Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 10.07.2025, 0:59
Dnes je štvrtok 10. júla 2025, meniny má Amália a zajtra Milota




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 84 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 Potrebujem dobru radu !! 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 29.04.2008, 21:41
Príspevky: 1716
Bydlisko: Gbelce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
A ako dlho motor išiel? A nemáš len nejaký bordel vo výfuku?

A prečo bol ten motor na predaj? a prečo bol úplne holý? Búračka?

Vo výfuku bordel neni je čistý a je z búračky ten motor a za celí nerozobratí bola hodne vysoka cena aj takto ma stal 35tis koly povodním najazdením km podla servisnej knizky a.t.d.

_________________
www.moa-gbelce.webnode.sk , www.slovakia-trophy.sk


Pia, 05.09.2008, 15:46
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 29.04.2008, 21:41
Príspevky: 1716
Bydlisko: Gbelce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
diesel píše:
ako dlho to bezalo bez vody? ...a potom si tam hned nalial vodu?

Ten motor sme len pretocili ziadne otacky len ci ide a je jasne ze sa tam hned voda nesmie liat az na druhy den sme to doskladali cele a potom tam dali vodu. Vcera sme ju vypustili zas pretocili a pekne ide :(

_________________
www.moa-gbelce.webnode.sk , www.slovakia-trophy.sk


Pia, 05.09.2008, 15:49
Profil WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A prečo sa nesmie hneď naliať voda?

A keď ste ho nemali dlhšie naštartovaný, tak mu nakoniec nič nemusí byť .

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pia, 05.09.2008, 15:56
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 29.04.2008, 21:41
Príspevky: 1716
Bydlisko: Gbelce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
A prečo sa nesmie hneď naliať voda?

A keď ste ho nemali dlhšie naštartovaný, tak mu nakoniec nič nie je .


Tepla hlava ked dostane vodu nespravi puk ? Ale s vodou sme ho mali asi 2 minutky ale stale nic na volnobeh OK a ked sa mu pridalo tak ho dusilo a dymilo. Zhodili sme intercoler a tam sme zistili ze striela do sania a stale ho dusi ked tam je voda.
Chcel by som zistit ze kade vsade sa ta voda tam vie dostat skor nez budem musiet davat dole hlavu :(

_________________
www.moa-gbelce.webnode.sk , www.slovakia-trophy.sk


Pia, 05.09.2008, 16:02
Profil WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Aha, do teplého, to sa nesmie, to jo.

Ja by som ho vrátil. Tých 35 za šrot je vela. :(
/ak je to tá hlava /

Ale ešte keby sa nato pozrel najprv nejaký koumák. :smt017

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pia, 05.09.2008, 16:17
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 29.04.2008, 21:41
Príspevky: 1716
Bydlisko: Gbelce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
Aha, do teplého, to sa nesmie, to jo.

Ja by som ho vrátil. Tých 35 za šrot je vela. :(
/ak je to tá hlava /

Ale ešte keby sa nato pozrel najprv nejaký koumák. :smt017

Mam v tom dilemu ze fakt neviem ako dalej aj tak som si tym napachal škodu co auto stoji a nezaraba len berie koruny. Chcem dojst na to ze fakt preco to robí ked pred demontazou to nerobilo.

_________________
www.moa-gbelce.webnode.sk , www.slovakia-trophy.sk


Pia, 05.09.2008, 16:20
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a skúsiť pri bežiacom motore(teda ešte nezohriatom) otvoriť veko nádržky s chlad. kvapalinou...či to tade netlakuje...? To by bol jasný dôkaz prasknutej hlavy alebo netesniaceho tesnenia pod hlavou. ...hádam. :smt017

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Pia, 05.09.2008, 16:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 29.04.2008, 21:41
Príspevky: 1716
Bydlisko: Gbelce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
diesel píše:
a skúsiť pri bežiacom motore(teda ešte nezohriatom) otvoriť veko nádržky s chlad. kvapalinou...či to tade netlakuje...? To by bol jasný dôkaz prasknutej hlavy alebo netesniaceho tesnenia pod hlavou. ...hádam. :smt017

Vdaka za napad idem to skusit dnes a ked to nebude tlakovat co dalej?

_________________
www.moa-gbelce.webnode.sk , www.slovakia-trophy.sk


Pia, 05.09.2008, 16:27
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to isté by som skúsil s vekom dolievania oleja...či s tade nejde para resp. nevidno prejavy vody v oleji...ale tvrdíš že olej je bez vody...

mna mapadajú len takéto všeobecné hovadiny, chcelo by to niekoho kto ten motor pozná..držim palce.

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Pia, 05.09.2008, 16:50
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 29.04.2008, 21:41
Príspevky: 1716
Bydlisko: Gbelce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
diesel píše:
to isté by som skúsil s vekom dolievania oleja...či s tade nejde para resp. nevidno prejavy vody v oleji...ale tvrdíš že olej je bez vody...

mna mapadajú len takéto všeobecné hovadiny, chcelo by to niekoho kto ten motor pozná..držim palce.


Prave pre toto som z celeho uz Treti den zufaly lebo aj veko oleja je OK. Skusim naliat system a uvidim co a ako.

_________________
www.moa-gbelce.webnode.sk , www.slovakia-trophy.sk


Pia, 05.09.2008, 16:56
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 10.05.2008, 12:03
Príspevky: 240
Bydlisko: Kordíky (obec pri BB)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Cau
ja to odhadujem na hlavu. Skus to co sa uz pisalo. nastartuj, otvor zatku chladica potom mozes trochu pridat plyn a sleduj ci ti vytlaca z chladica vodu. Ak ano tak rovno vymienaj hlavu a tesnenie.
Dufam, ze rozvod si nedaval s povodneho motora ale dal si novy!

Hlavu by som dal dole tak ci tak.

_________________
http://www.pajero-club.sk http://www.rcepedition.sk http://www.hmsro.sk http://www.hmsro.mitsubishi.sk
L200 2,4 DI-D MY2016 (dievca pre vsetko)
OME, Asfir kryty podvozku
pneu: BF Goodrich Mud terrain 255/85R16, BF Goodrich All terrain 265/70R17


Pia, 05.09.2008, 17:49
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 30.11.2007, 22:19
Príspevky: 490
Bydlisko: Nové Zámky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dilema ako svina velmi rychlo by som :smt162 k nemu a potom by som :smt021 visvetlil že ako perfekne ide motor .

_________________
Off road Nové Zámky LOSOS http://www.4x4nz.sk/
Mitshubishi L200 zvíšená , navyják,cb,gurtna,šnorchel a iné maličkosti aké majú mat naši miláčkovia.


Pia, 05.09.2008, 17:58
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tiež by som najprv skočil k predajcovy toho šrotu a tam vybúchať najprv tú hlavu a žiadal späť peniaze.

/videl si pri kúpe a pred demontážou motor naštartovaný?/

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pia, 05.09.2008, 18:05
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 8016
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
diesel píše:
a skúsiť pri bežiacom motore(teda ešte nezohriatom) otvoriť veko nádržky s chlad. kvapalinou...či to tade netlakuje...? To by bol jasný dôkaz prasknutej hlavy alebo netesniaceho tesnenia pod hlavou. ...hádam. :smt017




no to je dobry napad, ale aby si zistil ci je to hlava alebo tesnenie pod hlavou,,je mozne zistit nasledovne,, zobrat auto na emisnu kontrolu a na zohriatom motore zobrat dole vyko z chladica alebo z vyrovnavacej nadrzky, a prilozit tam sondu co meria vyfukove plyny a ta ked co len kusok nacucha ukaze daku hodnotu a budes si isty, co dalej , aby si hlavu zbytocne nebral dole,,, taky mozne resenie,,, :smt017

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Pia, 05.09.2008, 18:15
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 10.05.2008, 12:03
Príspevky: 240
Bydlisko: Kordíky (obec pri BB)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
efendi píše:
... prilozit tam sondu co meria vyfukove plyny a ta ked co len kusok nacucha ukaze daku hodnotu a budes si isty, co dalej , aby si hlavu zbytocne nebral dole,,, taky mozne resenie,,, :smt017


To je sice zaujimave, ale hlavu bude musiet dat dole aj tak. A ked nebude na tesneni nic vydno tak moze ratat s novou hlavou.
Samozrejme je potrebne si to este pred rozoberanim poriesit u toho kto ti predaval motor.

_________________
http://www.pajero-club.sk http://www.rcepedition.sk http://www.hmsro.sk http://www.hmsro.mitsubishi.sk
L200 2,4 DI-D MY2016 (dievca pre vsetko)
OME, Asfir kryty podvozku
pneu: BF Goodrich Mud terrain 255/85R16, BF Goodrich All terrain 265/70R17


Pia, 05.09.2008, 18:24
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 84 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: