Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 10.07.2025, 14:13
Dnes je štvrtok 10. júla 2025, meniny má Amália a zajtra Milota




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 39 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3
 Pajero 2.5 TD r.v. 1994 kratke, dve baterky 
Autor Správa
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A je to oil z motora, z prevodovky by pri takomto úniku po dvoch mesácoch nemalo čo unikať :-D

Koľko dolievaš do motora? Aby si namau henten oné ejakulát spod hlavy ak je víko suché - vyfoť ho. Vím je tam cooler ale ked sa posnažíš :wink:

Inak Pajero 2,5 mám v garáži častejšie ako Patrola :D I keď zrovna spú doma dve 60ky

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pon, 17.05.2010, 11:46
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 27.10.2006, 8:57
Príspevky: 237
Bydlisko: Belper UK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
3 litry kazdych 400 km :D
Odfotim ale ted nemohu :D

_________________
***********************************
Mitsubishi Pajero 2.5 Td
Original Japan import
***********************************


Pon, 17.05.2010, 11:52
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 29.04.2008, 21:41
Príspevky: 1716
Bydlisko: Gbelce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To mas slusnu spotrebu oleja :-). Mne ked odislo predne gufero ani nie 100km a ledva mi ostal olej v aute ale to bola mlaka oleja pod autom to gufero bolo KO a taky isty pripad poznam v ten den sa mu to stalo ako mne na tom istom mieste a na LC70tke .
cooler drzi na dva sroby vzadu na dva v predu das ich von k tomu dve eska pasky a v poho ho odklonis na good fotky z vrchu.

_________________
www.moa-gbelce.webnode.sk , www.slovakia-trophy.sk


Pon, 17.05.2010, 12:15
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 27.10.2006, 8:57
Príspevky: 237
Bydlisko: Belper UK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A mmame tady dalsi problemek. :D To by jsem nebyl ja aby se to neskupilo. Tazke druhy strik od zadu mirne prosakuje kolem privodni trubicky, spoj uplne nahore. To se resi nejakym tesnenim, krouzkem nebo co tam je uvnitr?

_________________
***********************************
Mitsubishi Pajero 2.5 Td
Original Japan import
***********************************


Uto, 18.05.2010, 11:27
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kupiš novú vstrekovacú trubku ak to ide spod tej matky. Ak je to prepadom nafty tak nové medené podložky, ak je to zo vstriku, tak do firmy kde i nastavia


FOTO a bude sa Ti radiť ľahšie. Jak v jedné pohádce praveno je: Mrknu a vidim... :-D

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Uto, 18.05.2010, 13:53
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 27.10.2006, 8:57
Príspevky: 237
Bydlisko: Belper UK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dneska to odfotim vecer je to tady
:D Dekan

_________________
***********************************
Mitsubishi Pajero 2.5 Td
Original Japan import
***********************************


Uto, 18.05.2010, 14:42
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 27.10.2006, 8:57
Príspevky: 237
Bydlisko: Belper UK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak fotecka je tady. Konecne mi skoncila sichta :D
Obrázok

_________________
***********************************
Mitsubishi Pajero 2.5 Td
Original Japan import
***********************************


Uto, 18.05.2010, 23:36
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kedy si na ne šahal naposledy? Buď je vymačkaný kónus na trubke, alebo je trubka prasknutá. Daj si nové trubky a budeš mať kľud.

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Str, 19.05.2010, 7:54
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 27.10.2006, 8:57
Príspevky: 237
Bydlisko: Belper UK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Takze auto je aktualne po zarucni oprave opravy, a vysledek je takovej ze to ted netece uz ze predu. Ale stale to tece ze zadu. Takze ve predu to zrejme bylo to gufero. To udelal a pak mi to dal. Motor byl utrenej takze jsem to nevidel jestli to tece hned. Ale po nekolika kilometrech jsem zjistil ze to tece odzadu, jako za mototrem. Sice uz jen trochu ale porad to tece.
Tak uz na nej seru a musim vymyslet dalsi reseni. K pakosovy uz to nepujde.

_________________
***********************************
Mitsubishi Pajero 2.5 Td
Original Japan import
***********************************


Uto, 25.05.2010, 22:43
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 39 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: