Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Blika uzavierka zadnej napravy a stale vrči ked ju zapnem   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 tomato 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Oplati sa hadat? Ucho ty vies zrejme kde je moje auto sadni si donho pohraj sa s packami a tlacitkami - presvedcis sa... Ja viem o com hovorim... O pritomnosti membrany v zadnom diferaku pajera by som tiez nebol moc presvedceny....    
					
						 _________________ Patrol & Patrol...
  ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 18.10.2015, 21:54 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 milos.majer 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Hesh píše: Urcite to nie je normalne.... Dalej pises stale len o tom ze zaradis medzinapravovy dif  a stale ti nejde uzavierka to ti nepojde nakolko uzavierka ide zapnut len na redukcii ( paka uplne v prednej polohe 4LLC)  ty ju mas v polohe 4HLc  preto nejde uzavierka..... Nie,páku mám úplne vpredu v polohe 4LLC  
					
						 _________________ Miloš 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 19.10.2015, 13:22 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Hesh 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						tak treba hladat chybu niekde inde kedze vsetko blika tak to RJ bere ako nedokonceny ukon zrejme  preto nezopina ( Tomato mal vynimocny kus pajera asi        )  
					
						 _________________ Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
 Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš" 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 19.10.2015, 13:34 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 milos.majer 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Hesh píše: tak treba hladat chybu niekde inde kedze vsetko blika tak to RJ bere ako nedokonceny ukon zrejme  preto nezopina ( Tomato mal vynimocny kus pajera asi        ) OK,skúsim pozrieť prečo to bliká..... dík  
					
						 _________________ Miloš 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 19.10.2015, 13:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Mne tiež nesvietia kontrolky kolies a medzinápravy (žiarovky sú OK), ale zadná uzávierka funguje po zaradení redukcie. Kontrolka zadnej uzávierky pre zmenu svieti - niekedy bliká a kompresor vrčí, treba kúsok potiahnuť dopredu alebo dozadu a uzávierka zapadne. 
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 19.10.2015, 13:43 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 milos.majer 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Martinoff píše: Mne tiež nesvietia kontrolky kolies a medzinápravy (žiarovky sú OK), ale zadná uzávierka funguje po zaradení redukcie. Kontrolka zadnej uzávierky pre zmenu svieti - niekedy bliká a kompresor vrčí, treba kúsok potiahnuť dopredu alebo dozadu a uzávierka zapadne. ale mne kompresor nevrčí  
					
						 _________________ Miloš 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 19.10.2015, 13:44 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Raz som mal pokazený spínač uzávierky, po výmene fachčí veselo ďalej. 
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 19.10.2015, 14:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MoostanQue 
				Mašinista 
				
					 Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1111
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Nebolo by rozumnejšie to vystrihať doriti a zapojiť napriamo, dvojlinka, vypínač? 
					
						_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..     
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 19.10.2015, 15:52 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 tomato 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						MoostanQue píše: Nebolo by rozumnejšie to vystrihať doriti a zapojiť napriamo, dvojlinka, vypínač? Bolo! A napriamo od baterky, potom bude uzavierka fungovat aj ked nebudu klucky v zapalovani...   Sry, musel som....    
					
						 _________________ Patrol & Patrol...
  ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 19.10.2015, 19:36 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MoostanQue 
				Mašinista 
				
					 Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1111
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						No, tys tomu nasadil  korunu     A porádný vypínač, ťahací na 3x32A, Tahem zapni stiskem vypni woe eštežes mu neporadil zavariť satelity   Ono tým že je to celé poprepájané, to robí systém do istej miery blbuvzdorným, nejde zaradiť redukcia bez predku, špéra bez redukcie, ...  Ovšem pri príčentej obsluhe to nie je nutné, naopak, niekedy skôr na škodu. Hlítka tiež má ovládanie uzávierky elektro/podtlak, niektoré verzie ešte s bazizákom vypínajúcim špéru v závislosti od rýchlosti - ja som to všetko vytrhal dopr..eč a vychádzajúc z toho, že obsluhujúci strojník nie je (úplný) osel, uvádzam špéru do činnosti manuálne ventilom, je to funkčné a hlavne sa to imrvére nej.be. Ale vám to necpem, len navrhujem      
					
						_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..     
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 19.10.2015, 20:05 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 milos.majer 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						milos.majer píše: Hesh píše: tak treba hladat chybu niekde inde kedze vsetko blika tak to RJ bere ako nedokonceny ukon zrejme  preto nezopina ( Tomato mal vynimocny kus pajera asi        ) OK,skúsim pozrieť prečo to bliká..... dík kde a ako skontrolujem funkčnosť kompresora?  
					
						 _________________ Miloš 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 19.10.2015, 20:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MoostanQue 
				Mašinista 
				
					 Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1111
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Lokalizuješ kde v aute sa nachádza     Odpojíš z neho prívodné káble a napojíš ich na +12 a kostru ak vrčí, je chyba v prívode ak nevrčí, je chyba v kompresore  
					
						_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..     
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 19.10.2015, 20:58 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 milos.majer 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						MoostanQue píše: Lokalizuješ kde v aute sa nachádza     Odpojíš z neho prívodné káble a napojíš ich na +12 a kostru ak vrčí, je chyba v prívode ak nevrčí, je chyba v kompresore a ako sa k nemu dostanem?  
					
						 _________________ Miloš 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 19.10.2015, 21:08 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MoostanQue 
				Mašinista 
				
					 Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1111
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Musíš odrezať blatník autogénom    --- twl, tak to fakt neviem, netuším kde ty máš kompresor. Ale najlepšie tak, že odmontuješ všetko čo je medzi tebou a hľadaným kompresorom, ideálne keby sa to potom dalo aj namontovať naspátek.  
					
						_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..     
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 19.10.2015, 21:15 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Pozri pod pravú zadnú sedačku - dole v tom kastlíku pod nohami smerom k dverám. 
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 19.10.2015, 22:21 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |