Dnes je štvrtok 10. júla 2025, meniny má Amália a zajtra Milota
to nie je auto, to je mitsubishi
Autor |
Správa |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
MiroZa píše: Už som Ti to vravel vo Vítovej, že máš veľkú guľu ha ha ha.
a ja som ti vravel, že guľa je akurát, ale mám dlhú tyčku 
|
Ned, 29.10.2006, 18:30 |
|
 |
MiroZa
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:50 Príspevky: 819 Bydlisko: SK
|
to je tvoja tyčka. 
|
Ned, 29.10.2006, 20:07 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Je jedno aké máte gule, ale s krátkou tyčkou vela srandy nezažijete. 
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Ned, 29.10.2006, 20:23 |
|
 |
Jano JP
Pajero compatibile
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
|
diesel píše: Je jedno aké máte gule, ale s krátkou tyčkou vela srandy nezažijete. 
vážne? - a ja som počul, že jednému aziatovi sa podarilo úspešne rozmnožiť s centimetrovou... 
_________________ Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? .....  Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... 
|
Ned, 29.10.2006, 23:42 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Ned, 14.01.2007, 17:27 |
|
 |
Jano JP
Pajero compatibile
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
|
No, Rudi,
ako si sa tu už mohol dočítať, som šťastným majiteľom "micu-pachéra" (šťastným preto, lebo je presne stavané na moje potreby), takže by som Ťa mal pochváliť za volbu; ak však naozaj jazdíš 90% terén a terénom myslíš ťažšie veci ako slušne zjazdné zvažnice prejazdné starou embéčkou, potom si mal kúpiť patrola, defíka abo čosi také "traktorovitejšie"...
Úpravy - rozšírenie - buď si zadováž rozširovacie podložky pod origo disky, alebo disky s menším ET ako máš originálne. Zvýšenie - nový podvozok Im alebo OME, alebo aspoň podložky pod pružiny a tlmiče...
Odľahčenie? Neviem, čo tým myslíš, lebo úpravy offov sú hlavne o ďalšej hmotnosti navyše, ale ak to chceš fakt odľahčiť, vyhoď sedadlá, ak nestačí, zober flexu a odbrús kabínu
Ak to s tým terénom myslíš vážne, neodkladaj montáž navijaka a dovybavenie potrebným príslušenstvom a nahodenie pneu MT...
_________________ Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? .....  Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... 
|
Ned, 14.01.2007, 21:44 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|

Jano JP píše: No, Rudi, ako si sa tu už mohol dočítať, som šťastným majiteľom "micu-pachéra" (šťastným preto, lebo je presne stavané na moje potreby), takže by som Ťa mal pochváliť za volbu; ak však naozaj jazdíš 90% terén a terénom myslíš ťažšie veci ako slušne zjazdné zvažnice prejazdné starou embéčkou, potom si mal kúpiť patrola, defíka abo čosi také "traktorovitejšie"... Úpravy - rozšírenie - buď si zadováž rozširovacie podložky pod origo disky, alebo disky s menším ET ako máš originálne. Zvýšenie - nový podvozok Im alebo OME, alebo aspoň podložky pod pružiny a tlmiče... Odľahčenie? Neviem, čo tým myslíš, lebo úpravy offov sú hlavne o ďalšej hmotnosti navyše, ale ak to chceš fakt odľahčiť, vyhoď sedadlá, ak nestačí, zober flexu a odbrús kabínu Ak to s tým terénom myslíš vážne, neodkladaj montáž navijaka a dovybavenie potrebným príslušenstvom a nahodenie pneu MT... Evidentne sme si neporozumeli.Takže toto auto si chcem spraviť len ako jazdenie do terénu.S možnosťou možno raz nejaký maratónik,takže jazdiť sa na ňom bude asi len v teréne.Nemám záujem o nič traktorovejšie.Chcem sa radovať a tešiť len na Mitsubishi.Známi hovoria že Mitsubishi je moja úchylka,nemám na mysli len offroad ale komplet značku MITSUBISHI MOTORS.V off roade nie som žiadny odborník ale snažím sa rýchlo učiť.Takže potrebujem skôr radu.  Rozmýšlal som toto auto urobiť skôr na tie maratóny(6-hodinovky a tak),ale chcem to robiť postupne,najskôr sa trochu vyjazdiť a pomáli za chodu dolaďovať.Teraz chcem urobiť len tie základné úpravy.Dúfam že už si rozumieme lepšie,mali by sme je to predsa naša téma. 
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Ned, 14.01.2007, 22:10 |
|
 |
janko
Koumák
Registrovaný: Pia, 27.10.2006, 16:23 Príspevky: 181 Bydlisko: KE
|
|
Ned, 14.01.2007, 22:40 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Ned, 14.01.2007, 22:47 |
|
 |
Jano JP
Pajero compatibile
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
|

Rudi, a čo sa ti na mojej odpovedi nezdalo? Všetko sú to dobré rady až na ten žart s odľahčením, ale je opatrený zrozumiteľným smajlíkom, takže by malo byť jasné, že je to žart.
Od mitsubishi ťa neodhováram - aj na tomto fóre som konštatoval, že keby som mal vymeniť mitsubishi, tak jedine za toyotu, ktorá má s pajerom véééľa spoločného...(ale to je moja osobná vedomá voľba a neznamená, že pajero je najlepší of, znamená že je to PRE MOJE POŽIADAVKY najlepší of...)
Ak si pozorne čítal toto fórum, resp. navštevuješ aj české fóra, vieš, že autá s nezávislou prednou nápravou sa ťažšie upravujú čo sa úpravy výšky podvozku týka; problém sú aj bezrámové konštrukcie (tzv integrovaný rám v samonosnej karosérii - prípad tvojho modelu). A samozrejme aj odolnosť pri extrémnej záťaži a hlavne dlhodobej je oproti vozidlám s tuhými nápravvami a rebrinovým rámom iná. (Môj šport má našťastie ešte riaden poctivý rám.) Takže sa nečuduj, keď ti nadšenec tejto značky povie, že na takmer 100% ofroadenie to nie je tá najsprávnejšia značka...čím netvrdím, že to nie je offroad ako sa patrí (čak ho mám, ta ne?) a že sa nedá upraviť, len treba vedieť, čo je schopné splniť z tvopjich predstáv.
Ak dopredu takéto veci o tej ktorej značke nevieš, pravdepodobne ťa čaká sklamanie, ktoré ľudia väčšinou pripisujú značke a nie svojej vlastnej chybe. Ale toto všetko je myslené v dobrom, tak sa nad tým zamysli racionálne a nie citmi. Moje city vravia - pajero je môj miláčik, moje rácio mi hovorí - na Ladogu by som s ním nešiel ani po extrémnych úpravách.
_________________ Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? .....  Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... 
|
Ned, 14.01.2007, 23:26 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|

Jano JP píše: Rudi, a čo sa ti na mojej odpovedi nezdalo? Všetko sú to dobré rady až na ten žart s odľahčením, ale je opatrený zrozumiteľným smajlíkom, takže by malo byť jasné, že je to žart. Od mitsubishi ťa neodhováram - aj na tomto fóre som konštatoval, že keby som mal vymeniť mitsubishi, tak jedine za toyotu, ktorá má s pajerom véééľa spoločného... Ak si pozorne čítal toto fórum, resp. navštevuješ aj české fóra, vieš, že autá s nezávislou prednou nápravou sa ťažšie upravujú čo sa úpravy výšky podvozku týka; problém sú aj bezrámové konštrukcie (tzv integrovaný rám v samonosnej karosérii - prípad tvojho modelu). A samozrejme aj odolnosť pri extrémnej záťaži a hlavne dlhodobej je oproti vozidlám s tuhými nápravvami a rebrinovým rámom iná. (Môj šport má našťastie ešte riaden poctivý rám.) Takže sa nečuduj, keď ti nadšenec tejto značky povie, že na takmer 100% ofroadenie to nie je tá najsprávnejšia značka...čím netvrdím, že to nie je offroad ako sa patrí (čak ho mám, ta ne?) a že sa nedá upraviť, len treba vedieť, čo je schopné splniť z tvopjich predstáv. Ak dopredu takéto veci o tej ktorej značke nevieš, pravdepodobne ťa čaká sklamanie, ktoré ľudia väčšinou pripisujú značke a nie svojej vlastnej chybe. Ale toto všetko je myslené v dobrom, tak sa nad tým zamysli racionálne a nie citmi. Moje city vravia - pajero je môj miláčik, moje rácioé mi hovorí - na Ladogu by som s ním nešiel ani po extrémnych úpravách. Stále si nerozumieme.To Pajero čo mám a čo prezentujem v Téme Môj offroad to nechcem upravovať.S tým som bol raz vo väčšom teréne a nebiť tam so skvelými chlapmi ktorý so mnou mali trpezlivosť tak som tam zahrabaný doteraz.Toto auto je na úpravy totálne nevhodné,aspoň pre obyčajného smrtelníka.Aj keď na to aké je ťažké a nízke klobúk dole pred ním čo prešlo bez väčších škôd.Teraz sa budeme baviť už len o Pajere 3.5i 6V 24V,r.v.1995.Čo sa týka prednej nápravy je mi jasné že zázraky sa tam nedajú robiť,ale chcel som poradiť v tom mále čo sa dá robiť.Nechcem žiadne extrémy.Neviem máš časopis Off Road Revue číslo 11/06?Je tam článok strana 16-17 o Off Road-Horský statek Cínovec.Podľa toho článku asi najlepšie pochopíš o čo mi ide.Niečo na ten štýl by som si to predstavoval.Ak ho nemáš oskenujem a pošlem e-mailom.Je mi jasné že nemôžem urobiť nejaký expedičný špeciál a zároveň špeciál na Cross Country.Hľadám zlatú strednú cestu.Ak taká je.Ale máme rovnaké myšlienkove pochody  ,lebo v predchádzajúcom príspevku som chcel napísdať presne čo Ty:Nechcem auto na Ladogu  Já myslím racionálne a toto tu je len úvaha čo urobím s autom ktoré mám už kúpené.Myslím že mi dvaja sa nakoniec určite pochopíme.A čo sa týka Mitsubishi tak V tejto otázke mám jasno. 
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Ned, 14.01.2007, 23:51 |
|
 |
Jano JP
Pajero compatibile
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
|
no Rudi, oskenuj, pošli...a si si istý, že chceš svoju energiu (aj prachy) vrážať do dvoch áut? ja mám aj jeepa cherokeeho, tak viem, o čom hovorím...ale neodhováram
ale na tvojom mieste by som niečo predsalen spravil aj s tým "neupraviteľným" - s tým do terénu neplánuješ? a keď predsalen, treba mu pomôcť...dá sa aj tam...(moja leštenka šport má výborný navijak, za chvíľu rozširovacie podložky , podvozok IM a 31" pneu s veľmi zaujímavým dezénom, síce at, ale až 60% terén/40% cesta...(navijak sa pripravuje aj dozadu - použiteľný na jeep aj pajero cez ťažné univerzálnou montážou...
_________________ Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? .....  Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... 
|
Pon, 15.01.2007, 0:50 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|

Jano JP píše: no Rudi, oskenuj, pošli...a si si istý, že chceš svoju energiu (aj prachy) vrážať do dvoch áut? ja mám aj jeepa cherokeeho, tak viem, o čom hovorím...ale neodhováram ale na tvojom mieste by som niečo predsalen spravil aj s tým "neupraviteľným" - s tým do terénu neplánuješ? a keď predsalen, treba mu pomôcť...dá sa aj tam...(moja leštenka šport má výborný navijak, za chvíľu rozširovacie podložky , podvozok IM a 31" pneu s veľmi zaujímavým dezénom, síce at, ale až 60% terén/40% cesta...(navijak sa pripravuje aj dozadu - použiteľný na jeep aj pajero cez ťažné univerzálnou montážou... Pošli cez PM mali,rád Ti to pošlem.Aby sme sa lepšie chápali.Inak v tej Toyote sa tiež zhodneme,že ak nie Mitsubishi tak Toyota.Ja nechcem vrážať do dvoch aut,to DID mám na robotu aj pre rodinu no proste na všetko okrem jazdenia po teréne(mám na mysli ťažší terén a nie slušne zjazdené zvažnice prejazdené starou embéčkou  ).Ja na tom aute mávam dosť často zapnutý autovlek a širšie kolesá by zbitočne vplývali na spotrebu.Neviem ako by vplívali podložky na toto auto,ono Já ho mám skôr na kilometre a nie zábavu.Nad predným navijákom som rozmýšlal ale asi by som ho moc nevyuži.To zadný naviják to je iná vec,nad tým dosť vážne uvažujem,kvôli naťahovaniu áut na vozík.Inak by ma zaujímalo aký to chceš dať ty zadný naviják na ťažnélAle chcem dať nejaké tvrdšie tlmiče,pružiny na zadok dosť to trpí tým vozíkom.Tak toto sú asi jediné úpravy do ktorých by som chcel ísť na tom DID.Ale to ani niesú úpravy to sú len malé vylepšenia.A na ten terén chcem mať to druhé Pajero 3.5í 24V r.v.1995.Chcem sa z neho tešiť.
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Pon, 15.01.2007, 9:08 |
|
 |
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1209 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
Citácia: Dufam ze to spätne zrkadielko nad lavym prednym blatnikom je iba zart a v seriovej vyrobe ho neuvidime!! Alebo, co to je...?
To je v Japonsku povinné kôli mŕtvemu uhlu.
_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Pon, 15.01.2007, 14:55 |
|
 |
janko
Koumák
Registrovaný: Pia, 27.10.2006, 16:23 Príspevky: 181 Bydlisko: KE
|
[/quote]
To je v Japonsku povinné kôli mŕtvemu uhlu.[/quote]
No jo, ale ako sa to u tych sikmacov  asi chova v lese medzi konarmi...? 
|
Pon, 15.01.2007, 15:44 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|