Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 13.07.2025, 17:37
Dnes je nedela 13. júla 2025, meniny má Margita a zajtra Kamil




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 19 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 cerpadlo pajero 1 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02
Príspevky: 281
Bydlisko: Stará Lubovna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
romo11 píše:
nedymí to viac?


no to som si niejako nevsimol nemam problem z dymivostou zeby zamou bol kudol dymu.... ale raz ked som odobral oba tlmice tak vtedy dymilo :D

_________________
Range Rover Classic 3.9V8


Str, 22.12.2010, 22:07
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To Ti len zadymilo - lebo si odstránil škrtenie výfuku a usadené sadze vylietavali. Ak by Ti to dymilo dá sa povedať furt počas akcelerácie, tak to trošku drcni späť (podmienkou je ohriaty motor a čistý! vzduchový filter a správny predvstrek - čierny kúdol je informáciou, že je tam príliš moc paliva a de facto bez efektne zhorí. Zas na druhú stranu po štarte a pritúrovaní na mieste si má trošičku fuknuť do čierna - keby nie = chudobná zmes, hlavne potom s nástupom turba a hrozí prepálenie piestu.

No a počítam, že sa Ti dvig´hli voľnobežné otáčky, tak buď si ich nechal, alebo si ich sklepni dorazovou skrutkou na kolíske pridávania plynu. Tak isto si pritiahni aj druhý doraz kolísky, tzv doraz max. plynu, aby si netrhol motor prekračovaním max. otáčok. Pred emisiami doporučujem o 1,5 otáčky ubrať maximum a potom si to dať späť.

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Štv, 23.12.2010, 0:24
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02
Príspevky: 281
Bydlisko: Stará Lubovna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Karlito píše:
To Ti len zadymilo - lebo si odstránil škrtenie výfuku a usadené sadze vylietavali. Ak by Ti to dymilo dá sa povedať furt počas akcelerácie, tak to trošku drcni späť (podmienkou je ohriaty motor a čistý! vzduchový filter a správny predvstrek - čierny kúdol je informáciou, že je tam príliš moc paliva a de facto bez efektne zhorí. Zas na druhú stranu po štarte a pritúrovaní na mieste si má trošičku fuknuť do čierna - keby nie = chudobná zmes, hlavne potom s nástupom turba a hrozí prepálenie piestu.

No a počítam, že sa Ti dvig´hli voľnobežné otáčky, tak buď si ich nechal, alebo si ich sklepni dorazovou skrutkou na kolíske pridávania plynu. Tak isto si pritiahni aj druhý doraz kolísky, tzv doraz max. plynu, aby si netrhol motor prekračovaním max. otáčok. Pred emisiami doporučujem o 1,5 otáčky ubrať maximum a potom si to dať späť.

-ka-



no tie volnobezne otacky sa mi trosku dvihli stale som mal niejakych 700-750 a teraz tam je okolo 800..... ale myslim ze to nieje hrozne aspon krajsie klepe na volnobehu.... rozmyslam ze to necham tak...

_________________
Range Rover Classic 3.9V8


Štv, 23.12.2010, 9:49
Profil WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23
Príspevky: 115
Bydlisko: Kremnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ahojte, ked tu uz pisete o tom cerpadle, mna by zaujmalo že či tá skrutka o ktorej tu pisete je jediná štelovacia na čerpadle. a bohatost zmesi môže mat vplyv aj na startovanie?

_________________
Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik


Ned, 09.01.2011, 16:18
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 19 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: