Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 14.07.2025, 3:12
Dnes je pondelok 14. júla 2025, meniny má Kamil a zajtra Henrich




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 72 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 Mitsubishi Pajero 2 - kupa 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56
Príspevky: 462
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pajero sport nemá medzinápravový diferák, je tam len easy select s natvrdo priraditelným predkom a nemá ani zadnú uzávierku, namiesto nej len LSD

_________________
Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT
Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka :D


Ned, 25.09.2011, 22:22
Profil ICQ
Učeň

Registrovaný: Štv, 16.06.2011, 23:30
Príspevky: 11
Bydlisko: kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
aha super tak tuto verziu pajera zavrhujem a ostavam pri tej co som planoval pred tim..... p.s. ale to sa dufam tika vsetkych sportov a ozaj diki ti za radu


Pon, 26.09.2011, 17:43
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1447
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
sport ma easi selekt bez zadnej spery to sa tyka vsetkych sportov sport je neico ako pajero i alebo galloper oproti pajeru 2 to ma velmi daleko :)

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Pon, 26.09.2011, 18:04
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1447
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
preman by bolo pajero sport neupravitelne auto ..aj ked niekto povie inak pajero sport podla mna patri na cestu a upravy nanom nevyzeraju najlepsie a volba 3,0 V6 je asi naj. motor co tam davali lebo 2,5TD je o nicom :)

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Pon, 26.09.2011, 18:07
Profil
Učeň

Registrovaný: Štv, 16.06.2011, 23:30
Príspevky: 11
Bydlisko: kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no on vizera trochu honosnejsie ale tak ked nema zadnu uzavierku a halvne superselect tak mi to auto je k nicomu to si mozem rovno kupit young verziu :D ako aj ked do taskeho terenu neplanujem ist a teren len rekreacne a hlavne v zime na chatu sa mam problem dostat tak si myslim ze lepsie je kalsike pajero


Pon, 26.09.2011, 20:24
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 06.12.2009, 16:26
Príspevky: 316
Bydlisko: Liptovsky Hrádok
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pavol2078 píše:
preman by bolo pajero sport neupravitelne auto ..aj ked niekto povie inak pajero sport podla mna patri na cestu a upravy nanom nevyzeraju najlepsie a volba 3,0 V6 je asi naj. motor co tam davali lebo 2,5TD je o nicom :)

Dovolim si nesuhlasiť, chodi s nami na výjazdy sportík 2,5 z Čiech, je upravený a vďaka aj šikovnemu vodičovi prešiel posledne 2 ročníky Tisovca + dalšie vyjazdy uplne bez problemov

_________________
čo neurobím,obkeciam


Pon, 26.09.2011, 20:43
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1447
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pajero neni samo osebe do nejakeho extra terenu ani stavane no zvladne vela...roman nepochopili sme sa ..ked je sikovny a skuseny vodic tak je jedno v com sedi len pisem pre porovnanie pajero 2 a sporta...moj nazor je taky ze su to dve neporovnatelne auta ...:)

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Pon, 26.09.2011, 21:00
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nuž Pavol, nemáš pravdu.
Vyrábali sa aj Sporty s motorom 3,5 V6, majú 5-stupňový automat a aj medzinápravový diferenciál a stály pohon 4 kolies. A je to slušná raketa na ceste aj v teréne.
Jeden taký tiež chodí na Pajerácke zrazy, tuším je z Prešova.
Takže tak. Tu je foto z kabíny:
Obrázok
Obrázok

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Uto, 27.09.2011, 9:38
Profil
Učeň

Registrovaný: Štv, 16.06.2011, 23:30
Príspevky: 11
Bydlisko: kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
chalani ja uz mam z vas misung v hlave :/


Uto, 27.09.2011, 18:57
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jenki tacho je v míľach takže to bude verzia pre US trh

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Uto, 27.09.2011, 20:29
Profil WWW
Koumák

Registrovaný: Pon, 01.08.2011, 17:07
Príspevky: 167
Bydlisko: Kysuce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ahojte,
mate niekto skusenost s montazou plynu do kratkeho benzinoveho Paja ?
Hlavny problem je , ze kam s nadrzou ? Je okolo ramu nejake to miesto , ci ani nie ?
Dôvod je taky, ze dlhych Pajer s benzinovym motorom moc nieje a kratke sa daju za celkom slusny peniaz doviezt.

Este jedna vec , je mozne doviezt Pajo rocnik starsi ako 1996 ?
EDIT: Resp. doviezt nieje problem , ale pôjde to prihlasit ?


Pon, 12.12.2011, 16:49
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Vidim, ze si mierne rozpoltena osobnost.

Alebo poriesis kratke (lebo ich je povedzme dost), ale zaroven s pripadnymi neduhmi ktore k tomu patria (je kratke).

Alebo uvazujes uz trochu rodinne (nie nutne, skor ide o vnutorny priestor pri dovolenkach atd), a na auto si proste pockas.

Tazko povedat, kde mas priority. Si skor trial a extrem teren, alebo skor uzitkove auto s pohonom 4x4.

Kratkych je vela - ano. Dobra cena ? Ano. Lepsia priechodnost v terene ako dlhe ? Ano. Ine vyhody ? Ziadne.

V zime je mozno kratas skor na skodu, skor ide do smyku (nemusite so mnou suhlasit, ale potvrdili mi to viaceri na tom istom modeli auta), spotreba 0.5 litra (ak vobec), tak ista, uzitkovost pri dlhom neporovnatelna, parkovacie moznosti o trochu horsie (wagon), servis samozrejme ten isty.

LPG samozrejme hra ulohu pri dlhom aj kratkom, v dlhom ta to tolko "nesere", kratky ukamzite pride aj ten maly kufor co ma ...


Pon, 12.12.2011, 18:43
Profil
Koumák

Registrovaný: Pon, 01.08.2011, 17:07
Príspevky: 167
Bydlisko: Kysuce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Hej veru , rozpolteny som :-D a to asi riadne :-D ale s vyberom mam kopu casu. Zatial len specifikujem typ uzitkoveho auta (sem tam drevo, casto plne vrecia , casto tovar - sroby a brusivo = niekedy je to dost tazke) a ake palivo k tomu.

Po prevezeni sa v Patrole Y60 (nema medzidif) , v Mitsu L200 (fajn korba, ale tvrde a nema medzidif) a kratke Pajero 2,8TD (komfortne a ma medzidif) som sa utvrdil, ze urcite chcem Super Select pre jazdu po spevnenych komunikaciach.
V podstate sa toto moje dalsie auto do terenu dostane par krat do roka , ale bude to taky prudsi (pre mna) a uzky stupak. Inac bude behat po polnych cestach a asfalte. Sem tam potiahne vozik. Preto som povodnu myslienku Subaru Forester zavrhol a pojdem radsej do toho Pajera.

Ku kasni , prave kvoli tomu parkovaniu ma skor berie kratke Pajo, nema ani 4 metre a garaz ma prave 4,2m. A prave ked vozim tovar alebo robim s drevom alebo vlacim vrecia pilin , tak sme v aute max. dvaja, tak sedacky sa daju krasne odklopit dopredu , co uz mam odskusane.

K motoru , vzdy ma brali skor benzinove motory nehovoriac o staruckej Lagune 3,0 V6. Prave to , ze motor vie tahat rovnako v celom spektre otacok od volnobehu ma uchvatilo a este k tomu ten zvukovy prejav. To ja velmi mozem.
Este je tu alternativa 2,8TD , ale obavam sa v ako stave budu vstreky , cerpadlo , turbo .... co su dalsie mozne investicie po kupe a tu sa moze stratit vyhoda trosku lepsej spotreby a nehovoriac o jeho zvukovom prejave.

Este ma napadlo , ze pri Pajere V6 casto trpi spojka , co nie je az taka hrozna a neopravitelna vec , len co ti dalej v poradi ? Manualna prevodovka , rozvodovka, ... ? Ako znasaju tento motor ?

A este raz , s tym prihlasenim . Je mozne prihlasit napriklad toto ?
http://mitsubishi-pajero.autobazar.eu/3 ... 90086.html
alebo
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ckfyq1slrjdj
alebo
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=cke2qusmtcbg


Pon, 12.12.2011, 21:34
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To české Pajero - nepozdáva sa mi rok výroby. Motor je DOHC a aj interiér vyzerá ako zo staršieho modelu. Od konca roku 1997 totiž majú Pajerá trochu inú prístrojovú dosku a motor 3,5V6 SOHC...ale možno že je to nejaký zabudnutý kus.
Moje Pajero má len jednu jedinú vadu. Je krátke.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Pon, 12.12.2011, 23:20
Profil
Koumák

Registrovaný: Pon, 01.08.2011, 17:07
Príspevky: 167
Bydlisko: Kysuce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Este ma napadlo, maju tieto motory nejake slabiny ? myslim tie od 130kW a silnejsie. Mam na mysli nejake caste poruchy alebo nejake veci tykajuce sa udrzby , ktore by mohli byt drahsie alebo hlupo riesene. Napriklad ako maju riesene vymedzovanie ventilovej vole ?


Uto, 13.12.2011, 9:15
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 72 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: