4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Poradte odbornici na pajero http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=12474 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Rudy-Vitara [ Štv, 17.02.2011, 19:42 ] |
Predmet príspevku: | Poradte odbornici na pajero |
Zdravim, Kamos ma pajero rv 90 alebo tak nejak este okruhle svetla kratky 3 liter, teraz kupil na suciastky anglicana 3 liter ale novsi model a je to wagon.motor uz prehodil vsetko ok s mensimi upravami a teraz sa chysta prehodit zadnu napravu lebo ta anglicka ma aj uzavierku. a teraz otazky: 1, nebude mat problen so stalym prevodom ked prehodi len zadnu napravu? bol staly prevod rovnaky v tychto modeloch? aj ked sa mi zda ze ten stary 3 liter mal 140 koni a novy ma 150 ale niesom si isty. 2, na prednej naprave na anglicanovi je nieco co pripomina uzavierku, je to na dlhsej nohavici z diferencialu ma to tiahlo ktore ide dnu do difu a idu do toho asi 2 hadicky podla opisu, fotku zatial nema.co to je? dakujeme za pomoc |
Autor: | doricka75 [ Štv, 17.02.2011, 19:49 ] |
Predmet príspevku: | |
no na tej dlhej prednej poloosi to je miesto volnobezky ak zaradis predok tak to spoji poloos s dyfom,lebo lava sa stale toci a pokial viem stare PAJERO ma motor 3,0 -12ventyl 104kw a dvojkove ma 24ventyl 134kw no a na ten prevod pozor ![]() |
Autor: | Rudy-Vitara [ Štv, 17.02.2011, 22:29 ] |
Predmet príspevku: | |
no 180 koni to nema, asi je to nejaka medzigeneracia, musim pozriet niekde na nete ale tn staly prevod ak si si isty to nebude bohvieco. a nevies ci ho ma novsie pajero rychlejsi alebo pomalsi? |
Autor: | doricka75 [ Štv, 17.02.2011, 22:58 ] |
Predmet príspevku: | |
no ak sa porzes na predny alebo zadny dyf. mala bi tam bit nalepka (strieborna) na ktorej je prevod, nove stare vsetko zalezalo na oznaceni PAJERA a na co bolo urcene ja som uz rozobral par aut a prevody boli vselijake. |
Autor: | Pronto [ Štv, 17.02.2011, 23:34 ] |
Predmet príspevku: | |
3litre sú 3 druhy - 104, 110 a 133kw. 133kw je 24V inak sú to úplne rovnaké motory - označenie 6G72. |
Autor: | joso [ Pia, 18.02.2011, 0:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Ak to pomoze uz tu bola tema ohladne diferakov na pajera tak kopírujem z Tomasovej spravy tabulku pomerov difov , L042G - 2,6 benzin 3dv - 4,875 L043G - 2,3 diesel 3dv do r.v.85 - 4,875 L043G - 2,3 diesel 3dv od r.v.85 - 4,625 L044G - 2,5 diesel 3dv - 4,625 L047G - 2,6 benzin 5dv - 4,875 L048G - 2,3 diesel 5dv - 4,875 L049G - 2,5 diesel 5dv - 4,875 L141G - 3,0 benzin 3dv - 4,625 L144G - 2,5 diesel 3dv - 4,625 L146G - 3,0 benzin 5dv - 4,625 L149G - 2,5 diesel 5dv - 4,875 Cela tema ak sa vam to chce čítat : viewtopic.php?t=2897&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
Autor: | Vlad [ Štv, 12.01.2012, 23:10 ] |
Predmet príspevku: | 3.0 V6 |
Ahoj Rudy zaujala ma prestavba tvojho kamosa. ako dopadla? Zapasoval ten motor? Mam Galloper 3.0 V6 to vlastne Pajero I a ten 133kw motor z Pajera II by bol zaujimavy |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |