Dnes je štvrtok 26. júna 2025, meniny má Adriána a zajtra Ladislav, Ladislava
pajero a struny z patrola?
Autor |
Správa |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
no, prezrad Doda
predpokladam, ze kompletny podvozok od IM si na aute nemal, cize ?
totiz na pajera sme davali IM aj Foam Cell aj Nitro a dost vela aut a maximalna spokojnost...
k tym patrolom Y 60 a 61 nie su zas take rozdiely , je to cca 1-3 cm ale z vagona 61 su napr zadne zas tvrdsie
väcsina chalanov, co odo mna brali na galoper a pajero vagon struny z GR sme skor hladali medzi strunami tie najviac vysedene a aj tak to zodvihlo cca 6-10 cm
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Str, 29.04.2009, 21:53 |
|
 |
cikeres
Učeň
Registrovaný: Uto, 02.12.2008, 10:17 Príspevky: 78 Bydlisko: Bratislava
|
konik píše: ak chces mam jedny z Y60 Wagona nedbanlivo pohodene doma mierne ohrdznute mierne usedene. za skatulku kameliek su tvoje.
dakujem, ale mam kratke pajero tak asi mi treba z kratkeho..  inak vyborna cena 
_________________Mitsubishi Pajero 3,0 V6 GLS  uz nie 
|
Str, 29.04.2009, 22:10 |
|
 |
Doda
Učeň
Registrovaný: Pia, 24.04.2009, 21:08 Príspevky: 29 Bydlisko: Plzeň-Sever :-)
|

Tak začnu od konce ....  každé pružiny co jsem viděl z GR (nevím zda Y60 nebo Y61) byly o cca 6 cm delší (volně)... ale z tlustšího drátu...
Když přejdu k tlumičům IM... tak je super, že Foamcell jsou tlustší, ale když se mi nevejdou bez deformace na podvozek tak to není moc dobré viz. foto....  a další věc... chtěl jsem standartní prodloužené IM neboť jsou o 1,5 cm delší než FC při maximálním vysunutí.. ale bylo mě vysvětleno, že FC jsou lepší atd... když jsem chtěl reklamovat to že se mi nevejdou na podvozek (asi po měsíci) a že se deformují jsem dostal odpověd při neodborné montáži se ztrácí záruka atd... takže čekám, kdy ty tlumiče prasknou (prodřuje) ... a já je vyhodím...
Jinak jsem si i přelisovával zadní silenbloky víc ke středu aby se oddálila kost od tlumiče ale bez úspěchu je to lepší, ale stále se to dotýká a zhoršuje... (a při křížení občas klepe kost o nápravu) a nejsem si jistý zda na to má vliv zda mám pružiny IM nebo jiné stejně dlouhé...
jinak na funkci si nemůžu stěžovat (zatím jsem tam jiné měl jen seriové , ale ty po 12 letech také ještě fungovali i se štelovatelnou tuhostí), ale tohle mě fakt dožralo.. kdyby to bylo po roce nebo po 2 letech tak nic nenamítím, ale takto po měsíci...

_________________www.maniacoffroaders.com
.... proč jezdit MT, když je větší sranda na AT ....
Pajero Wagon 3,0i V6 (rv.91) - lift 5"- 33"Silverstone MT117 -
|
Str, 29.04.2009, 22:26 |
|
 |
Doda
Učeň
Registrovaný: Pia, 24.04.2009, 21:08 Príspevky: 29 Bydlisko: Plzeň-Sever :-)
|
cikeres píše: dakujem, ale mam kratke pajero tak asi mi treba z kratkeho..  inak vyborna cena 
asi bych to tolik neřešil... maximálně budeš výšší a bude to tvrdší... zase budeš moc vozit víc Kg v autě... pro vyzkoušení super cena...
_________________www.maniacoffroaders.com
.... proč jezdit MT, když je větší sranda na AT ....
Pajero Wagon 3,0i V6 (rv.91) - lift 5"- 33"Silverstone MT117 -
|
Str, 29.04.2009, 22:28 |
|
 |
Doda
Učeň
Registrovaný: Pia, 24.04.2009, 21:08 Príspevky: 29 Bydlisko: Plzeň-Sever :-)
|
Wojto píše: ...  vľavo Y60 vpravo Y61...
jinak ty na fotkách jsou přední.... 
_________________www.maniacoffroaders.com
.... proč jezdit MT, když je větší sranda na AT ....
Pajero Wagon 3,0i V6 (rv.91) - lift 5"- 33"Silverstone MT117 -
|
Str, 29.04.2009, 22:33 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
No tie IM ak takto vyzeraju po mesiaci to poteš panbúch. Moje cez rok RE su stále jak nové. Asi čo sa týka protikoroznej upravi tak nato dosť seru vo výrobe. Mal tiež nejaké Im a po roku cca bol som ich druhý majitel vyzerali podobne.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 30.04.2009, 9:21 |
|
 |
ORC
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04 Príspevky: 573 Bydlisko: Bratislava
|

Citácia: "Doda"]Tak začnu od konce ....  každé pružiny co jsem viděl z GR (nevím zda Y60 nebo Y61) byly o cca 6 cm delší (volně)... ale z tlustšího drátu... Když přejdu k tlumičům IM... tak je super, že Foamcell jsou tlustší, ale když se mi nevejdou bez deformace na podvozek tak to není moc dobré viz. foto....  a další věc... chtěl jsem standartní prodloužené IM neboť jsou o 1,5 cm delší než FC při maximálním vysunutí.. ale bylo mě vysvětleno, že FC jsou lepší atd... když jsem chtěl reklamovat to že se mi nevejdou na podvozek (asi po měsíci) a že se deformují jsem dostal odpověd při neodborné montáži se ztrácí záruka atd... takže čekám, kdy ty tlumiče prasknou (prodřuje) ... a já je vyhodím... Jinak jsem si i přelisovával zadní silenbloky víc ke středu aby se oddálila kost od tlumiče ale bez úspěchu je to lepší, ale stále se to dotýká a zhoršuje... (a při křížení občas klepe kost o nápravu) a nejsem si jistý zda na to má vliv zda mám pružiny IM nebo jiné stejně dlouhé... jinak na funkci si nemůžu stěžovat (zatím jsem tam jiné měl jen seriové , ale ty po 12 letech také ještě fungovali i se štelovatelnou tuhostí), ale tohle mě fakt dožralo.. kdyby to bylo po roce nebo po 2 letech tak nic nenamítím, ale takto po měsíci...
Bolo by dobre si uvedomit, ze vyrobca nemoze preberat zaruku za akukolvek svojpomocnu montaz podvozku kdekolvek na svete. Preto existuju nejake zarucne podmienky, kde su taketo zalezitosti vysvetlene a popisane. Jednou z takychto podmienok byva (myslim ze u vacsiny vyrobcov cohokolvek) odborna montaz (cim nechcem tvrdit ze koncovy uzivatel nemoze byt odbornik) a dalsou podmienkou byva kombinacia vyrobcom navrhnutych komponentov. Preto zvacsa byvaju automaticky zamietnute reklamacie typu "mam na MB G tlmice z Toyoty a nefunguje to". Bohuzial do takejto kategorie spada asi aj tvoj pripad, aj ked je mozne ze chyba nie je na tvojej strane.
Tvoja reklamacia vsak doteraz nebola nikde oficialne zaregistrovana, pretoze by som o nej musel nieco vediet, kedze vsetky taketo zalezitosti idu cez nasu firmu. T.j. neviem kde si tie tlmice presne kupoval a kde si ich reklamoval. V kazdom pripade ak tlmice nepasovali uz pri montazi, bolo by dobre to riesit hned vtedy a nie po mesiaci. Myslim ze keby neboli namontovane a pouzivane, tak by nebol problem ich vratit aj bez udania dovodu. Aspon takto sa to riesi u nas.
Pred kazdou upravou typu "dam tam pruziny z Y60/Y61 lebo su zadarmo" si treba zvazit vsetky pre a proti a pocitat s tym ze toto nie je uprava odobrena ziadnym vyrobcom a dodavatelom doplnkov ani vyrobcm auta a vsetky nasledky budem musiet znasat sam, ci uz budu pozitivne alebo negativne.
Neviem o tom ze by sa mnozili pripady zamietnutych reklamacii. Ak vsak niekto ma problem s Ironman 4x4 suspension, netreba len lamentovat a stazovat sa na nespravnych miestach, ale vyuzit svoje pravo na reklamaciu. V sucasnej dobe sa pocet reklamacii pohybuje na urovni pod 2 percenta, tak neviem kde su vsetci ti "nespokojni" zakaznici Ironmanu.
Juro (O.R.C.)
P.S. toto nehovorim len ako importer ale aj ako uzivatel, ktory ma na Ironman najazdene 10tky tisicov km
P.S.2: Sorry za odbocenie od temy tohto vlakna, ale nedalo mi nezareagovat 
_________________..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.skIronman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...
|
Štv, 30.04.2009, 13:14 |
|
 |
Roland
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
|
velmi spravny pristup ORC keby boli vsetci obchodnici takto uvedomely  .To zakaznik reklamacia sa podava hned po zisteni zavady
_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS
|
Pia, 01.05.2009, 13:45 |
|
 |
Doda
Učeň
Registrovaný: Pia, 24.04.2009, 21:08 Príspevky: 29 Bydlisko: Plzeň-Sever :-)
|
jen to srovnám do správných kolejí... fotky ode mě jsou asi po roce užívání... (že jsou orezlé je mi jedno - ale je vidět na spodní části jak jsou deformované)
ORC - tlumiče mám které patří na Pajero a montoval jsem je na Pajero. Montáž proběhla starý demontáž nový montáž bez problémů... nikde nic vidět nebylo... když jsem po měsíci vlezl pod auto a zjistil jsem tu deformaci tak jsem hned volal - první otázka od prodejce byla jestli mám doklad o montáži. Ten jsem neměl (nemám) tak jsem to dál neřešil... a nepohoršuju se nad "zamítnutou reklamací" ,ale nad tím co se těm tlumičům stalo na podvozku kam patří... když je budu chtít dál prodávat tak to nevypadá moc vlídně... Jinak reklamovat něco co kam nepatří bych si osobně ani nedovolil...
PS: abych předešel další spekulaci - tlumič se dotkne ramena když je kolo maximálně vyvěšené - to znamená že pružiny na to vliv nemají!!!
_________________www.maniacoffroaders.com
.... proč jezdit MT, když je větší sranda na AT ....
Pajero Wagon 3,0i V6 (rv.91) - lift 5"- 33"Silverstone MT117 -
|
Pia, 01.05.2009, 18:25 |
|
 |
cikeres
Učeň
Registrovaný: Uto, 02.12.2008, 10:17 Príspevky: 78 Bydlisko: Bratislava
|
takze zhrnutie odpovede na moju otazku?
doporucujete dat zadne pruziny z kratkeho patrola na kratke pajero? teda ak nie su nejake vazne dovody preco nie chystam sa tak urobit
_________________Mitsubishi Pajero 3,0 V6 GLS  uz nie 
|
Pia, 01.05.2009, 21:52 |
|
 |
Doda
Učeň
Registrovaný: Pia, 24.04.2009, 21:08 Príspevky: 29 Bydlisko: Plzeň-Sever :-)
|
Dával bych bez otálení s delšíma tlumičema na Pajero... 
_________________www.maniacoffroaders.com
.... proč jezdit MT, když je větší sranda na AT ....
Pajero Wagon 3,0i V6 (rv.91) - lift 5"- 33"Silverstone MT117 -
|
Pia, 01.05.2009, 21:57 |
|
 |
cikeres
Učeň
Registrovaný: Uto, 02.12.2008, 10:17 Príspevky: 78 Bydlisko: Bratislava
|
takze musia byt aj tlmice dlhsie? je to logicke ale nevyznam sa tak sa pytam
ake sa doporucuju?
_________________Mitsubishi Pajero 3,0 V6 GLS  uz nie 
|
Pia, 01.05.2009, 21:59 |
|
 |
Doda
Učeň
Registrovaný: Pia, 24.04.2009, 21:08 Príspevky: 29 Bydlisko: Plzeň-Sever :-)
|
tak nejdostupnější jsou IM a OME.... můj problém s IM jsem popsal výše... jestli je to náhoda, když si zatím nikdo jiný s tímto problémem neozval a nebo jestli tě to vadit nebude tak je klidně ber...
PS: mluvím o delších tlumičích, které se prodávají na Pajera...
_________________www.maniacoffroaders.com
.... proč jezdit MT, když je větší sranda na AT ....
Pajero Wagon 3,0i V6 (rv.91) - lift 5"- 33"Silverstone MT117 -
|
Pia, 01.05.2009, 22:08 |
|
 |
Palkoo25
Čumil
Registrovaný: Pon, 29.10.2012, 22:04 Príspevky: 4 Bydlisko: stropkov
|
nazdar mašš ešte tiee pružinyyy ???? kupimm
|
Pon, 29.10.2012, 22:40 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
Palkoo25 píše: nazdar mašš ešte tiee pružinyyy ???? kupimm
Bratku  quotovať predošlý príspevok sa nemá.... ale ty si ma tak rozosmial...
Predošlý príspevok bo napísaný: Pi, 01.05.2009, 22:08
Tvoj príspevok je napísaný: Po, 29.10.2012, 22:40 teda po 3 aj pol roku.
Myslíš že fakt ešte má tie pružiny??? 
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Uto, 30.10.2012, 0:35 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Google [Bot] |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|