Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 15.07.2025, 17:12
Dnes je utorok 15. júla 2025, meniny má Henrich a zajtra Drahomír




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 61 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 Vnútorné manžety 
Autor Správa
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.08.2013, 20:47
Príspevky: 129
Bydlisko: Čadca
Odpoveď s citáciou
je mi to úplne jasné :) , no viem :) diferáky sú dosť nízko :)

_________________
PAJERO 2.8 TD SWB, 1995
Vitara LY 1.6 DDiS AllGrip
PAJERO 2.8 TD SWB, 1997


Štv, 26.09.2013, 14:10
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.08.2013, 20:47
Príspevky: 129
Bydlisko: Čadca
Odpoveď s citáciou
Zdravím chalani, pozeral som dnes koľko mám oleja v prednom diferáku, vytiekol mi odtiaľ asi liter, je to dosť ? Je taký do zelenkava - siva, aký tam ide viete poradiť ? GL5 ? viskozita ? Dík. Pajero II, 2,8TD.

_________________
PAJERO 2.8 TD SWB, 1995
Vitara LY 1.6 DDiS AllGrip
PAJERO 2.8 TD SWB, 1997


Str, 09.10.2013, 21:37
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.03.2011, 15:17
Príspevky: 256
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
cor75 píše:
koľko vám tak vydržia manžety vnútorné ? máte to nejako odsledované ?


Max 2roky gumene viac nie.

Vonkajsie sa daju kupit aj plastove aj gumene ak mas plastove to vydrzi omnoho omnoho viac zatial ziadna prasknuta ale vnutorne su gumene a tie tak ako pisem . Neviem ci sa daju kupit aj vnutorne plastove nevidel ale pokusam zohnat a budem mat pokoj

_________________
Pajero II. 2,5TD GLX 3dv. Super Select,
2x navijak 5,5t, OME, CB, hi-lift, kladka, gurtne,...


Štv, 07.11.2013, 21:46
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.08.2013, 20:47
Príspevky: 129
Bydlisko: Čadca
Odpoveď s citáciou
Serus, no vonkajšie mám tie "plasťáky" , vnútorné gumové, nech len nejakých tých pár rokov vydržia, :) , tankuje ma ale diferák, menili ste na ňom už gufero ? k poloosi u vodiča to mám na mysli , kvapká mi odtiaľ olej, nie viditeľne, ale je to od oleja, aj preto som tam dal 80W-90, ale chcel by som to vymeniť, aj guferko alebo čo to tam je, aj olej za syntetiku, dá sa to guferko kúpiť ? Dík

_________________
PAJERO 2.8 TD SWB, 1995
Vitara LY 1.6 DDiS AllGrip
PAJERO 2.8 TD SWB, 1997


Sob, 09.11.2013, 18:31
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56
Príspevky: 988
Bydlisko: Povazie
Odpoveď s citáciou
Dá, to je asi logicke....

_________________
Patrol & Patrol...

ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom
ex: Pajero 2.8


Sob, 09.11.2013, 22:55
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56
Príspevky: 462
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
a na 2,8 potrebuješ to s vačšou dierou, kvôli hrubším poloosiam, aby si sa neodrbal ako ja :mrgreen: menil som ho teraz v lete
rozmery 34.7x65x12
cislo: 19027839B alebo bd3298e

_________________
Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT
Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka :D


Ned, 10.11.2013, 21:19
Profil ICQ
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.08.2013, 20:47
Príspevky: 129
Bydlisko: Čadca
Odpoveď s citáciou
A kde si to gufero kúpil ? Koľko to tak stálo ? Kúpim aj zo dve asi, aj na druhú stranu bude asi pasovať keby mi pustilo aj to u spolujazdca ? , dík za info, aj za predošlú radu a rozmery :) auto jazdí v pohode, zháňam aj nejaké lacné plecháče na to štandardné 15 tky , na zimnú gumu 235 75 r 15

_________________
PAJERO 2.8 TD SWB, 1995
Vitara LY 1.6 DDiS AllGrip
PAJERO 2.8 TD SWB, 1997


Sob, 16.11.2013, 18:25
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56
Príspevky: 462
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
kupit by sa malo dať v každej vačšej mototechne, cena asi do 10 €, ale na pravú stranu neviem či bude pasovať, tam je to trochu inak, na pravej poloosi je odpojovač a poloos sa nevyťahuje ale je našrobovaná

_________________
Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT
Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka :D


Sob, 16.11.2013, 20:02
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3143
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
Gufero s rozmerom 34.7x65x12 určite nekupiš len tak v hocijakej "mototechne" :smt134 U nas je štandardny rozmer 35x65x12 :smt151 ,keby si si si nevedel rady a nepozhanal tak Ti viem pomoct

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Sob, 16.11.2013, 22:44
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.08.2013, 20:47
Príspevky: 129
Bydlisko: Čadca
Odpoveď s citáciou
Už mám , dík, je to 34,7 ...... , Corteco, objednali mi to u nás jedny malé autodiely :) , vďaka aj tak.

_________________
PAJERO 2.8 TD SWB, 1995
Vitara LY 1.6 DDiS AllGrip
PAJERO 2.8 TD SWB, 1997


Uto, 17.12.2013, 19:14
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23
Príspevky: 115
Bydlisko: Kremnica
Odpoveď s citáciou
Zdar. Potrebiujem poradit, ako vyberiem poloos na pravej strane? vsetko uz mam odmontovane, poloos uz volne vysí. za vnutornou manzetou su este 4 srouby tie povolit ? a potom tahat? alebo

dakujem

_________________
Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik


Štv, 20.03.2014, 17:11
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56
Príspevky: 462
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
ano, vnútorný kĺb pravej poloosi je štyrmi desinami šrobmi pritiahnutý k vnútornej poloosi, tie 4 šroby rozobrať a nič nemusíš vytahovať, poloos ti ostane v ruke prípadne sa zdrbe na zem :D

_________________
Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT
Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka :D


Štv, 20.03.2014, 19:31
Profil ICQ
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23
Príspevky: 115
Bydlisko: Kremnica
Odpoveď s citáciou
super, dik.
a este nejaka rada ako najlepsie vymenit vnutornu manzetu.

_________________
Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik


Štv, 20.03.2014, 20:52
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56
Príspevky: 988
Bydlisko: Povazie
Odpoveď s citáciou
Vyber zvnutra zaistovaci drot a rozober cely klb....navlec na poloos a zloz naspat

_________________
Patrol & Patrol...

ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom
ex: Pajero 2.8


Štv, 20.03.2014, 21:45
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.08.2013, 20:47
Príspevky: 129
Bydlisko: Čadca
Odpoveď s citáciou
Presne ako píše Tomato :) , starú vnútornú manžetu rozrezať vyhodiť, vybrať zaisťovací drôt čo je po obvode "drží trošku" homokineťák vnútri v diferáku. Vytiahneš ju ľahko von potom. Poloos dať do zveráku, manžetu pretočiť naopak, z vnútra dobre namazať vazelínou, a cez lievik plastový (ktorý orežeš tak aby priliehal k homokineťáku), cez neho pretlačíš manžetu, ide to trošku ťažko ale ide to :) a pretočíš potom manžetu na pôvodno .. a môžeš montovať :) a šroby sa tam nepovoľujú žiadne 4 , ani nevyberajú, ani keby si menil guferko do diferáku, ak sa dobre pamätám.

_________________
PAJERO 2.8 TD SWB, 1995
Vitara LY 1.6 DDiS AllGrip
PAJERO 2.8 TD SWB, 1997


Str, 26.03.2014, 21:23
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 61 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron