Dnes je utorok 8. júla 2025, meniny má Ivan a zajtra Lujza
Mitshubishi Pajero 2,5 TD - dlhé štartovanie
Autor |
Správa |
Tomo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
|
neviem ci je to denso.
ten o kruzok to sa mi ani nesnivalo, myslis toto?

_________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik
|
Pia, 28.10.2011, 7:21 |
|
 |
Tomo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
|
a ešte jeden poznatok, bol som sa previest, no a zožralo mi to 2L na 4,6km. išiel som pomaly pianko, bez 4x4, 2,3km do kopca a späť.
podla mna to je dost velka spotreba , nie ?
asi to bude tým čerpadlom. ešte sa opýtam.
bude stačiť ked dám čerpadlo nastaviť alebo sa musi repasovať?
urobia to aj v klasickom servise?
kto mate skusenosti neviete nejaku orientacnu cenu ?
_________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik
|
Ned, 06.11.2011, 11:16 |
|
 |
doricka75
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26 Príspevky: 301 Bydlisko: OMSENIE
|
bud ti prisava vzduch cez palivovu trubku-prehrdzavena,alebo mas zle podavacie cerpadlo co moze bit zlim semeringom alebo pridretymi lopatkami. cerpadlo musi vivinut podtlak aspon 0,5-0,6,skuseny cerpadlar ti to odskusa uz som par takych riesil,ak nie odpis
_________________ ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....
|
Ned, 06.11.2011, 15:09 |
|
 |
Tomo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
|
vzduch nemá kde prisavať, lebo to mam napojene z kanistra. spotreba je podla mna väčšia ako by mala byť. otazka aky je postup pri repasovani/nastavení čerpadla? nemam vela možnosti auto nema SPZ. ale jeden servis dokažem navštiviť 
_________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik
|
Ned, 25.03.2012, 9:13 |
|
 |
ferjon
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
|
skus si nadstaviť veltily. 0,25 za tepla všetky. ak nepomože možeš vybrať čerpadlo a dať niekomu pozrieť/repasnuť
|
Ned, 25.03.2012, 21:04 |
|
 |
Tomo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
|
ešte otazka, je velky problem vybrať to krepe čerpadlo ? alebo je to robota skôr pre skusenejsieho machra ? aby som ho mohol dať repasovať .
_________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik
|
Uto, 27.03.2012, 19:52 |
|
 |
Roland
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
|
no treba to dobre vsetko poskusat a potom ked tam pribudne kombinacia dalsich piatich (uplne neprirodzenych) zavad to treba zaniest do servisu a smutno konstatovat ze to asi nebude dobre auto ked to je stale pokazene.
A pokial viem 2.5 TD pri netesnosti cerpadla tiekla nafta v oblasti rozvodoveho kolesa a stavalo sa to malo kedy. Za celu dobu co to robim som mal 2.5 take len dve a to boli rok 90 cize este jednotkove.
Skor by som sa zameral na tie trysky ked pises ze na nich tecie nafta.
A dalsia vec je ze oprava palivoveho systemu (jedno ci diesel alebo benzin  ) cez forum sa urobit neda. Na tom sa urcite zhodneme.
_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS
|
Str, 11.04.2012, 4:05 |
|
 |
Tomo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
|
no, tak som vymenil trysky z ineho pajera, ktore šlape dobre, po výmene žiadna zmena, krepo startuje a je lenive.
tak to bude asi len to čerpadlo.
_________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik
|
Ned, 29.04.2012, 9:18 |
|
 |
Tomo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
|
OPRAVENE !!!
už štaruje na brnk, akurat po oprave sa vyskytla taka chybicka že tesne po nastartovani 2-3 krat tukne relatko zhavenia, akoby to malo skrat , kde sa to relatko nachadza?
_________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik
|
Pia, 20.07.2012, 7:48 |
|
 |
mucow
Učeň
Registrovaný: Str, 16.03.2011, 9:07 Príspevky: 33 Bydlisko: Jaklovce
|
Chyba bola v čerpadle ?
|
Pia, 20.07.2012, 9:34 |
|
 |
Tomo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
|
nie, boli zlé tesniace kruzky na piestoch,
_________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik
|
Pia, 20.07.2012, 20:27 |
|
 |
mucow
Učeň
Registrovaný: Str, 16.03.2011, 9:07 Príspevky: 33 Bydlisko: Jaklovce
|
Takže Medal41 radil najlepšie, ba až presne ktorým smerom sa uberať. Ono tlaky vo valcoch vedia veľa povedať. Hlavne že už to máš O.K.
|
Pia, 20.07.2012, 21:16 |
|
 |
medal41
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31 Príspevky: 480 Bydlisko: Partizanske
|
mucow píše: Takže Medal41 radil najlepšie, ba až presne ktorým smerom sa uberať. Ono tlaky vo valcoch vedia veľa povedať. Hlavne že už to máš O.K.
asi som mal cítak  kolko ta vyšla oprava?
_________________ L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,
|
Pia, 20.07.2012, 22:16 |
|
 |
Tomo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
|
no podla mna dost, 610 € + 2x odtahovka.
o tych relatkach sa vam niekomu nesniva ? 
_________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik
|
Sob, 21.07.2012, 20:46 |
|
 |
mucow
Učeň
Registrovaný: Str, 16.03.2011, 9:07 Príspevky: 33 Bydlisko: Jaklovce
|
čo všetko Ti menili ? Len krúžky ? Či si dával aj hlavu zrepasovať ?
|
Sob, 21.07.2012, 20:49 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|