Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 20.06.2025, 14:55
Dnes je piatok 20. júna 2025, meniny má Valéria a zajtra Alojz




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 35 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 pajero s tuhou prednou 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 885
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
rado nd píše:
GaboSB píše:
... lebo si toho ešte asi veľa nevidel, Karlito. :roll:


Vidíš, vidíš, Karlito, miesto toho, aby si písal pi.....y na fórum, by si mal sadnúť ku knižkám a trochu poštudovať. Keď si toho teda ešte veľa nevidel.

Skoro ma prevalilo, keď som si to prečítal.


Táto reakcia od teba ma tiež neprakvapuje, dáko mi stále uniká na čom vlastne jazdíš, lebo dáko tu chýba dáke foto alebo aspoň video s tebou. :o

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Sob, 01.08.2009, 21:34
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kolega mi občas požičia oktáviu. Červenú.

Ale zatiaľ to nikoho natoľko nezaujalo, aby sa rozhodol to zvečniť.


Sob, 01.08.2009, 21:48
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 885
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Takže sa držíš toho, že najlepší offroad je služobná koktavka, nie zlé, no stále nechápem, prečo sa mám cítiť, že mi niečo uniklo?
P.S. to, ako som napísal, že Karlito toho veľa nevidel, bolo samozrejme podpichnutie, čo tebe asi radond uniklo, :roll: no neviem prečo sa do toho strkáš takýmto štýlom :roll:

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Sob, 01.08.2009, 21:55
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:-D Gabo, Karlito je asi taky inventar fora ako ty, tak sa trochu cudujem, co o nom pises ... Ja viem, ze nie kazdy cita vsetko, ale minimalne o tych skalnejsich ma clovek prehlad na com jazdia ...
Karlito to ma na fotke, a rado ma podvozkovo deffacto to iste ...

Az to nie je uplne off-topič ..
Ano, to co si popisal o lesnych cestach a prednom diffe je pravda, deffacto tam brzdu robi len zadny diff. Dokonca sa najdu situacie, kde dostane predna tuha tazko cez prdel ...


Obrázok

zdroj hugo

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Sob, 01.08.2009, 22:41
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 885
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Podľa mňa nie je dôvod na Pajere meniť IFS za tuhú. Funkčná zadná uzávierka z veľkej časti kompenzuje kríženie, predok v pohode zvláda 33" pneu a ak sa ako-tak urobí ochrana manžiet, tak je pokoj 8-)

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Sob, 01.08.2009, 22:45
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 885
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
finder píše:
:-D Gabo, Karlito je asi taky inventar fora ako ty, tak sa trochu cudujem, co o nom pises ...

To samozrejme viem, preto som dosť prekvapený, ak napíše natvrdo, že tuhá má lepšiu priechodnosť kvôli kríženiu a bodka, nic víc, nic míň. A tú priechodnosť s tuhou si kedykoľvek môžem rád otestovať s offami s totožným rozmerom pneu. 8-)

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Sob, 01.08.2009, 22:52
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
Príspevky: 366
Bydlisko: Drienica - ŠOMA
Odpoveď s citáciou
Poslať re
Ja ťa Gabo len doplním, že okrem ochrany manžiet prerobiť (zlepšiť, zosilniť) aj ochranu predného difu, lebo po minulom jazdení v Slavkove tie seriove plechy boli až hore pri "kapote" obrazne povedané. To som sa vrátil k pôvodnej otázke o aute Pajero.

_________________
Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
{ PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}


Sob, 01.08.2009, 22:54
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja som si kedysi tiež myslel, že kríženie nie je až také dôležité. Že stačia uzávierky a prejdeš všetko aj diagonálne na dvoch kolesách. Príde prvá budka a už si to myslieť nebudeš. Odvtedy už mám skúseností oveľa viac a tiež auto, ktoré kríži. Na to Gabo po čase prídeš aj ty. A tiež, že keď zalomíš predné ramená tak budeš mať dif vyššie. Áno, ale len dovtedy, dokedy ti to neprepruží tak, že ho budeš mať prekliate nízko. Potom stačí malá skalka a olejová čiara sa ťahá za tebou ako špagát. Na toto všetko časom prídeš.
Len tak na okraj, Rado ND v teréne nie je žiadny nováčik. To neznamená, že keď sa nechvastá tak nevie jazdiť.
foto: Rado nd v plnej jazde Obrázok

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Sob, 01.08.2009, 22:57
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 885
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
finder píše:
...Dokonca sa najdu situacie, kde dostane predna tuha tazko cez prdel ...

offtopic, sorry

ta kde, ta čo si, ta to nepravda, chceš proti sebe poštvať 3/4 fóra :lol: :-D

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Sob, 01.08.2009, 23:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 885
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pejo píše:
...Potom stačí malá skalka a olejová čiara sa ťahá za tebou ako špagát... Len tak na okraj, Rado ND v teréne nie je žiadny nováčik. To neznamená, že keď sa nechvastá tak nevie jazdiť.


Ten olej zatiaľ určite nehrozí, 4mm plech tam nemám na parádu. :wink:
Ten nováčik to viem tiež, len ak napíšeš, že uverejnenie nejakej foto, alebo videa, že je chvastanie, tak sme asi všetci chvastúni okrem radand, nie? Toto fórum je predsa aj o prezentácii v praxi a nie len o teórii. Ako má potom človek vedieť, kto je len teoretik a kto aj praktik.

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Sob, 01.08.2009, 23:10
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
GaboSB píše:
chceš proti sebe poštvať 3/4 fóra :lol: :-D

Ja to skusim nejak ustat :-D
Btw - ta fotka hovori sama za seba ... Tu sa nie je moc co nahadat, pri znalosti umiestnenia predneho diffu na prednej tuhej ...

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Sob, 01.08.2009, 23:26
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
Príspevky: 366
Bydlisko: Drienica - ŠOMA
Odpoveď s citáciou
Poslať re
No konečne, čakal som kam to až zajde. A kto prvý "múdrejší" ustúpi. Gabo čudujem sa ti že sa nechávaš takto vyprovokovať.

_________________
Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
{ PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}


Sob, 01.08.2009, 23:38
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.07.2007, 22:47
Príspevky: 287
Bydlisko: Martin, Sklene pri Handlovej
Odpoveď s citáciou
Poslať 
myslim si ze ta IFS co je hore bude po case jazdenia v terene trpiet poruchovostou a to homoklby, capy a tycky riadenia(ak teda nema nejako uzasne prekopane riadenie) ,torzky a co ja viem co este.
Takze nie vsetko co je na fotkach je az tak realne. Ale musim priznat vyzera to fakt coolovo.

GR-ko ma o poznanie robustnejsie diferaky a poloosi ako Pajero. Ked som videl styl jazdy tohto pana vedel som preco ma GR podvozok. Gumy cca. 33" vzor simex extreme trekker(T3) pod kapotou 3,5V6 cca. 215ps. Redukovana 1, lave predne vo vzduchu, kola vytocene dolava, slusna davka plynu, koleso dopadlo na relativne tvrdy povrch, prave predne tiez nemalo makky podklad. Par krat taketo skotacenie s IFS a uz by bol diff alebo polosa K.O.

IFS ma predsa len mnoho pohyblivych casti ktore mozu byt poruchove a hlavne po upravach. Preto zdvihat auto na tuhych je lahsie ako na IFS a da sa to ovela viac. S tuhou dokaze clovek urobit vzdy lepsie krizenie ako s IFS. Myslim ze hlavnou vyhodou tuhej je jej jednoducha konstrukcia a robustnost.

Vyhody IFS boli popisane tak sa nejdem opakovat. Inak ma napada piesok....velka vyhoda IFS a portalovej napravy.

Osobne si myslim ze IFS je pre jazdca co jazdi s rozumom a nepotrebuje hnat auto do extremov. Tuha je skoro blbuvzorna.

Portalove napravy su samostatna kapitola.

PS. preco vsetci menia IFS za tuhe a nik tuhe za IFS.

Na dnes vecer by uz stacilo... :-D

_________________
www.4x4pneu.sk - offroad príslušenstvo, doplnky, úpravy a servis 4x4
Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2 4" lift 34" MT
Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0 5" lift 33" MT
ex. Chevy Niva 3" lift 30" MT


Ned, 02.08.2009, 21:14
Profil ICQ WWW
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Odbocim - preco su Baja specialy na IFS vpredu aj vzadu ? :-D A to sa napravy teda cosi nakrizia :-D (odpoved - lebo jedna strana IFS stoji ako u nas 10 rocne neupravene auto s aposn jednou tuhou ? .. mozno ..).

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Ned, 02.08.2009, 21:45
Profil
Pajero compatibile
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04
Príspevky: 2172
Bydlisko: Licavca City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
vždy sa zabavím na tejto téme - IFS versus tuhá
najviac ma baví, ako donekonečna papagájujeme aká je tuhá úžasná a aká je IFS slabá
ani jeden tento výrok nie je absolútne pravdivý
ak by chcel konštruktér urobiť odolnejšiu IFS, kľudne to urobí, ale zjavne nie je dôvod; všetci čo tu opakujete jej citlivosť, ste asi v živote niekoľko IFS už zničili, tak viete čo hovoríte, že
môj názor už skalní poznajú, v skratke - každá má svoje nepochybné výhody aj nevýhody, žiadna z nich nie je naj; najväčší problém je vždy tá medzivolantovo - pedálová riadiaca jednotka a verím tomu, že ak má niekto "blbuvzdornú" tuhú, neznamená to autopmaticky, že IFS-ku by bez "rozmlátenia" nezvládol...

ps ...a nikdy nenám rád akékoľvek absolutizované výroky, na to si seba aj tunajších, hlavne "starých" členov fóra príliš vážim, tak prestaňte kluci, jó?...

_________________
:smt017 Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? ..... :smt115 Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... :smt025


Pon, 03.08.2009, 11:16
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 35 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: