|
Hľadať • Registrovať •
FAQ •
Anjeli •
Pravidlá •
Rapid Link
• Prihlásenie
|
Dnes je štvrtok 19. júna 2025, meniny má Alfréd a zajtra Valéria
Autor |
Správa |
Igor_SB
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13 Príspevky: 366 Bydlisko: Drienica - ŠOMA
|
Ano aj moja osobná skúsenosť je taká, že na 2,5TD motor by som väčšie nedával. Ja som mal T2000 31x10,5 R15 (protektory, a to boli nižšie oproti Wisentam 31x10,5 R15 cca o 1cm čo nebýva zvykom u protektorov) a to bolo pre motor v teréne trápenie. Teda nič iné ako 1 redukovanú som v tažšom teréne nemohol dať. Ale na druhej strane pri jazde na ceste a v laight teréne po lúkach to bolo OK.
_________________ Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu. { PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}
|
Uto, 21.07.2009, 14:22 |
|
 |
tibike
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 12.03.2008, 19:14 Príspevky: 146 Bydlisko: KOSICE
|
igor upne s tebou suhlasim.......aj ja mam taky nazor
|
Uto, 21.07.2009, 22:12 |
|
 |
Roland
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
|
CHlapi napadlo niekoho porovnat vahu protektora oproti normalnej origo gume?Kamosova T3 31" protekt. s diskom vazila skoro jak 3 BFG 32" na diskoch.
Potom sa necudujte ze auto s vacsimi gumami nevladze
Ja som dal na 2,8 td bfg 32" a auto nemalo problem ani na ceste ani v terene
_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS
|
Ned, 26.07.2009, 13:18 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|