Dnes je nedela 13. júla 2025, meniny má Margita a zajtra Kamil
Autor |
Správa |
JohnGee
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02 Príspevky: 281 Bydlisko: Stará Lubovna
|
romo11 píše: nedymí to viac?
no to som si niejako nevsimol nemam problem z dymivostou zeby zamou bol kudol dymu.... ale raz ked som odobral oba tlmice tak vtedy dymilo 
_________________ Range Rover Classic 3.9V8
|
Str, 22.12.2010, 22:07 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
To Ti len zadymilo - lebo si odstránil škrtenie výfuku a usadené sadze vylietavali. Ak by Ti to dymilo dá sa povedať furt počas akcelerácie, tak to trošku drcni späť (podmienkou je ohriaty motor a čistý! vzduchový filter a správny predvstrek - čierny kúdol je informáciou, že je tam príliš moc paliva a de facto bez efektne zhorí. Zas na druhú stranu po štarte a pritúrovaní na mieste si má trošičku fuknuť do čierna - keby nie = chudobná zmes, hlavne potom s nástupom turba a hrozí prepálenie piestu.
No a počítam, že sa Ti dvig´hli voľnobežné otáčky, tak buď si ich nechal, alebo si ich sklepni dorazovou skrutkou na kolíske pridávania plynu. Tak isto si pritiahni aj druhý doraz kolísky, tzv doraz max. plynu, aby si netrhol motor prekračovaním max. otáčok. Pred emisiami doporučujem o 1,5 otáčky ubrať maximum a potom si to dať späť.
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Štv, 23.12.2010, 0:24 |
|
 |
JohnGee
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02 Príspevky: 281 Bydlisko: Stará Lubovna
|

Karlito píše: To Ti len zadymilo - lebo si odstránil škrtenie výfuku a usadené sadze vylietavali. Ak by Ti to dymilo dá sa povedať furt počas akcelerácie, tak to trošku drcni späť (podmienkou je ohriaty motor a čistý! vzduchový filter a správny predvstrek - čierny kúdol je informáciou, že je tam príliš moc paliva a de facto bez efektne zhorí. Zas na druhú stranu po štarte a pritúrovaní na mieste si má trošičku fuknuť do čierna - keby nie = chudobná zmes, hlavne potom s nástupom turba a hrozí prepálenie piestu.
No a počítam, že sa Ti dvig´hli voľnobežné otáčky, tak buď si ich nechal, alebo si ich sklepni dorazovou skrutkou na kolíske pridávania plynu. Tak isto si pritiahni aj druhý doraz kolísky, tzv doraz max. plynu, aby si netrhol motor prekračovaním max. otáčok. Pred emisiami doporučujem o 1,5 otáčky ubrať maximum a potom si to dať späť.
-ka-
no tie volnobezne otacky sa mi trosku dvihli stale som mal niejakych 700-750 a teraz tam je okolo 800..... ale myslim ze to nieje hrozne aspon krajsie klepe na volnobehu.... rozmyslam ze to necham tak...
_________________ Range Rover Classic 3.9V8
|
Štv, 23.12.2010, 9:49 |
|
 |
Tomo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
|
ahojte, ked tu uz pisete o tom cerpadle, mna by zaujmalo že či tá skrutka o ktorej tu pisete je jediná štelovacia na čerpadle. a bohatost zmesi môže mat vplyv aj na startovanie?
_________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik
|
Ned, 09.01.2011, 16:18 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|