tesne za kamion mam spotrebu o 2 litre mensiu a idem na pol plynu :-D

Autor:  romo11 [ Str, 06.01.2010, 23:48 ]
Predmet príspevku: 

Obrázok

Takto nejak vyzera ked sa ide na ryby :-D

Autor:  Milan_G [ Štv, 07.01.2010, 0:34 ]
Predmet príspevku: 

Mam dlheho Gallopera a tahavam tak do dvoch ton. Auto ide v pohode, brzdenie este lepsie ako bez vozika, lebo vozik dobrzdi aj auto, ale v kopcoch to zase nie je az tak ruzove. Treba mu dobre slapnut, aby vladal, pohnutie do velkeho kopca tiez nie je sranda. Pouzivam pneu 31x10.5. A ak nie je 100%na viskospojka, tak je to v lete v prdeli a urcite nehrozi jazda s klimou nie len pre uberanie vykonu, ale hlavne pre prehrievanie. Na obcasne tahanie staci, ale pouzivat ho vyslovene na kazdodennu prepravu s privesom to asi nie. Ale jazdne vlastnosti na ceste su OK, len ten vykon... Ale ja som clovek kludny, a nikde sa neponahlam... Gallopik je moj milacik, tak mu tu lenivost odpustam.

Autor:  romo11 [ Štv, 07.01.2010, 0:44 ]
Predmet príspevku: 

ja som jazdil tiez na 31" a s prehrievanim som mal problem jedine ked som mal prdli viskospojku...inak som cele leto aj pri tahani privesu mal klimu pustenu...jedine pri dlhych tiahlich stupaniach som ju vypinal aby nebrala vykon...tych konikov by to znieslo aj viac ale dalo sa s tym...co sa tyka tahania privesu ja som bol spokojny...ale kedze poslednu dobu jazdim viac naprazdno po dialnici z Galloprikom sa coskoro rozlucim...

Autor:  marisko [ Štv, 07.01.2010, 6:31 ]
Predmet príspevku: 

Keď príves brzdí auto tak oje je namáhané ťahom a to by mala byť nájazdová brzda uvoľnená, nie? Prečo ho teda brzdí :-) ?

Ale možno máš elektrickú brzdu ako americké trucky s prívesmi...

Autor:  laci73 [ Štv, 07.01.2010, 6:40 ]
Predmet príspevku: 

Ale možno máš elektrickú brzdu ako americké trucky s prívesmi...[/quote]


ale to by musel mat aj prives elektricke brzdy :-)

Autor:  marisko [ Štv, 07.01.2010, 6:43 ]
Predmet príspevku: 

však tak to bolo myslené...
Bratov kamoš tu mal Chevy Silverado s dvojmontážou a ten mal prípojku pre brzdy prívesu.

Autor:  Milan_G [ Štv, 07.01.2010, 9:56 ]
Predmet príspevku: 

Nie. Mam klasicku najazdovku. Ak je prives prazdny, nie je to badat, ale ak je na nom cez tonu, tak pri zabrzdeni citit, ako brzdi prives, nez sa uvolni najazdovka, proste to rychlejsie zacne brzdit, ako samotne auto, tak mam potom pocit, ako keby to lepsie brzdilo.

Brzdove oblozenia na privese su nove, mozno treba premazat tiahlo, aby sa to vracalo skor naspat, uz sa mi totiz aj stalo, ked som mal na privese okolo 2T, ze sa brzdy uvolnili tak neskoro, ze normalne zapiskali kolesa na privese. Alebo to proste tak prudko zabrzdilo. Mozno to treba len dostelovat.

Autor:  romo11 [ Štv, 07.01.2010, 10:11 ]
Predmet príspevku: 

ked som dal na karavan nove pakne pred cestou do chorvatska tak sa mi tiez zdalo ze cestou z velebitu ma prives pribrzduje :D

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/